Ik hoop het, maar het maakt me bang.quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:00 schreef datismijnmening het volgende:
Klassiek gevalletje van aanstelleritis
Misschien mag je blijven.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:57 schreef Kluun1985 het volgende:
Afgelopen zondag zat ik op mijn bureaustoel te kijken naar de situatie in Kabul. Plotseling voelde het alsof mijn darmen of maag omhoog stegen richten mijn luchtpijp en keel. En ik had niet gegeten oid. Even een naar strak gevoel in mijn keel, maar verder leven.
Dinsdag at ik wat en steeg er weer iets. Kriebel in keel, luchtpijp steekt. Maar trekt weer weg.
Vandaag weer, na het eten van cake, zelfs zo erg dat het voelt alsof er voortdurend iets rommelt in mijn longen/darmen/luchtwegen.
Slijm? Iets ernstigs. Geen idee. Maar dit is zo kut dat ik uit frustratie mijn nek te ver naar achter gooide en ik nu telkens krak hoor.
Ik bid dat het gewoon hooikoorts is oid, maar dan heb je geen slijm in je darmen. Zwaar kot dit. Ziekenhuis in- en uit, vrees ik 😑
Ik las maagdquote:Op zondag 22 augustus 2021 00:26 schreef ToT het volgende:
De Heere is in je gekomen, maar je maag zat nog vol met vadsig pakizaad en kon het niet aan.
Hoezo verwarren? Rommelt beneden em boven.quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:27 schreef ToT het volgende:
Ja longen met je darmen verwarren is overigens wel aardig een dingetje.....
Zijn er iets van normale functies in je lichaam waar je niet bang van bent?quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:03 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar het maakt me bang.
Oh het rommelt dus in je darmen ÉN in je longen?quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:35 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Hoezo verwarren? Rommelt beneden em boven.
Is iets minder nu, maar wat is dit? Ik durf nu nooit meer te eten.
Offffff een wildebeestquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:59 schreef HansCojona het volgende:
Misschien stiekem een tarantula ingeslikt of een wesp.
Paragonimiasis: Worminfectie met symptomen aan buik & longenquote:Op zondag 22 augustus 2021 00:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh het rommelt dus in je darmen ÉN in je longen?
Dan is er een scheur er tussen ontstaan en zul je via je longen uit je mond gaan scheten (orale flatulentie geheten) en met een beetje pech krijg je ook last van verbale diarree (orale defficatie) , naast het topicdiarree waar je al chronisch last van hebt.
Sterkte.....
Jezus! Er is maar 1 manier om te achterhalen wat ik heb: Slang met camera door mijn keel. En dat snap ik niet, waarom niet gewoon rontgenfoto?quote:
Ben je 12 ofzo?quote:Op zondag 22 augustus 2021 05:22 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Heb vorige week donderdag eerste Pfizer gehad...kan het daaraan liggen?
Je hebt kanker denk ikquote:Op zondag 22 augustus 2021 06:04 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Jezus! Er is maar 1 manier om te achterhalen wat ik heb: Slang met camera door mijn keel. En dat snap ik niet, waarom niet gewoon rontgenfoto?
Wakker worden voor je ontbijt en daarna je zondagse kleren aan en lekker naar de kerk met je ouders, kijk uit dat je je niet verslikt in een hostie.quote:Op zondag 22 augustus 2021 05:44 schreef Kluun1985 het volgende:
Nog een poging wagen om te slapen...
Wat als ik nooit meer rustig kan slapen? Ik tril gewoon van angst,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |