Hij hoeft toch niet voor elk bericht een nieuw topic aan te maken?quote:Op donderdag 30 september 2021 20:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
Even een vraagje. Ik weet dat de topics van baked-aardappeltje niet bijster popular zijn, maar ik vind het wel goed dat hij een kritisch geluid laat horen. Van de toon ervan skan dje iets vinden, maar het lijkt er nu wel sterk op dat ze standaard worden gesloten 'want baked-aardappeltje'.
Zijn ze weer een 'kluuntje aan het doen'quote:Op donderdag 30 september 2021 20:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
Even een vraagje. Ik weet dat de topics van baked-aardappeltje niet bijster popular zijn, maar ik vind het wel goed dat hij een kritisch geluid laat horen. Van de toon ervan skan dje iets vinden, maar het lijkt er nu wel sterk op dat ze standaard worden gesloten 'want baked-aardappeltje'.
Welk kritisch geluid? Overal op dit forum worden dit soort 'kritische geluiden' door gelaten tot het extreme aan toe.quote:Op donderdag 30 september 2021 20:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dit lijkt wel de nieuwe weg die FOK! inslaat. Er wordt aanzienlijk veel meer gebaggerd. En als kers op de taart zie ik dat de leiding gezellig meekletst met de ergste baggeraars van dit forum en de rest gewoon negeert. Moeten ze zelf weten natuurlijk, maar je gaat wel nadenken...quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:34 schreef Ama het volgende:
KLB / NIET geneukt!! waarom blijft dit soort bullshit open?
Ik zie maar een handjevol users spammen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:43 schreef FlippingCoin het volgende:
Er blijven alleen nog maar kuttopics van bedroevende kwaliteit met kut users over.
RRRRUUUUAAAAARRRRGGGGGHHHHHHquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:21 schreef Velgje het volgende:
[..]
Ik zie maar een handjevol users spammen.
Hoeveel redenen wil je hebben?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:36 schreef Sfancta het volgende:
@:Plompzakker
Even een legitieme reden voor sluiting van dit topic ajb.
KLB / Een moppie zet heel KLB op stelten
Ik ga je eens in de gaten houden vriend.
Gewoon eentje.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:50 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Hoeveel redenen wil je hebben?
Afhankelijk van contextquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:53 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Mogen adoratieve topics ook al niet meer?
?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:34 schreef Ama het volgende:
KLB / NIET geneukt!! waarom blijft dit soort bullshit open?
Niet echt een pareltjequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:18 schreef Dries4Ever het volgende:
@:yvonne @:pharkus kan deze user een ban krijgen, iedereen weet dat dit over @:-river- gaat en kan dit topic weggehaald worden?
Beetje raar om dit topic open te laten en maar door te laten etteren
[..]
Staat duidelijk in de slotpost.quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:52 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
Waarom is deze dicht?:
KLB / BML-meisje uit NL word ingemaakt door zwarte Youtuber.
We leven tegenwoordig in de 21e eeuw he?quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Staat duidelijk in de slotpost.
Linkdumpen doe je maar elders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |