Stuur hier een mail over naar forum@fok.nl of open een topic in FB, daar gaan de moderators niet over maar de admins.quote:Op woensdag 17 november 2021 18:24 schreef JochemSjakie het volgende:
Hoezo wordt er niks aan overduidelijke kloon-accounts van (permanent) gebande users gedaan?
Verzoek afgewezenquote:Op maandag 22 november 2021 21:12 schreef Phoenyx-God het volgende:
KLB / Uitgegleden met de fiets door het ijs
Was best wel een leuke lemming (en de eerste) misschien reden om die te heropenen?
Niet gekliktquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:58 schreef Phoenyx-God het volgende:
Phoenyx-God in KLB / Vandaag 5 paar pattas gekocht
Ik ben ook soms best geschikt om ruzies af te wenden. Ik wil gewoon dat jullie dat weten en zien
Dit kan ook best in je dagboekquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:58 schreef Phoenyx-God het volgende:
Phoenyx-God in KLB / Vandaag 5 paar pattas gekocht
Ik ben ook soms best geschikt om ruzies af te wenden. Ik wil gewoon dat jullie dat weten en zien
Die reactie ook best in jouw dagboekquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:30 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dit kan ook best in je dagboek
Ik ben het met deze user eens. En ja, dat doet wel een beetje pijn in dit geval, maar het mag ook wel eens gezegd worden.quote:Op zondag 28 november 2021 17:05 schreef FlippingCoin het volgende:
Wederom complimenten voor drs. Plompzakker; een behouden vaart.
Was geen troll. Ik kan je de link naar motherless geven maar ik denk dat dat niet mag van de mods. Ik wil wel even zeggen dat ik het enorm vervelend vind dat als ik net een nieuw account heb aangemaakt, dat mensen mij gelijk uitmaken voor een troll. Ik zit hier geen onzin te verkondigenquote:
5 sec penaltyquote:Op zondag 5 december 2021 20:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Madretheresa in KLB / Theodddutchguy
Mag duidelijk zijn.
Dingen verdraaien en verzinnen, overal onzin plaatsen over mij en een zogenaamd 11 jarig nichtje, compleet uit de duim gezogen.
Die madrewhatever is niet goed snik.
ik zeg het wel vaker, maar in dit soort gevallen moet je gewoon een zaak startenquote:Op zondag 5 december 2021 20:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Mag duidelijk zijn.
Dingen verdraaien en verzinnen, overal onzin plaatsen over mij en een zogenaamd 11 jarig nichtje, compleet uit de duim gezogen.
Gewoon mediationquote:Op zondag 5 december 2021 21:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik zeg het wel vaker, maar in dit soort gevallen moet je gewoon een zaak starten
Behoorlijk zieke topic inderdaad.quote:Op zondag 5 december 2021 20:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Mag duidelijk zijn.
Deze freak stalkt mij naar eigen zeggenquote:Op donderdag 9 december 2021 18:14 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Ik ging voor de grap eens kijken wat de laatste reactie van FlippingCoin was: Zou die kansloos óf beledigend zijn?
Zowaar beide! Chapeau!
Oh wacht, je hebt het posticoontje aangepast, en het is dus een lolletje--> Doe ik dat ook.
Nice modding die corona topics zijn toch allemaal hetzelfde en verneuken klbquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:34 schreef Erasmus het volgende:
Bekvechtbagger met gekanker en gewappie, ik zie wel of ik nog tijd/zin heb om deze teringzooi schoon te maken.
Dank u, waerde VH. Vind dat het ook wel tijd is voor diversere topics.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:06 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Nice modding die corona topics zijn toch allemaal hetzelfde en verneuken klb
Ja als mensen nou eens diverse topics maken met uiteenlopende klachten als ik noem maar iets wilds: tandproblemen!quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:38 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dank u, waerde VH. Vind dat het ook wel tijd is voor diversere topics.
Over covid janken kan je in COR of BNW doen, ben geen mod van beiden.
Kluun/sanasoufi heeft eindelijk een permban, laten we dat nou niet doen zegquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja als mensen nou eens diverse topics maken met uiteenlopende klachten als ik noem maar iets wilds: tandproblemen!
quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:41 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Kluun/sanasoufi heeft eindelijk een permban, laten we dat nou niet doen zeg
Wat een nieuwsquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:41 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Kluun/sanasoufi heeft eindelijk een permban, laten we dat nou niet doen zeg
Samen met @Ama beste mod van heel Fokquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:38 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dank u, waerde VH. Vind dat het ook wel tijd is voor diversere topics.
Over covid janken kan je in COR of BNW doen, ben geen mod van beiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |