quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:45 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ik heb haar gesproken en gezien en zij is gewoon normaal, intelligent en netjes in het echt.
Snap ik wel, laagbegaafden trekken vaak met elkaar op en kunnen inhoudelijk nooit reageren. Veel plezier samen in de goot.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:45 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ja nee precies inderdaad, goede zinconstructie, logica -100 ik geef het een 2,5/10
* Sfancta gooit tientje toe voor PZC en anaal.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:46 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
[..]
Snap ik wel, laagbegaafden trekken vaak met elkaar op en kunnen inhoudelijk nooit reageren. Veel plezier samen in de goot.
Dit is wel echt kinderlijk flauwquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:46 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
[..]
Snap ik wel, laagbegaafden trekken vaak met elkaar op en kunnen inhoudelijk nooit reageren. Veel plezier samen in de goot.
Komt omdat ik ook praat met mensen die het IQ hebben van een kind. (Daarmee bedoel ik jullie dus)quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:48 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Dit is wel echt kinderlijk flauw
Wow wow wow nee dan jouw reacties in sommige topics .. dat is geen aandachtvragenquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:44 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Jij bent het hondje omdat je weer als een loops hondje aandacht loopt te zoeken puur om mijn aandacht te trekken. Erg zielig begint het te worden vooral dat je na uren onthoudt dat ik de eerste was die in je topic had gereageerd. Zielige fan van me.
Nee, je praat met intelligente mensen en bent zelf blijven steken in het verleden en denkt dat je intelligent bentquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:48 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Komt omdat ik ook praat met mensen die het IQ hebben van een kind.
Gelukkig lag ik ook bovenop je oom vannacht.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wow wow wow nee dan jouw reacties in sommige topics .. dat is geen aandachtvragen![]()
![]()
Het ligt er ook allemaal zo dik bovenop
Die heb ik niet, beetje sneue reactie dit.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:50 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Gelukkig lag ik ook bovenop je oom vannacht.
Dat correleert inderdaad met het blijven steken in het verleden? Je bent heel erg in de war. Ik heb vaker reacties van je gezien, ik adviseer je af te blijven van de drugs. Dan behoud je nog tenminste de weinige hersencellen die er nog over zijn.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:50 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nee, je praat met intelligente mensen en bent zelf blijven steken in het verleden en denkt dat je intelligent bent
https://nl.wikipedia.org/wiki/Dunning-krugereffect
Zie je zelf echt niet in hoe kinderlijk zo'n reactie is?quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:51 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Dat correleert inderdaad met het blijven steken in het verleden? Je bent heel erg in de war. Ik heb vaker reacties van je gezien, ik adviseer je af te blijven van de drugs. Dan behoud je nog tenminste de weinige hersencellen die er nog over zijn.
Een sneue reactie past wel bij een sneu persoon, vandaar.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die heb ik niet, beetje sneue reactie dit.
Zoals ik net al aangaf past een kinderlijke reactie ook bij iemand die het IQ heeft van een kind. Lezen is niet lastig, doe beter je best.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:52 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Zie je zelf echt niet in hoe kinderlijk zo'n reactie is?
ze nam het juist voor je op hé eerder..quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:52 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Een sneue reactie past wel bij een sneu persoon, vandaar.
Zoek anders nog wat leuters om af te zuigen, heb je aandacht ook weer.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:52 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Een sneue reactie past wel bij een sneu persoon, vandaar.
Daarna het tegenovergestelde, is wel passend bij iemand die bipolair is. Blijf bij de les.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:53 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
ze nam het juist voor je op hé eerder..
Kennelijk kom jij aandacht tekort aangezien je je zo aan het mengen bent.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zoek anders nog wat leuters om af te zuigen, heb je aandacht ook weer.
Op je bristol schoenen zekerquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:38 schreef Sfancta het volgende:
Doug doe eens normaal ik ik kom je even wat klapjes geven ouw wie
Hoor wie het zegtquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:54 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Kennelijk kom jij aandacht tekort aangezien je je zo aan het mengen bent.Tja, projectie hé.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |