Als ik in Roermond ben app ik je.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:28 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Dank moppie, wanneer gaan we naar long Sing? Duurt lang
Waarom zeg je zoiets? Ik ben juist in zeer extreme mate hoogbegaafdquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:28 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Gelukkig weten we beiden dat denken allesbehalve je sterkste punt is.
Allesbehalve, gelukkig ben ik wel intelligent. Misschien dat je daar een percentage van kunt meepikken maar ik betwijfel het.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:30 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Waarom zeg je zoiets? Ik ben juist in zeer extreme mate hoogbegaafd
Dat drakenspel is oké met mij, maar die egg shooting met jou was ook leuk.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:29 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ja onterecht een maand gebanned maar goed dat hoort erbij. Haaienidea voor 2 maand dus nog iets van 3 week hierna. Ik wil graag weer met jou dat drakenspel spelen maar nu dat we weten hoe het werkt
Oeh, je klinkt als iemand die iemand online niet mag en dan maar gaat zeggen dat die persoon niet intelligent isquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:33 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Allesbehalve, gelukkig ben ik wel intelligent. Misschien dat je daar een percentage van kunt meepikken maar ik betwijfel het.
Hoeft niet, je hebt het zelf namelijk al bewezen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:34 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Oeh, je klinkt als iemand die iemand online niet mag en dan maar gaat zeggen dat die persoon niet intelligent is
Nou als je 300+ uur slaaptekort heb zou ik je adviseren om de horrorfilm links te laten liggen en direct naar bed te gaan om te gaan slapenquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:33 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Dat drakenspel is oké met mij, maar die egg shooting met jou was ook leuk.
Maar ik ben nou van plan in mijn eentje een horrorfilm te gaan kijken en dan mijn slaaptekort van 300+ uur in te halen, dus gaarne een andere avond.
Optyfenquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:34 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Oeh, je klinkt als iemand die iemand online niet mag en dan maar gaat zeggen dat die persoon niet intelligent is
Nee.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:35 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou als je 300+ uur slaaptekort heb zou ik je adviseren om de horrorfilm links te laten liggen en direct naar bed te gaan om te gaan slapen
Nou gelukkig zijn wij niet getrouwd want dat zou een minder geslaagd huwelijk zijnquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:34 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Hoeft niet, je hebt het zelf namelijk al bewezen.
Met alcohol op heeft hij zelfs meer hersencellen dan jullie hebben.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:37 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Minder drinken, minder fel reageren
Tief zelf op, tuig.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:36 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Tyfstraal een eind op Batuhan
Jullie? Wie nog meer dan naast mij?quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:38 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Met alcohol op heeft hij zelfs meer hersencellen dan jullie hebben.
[..]
Tief zelf op, tuig.
Dat bepaal ik zelf wel aangezien je toch ontoerekeningsvatbaar bent.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:40 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Jullie? Wie nog meer dan naast mij?
En naardegallemiezen is geen tuig.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:38 schreef Sfancta het volgende:
Doug doe eens normaal ik ik kom je even wat klapjes geven ouw wie
Waarom haat je mij zo erg?quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:40 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel aangezien je toch ontoerekeningsvatbaar bent.
Oh god je hebt weer een manier gevonden om op mij te reageren. Ook al de eerste reactie in mijn topic, 1 minuut nadat ik het geplaatst had. Wie is hier nu het hondje?quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:38 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Met alcohol op heeft hij zelfs meer hersencellen dan jullie hebben.
[..]
Tief zelf op, tuig.
Jij bent het hondje omdat je weer als een loops hondje aandacht loopt te zoeken puur om mijn aandacht te trekken. Erg zielig begint het te worden vooral dat je na uren onthoudt dat ik de eerste was die in je topic had gereageerd. Zielige fan van me.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:43 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Oh god je hebt weer een manier gevonden om op mij te reageren. Ook al de eerste reactie in mijn topic, 1 minuut nadat ik het geplaatst had. Wie is hier nu het hondje?
Ik heb haar gesproken en gezien en zij is gewoon normaal, intelligent en netjes in het echt.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:44 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Jij bent het hondje omdat je weer als een loops hondje aandacht loopt te zoeken puur om mijn aandacht te trekken. Erg zielig begint het te worden.
Ja nee precies inderdaad, goede zinconstructie, logica -100 ik geef het een 2,5/10quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:44 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Jij bent het hondje omdat je weer als een loops hondje aandacht loopt te zoeken puur om mijn aandacht te trekken. Erg zielig begint het te worden vooral dat je na uren onthoudt dat ik de eerste was die in je topic had gereageerd. Zielige fan van me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |