Want anders?quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:12 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer? Ik mag hem niet maar dat betekent niet dat ik dit soort flauwekul toesta.
Als jij ook snugger was had ik het geeneens hoeven uitleggen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:14 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Anders vraag ik jou waarom je dat zegt, zoals ik deed
Waarom hebben mensen hier zo de drang om te doen alsof ze intelligent zijn? Kan je niet gewoon reageren op wat gevraagd/gezegd wordt?quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:15 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Als jij ook snugger was had ik het geeneens hoeven uitleggen.
Omdat je zelf niet kunt handelen dat je iets niet begrijpt? Dan doet de ander ineens alsof ze intelligent zijn? Goede logica weer. Bemoei je anders even met jezelf in plaats van stoer te doen, dan krijg je ook geen problemen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:16 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Waarom hebben mensen hier zo de drang om te doen alsof ze intelligent zijn? Kan je niet gewoon reageren op wat gevraagd/gezegd wordt?
Oke ja ik had niet door dat ik stoer deed. Ik dacht dat ik gewoon reageerde.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:17 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Omdat je zelf niet kunt handelen dat je iets niet begrijpt? Dan doet de ander ineens alsof ze intelligent zijn? Goede logica weer. Bemoei je anders even met jezelf in plaats van stoer te doen, dan krijg je ook geen problemen.
Overgenomen door een paar egootjes , sterkte man!!quote:
Phoenyx-God, laat deze vrouw met rustquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:14 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Anders vraag ik jou waarom je dat zegt, zoals ik deed
Hoe kan je zoiets zeggen terwijl je in DTS om elk punt vecht?quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Overgenomen door een paar egootjes , sterkte man!!
Ik ga mijn best doen omdat jij het bentquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:22 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Phoenyx-God, laat deze vrouw met rust
Heb die vent afgezegd man ik had echt geen zinquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:25 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Waarom heb jij op dit moment geen seks met die gast?
Oke nou prima, je blijft hier nog wel een tijdje?quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:25 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Heb die vent afgezegd man ik had echt geen zin
Ah daar heb je em alquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:23 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Hoe kan je zoiets zeggen terwijl je in DTS om elk punt vecht?
Zeker, u ook weer hier Heer Feniksquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:26 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Oke nou prima, je blijft hier nog wel een tijdje?
precies wat ik zei.quote:
Dank moppie, wanneer gaan we naar long Sing? Duurt langquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Overgenomen door een paar egootjes , sterkte man!!
Gelukkig weten we beiden dat denken allesbehalve je sterkste punt is.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:18 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Oke ja ik had niet door dat ik stoer deed. Ik dacht dat ik gewoon reageerde.
Ja onterecht een maand gebanned maar goed dat hoort erbij. Haaienidea voor 2 maand dus nog iets van 3 week hierna. Ik wil graag weer met jou dat drakenspel spelen maar nu dat we weten hoe het werktquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:27 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Zeker, u ook weer hier Heer Feniks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |