Oke SuperGarnaalJimquote:Op zondag 26 december 2021 17:00 schreef SwJ het volgende:
[..]
Je gaat slecht om met een afwijzing, moet ik zeggen.
het is pas echt naar als er stukjes poep mee komen bij het scheetje en het badwater bruin kleurt, je dit niet door hebt omdat je fonteintje aan het spelen bentquote:Op zondag 26 december 2021 16:58 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Liet net een scheet in bad, mijn god wat een lucht denk dat de kat comateus van het dak viel.
Oja en SwJ is een lul en een sfeerbederver @:SwJ
quote:Op zondag 26 december 2021 17:12 schreef Dries4Ever het volgende:
het is pas echt naar als er stukjes poep mee komen bij het scheetje en het badwater bruin kleurt, je dit niet door hebt omdat je fonteintje aan het spelen bent
Pis ook als je een gruwelijke kater hebt.quote:Op zondag 26 december 2021 17:23 schreef PzKpfw het volgende:
Scheten ruiken onder de douche ook extreem hard.
Yesss !quote:
quote:Op zondag 26 december 2021 17:56 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Yesss !Dit had zo een situatie op de betoncentrale kunnen zijn. Daar liep toch ook zo'n wandelende giertank ?!
Hier zit een verhaal achter!quote:Op zondag 26 december 2021 17:00 schreef SwJ het volgende:
[..]
Je gaat slecht om met een afwijzing, moet ik zeggen.
er is ook zo'n gifje van een dame in een bad met poep, kan er ff niet meer opkomen hoe die heet.quote:
Tubgirl, als je die post krijg je een verplichte vakantie.quote:Op zondag 26 december 2021 18:04 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
er is ook zo'n gifje van een dame in een bad met poep, kan er ff niet meer opkomen hoe die heet.
Mocht iemand die hebben, aub delen hier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |