Zo zie je maar weer dat ironie makkelijk verloren gaat in een online discussie. Ik heb deze post er bij genote, zodat er de juiste nuance in je notes zit.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:47 schreef CharlesKinbote het volgende:
mag ik vragen welke hersendode mod mij 2 notes heeft gegeven vanwege "transfobe" berichten die overduidelijk bedoeld waren als advocaat-van-de-duivel-achtige, sarcastische uiteenzetting van de hypocrisie van mijn discussiepartner, en een derde note vanwege het citeren van vier regels uit een antifascistisch lied die overduidelijk niet serieus bedoeld waren, noch door mij noch door de artiest?
sta er echt van te kijken hoe fucking toondoof de crew is; en niet de eerste keer. mijn notes schetsen het beeld van een of andere extreemrechtse idioot, terwijl ik volgens mij de enige linkse user ben hier samen met pferdfahrer
hartelijk dankquote:Op woensdag 18 augustus 2021 07:42 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat ironie makkelijk verloren gaat in een online discussie. Ik heb deze post er bij genote, zodat er de juiste nuance in je notes zit.
Al mijn notes zijn ook ironisch bedoeld ouwe dibbes.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 07:42 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat ironie makkelijk verloren gaat in een online discussie. Ik heb deze post er bij genote, zodat er de juiste nuance in je notes zit.
Per ommegaande al je notes verwijderd, je hebt weer een schone lei.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Al mijn notes zijn ook ironisch bedoeld ouwe dibbes.
En er is weer een beetje meer gerechtigheid in de wereld, dankjewel.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:15 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Per ommegaande al je notes verwijderd, je hebt weer een schone lei.
Goede vraag, CMD+F doet hier ook niets bij mij.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:42 schreef Solotovski het volgende:
Waar is het topic van dikkedaniel over per ongeluk een vriend pijpen?
Verwijderd door de (forum) admin van dienst op dat moment.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:42 schreef Solotovski het volgende:
Waar is het topic van dikkedaniel over per ongeluk een vriend pijpen?
Wie?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 00:03 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Verwijderd door de (forum) admin van dienst op dat moment.
Ik ben het hier zo mee eens maatquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:44 schreef Fcu030 het volgende:
KLB / Er is iets mis
Is dit nou echt nodig? Het lijkt een beetje een heksenjacht te worden zo. Topic verloopt soepeltjes, geen schaarsgeklede dames en ook geen Abid/van Gaal verheerlijking.
Geen Kluun toch een kans
Er verandert dus eigenlijk niksquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:26 schreef Pharkus het volgende:
Update policy: MED / Aanvulling op de userpolicy per 24 augustus 2021
Niet echt, maar soms zit de kracht meer in de herhaling.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Er verandert dus eigenlijk niks
Zeggen seriemoordenaars ook.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Niet echt, maar soms zit de kracht meer in de herhaling.
Het schijnt ook dat seriemoordenaars wc papier gebruiken na het poepen.quote:
Weet je wie ook poepte? Precies ja, Hitler dus.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het schijnt ook dat seriemoordenaars wc papier gebruiken na het poepen.
Het komt wel erg dicht bij zo.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:02 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Weet je wie ook poepte? Precies ja, Hitler dus.
Amper 3 is niet echt een stortvloed te noemen nog.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:23 schreef -Sigaartje het volgende:
Kan er aub een einde gemaakt worden aan de stortvloed van Kluuntopics?
You never walk alonequote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:47 schreef CharlesKinbote het volgende:
mag ik vragen welke hersendode mod mij 2 notes heeft gegeven vanwege "transfobe" berichten die overduidelijk bedoeld waren als advocaat-van-de-duivel-achtige, sarcastische uiteenzetting van de hypocrisie van mijn discussiepartner, en een derde note vanwege het citeren van vier regels uit een antifascistisch lied die overduidelijk niet serieus bedoeld waren, noch door mij noch door de artiest?
sta er echt van te kijken hoe fucking toondoof de crew is; en niet de eerste keer. mijn notes schetsen het beeld van een of andere extreemrechtse idioot, terwijl ik volgens mij de enige linkse user ben hier samen met pferdfahrer
Je bent mijn ouwe reus, dus ik ga je niet tegenspreken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:28 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Amper 3 is niet echt een stortvloed te noemen nog.
Nou steek maar eens drie komkommers in je kont dan praat je wel anders.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:28 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Amper 3 is niet echt een stortvloed te noemen nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |