@GGMM kent geen genade.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:36 schreef Coco het volgende:
Wel oppassen met een plaatje of gifje posten.
Voor je het weet heb je een afkoelban aan je broek hangen.
Wat zit er weer een vergaarput aan inwisselbare meuk in de Eredivisie-middenmoot. Heb nu zeven ploegen die ik moeilijk van elkaar kan onderscheiden voor de eindstand.quote:
Geldt dat ook voor La Liga?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat zit er weer een vergaarput aan inwisselbare meuk in de Eredivisie-middenmoot. Heb nu zeven ploegen die ik moeilijk van elkaar kan onderscheiden voor de eindstand.
Ja is altijd lastig hé, ook omdat je alles wat niet uit NL komt qua aankopen totaal niet in kan schatten.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat zit er weer een vergaarput aan inwisselbare meuk in de Eredivisie-middenmoot. Heb nu zeven ploegen die ik moeilijk van elkaar kan onderscheiden voor de eindstand.
Zou je dan mijn lijstje in willen vullen?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:48 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb vanochtend het VI Pro artikel 'Aftellen tot het startschot: zo staan de Eredivisie-clubs ervoor' gelezen dus ik denk dat ik alles wel weet wat ik moet weten.
Het onderscheid tussen linker- en rechterrijtje kon ik wel maken. En de degradanten opschrijven ook wel, maar daarbuiten teveel mitsen en maren en dit en dat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://alaphilippe.mediu(...)ot-club-37fe97d70dbb
Overigens 43 minuten leestijd, doe er je voordeel mee.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Hoe laat is Feyenoord?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:48 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb vanochtend het VI Pro artikel 'Aftellen tot het startschot: zo staan de Eredivisie-clubs ervoor' gelezen dus ik denk dat ik alles wel weet wat ik moet weten.
Nondeju zeg, wanneer ga jij eens voor VI werken?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://alaphilippe.mediu(...)ot-club-37fe97d70dbb
Overigens 43 minuten leestijd, doe er je voordeel mee.
Ja las het idd, misschien even opzetten onder het werken door.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou je dan mijn lijstje in willen vullen?![]()
VI heeft ook nog een showtje straks om half 1.
Correct.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja las het idd, misschien even opzetten onder het werken door.
En lijstje, je bedoelt neem ik aan niet de ranglijst. Ik ga even kijken in het grote VBL forum.
hè, hé is zo heequote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja is altijd lastig hé, ook omdat je alles wat niet uit NL komt qua aankopen totaal niet in kan schatten.
Feyenoord op #1 dus je zal het goed gelezen hebbenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:48 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga vanmiddag visje halen op de markt.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:53 schreef El-Stinho het volgende:
Het is donderdag marktdag maar de broodjeszaak is er volgens mij niet vandaag. Domper.
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:53 schreef Coco het volgende:
@:Muskusboktor57 kan jij eens stoppen met iedere post van mij te liken?
Ik heb namelijk een pittige mening over users die lukraak met likes strooien.
Ik neem straks een bruin stokbroodje met zalm.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag visje halen op de markt.
@:Caland
Harinkje?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag visje halen op de markt.
@:Caland
Waar je zin in hebt.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik neem straks een bruin stokbroodje met zalm.
Ter info.
Fortuna en NEC zijn de grote bottlenecks denk ikquote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja is altijd lastig hé, ook omdat je alles wat niet uit NL komt qua aankopen totaal niet in kan schatten.
Ik zou voor steak frites gaan.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:58 schreef Oriente het volgende:
[..]
Die zaak zit dicht hoor ik net, dus gaat niet door.
Ter info.
NEC vond ik ook lastig ja, Fortuna heb ik toch maar wat hoger gezet dan in eerste instantie.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Fortuna en NEC zijn de grote bottlenecks denk ik.
RKC en Go Ahead zie ik wel als duidelijke degradatiekandidaten.
Vond Fortuna vorig jaar wel duidelijker in te schatten voor mijn gevoel. Krappe achterhoede nu; dat hartdingetje van Rienstra en zo. Hoewel ik Ultee enorm serieus neem als coach.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 12:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
NEC vond ik ook lastig ja, Fortuna heb ik toch maar wat hoger gezet dan in eerste instantie.
Die twee heb ik ook, Cambuur is ook wel een vrij krappe selectie geworden.
Ik heb de Ulteefactor ook stevig mee laten wegen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 12:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vond Fortuna vorig jaar wel duidelijker in te schatten voor mijn gevoel. Krappe achterhoede nu; dat hartdingetje van Rienstra en zo. Hoewel ik Ultee enorm serieus neem als coach.
Gisteren zaten ze er volledig naast.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 12:06 schreef Tarado het volgende:
toch wel benieuwd hoeveel beter @:Maximus en @:El-Stinho het doen dan mijn a la minute voorspelling op basis van de onderbuik, alleen de #1 en #2 zit ik wel goed mee verwacht ik.
Ik doe het tegenwoordig ook vooral met samenvattingen buiten Ajax en de tegenstander ieder weekend.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 12:06 schreef Tarado het volgende:
toch wel benieuwd hoeveel beter @:Maximus en @:El-Stinho het doen dan mijn a la minute voorspelling op basis van de onderbuik, alleen de #1 en #2 zit ik wel goed mee verwacht ik.
Vorig seizoen was ik 1e.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 12:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Gisteren zaten ze er volledig naast.
Ik was gedeeld winnaar van Stijns eredivisie toto in 2017quote:
Ik ben een broodje aan het smeren en een cracker ja. Zo even in het zonnetje lunchen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 12:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iedereen zal wel druk bezig zijn broodjes te smeren
Wie was de andere geluksvogel?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 12:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik was gedeeld winnaar van Stijns eredivisie toto in 2017
Kansen spreiden.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 12:13 schreef maxi-mus het volgende:
1. Kampioen: Ajax
@:scrummie wat is dit?
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wie was de andere geluksvogel?
quote:Historie
2017: Coco en Napoleonfour
2016: Silverhill
2015: Snakehead85
Uurtje lopen met de hond, da's ook sportquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:16 schreef GGMM het volgende:
Bijna vergeten te zeggen
Uurtje gesport!
@:coco @:littlerabbit @:onlogisch @:yvonne @:caland @:jojoortje
Waggelen?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 12:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Uurtje lopen met de hond, da's ook sport
Dat doet de hond ja, ik ben een slanke den.quote:
Na achten. Durven ze hand in hand te lopen.quote:
Trots op jequote:Op donderdag 12 augustus 2021 12:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Uurtje lopen met de hond, da's ook sport
Hahahaha!quote:Op donderdag 12 augustus 2021 12:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Na achten. Durven ze hand in hand te lopen.
Ehm ja, oke.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 12:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Haha!quote:Op donderdag 12 augustus 2021 12:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Witte kadetjes, rosbief, kaas. vet gezout en gepeperd.quote:
Hoeveel pakken wijn erbij?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 12:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Witte kadetjes, rosbief, kaas. vet gezout en gepeperd.
Heb je wijf nog gepakt. Ze kwam klaar als een pak azijn.quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 12:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je wijf nog gepakt. Ze kwam klaar als een pak azijn.
@Ronaldo vindt dit leukquote:Op donderdag 12 augustus 2021 12:49 schreef GGMM het volgende:
Het is warm vandaag
Veel water drinken jongens
Xiowawawomie, @onlogisch !!quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Binnen 30 dagen weer terugsturen. @:Boze_Eend
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Xiowawawomie, @:onlogisch !!
Zwaar onterecht. Ik klaag niet snel, maar dit sloeg natuurlijk nergens op. Ik denk dat de betreffende mod en FA bang waren dat het uit de hand zou lopen. Als ik dan gezaghebbende was geweest had ik een waarschuwing uitgedeeld. Nu werden onschuldige gifjes uit GoT verwijderd.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Toch wel een behoorlijke vernedering, een afkoelban aan je kont hebben hangen.
Wat een schande! Kunnen jullie je hier weer 3 weken druk over maken.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Binnen 30 dagen weer terugsturen. @:Boze_Eend
Likequote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat een schande! Kunnen jullie je hier weer 3 weken druk over maken.
Die GOT-gifjes hadden van mij niet weggehoeven.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zwaar onterecht. Ik klaag niet snel, maar dit sloeg natuurlijk nergens op. Ik denk dat de betreffende mod en FA bang waren dat het uit de hand zou lopen. Als ik dan gezaghebbende was geweest had ik een waarschuwing uitgedeeld. Nu werden onschuldige gifjes uit GoT verwijderd.
Oh bespreken we tegenwoordig bans?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die GOT-gifjes hadden van mij niet weggehoeven.
Iemand met een gezicht vol zaad is gewoon banbaar. En ik was geloof ik vrij mild.
Klacht afgehandeld.
Uh..quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh bespreken we tegenwoordig bans?
Dus de volgende keer dat ik bij je moeder langs ga mag ik haar bannen?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand met een gezicht vol zaad is gewoon banbaar. En ik was geloof ik vrij mild.
Klacht afgehandeld.
Goede uitleg. Ik weet niet zeker of het zaad was. Jij bent er waarschijnlijk bij geweest waardoor je dit met zekerheid kunt stellen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klacht afgehandeld.
Heel raar ja.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh bespreken we tegenwoordig bans?
Nu ben ik ook nog wel zo verschrikkelijk vervelend om bij een volgende ban deze kaart te spelen.quote:
Geen zaad - of iets wat er op lijkt - te zien. Dus ja.quote:
Die gifjes waren uitstekend!quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goede uitleg. Ik weet niet zeker of het zaad was. Jij bent er waarschijnlijk bij geweest waardoor je dit met zekerheid kunt stellen.
Dit was een stukje verduidelijking wat wel of niet mag, dat leek me in dit specifieke geval voor iedereen relevant.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nu ben ik ook nog wel zo verschrikkelijk vervelend om bij een volgende ban deze kaart te spelen.
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit was een stukje verduidelijking wat wel of niet mag, dat leek me in dit specifieke geval voor iedereen relevant.
Dat is mijn matige uitleg, de volgende keer kan je de tering krijgen
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Geen zaad - of iets wat er op lijkt - te zien. Dus ja.
Jaquote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm Mag ik de eindstand van de Eredivisie van iemand met een ban posten?
Like uitgedeeld maar wel een tr gezet. Dit is mogelijk zaad wat hier te zien is.quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Like uitgedeeld maar wel een tr gezet. Dit is mogelijk zaad wat hier te zien is.
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm Mag ik de eindstand van de Eredivisie van iemand met een ban posten?
quote:Hoi Zipportal,
Je wilt een unban kado geven aan Dven. Die gaat daar vast blij mee zijn!
Je kunt hieronder aangeven voor hoe lang je de unban wilt doen en of je dit wel of niet anoniem wilt doen.
Wellicht kan @GGMM het beter onderscheiden wanneer het mannen betreft, dus een beetje respijt kan geen kwaadquote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Like uitgedeeld maar wel een tr gezet. Dit is mogelijk zaad wat hier te zien is.
Tot morgen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:37 schreef scrupuleus het volgende:
Genoeg voor vandaag
Nog een fijne dag!
mooi, wat van het kalf?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:25 schreef Lange_Lans het volgende:
De barbecue gast weer aan. Heilbot, kalf en bavette.
@:tarado
Oestertje.quote:
Bavette uit Uruguay? Daar heb ik er ook nog eentje van liggenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oestertje.
Even bij de Sligro geweest vanmorgen. Sloot geld kwijt weer.
Sligro he. Dus ja.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bavette uit Uruguay? Daar heb ik er ook nog eentje van liggen
ze hebben ook Amerikaansequote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sligro he. Dus ja.
Ik heb een geweldige rub liggen dus ga zo eens alles gereedmaken.
Wat voor BBQ heb jequote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:25 schreef Lange_Lans het volgende:
De barbecue gast weer aan. Heilbot, kalf en bavette.
@:tarado
Boretti. Bastard was wat teveel van het goede.quote:
Nee, dat niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:50 schreef AFCNiels het volgende:
@:Scrummie ga jij ook weleens met gelakte nagels naar je werk?
[ twitter ]
doet me een beetje hier aan denkenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:50 schreef AFCNiels het volgende:
@:Scrummie ga jij ook weleens met gelakte nagels naar je werk?
[ twitter ]
Is dat 'gewoon' Italiaanse pils, zoals Heineken hier, die ze dan als premium in de markt zetten of is het wel onderscheidend speciaal?quote:
In Italië is het altijd heel lekker. En ook zeker beter dan Heineken. Maar uiteindelijk is het gewoon pils. Niets speciaals.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:32 schreef 3rr0r het volgende:
1
[..]
Is dat 'gewoon' Italiaanse pils, zoals Heineken hier, die ze dan als premium in de markt zetten of is het wel onderscheidend speciaal?
Ik heb een Desperados opengetrokken.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:25 schreef Lange_Lans het volgende:
@:maxi-mus
Inmiddels 2 birra moretti's op en zojuist mijn eerste Ayinger geopend.
Supergay dit.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb een Desperados opengetrokken.
Verwerk jij die perzik in je avondeten?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:23 schreef tong80 het volgende:
Kip pilaw, groenten, perzik en rijst
Ik gooi dadelijk wat jackfruit op de barbecue.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Verwerk jij die perzik in je avondeten?
Want ik heb een bijzonder pittige mening over mensen die fruit in hun avondeten verwerken.
Wij twee, dadelijk buiten vechten. T-shirts uit, in oliën en gaan met die banaan.quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wij twee, dadelijk buiten vechten. T-shirts uit, in oliën en gaan met die banaan.
Ik moest dit opzoeken met Google. Ik kwam uit bij de website De Hippe Vegetariër…quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wij twee, dadelijk buiten vechten. T-shirts uit, in oliën en gaan met die banaan.
Wat moest je precies opzoeken, waarde vriend?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik moest dit opzoeken met Google. Ik kwam uit bij de website De Hippe Vegetariër…
En nu zeg ik even niks.
Jackfruit.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat moest je precies opzoeken, waarde vriend?
quote:
quote:Als je vlees laat staan omdat je je ecologische voetafdruk wil verkleinen valt de keuze te betwisten. Het is moeilijk om er een cijfer op te plakken, maar de vrucht moet wel verscheept worden vanuit verre landen naar Nederland. Bovendien is maar een klein deel van de vrucht eetbaar. Een groot deel wordt helaas weggegooid.
Interessant. Bij de moeder van @3rr0r is het grootste deel van de vrucht erg goed te eten.quote:
Lekker man. Structuur van vlees. Ik probeer mijn ecologische voetafdruk achter te laten.quote:
Ik laat het erin verwerken.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Verwerk jij die perzik in je avondeten?
Want ik heb een bijzonder pittige mening over mensen die fruit in hun avondeten verwerken.
Jij bent een goed mens.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekker man. Structuur van vlees. Ik probeer mijn ecologische voetafdruk achter te laten.
Helaas niet! Ben er in geen 100 jaar geweest.quote:Morgen weekendje Den Haag/Scheveningen. Nog tips? (Drillrappers ontlopen vind ik geen tip.)
Een dagje naar Leiden.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekker man. Structuur van vlees. Ik probeer mijn ecologische voetafdruk achter te laten.
Morgen weekendje Den Haag/Scheveningen. Nog tips? (Drillrappers ontlopen vind ik geen tip.)
Naturalis staat op de planning. En een bezoekje aan @El-Stinhoquote:
Pittige mening.quote:
Café de vink is erg gezelligquote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Morgen weekendje Den Haag/Scheveningen. Nog tips? (Drillrappers ontlopen vind ik geen tip.)
Je doet maar gewoon normaalquote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik gooi dadelijk wat jackfruit op de barbecue.
Ook dit heb ik door Google moeten gooien, maar hier zit in geen fruit in. Dus dan keur ik dat gerecht goed.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pittige mening.
Ik heb hier gisteren - in Weert - een van de beste stifado's ooit gegeten.
Wel een essentiële reis? @Lenny_Leonardquote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:48 schreef fetX het volgende:
Ik moet enorm schijten en zit in de trein.
Dan weten jullie dat.
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:51 schreef Adames het volgende:
Peer en blauwschimmel is een heerlijke combi
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je doet maar gewoon normaal
Zug nach Osten.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:51 schreef Adames het volgende:
Dat is een nagerecht, dat vind ik toch anders.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:51 schreef Adames het volgende:
Skere tijden?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Boretti. Bastard was wat teveel van het goede.
Goeie.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat zei de moeder van @:Buitendam ook
Voor het mooie 10 minuten te laat makker. Maar ik waardeer het alsnogquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:39 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik draag deze 16.000e post op aan @:onlogisch
Gemiddeld 23 per dag. Komt wel erg dichtbij zo!quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 07:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor het mooie 10 minuten te laat makker. Maar ik waardeer het alsnog
[ afbeelding ]
Ik ben meer een man van de lange ademquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 07:49 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Gemiddeld 23 per dag. Komt wel erg dichtbij zo!![]()
Spiegeleieren van moeders.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 07:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben meer een man van de lange adem(Je moeder kan dit bevestigen)
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vliegen met een smerig katertje
Ben je een vogel geworden?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Feyenoordquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Blijf wegquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bonkjes en sliertjes allenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:38 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Tot zover mijn ontbijt en het dagelijkse ochtend rondje op FOK!
[ link | afbeelding ]
We roddelen hier?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:38 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik heb daar een keer ruzie gemaakt dus ik hoop zo de dans te ontspringen (maar dat zal wel weer niet helaas).quote:
@SQquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:38 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ link | afbeelding ]
User @Tjacka kent geen genade.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:53 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik heb daar een keer ruzie gemaakt dus ik hoop zo de dans te ontspringen (maar dat zal wel weer niet helaas).
Mensen die niet bij de club van 500 zitten nemen we NIET serieus.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Stapje dichterbij de 500. Bedankt.
Amateur.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mensen die niet bij de club van 500 zitten nemen we NIET serieus.
@:ggmm @:caland @:onlogisch @:tong80
ja graagquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:17 schreef SQ het volgende:
Tsja, als je niet tegen het leven kunt kun je maar beter op je zolderkamer blijven.
Als je wil kan ik ook wel écht in details treden? Dit stelt natuurlijk nog helemaal niets voor
Ik ben een en al oor.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:17 schreef SQ het volgende:
Tsja, als je niet tegen het leven kunt kun je maar beter op je zolderkamer blijven.
Als je wil kan ik ook wel écht in details treden? Dit stelt natuurlijk nog helemaal niets voor
nee hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:19 schreef SQ het volgende:
Oh ja, ik was even vergeten dat dat het hogere doel was van vrouwen, zorgen dat we alleen dingen doen waar den man geyl van wordt
en schoonmakenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:21 schreef SQ het volgende:
gelukkig. Ik vond het al zo'n monotoon bestaan.
Maar wie bakt de eieren?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:25 schreef SQ het volgende:
Kippen leggen tenminste nog eieren. Wij laten alleen sporen van bloed en sliertjes achter.
ik zing nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:32 schreef SQ het volgende:
overigens pwn ik jullie er allemaal uit in de top500
oh ja, jij zie dit ook echt als werk omdat je voorderest niks doet op je echte jobquote:
KOEKOEKquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh ja, jij zie dit ook echt als werk omdat je voorderest niks doet op je echte job
Welke 500quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mensen die niet bij de club van 500 zitten nemen we NIET serieus.
@:ggmm @:caland @:onlogisch @:tong80
Ik ben tegen racisme.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wel wat geleerd door @:SQ . Indien mogelijk, zwarte stoelen vermijden.
stuur maar een mailtje!quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Valse beschuldiging. Ik walg hiervan.
Zeg me niet wat te doen.quote:
Leuk plaatje ouwe reus.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Voor mijn vriend @:scrummie
[ afbeelding ]
Jezus wat gay.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Voor mijn vriend @:scrummie
[ afbeelding ]
Ik vroeg niet waar ik heen moest. Ik vroeg of dit het nieuwe braddie topic is habibo. Als ik weg moet moet je me maar bannenquote:
Sorry maat.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Habibo
Doe normaal, Harrie.
Ik kan niet bannen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:27 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ik vroeg niet waar ik heen moest. Ik vroeg of dit het nieuwe braddie topic is habibo. Als ik weg moet moet je me maar bannen
Lennyquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Habibo
Doe normaal, Harrie.
En ik kan niet weggaan dus helaasquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik kan niet bannen.
Dit is niet het nieuwe Braddie topic. Laat die jongen met rust.
Strontdruk in Kroatië?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kom juist terug.
[..]
Amsterdam, net terug van vakantie.
Lekker man. Kroatië toch?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kom juist terug.
[..]
Amsterdam, net terug van vakantie.
Ja, wij zijn de Braddiefanclub.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:29 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
En ik kan niet weggaan dus helaas
Maar hij mag hier gepost worden of mag dat niet?
Nemojte ih određivati.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:30 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ik heb kroaatse vrienden en die zeggen dat je weg moet blijven
Mooi ik ben ook grote fanquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja, wij zijn de Braddiefanclub.
Ik mis Braddie z'n filmpjes.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik kan niet bannen.
Dit is niet het nieuwe Braddie topic. Laat die jongen met rust.
Flikker op en kom nooit meer terug. Walgelijk varken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:31 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Mooi ik ben ook grote fan
Stel je voor dat er een bradgeTV voetbalclub wasdan schuift Ronaldo geen cola weg maar wordt juist een admiraal bestelling opgegeten bij het interview
JAAAAAquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:33 schreef El-Stinho het volgende:
HET SEIZOEN BEGINT VANAVOND EINDELIJK JAJAJAJAJAJAJAA
Ik ben halal habiboquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Flikker op en kom nooit meer terug. Walgelijk varken.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Flikker op en kom nooit meer terug. Walgelijk varken.
Eindelijk geen oeverloos geblaat over onzinnigheid meer en ons laten verleiden door een rollende bal en sfeer in de stadions. Tot zeker mid-juni. Ganz geil.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
JAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
Ik feest met je mee Stijn.
Weet ik veel. Ik doe ook maar wat. Maar als het op pesten begint te lijken, dan grijp ik genadeloos hard in. Het is iemand die zich hier niet kan verweren.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:29 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
En ik kan niet weggaan dus helaas
Maar hij mag hier gepost worden of mag dat niet?
Die was zo gestoord als een open Viola Holt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mis die viespeuk. Possetje of zo?
Dus je mag pesten als je je kan verweren?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik doe ook maar wat. Maar als het op pesten begint te lijken, dan grijp ik genadeloos hard in. Het is iemand die zich hier niet kan verweren.
Ik heb hier geen goed gevoel bij.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mis die viespeuk. Possetje of zo?
Heeft Onlogisch pedoseksuele gevoelens, denk je?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb hier geen goed gevoel bij.
Grijp überhaupt maar in. Dat gelul over die gast hier kan gewoon niet goed gaan omdat er een aantal debielen hebben besloten het tot hun levensmissie te maken Braddie's leven zo moeilijk mogelijk te maken. En elke keer als het hier over Braddie gaat, komen die walgelijke mieren hier naar toe.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik doe ook maar wat. Maar als het op pesten begint te lijken, dan grijp ik genadeloos hard in. Het is iemand die zich hier niet kan verweren.
@GGMM vindt dit ook een geruststellende gedachte.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:36 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Dus je mag pesten als je je kan verweren?
Maar je hebt wel gelijk Habibo bedankt voor dat je hem beschermd
Nee, ik denk sowieso dat de grootste lust wel bij hem getemd is.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heeft Onlogisch pedoseksuele gevoelens, denk je?
@GGMM heb ik teleurgesteld niet veel gesport en nu heb ik een buikjequote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM vindt dit ook een geruststellende gedachte.
Jij kan mij onmogelijk teleurstellen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:38 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
@:GGMM heb ik teleurgesteld niet veel gesport en nu heb ik een buikje
Een welverdiende like.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij kan mij onmogelijk teleurstellen.
Het interesseert me namelijk geen reet wat jij doet.
TRUMPGOATquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:50 schreef Oriente het volgende:
Ik heb een of ander goedje op m'n gezicht gesmeerd en ik zie er nu uit als Donald Trump
Dravrijdag
Oké Guido.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:50 schreef Oriente het volgende:
Ik heb een of ander goedje op m'n gezicht gesmeerd en ik zie er nu uit als Donald Trump
Dravrijdag
Oh dus dan mag ik gewoon posten wat ik wil want jou als admin boeit het niet bedankt voor de vrijbriefquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij kan mij onmogelijk teleurstellen.
Het interesseert me namelijk geen reet wat jij doet.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:50 schreef Oriente het volgende:
Dravrijdag
Die volg ik niet. Vind ik een vreemde twitteraar.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De zeer sympathieke TillyTilburg heeft een stadionverbod.
Graag jullie mening.
@:ggmm @:maxi-mus @:scrummie @:afcniels @:el-stinho
Over voetbal opzich wel oke. De laatste tijd is hij volle bak wappie geworden. Dus misschien meer iets voor @Elan en @Scrummie .quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die volg ik niet. Vind ik een vreemde twitteraar.
Geen idee wie dat is en waarom dat isquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Graag jullie mening.
Doe normaal idiootquote:
Komt weinig in mijn timeline terecht gelukkig.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Over voetbal opzich wel oke. De laatste tijd is hij volle bak wappie geworden. Dus misschien meer iets voor @:elan en @:scrummie .
de autodeur op zo´n manier dicht doen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker maat.
[ afbeelding ]
@:boze_eend
Doe ik ook altijd zo. Ik maak er zelfs speciaal het raam voor open om het zo te kunnen doen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:52 schreef Haags het volgende:
[..]
de autodeur op zo´n manier dicht doen.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:52 schreef Haags het volgende:
[..]
de autodeur op zo´n manier dicht doen.
Ik bak een eitje denk ik.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:57 schreef Oriente het volgende:
Wat is jullie lunch voor vandaag?
@:GGMM @:Coco @:Scrummie @:Lenny_Leonard @:Caland @:tong80
Sowieso iets met zalm.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:57 schreef Oriente het volgende:
Wat een rare combi.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
Lekker maat.
Ik eet kip, tofu en doperwtjes.
Erg mooi, vermoeiende gozer is dat. Net als die kruikenzeiker. Waarom gaan dat soort mensen er altijd zo in geloven?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Graag jullie mening.
We zijn niet allemaal zo perfect als jij maxi-mus.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Erg mooi, vermoeiende gozer is dat. Net als die kruikenzeiker. Waarom gaan dat soort mensen er altijd zo in geloven?
als maxi-mus perfect is dan ben ik dikquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo perfect als jij maxi-mus.
Nee maar je kan het ook overdrijven Scrummie.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo perfect als jij maxi-mus.
Eens. Ik heb gelukkig geen idee wie TillyTilburg is.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee maar je kan het ook overdrijven Scrummie.
Ik wel, dankzij Lenny.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens. Ik heb gelukkig geen idee wie TillyTilburg is.
Polpette.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:57 schreef Oriente het volgende:
Eens. Kruikenzeiker was nog wel lachen toen hij wedstrijdverslagen maakte. Nu is het een debiel. Met zijn podcasts.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Erg mooi, vermoeiende gozer is dat. Net als die kruikenzeiker. Waarom gaan dat soort mensen er altijd zo in geloven?
Volkoren, achterham, kaas en fruit.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:57 schreef Oriente het volgende:
Ik heb ook zojuist fruit gegeten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volkoren, achterham, kaas en fruit.
Vrijdag en zaterdag is gevulde koeken-dag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |