Ik ben een en al oor.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:17 schreef SQ het volgende:
Tsja, als je niet tegen het leven kunt kun je maar beter op je zolderkamer blijven.
Als je wil kan ik ook wel écht in details treden? Dit stelt natuurlijk nog helemaal niets voor
nee hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:19 schreef SQ het volgende:
Oh ja, ik was even vergeten dat dat het hogere doel was van vrouwen, zorgen dat we alleen dingen doen waar den man geyl van wordt
en schoonmakenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:21 schreef SQ het volgende:
gelukkig. Ik vond het al zo'n monotoon bestaan.
Maar wie bakt de eieren?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:25 schreef SQ het volgende:
Kippen leggen tenminste nog eieren. Wij laten alleen sporen van bloed en sliertjes achter.
ik zing nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:32 schreef SQ het volgende:
overigens pwn ik jullie er allemaal uit in de top500
oh ja, jij zie dit ook echt als werk omdat je voorderest niks doet op je echte jobquote:
KOEKOEKquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh ja, jij zie dit ook echt als werk omdat je voorderest niks doet op je echte job
Welke 500quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mensen die niet bij de club van 500 zitten nemen we NIET serieus.
@:ggmm @:caland @:onlogisch @:tong80
Ik ben tegen racisme.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wel wat geleerd door @:SQ . Indien mogelijk, zwarte stoelen vermijden.
stuur maar een mailtje!quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Valse beschuldiging. Ik walg hiervan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |