mooi, wat van het kalf?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:25 schreef Lange_Lans het volgende:
De barbecue gast weer aan. Heilbot, kalf en bavette.
@:tarado
Oestertje.quote:
Bavette uit Uruguay? Daar heb ik er ook nog eentje van liggenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oestertje.
Even bij de Sligro geweest vanmorgen. Sloot geld kwijt weer.
Sligro he. Dus ja.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bavette uit Uruguay? Daar heb ik er ook nog eentje van liggen
ze hebben ook Amerikaansequote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sligro he. Dus ja.
Ik heb een geweldige rub liggen dus ga zo eens alles gereedmaken.
Wat voor BBQ heb jequote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:25 schreef Lange_Lans het volgende:
De barbecue gast weer aan. Heilbot, kalf en bavette.
@:tarado
Boretti. Bastard was wat teveel van het goede.quote:
Nee, dat niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:50 schreef AFCNiels het volgende:
@:Scrummie ga jij ook weleens met gelakte nagels naar je werk?
[ twitter ]
doet me een beetje hier aan denkenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:50 schreef AFCNiels het volgende:
@:Scrummie ga jij ook weleens met gelakte nagels naar je werk?
[ twitter ]
Is dat 'gewoon' Italiaanse pils, zoals Heineken hier, die ze dan als premium in de markt zetten of is het wel onderscheidend speciaal?quote:
In Italië is het altijd heel lekker. En ook zeker beter dan Heineken. Maar uiteindelijk is het gewoon pils. Niets speciaals.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:32 schreef 3rr0r het volgende:
1
[..]
Is dat 'gewoon' Italiaanse pils, zoals Heineken hier, die ze dan als premium in de markt zetten of is het wel onderscheidend speciaal?
Ik heb een Desperados opengetrokken.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:25 schreef Lange_Lans het volgende:
@:maxi-mus
Inmiddels 2 birra moretti's op en zojuist mijn eerste Ayinger geopend.
Supergay dit.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb een Desperados opengetrokken.
Verwerk jij die perzik in je avondeten?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:23 schreef tong80 het volgende:
Kip pilaw, groenten, perzik en rijst
Ik gooi dadelijk wat jackfruit op de barbecue.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Verwerk jij die perzik in je avondeten?
Want ik heb een bijzonder pittige mening over mensen die fruit in hun avondeten verwerken.
Wij twee, dadelijk buiten vechten. T-shirts uit, in oliën en gaan met die banaan.quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wij twee, dadelijk buiten vechten. T-shirts uit, in oliën en gaan met die banaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |