mooi, wat van het kalf?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:25 schreef Lange_Lans het volgende:
De barbecue gast weer aan. Heilbot, kalf en bavette.
@:tarado
Oestertje.quote:
Bavette uit Uruguay? Daar heb ik er ook nog eentje van liggenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oestertje.
Even bij de Sligro geweest vanmorgen. Sloot geld kwijt weer.
Sligro he. Dus ja.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bavette uit Uruguay? Daar heb ik er ook nog eentje van liggen
ze hebben ook Amerikaansequote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sligro he. Dus ja.
Ik heb een geweldige rub liggen dus ga zo eens alles gereedmaken.
Wat voor BBQ heb jequote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:25 schreef Lange_Lans het volgende:
De barbecue gast weer aan. Heilbot, kalf en bavette.
@:tarado
Boretti. Bastard was wat teveel van het goede.quote:
Nee, dat niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:50 schreef AFCNiels het volgende:
@:Scrummie ga jij ook weleens met gelakte nagels naar je werk?
[ twitter ]
doet me een beetje hier aan denkenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:50 schreef AFCNiels het volgende:
@:Scrummie ga jij ook weleens met gelakte nagels naar je werk?
[ twitter ]
Is dat 'gewoon' Italiaanse pils, zoals Heineken hier, die ze dan als premium in de markt zetten of is het wel onderscheidend speciaal?quote:
In Italië is het altijd heel lekker. En ook zeker beter dan Heineken. Maar uiteindelijk is het gewoon pils. Niets speciaals.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:32 schreef 3rr0r het volgende:
1
[..]
Is dat 'gewoon' Italiaanse pils, zoals Heineken hier, die ze dan als premium in de markt zetten of is het wel onderscheidend speciaal?
Ik heb een Desperados opengetrokken.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:25 schreef Lange_Lans het volgende:
@:maxi-mus
Inmiddels 2 birra moretti's op en zojuist mijn eerste Ayinger geopend.
Supergay dit.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb een Desperados opengetrokken.
Verwerk jij die perzik in je avondeten?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:23 schreef tong80 het volgende:
Kip pilaw, groenten, perzik en rijst
Ik gooi dadelijk wat jackfruit op de barbecue.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Verwerk jij die perzik in je avondeten?
Want ik heb een bijzonder pittige mening over mensen die fruit in hun avondeten verwerken.
Wij twee, dadelijk buiten vechten. T-shirts uit, in oliën en gaan met die banaan.quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wij twee, dadelijk buiten vechten. T-shirts uit, in oliën en gaan met die banaan.
Ik moest dit opzoeken met Google. Ik kwam uit bij de website De Hippe Vegetariër…quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wij twee, dadelijk buiten vechten. T-shirts uit, in oliën en gaan met die banaan.
Wat moest je precies opzoeken, waarde vriend?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik moest dit opzoeken met Google. Ik kwam uit bij de website De Hippe Vegetariër…
En nu zeg ik even niks.
Jackfruit.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat moest je precies opzoeken, waarde vriend?
quote:
quote:Als je vlees laat staan omdat je je ecologische voetafdruk wil verkleinen valt de keuze te betwisten. Het is moeilijk om er een cijfer op te plakken, maar de vrucht moet wel verscheept worden vanuit verre landen naar Nederland. Bovendien is maar een klein deel van de vrucht eetbaar. Een groot deel wordt helaas weggegooid.
Interessant. Bij de moeder van @3rr0r is het grootste deel van de vrucht erg goed te eten.quote:
Lekker man. Structuur van vlees. Ik probeer mijn ecologische voetafdruk achter te laten.quote:
Ik laat het erin verwerken.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Verwerk jij die perzik in je avondeten?
Want ik heb een bijzonder pittige mening over mensen die fruit in hun avondeten verwerken.
Jij bent een goed mens.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekker man. Structuur van vlees. Ik probeer mijn ecologische voetafdruk achter te laten.
Helaas niet! Ben er in geen 100 jaar geweest.quote:Morgen weekendje Den Haag/Scheveningen. Nog tips? (Drillrappers ontlopen vind ik geen tip.)
Een dagje naar Leiden.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekker man. Structuur van vlees. Ik probeer mijn ecologische voetafdruk achter te laten.
Morgen weekendje Den Haag/Scheveningen. Nog tips? (Drillrappers ontlopen vind ik geen tip.)
Naturalis staat op de planning. En een bezoekje aan @El-Stinhoquote:
Pittige mening.quote:
Café de vink is erg gezelligquote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Morgen weekendje Den Haag/Scheveningen. Nog tips? (Drillrappers ontlopen vind ik geen tip.)
Je doet maar gewoon normaalquote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik gooi dadelijk wat jackfruit op de barbecue.
Ook dit heb ik door Google moeten gooien, maar hier zit in geen fruit in. Dus dan keur ik dat gerecht goed.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pittige mening.
Ik heb hier gisteren - in Weert - een van de beste stifado's ooit gegeten.
Wel een essentiële reis? @Lenny_Leonardquote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:48 schreef fetX het volgende:
Ik moet enorm schijten en zit in de trein.
Dan weten jullie dat.
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:51 schreef Adames het volgende:
Peer en blauwschimmel is een heerlijke combi
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je doet maar gewoon normaal
Zug nach Osten.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:51 schreef Adames het volgende:
Dat is een nagerecht, dat vind ik toch anders.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:51 schreef Adames het volgende:
Skere tijden?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Boretti. Bastard was wat teveel van het goede.
Goeie.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat zei de moeder van @:Buitendam ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |