Zeg me niet wat te doen.quote:
Leuk plaatje ouwe reus.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Voor mijn vriend @:scrummie
[ afbeelding ]
Jezus wat gay.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Voor mijn vriend @:scrummie
[ afbeelding ]
Ik vroeg niet waar ik heen moest. Ik vroeg of dit het nieuwe braddie topic is habibo. Als ik weg moet moet je me maar bannenquote:
Sorry maat.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Habibo
Doe normaal, Harrie.
Ik kan niet bannen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:27 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ik vroeg niet waar ik heen moest. Ik vroeg of dit het nieuwe braddie topic is habibo. Als ik weg moet moet je me maar bannen
Lennyquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Habibo
Doe normaal, Harrie.
En ik kan niet weggaan dus helaasquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik kan niet bannen.
Dit is niet het nieuwe Braddie topic. Laat die jongen met rust.
Strontdruk in Kroatië?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kom juist terug.
[..]
Amsterdam, net terug van vakantie.
Lekker man. Kroatië toch?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kom juist terug.
[..]
Amsterdam, net terug van vakantie.
Ja, wij zijn de Braddiefanclub.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:29 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
En ik kan niet weggaan dus helaas
Maar hij mag hier gepost worden of mag dat niet?
Nemojte ih određivati.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:30 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ik heb kroaatse vrienden en die zeggen dat je weg moet blijven
Mooi ik ben ook grote fanquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja, wij zijn de Braddiefanclub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |