Zeg me niet wat te doen.quote:
Leuk plaatje ouwe reus.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Voor mijn vriend @:scrummie
[ afbeelding ]
Jezus wat gay.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Voor mijn vriend @:scrummie
[ afbeelding ]
Ik vroeg niet waar ik heen moest. Ik vroeg of dit het nieuwe braddie topic is habibo. Als ik weg moet moet je me maar bannenquote:
Sorry maat.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Habibo
Doe normaal, Harrie.
Ik kan niet bannen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:27 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ik vroeg niet waar ik heen moest. Ik vroeg of dit het nieuwe braddie topic is habibo. Als ik weg moet moet je me maar bannen
Lennyquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Habibo
Doe normaal, Harrie.
En ik kan niet weggaan dus helaasquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik kan niet bannen.
Dit is niet het nieuwe Braddie topic. Laat die jongen met rust.
Strontdruk in Kroatië?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kom juist terug.
[..]
Amsterdam, net terug van vakantie.
Lekker man. Kroatië toch?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kom juist terug.
[..]
Amsterdam, net terug van vakantie.
Ja, wij zijn de Braddiefanclub.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:29 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
En ik kan niet weggaan dus helaas
Maar hij mag hier gepost worden of mag dat niet?
Nemojte ih određivati.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:30 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ik heb kroaatse vrienden en die zeggen dat je weg moet blijven
Mooi ik ben ook grote fanquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja, wij zijn de Braddiefanclub.
Ik mis Braddie z'n filmpjes.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik kan niet bannen.
Dit is niet het nieuwe Braddie topic. Laat die jongen met rust.
Flikker op en kom nooit meer terug. Walgelijk varken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:31 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Mooi ik ben ook grote fan
Stel je voor dat er een bradgeTV voetbalclub wasdan schuift Ronaldo geen cola weg maar wordt juist een admiraal bestelling opgegeten bij het interview
JAAAAAquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:33 schreef El-Stinho het volgende:
HET SEIZOEN BEGINT VANAVOND EINDELIJK JAJAJAJAJAJAJAA
Ik ben halal habiboquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Flikker op en kom nooit meer terug. Walgelijk varken.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Flikker op en kom nooit meer terug. Walgelijk varken.
Eindelijk geen oeverloos geblaat over onzinnigheid meer en ons laten verleiden door een rollende bal en sfeer in de stadions. Tot zeker mid-juni. Ganz geil.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
JAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
Ik feest met je mee Stijn.
Weet ik veel. Ik doe ook maar wat. Maar als het op pesten begint te lijken, dan grijp ik genadeloos hard in. Het is iemand die zich hier niet kan verweren.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:29 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
En ik kan niet weggaan dus helaas
Maar hij mag hier gepost worden of mag dat niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |