Sowieso iets met zalm.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:57 schreef Oriente het volgende:
Wat is jullie lunch voor vandaag?
@:GGMM @:Coco @:Scrummie @:Lenny_Leonard @:Caland @:tong80
Wat een rare combi.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
Lekker maat.
Ik eet kip, tofu en doperwtjes.
Erg mooi, vermoeiende gozer is dat. Net als die kruikenzeiker. Waarom gaan dat soort mensen er altijd zo in geloven?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De zeer sympathieke TillyTilburg heeft een stadionverbod.
Graag jullie mening.
@:ggmm @:maxi-mus @:scrummie @:afcniels @:el-stinho
We zijn niet allemaal zo perfect als jij maxi-mus.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Erg mooi, vermoeiende gozer is dat. Net als die kruikenzeiker. Waarom gaan dat soort mensen er altijd zo in geloven?
als maxi-mus perfect is dan ben ik dikquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo perfect als jij maxi-mus.
Nee maar je kan het ook overdrijven Scrummie.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo perfect als jij maxi-mus.
Eens. Ik heb gelukkig geen idee wie TillyTilburg is.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee maar je kan het ook overdrijven Scrummie.
Ik wel, dankzij Lenny.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens. Ik heb gelukkig geen idee wie TillyTilburg is.
Polpette.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:57 schreef Oriente het volgende:
Eens. Kruikenzeiker was nog wel lachen toen hij wedstrijdverslagen maakte. Nu is het een debiel. Met zijn podcasts.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Erg mooi, vermoeiende gozer is dat. Net als die kruikenzeiker. Waarom gaan dat soort mensen er altijd zo in geloven?
Volkoren, achterham, kaas en fruit.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:57 schreef Oriente het volgende:
Ik heb ook zojuist fruit gegeten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volkoren, achterham, kaas en fruit.
Vrijdag en zaterdag is gevulde koeken-dag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |