Nee, ik denk sowieso dat de grootste lust wel bij hem getemd is.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heeft Onlogisch pedoseksuele gevoelens, denk je?
@GGMM heb ik teleurgesteld niet veel gesport en nu heb ik een buikjequote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM vindt dit ook een geruststellende gedachte.
Jij kan mij onmogelijk teleurstellen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:38 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
@:GGMM heb ik teleurgesteld niet veel gesport en nu heb ik een buikje
Een welverdiende like.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij kan mij onmogelijk teleurstellen.
Het interesseert me namelijk geen reet wat jij doet.
TRUMPGOATquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:50 schreef Oriente het volgende:
Ik heb een of ander goedje op m'n gezicht gesmeerd en ik zie er nu uit als Donald Trump
Dravrijdag
Oké Guido.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:50 schreef Oriente het volgende:
Ik heb een of ander goedje op m'n gezicht gesmeerd en ik zie er nu uit als Donald Trump
Dravrijdag
Oh dus dan mag ik gewoon posten wat ik wil want jou als admin boeit het niet bedankt voor de vrijbriefquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij kan mij onmogelijk teleurstellen.
Het interesseert me namelijk geen reet wat jij doet.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:50 schreef Oriente het volgende:
Dravrijdag
Die volg ik niet. Vind ik een vreemde twitteraar.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De zeer sympathieke TillyTilburg heeft een stadionverbod.
Graag jullie mening.
@:ggmm @:maxi-mus @:scrummie @:afcniels @:el-stinho
Over voetbal opzich wel oke. De laatste tijd is hij volle bak wappie geworden. Dus misschien meer iets voor @Elan en @Scrummie .quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die volg ik niet. Vind ik een vreemde twitteraar.
Geen idee wie dat is en waarom dat isquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Graag jullie mening.
Doe normaal idiootquote:
Komt weinig in mijn timeline terecht gelukkig.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Over voetbal opzich wel oke. De laatste tijd is hij volle bak wappie geworden. Dus misschien meer iets voor @:elan en @:scrummie .
de autodeur op zo´n manier dicht doen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker maat.
[ afbeelding ]
@:boze_eend
Doe ik ook altijd zo. Ik maak er zelfs speciaal het raam voor open om het zo te kunnen doen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:52 schreef Haags het volgende:
[..]
de autodeur op zo´n manier dicht doen.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:52 schreef Haags het volgende:
[..]
de autodeur op zo´n manier dicht doen.
Ik bak een eitje denk ik.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:57 schreef Oriente het volgende:
Wat is jullie lunch voor vandaag?
@:GGMM @:Coco @:Scrummie @:Lenny_Leonard @:Caland @:tong80
Sowieso iets met zalm.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:57 schreef Oriente het volgende:
Wat een rare combi.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
Lekker maat.
Ik eet kip, tofu en doperwtjes.
Erg mooi, vermoeiende gozer is dat. Net als die kruikenzeiker. Waarom gaan dat soort mensen er altijd zo in geloven?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Graag jullie mening.
We zijn niet allemaal zo perfect als jij maxi-mus.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Erg mooi, vermoeiende gozer is dat. Net als die kruikenzeiker. Waarom gaan dat soort mensen er altijd zo in geloven?
als maxi-mus perfect is dan ben ik dikquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo perfect als jij maxi-mus.
Nee maar je kan het ook overdrijven Scrummie.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo perfect als jij maxi-mus.
Eens. Ik heb gelukkig geen idee wie TillyTilburg is.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee maar je kan het ook overdrijven Scrummie.
Ik wel, dankzij Lenny.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens. Ik heb gelukkig geen idee wie TillyTilburg is.
Polpette.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:57 schreef Oriente het volgende:
Eens. Kruikenzeiker was nog wel lachen toen hij wedstrijdverslagen maakte. Nu is het een debiel. Met zijn podcasts.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Erg mooi, vermoeiende gozer is dat. Net als die kruikenzeiker. Waarom gaan dat soort mensen er altijd zo in geloven?
Volkoren, achterham, kaas en fruit.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:57 schreef Oriente het volgende:
Ik heb ook zojuist fruit gegeten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volkoren, achterham, kaas en fruit.
Vrijdag en zaterdag is gevulde koeken-dag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |