Na achten. Durven ze hand in hand te lopen.quote:
Trots op jequote:Op donderdag 12 augustus 2021 12:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Uurtje lopen met de hond, da's ook sport
Hahahaha!quote:Op donderdag 12 augustus 2021 12:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Na achten. Durven ze hand in hand te lopen.
Ehm ja, oke.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 12:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Haha!quote:Op donderdag 12 augustus 2021 12:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Witte kadetjes, rosbief, kaas. vet gezout en gepeperd.quote:
Hoeveel pakken wijn erbij?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 12:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Witte kadetjes, rosbief, kaas. vet gezout en gepeperd.
Heb je wijf nog gepakt. Ze kwam klaar als een pak azijn.quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 12:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je wijf nog gepakt. Ze kwam klaar als een pak azijn.
@Ronaldo vindt dit leukquote:Op donderdag 12 augustus 2021 12:49 schreef GGMM het volgende:
Het is warm vandaag
Veel water drinken jongens
Xiowawawomie, @onlogisch !!quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Binnen 30 dagen weer terugsturen. @:Boze_Eend
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Xiowawawomie, @:onlogisch !!
Zwaar onterecht. Ik klaag niet snel, maar dit sloeg natuurlijk nergens op. Ik denk dat de betreffende mod en FA bang waren dat het uit de hand zou lopen. Als ik dan gezaghebbende was geweest had ik een waarschuwing uitgedeeld. Nu werden onschuldige gifjes uit GoT verwijderd.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Toch wel een behoorlijke vernedering, een afkoelban aan je kont hebben hangen.
Wat een schande! Kunnen jullie je hier weer 3 weken druk over maken.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Binnen 30 dagen weer terugsturen. @:Boze_Eend
Likequote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat een schande! Kunnen jullie je hier weer 3 weken druk over maken.
Die GOT-gifjes hadden van mij niet weggehoeven.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zwaar onterecht. Ik klaag niet snel, maar dit sloeg natuurlijk nergens op. Ik denk dat de betreffende mod en FA bang waren dat het uit de hand zou lopen. Als ik dan gezaghebbende was geweest had ik een waarschuwing uitgedeeld. Nu werden onschuldige gifjes uit GoT verwijderd.
Oh bespreken we tegenwoordig bans?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die GOT-gifjes hadden van mij niet weggehoeven.
Iemand met een gezicht vol zaad is gewoon banbaar. En ik was geloof ik vrij mild.
Klacht afgehandeld.
Uh..quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh bespreken we tegenwoordig bans?
Dus de volgende keer dat ik bij je moeder langs ga mag ik haar bannen?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die GOT-gifjes hadden van mij niet weggehoeven.
Iemand met een gezicht vol zaad is gewoon banbaar. En ik was geloof ik vrij mild.
Klacht afgehandeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |