Dit had helemaal geen goud moeten zijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:57 schreef Mani89 het volgende:
Bullshit. Dit had goud moeten zijn. NOS commentatoren.
Wellesquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit had helemaal geen goud moeten zijn
Het lijkt me soms wel vermoeiend om zo'n act de hele tijd vol te houden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:57 schreef Mani89 het volgende:
Bullshit. Dit had goud moeten zijn. NOS commentatoren.
jij slide echt in iedereen dm's hequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:58 schreef Federer-fan het volgende:
Ik had Sifan Hassan een berichtje gestuurd, maar ze heeft nog niet gereageerd.
Ze mag bij mij ook wel even wat vet wegzuigen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:58 schreef RipCity het volgende:
Rare buik die keniaan. Vet weggezogen ofzo
Alleen vrouwen hoor.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
jij slide echt in iedereen dm's he
Zwangerschapquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:58 schreef RipCity het volgende:
Kind gehad? Ik weet niet. Viel mij ook opquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:58 schreef RipCity het volgende:
Won ze wel mee in Dohaquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:59 schreef kilon het volgende:
Sifan als haas zorgt voor snelle tijden ja
quote:
Op de 4x100 kun je je nog uitleven.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:00 schreef Mani89 het volgende:
Was dit het? Of krijgen we nog meer teleurstellingen te verwerken.
Inhalen feitelijk want meer zilverquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:56 schreef hhh38 het volgende:
Daar gaat ook de kans op evenaring van Sydney
Of 4x goud, maar da's helemaal onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inhalen feitelijk want meer zilver
In principe kan het nog als Hassan wel de 10 wint en we nog 2x goud halen op het baantoernooi, maar dat lijkt me erg onrealistisch. Of 3x goud op het baantoernooi, maar dat lijkt me zo mogelijk nog onwaarschijnlijker.
Deze opmerking is racistischquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:00 schreef Caland het volgende:
Een zwarte dag voor de Nederlandse atletiek.
Niets aan gelogen toch?quote:
Abdi gaat goud halenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In principe kan het nog als Hassan wel de 10 wint en we nog 2x goud halen op het baantoernooi, maar dat lijkt me erg onrealistisch. Of 3x goud op het baantoernooi, maar dat lijkt me zo mogelijk nog onwaarschijnlijker.
Wat is de meest realistische kans na de mannen Keirin? Vrouwen keirin?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vrouwen Keirin is gegarandeerd goud!quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat is de meest realistische kans na de mannen Keirin? Vrouwen keirin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Die hebben we al.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat is de meest realistische kans na de mannen Keirin? Vrouwen keirin?
Gewoon op basis van de PR's schriftelijk afdoen verder.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:03 schreef Szura het volgende:
Laten we het speerwerpen en polsstokspringen voor vrouwen maar afschaffen
Prima. Het was wel dom denk ik, maar goed, haar keuze.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:04 schreef maxi-mus het volgende:
2 jaar geleden in Doha ging ze ook van kop af, het was haar raceplan @:mexicanobakker
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:04 schreef TheVulture het volgende:
Sommige klanken zijn echt alleen voor honden te horen
Heeft nog wel wat bloed in de minibar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:04 schreef Federer-fan het volgende:
Zou ze nog genoeg energie hebben voor de 10 km?
Op de middelbare school gooide iedereen bij het speerwerpen rond de dertig meter en ik gooide iets van 1.80 m.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:03 schreef Szura het volgende:
Laten we het speerwerpen en polsstokspringen voor vrouwen maar afschaffen
Race hard maken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:04 schreef daniela_007 het volgende:
Waarom maakte ze als eerste tempo? Zij had de anderen tempo moeten laten maken en dan de laatste 200/100 meter sprinten, daar was zij toch goed in? Verkeerd gegokt?
Denk dat er sowieso niet veel meer had ingezeten, wellicht zulver.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prima. Het was wel dom denk ik, maar goed, haar keuze.
Die bedoel ikquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben we al.
Vrouwen sprint zou ik zeggen. Daarna omnium alsnog, madison mannen lijkt me vrijwel uitgesloten.
Eens ja, Kipyegon oogde erg sterk. Maar achter Muir eindigen mag éigenlijk nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk dat er sowieso niet veel meer had ingezeten, wellicht zulver.
Micro-analyse.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:05 schreef Dagoduck het volgende:
Barber net niet naar zilver5 centimeter.
Gelukkig hebben we Hattrick Harrie nog.quote:
Alles minder dan zilver is een tegenvallerquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Sprinten op een 5 en 10km is echt heel wat anders dan sprinten op een 1500m. Op een 1500m is ze heel goed in een dusdanig hoog tempo opleggen dat niemand kan volgen, alleen vandaag lukte dat dus niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:04 schreef daniela_007 het volgende:
Waarom maakte ze als eerste tempo? Zij had de anderen tempo moeten laten maken en dan de laatste 200/100 meter sprinten, daar was zij toch goed in? Verkeerd gegokt?
Zou je Femke Heemskerk doen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:07 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik zou Stekelenaids ook niet te woord willen staan.
Ach, voor Muir wel mooi dat ze een keer een medaille op wereldniveau pakt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens ja, Kipyegon oogde erg sterk. Maar achter Muir eindigen mag éigenlijk niet
Maar.. stokjes kunnen vallen, wissels kunnen worden verknoeid. Je hebt vier keer zo veel kans dat een team jaren na dato wegens doping wordt geschorst.quote:
Net als toen doen we er niks mee.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:08 schreef raptorix het volgende:
Had het al eerder gepost, maar de Olympische gouden medailles zijn 92% zilver
Dus iedereen heeft gewoon zilver?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:08 schreef raptorix het volgende:
Zelfs als Olympisch kampioen ben je dus 92% een kansloze, chokende, falende loser.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:08 schreef raptorix het volgende:
Alleen sommigen zijn met een gouden randje. Brons is natuurlijk wel gewoon brons.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus iedereen heeft gewoon zilver?
Maar is zilver wel 100% zilver?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alleen sommigen zijn met een gouden randje. Brons is natuurlijk wel gewoon brons.
92% goudquote:
Die brengen Hassan morgen in een zetel naar de laatste ronde.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:09 schreef Redefine het volgende:
Haar concurrentes moeten morgen eigenlijk een snelle race ervan maken. Om het Hassan extra moeilijk te maken.
Kijkend naar het verleden zullen ze wel heel langzaam gaan lopen. Want stel je voor dat je tactisch gaat lopen
quote:
Is mij ontgaan deze OSquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit volkslied klinkt ook altijd als Mathieu van der Poel een race wint.
En bij Max Verstappen. maar die wint nooit.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit volkslied klinkt ook altijd als Mathieu van der Poel een race wint.
Zo ging dat altijd wel met de Bekeles en Farrahs van de wereld.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:10 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Die brengen Hassan morgen in een zetel naar de laatste ronde.
Brons nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus iedereen heeft gewoon zilver?
Toch jammer dat ook hier de eacties weer van dergelijk sneu niveau zijn.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:07 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik zou Stekelenaids ook niet te woord willen staan.
De hockeydames net.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:11 schreef Szura het volgende:
Kunnen we stellen dat dit het leukste podium van de OS is?
Hoezo nieuw?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Toch jammer dat ook hier de eacties weer van dergelijk sneu niveau zijn.
Jammer dat dit het nieuwe normaal is op FOK!
Ja pestte vanmorgen mijn Belgische collega, hij: we hebben goud met 7kamp, ik: oh wij 2 keer zoveel medailles daarquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:11 schreef Szura het volgende:
Kunnen we stellen dat dit het leukste podium van de OS is?
En beter te verstaan dan met de Nederlander.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:13 schreef Felagund het volgende:
Interview met een buitenlandse winnaar.
En toen rolde je op grond van het lachen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja pestte vanmorgen mijn Belgische collega, hij: we hebben goud met 7kamp, ik: oh wij 2 keer zoveel medailles daar
Racist!quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En beter te verstaan dan met de Nederlander.
Die liep dit jaar nog een WR een week nadat Hassan dat had gedaan. Maar dat is met hazen die het tempo heel goed houden, een wat langzamere race is een voordeel voor Hassan, maar die is flink gesloopt na al die races, Gidey loopt morgen pas voor het eerst, geloof ikquote:
Dolle boel daar op kantoor.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja pestte vanmorgen mijn Belgische collega, hij: we hebben goud met 7kamp, ik: oh wij 2 keer zoveel medailles daar
Zelfs met mondkapjequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Yesssss met een ROFL copter.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En toen rolde je op grond van het lachen?
Sifan was vandaag eigenlijk vrij goed te verstaan. Misschien heeft ze het alleen als ze wint?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar ja, hoe groot is de kans dat ze zichzelf kapot lopen bij een snelle race en daardoor alsnog achter Hassan eindigen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:09 schreef Redefine het volgende:
Haar concurrentes moeten morgen eigenlijk een snelle race ervan maken. Om het Hassan extra moeilijk te maken.
Kijkend naar het verleden zullen ze wel heel langzaam gaan lopen. Want stel je voor dat je tactisch gaat lopen
Het podium van de klimvrouwen is nog beter geloof ik.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stonden ook wel wat leuke Argentijntjes tussen hoor.
Zijn er geen knechten die kunnen worden opgeofferd?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar ja, hoe groot is de kans dat ze zichzelf kapot lopen bij een snelle race en daardoor alsnog achter Hassan eindigen?
quote:
Normaliter zijn die frisser dan Hassan. En in een langzaam tempo met Hassan naar de streep lopen is een beetje dom.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar ja, hoe groot is de kans dat ze zichzelf kapot lopen bij een snelle race en daardoor alsnog achter Hassan eindigen?
Susan Krumins op kop zettenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zijn er geen knechten die kunnen worden opgeofferd?
Wel frisser inderdaad, maar ook beter? Die willen vooral een medaille winnen, als ze Hassan uitschakelen met een snelle race, maar ze de kans groot achten dat ze dat zelf niet vol kunnen houden, heb je er ook niet zoveel aan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Normaliter zijn die frisser dan Hassan. En in een langzaam tempo met Hassan naar de streep lopen is een beetje dom.
Zag die winnaar bij het water duiken, dat meisje was ook heel blij, maar die was ook nog erg jong geloof ik.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:19 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind die Chinese speerwerpster wel leuk.
Ik wil niet 1,3 miljard mensen over een kam scheren, maar Chinezen kunnen wel eens wat emotieloos overkomen.
Deze meid is enthousiast en heeft uitstraling. Leuke winnares.
Stuur een mailtje naar Parijsquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:20 schreef Zorro het volgende:
Ik ben ervoor om die medailletoestanden weer op een centraal punt aan het eind van de dag te doen zodat we dat niet steeds hinderlijk tussendoor krijgen. Dat boeit niemand.
Gewoon in het Holland Heineken Huis.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:20 schreef Zorro het volgende:
Ik ben ervoor om die medailletoestanden weer op een centraal punt aan het eind van de dag te doen zodat we dat niet steeds hinderlijk tussendoor krijgen. Dat boeit niemand.
Daar doen ze alle medaille-uitreikingen in Tahiti, denk ikquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:21 schreef 1superbeschuitje het volgende:
[..]
Stuur een mailtje naar Parijs
Eensquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:20 schreef Zorro het volgende:
In Parijs moet het natuurlijk sowieso onder de Arc de Triomphe.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:21 schreef 1superbeschuitje het volgende:
[..]
Stuur een mailtje naar Parijs
Gewoon in Frans Antarctica.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daar doen ze alle medaille-uitreikingen in Tahiti, denk ik
Dat gebeurd bij atletiek altijd in het stadion. Wel wat leuker als er publiek bij is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:20 schreef Zorro het volgende:
Jammer dat Olivia niet meer meedoet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:23 schreef Szura het volgende:
Gaat die andere Borlee morgen ook alles afscheuren?
Die gooit m naar haar hoofd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:20 schreef heywoodu het volgende:
Thompson die het stokje over moet geven aan SAFP, dat kán niet fout gaan!
Met welke van de broertjes was die ook alweer getrouwd?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jammer dat Olivia niet meer meedoet.
Dat was echt walgelijk. Medailleceremonies een dag later ook. Gewoon binnen een uur na de prestatie de ceremonie, het liefst nog snellerquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:20 schreef Zorro het volgende:
Die geef ik bij de mannen wel een waterkansjequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vond de Chinezen het leukst opkomen. #teamChina
De VS laat het stokje vallen om zo mijn nostradamusvoorspelling om zeep te helpenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij hopen op VS geen goud en Zwitserland een medalje
Dat kan niet meer misgaan!quote:
Inb4 Schippers alsnog te vroeg weg.quote:
Met een randje van chocoladequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zwitserland een medaille zou leuk zijn.
Die hoeven alleen het stokje niet te laten vallen voor goud.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:28 schreef maxi-mus het volgende:
Jamaicaantjes hebben niet 4 goede loopsters?
Straks krijgen we die ook nog bij de 4x400 M finalequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:28 schreef Redefine het volgende:
We hebben wel een abonnement op baan twee hè.
Gene die elkaar de stok gunnen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:28 schreef maxi-mus het volgende:
too soonquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:29 schreef OmniRocket het volgende:
Nederland baan 2, binnenbocht is sneller! Vraag maar aan Sven Kramer!
Jawel?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:29 schreef 3rr0r het volgende:
Stokje laten vallen hebben we nog niet gehad
Die vreselijke jeugd van tegenwoordig met hun aparte kleurtjes.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:29 schreef maxi-mus het volgende:
Jezus wat hebben ze toch met die achterlijke kleurtjes in het haar.
Anders ziet Sedoc de verschillen niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:29 schreef maxi-mus het volgende:
Jezus wat hebben ze toch met die achterlijke kleurtjes in het haar.
Jawel? die winnen hier op 1 been nogquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:28 schreef maxi-mus het volgende:
Oh dan begreep ik hier een aantal posts verkeerd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die hoeven alleen het stokje niet te laten vallen voor goud.
Hoezo niet? Die hebben Williams plus het volledige individuele podiumquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:28 schreef maxi-mus het volgende:
Dat mens is ouder dan ik ben denk ik.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:29 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Die vreselijke jeugd van tegenwoordig met hun aparte kleurtjes.
Bij de mannen?quote:
Ik herinner me toernooien waar Marko Koers de enige deelnemer was en ik het knap vond als hij zevende werd in de serie.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:29 schreef Tijger_m het volgende:
Ik vind het al fantastisch dat Nederland in deze finale staat, dat was nog niet zo lang geleden gewoon niet aan de orde.
Nederland doet bij dit onderdeel al een jaar of acht behoorlijk meequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:29 schreef Tijger_m het volgende:
Ik vind het al fantastisch dat Nederland in deze finale staat, dat was nog niet zo lang geleden gewoon niet aan de orde.
Dacht ik ook en toen zag ik hier wat post over USA voorbij komen maar die interpreteerde ik verkeerd denk ik.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoezo niet? Die hebben Williams plus het volledige individuele podium
Als Schippers in vorm was.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |