Dit had helemaal geen goud moeten zijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:57 schreef Mani89 het volgende:
Bullshit. Dit had goud moeten zijn. NOS commentatoren.
Wellesquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit had helemaal geen goud moeten zijn
Het lijkt me soms wel vermoeiend om zo'n act de hele tijd vol te houden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:57 schreef Mani89 het volgende:
Bullshit. Dit had goud moeten zijn. NOS commentatoren.
jij slide echt in iedereen dm's hequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:58 schreef Federer-fan het volgende:
Ik had Sifan Hassan een berichtje gestuurd, maar ze heeft nog niet gereageerd.
Ze mag bij mij ook wel even wat vet wegzuigen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:58 schreef RipCity het volgende:
Rare buik die keniaan. Vet weggezogen ofzo
Alleen vrouwen hoor.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
jij slide echt in iedereen dm's he
Zwangerschapquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:58 schreef RipCity het volgende:
Kind gehad? Ik weet niet. Viel mij ook opquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:58 schreef RipCity het volgende:
Won ze wel mee in Dohaquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:59 schreef kilon het volgende:
Sifan als haas zorgt voor snelle tijden ja
quote:
Op de 4x100 kun je je nog uitleven.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:00 schreef Mani89 het volgende:
Was dit het? Of krijgen we nog meer teleurstellingen te verwerken.
Inhalen feitelijk want meer zilverquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:56 schreef hhh38 het volgende:
Daar gaat ook de kans op evenaring van Sydney
Of 4x goud, maar da's helemaal onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inhalen feitelijk want meer zilver
In principe kan het nog als Hassan wel de 10 wint en we nog 2x goud halen op het baantoernooi, maar dat lijkt me erg onrealistisch. Of 3x goud op het baantoernooi, maar dat lijkt me zo mogelijk nog onwaarschijnlijker.
Deze opmerking is racistischquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:00 schreef Caland het volgende:
Een zwarte dag voor de Nederlandse atletiek.
Niets aan gelogen toch?quote:
Abdi gaat goud halenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In principe kan het nog als Hassan wel de 10 wint en we nog 2x goud halen op het baantoernooi, maar dat lijkt me erg onrealistisch. Of 3x goud op het baantoernooi, maar dat lijkt me zo mogelijk nog onwaarschijnlijker.
Wat is de meest realistische kans na de mannen Keirin? Vrouwen keirin?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vrouwen Keirin is gegarandeerd goud!quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat is de meest realistische kans na de mannen Keirin? Vrouwen keirin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Die hebben we al.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat is de meest realistische kans na de mannen Keirin? Vrouwen keirin?
Gewoon op basis van de PR's schriftelijk afdoen verder.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:03 schreef Szura het volgende:
Laten we het speerwerpen en polsstokspringen voor vrouwen maar afschaffen
Prima. Het was wel dom denk ik, maar goed, haar keuze.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:04 schreef maxi-mus het volgende:
2 jaar geleden in Doha ging ze ook van kop af, het was haar raceplan @:mexicanobakker
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:04 schreef TheVulture het volgende:
Sommige klanken zijn echt alleen voor honden te horen
Heeft nog wel wat bloed in de minibar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:04 schreef Federer-fan het volgende:
Zou ze nog genoeg energie hebben voor de 10 km?
Op de middelbare school gooide iedereen bij het speerwerpen rond de dertig meter en ik gooide iets van 1.80 m.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:03 schreef Szura het volgende:
Laten we het speerwerpen en polsstokspringen voor vrouwen maar afschaffen
Race hard maken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:04 schreef daniela_007 het volgende:
Waarom maakte ze als eerste tempo? Zij had de anderen tempo moeten laten maken en dan de laatste 200/100 meter sprinten, daar was zij toch goed in? Verkeerd gegokt?
Denk dat er sowieso niet veel meer had ingezeten, wellicht zulver.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prima. Het was wel dom denk ik, maar goed, haar keuze.
Die bedoel ikquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben we al.
Vrouwen sprint zou ik zeggen. Daarna omnium alsnog, madison mannen lijkt me vrijwel uitgesloten.
Eens ja, Kipyegon oogde erg sterk. Maar achter Muir eindigen mag éigenlijk nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk dat er sowieso niet veel meer had ingezeten, wellicht zulver.
Micro-analyse.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:05 schreef Dagoduck het volgende:
Barber net niet naar zilver5 centimeter.
Gelukkig hebben we Hattrick Harrie nog.quote:
Alles minder dan zilver is een tegenvallerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |