Zijn spreekbeurt begint nu pasquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:42 schreef franklop het volgende: En ik maar met mijn benen sprinten altijd.Blijk dat ik met mijn armen moet sprinten! Bedankt Dr Prof Ing ir Mr Sedoc
DOE NIET NEGATIEF!quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:45 schreef Max23 het volgende:
Hassan vs Kipyegon
Door wie ze 3 weken voor de spelen op de 1500m helemaal weg werd gelopen
Ik ga voor zilver
Ze was in finale 5km hier sneller dan op laatste deel toen, volgens mij.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:45 schreef Max23 het volgende:
Hassan vs Kipyegon
Ik ga voor zilver
Rare worp ook, pas halverwege de aanloop gaat ze in werphouding staanquote:
Daar houden de vergelijkingen wel op tussen beide.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:46 schreef Pino112 het volgende:
Dit is toch mooi
Net als Wennemars die dan gaat schaatsen in de studio op zo'n plank
Met een gouden randjequote:
Ja want 3 weken geledenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:46 schreef Mani89 het volgende:
Hadden jullie ooit van Kipjegon gehoord?
quote:
Trollvraag johquote:
quote:
Was Sifan toen al in topvorm?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:45 schreef Max23 het volgende:
Hassan vs Kipyegon
Ik ga voor zilver
Zo'n Olympische en wereldtitel zijn ook niet onaardig.quote:
McGee viel in de halve finales en werd doorgezet naar de finale.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom eigenlijk 13? Komt aardig random over.
Ik hang de vlag op.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:50 schreef Mani89 het volgende:
Kipjegon staat gewoon te bibberen zagen jullie dat?
Zou het?quote:
Wat vind je van Wout van Aert?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:50 schreef raptorix het volgende:
Iemand die alvast een domme interview vraag kan verzinnen?
Zou best kunnen!quote:
Alles, zolang ze maar "Ik weet niet" kan antwoordenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:50 schreef raptorix het volgende:
Hoe laat heb je voor het laatst gepoept.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:50 schreef raptorix het volgende:
Volop aan de qat gezeten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:51 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Alleen maar gefeest na die gouden plak
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:51 schreef 3rr0r het volgende:
Sifan kijkt juist zo van ' ik ga jullie allemaal de moeder neuken'
Wat is je favoriete Snollebollekes-lied?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:50 schreef raptorix het volgende:
Koop dan ook geen Chinese meuk van AliExpressquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:51 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn stream loopt achter, niet spoilen! Hup Sifan!
Komt goed..gelukkigquote:
Wat wordt je tactiek op de 10000?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:50 schreef raptorix het volgende:
Bijna 4 rondjes, ik zou er ook niet heel blij van worden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:51 schreef Naesala_1981 het volgende:
De rest kijkt nu ook wel minder vrolijk. Blijft toch een eind rennen.
1500 valt best meequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:51 schreef Naesala_1981 het volgende:
De rest kijkt nu ook wel minder vrolijk. Blijft toch een eind rennen.
Dat is wandelenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:52 schreef PippenScottie het volgende:
Ik denk dat ik in mijn goede tijd 1500 meter net in 5 minuten had kunnen lopen.
Afgevinkt.quote:
Ze heeft naar dr Sedoc geluisterdquote:
Prima afstand toch? Liever dit dan een marathon haha.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Bijna 4 rondjes, ik zou er ook niet heel blij van worden.
Dan had ze al een gat getrokken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:53 schreef kilon het volgende:
Misschien denkt ze dat het de 800 meter is
Ga jij ons maarquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:53 schreef Caland het volgende:
Mijn ziggo go app ligt 20 seconden achter dus ik ga jullie
Wij jou ook.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:53 schreef Caland het volgende:
Anders hou je je vaak aan je raceplan, dus of ze geeft licht, of ze is slecht.quote:
We laten je wel weten wie er wintquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:53 schreef Caland het volgende:
Ga jullie? De moeder neuken?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:53 schreef Caland het volgende:
Zijn geen koekenbakkers hoor.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:54 schreef 1superbeschuitje het volgende:
Kweenie die Kip zit goed daar
De rest zal wel hebben zitten trutten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:54 schreef PzKpfw het volgende:
Snap niet waarom ze nu al op kop loopt.
Misschien is dit haar raceplan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Anders hou je je vaak aan je raceplan, dus of ze geeft licht, of ze is slecht.
Dan is dat voor het eerst.quote:
Ik kijk liever naar Muirklimmenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wandelend skelet Laura Muir
Net iets minder eng van Klosterhalfen
Een Hassan die niet goed is wint blijkbaar nog steeds brons dus, ach.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:55 schreef maxi-mus het volgende:
Ik geleuf dat je gelijk had. @:mexicanobakker
We hebben al meer medailles in ieder geval.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:56 schreef hhh38 het volgende:
Daar gaat ook de kans op evenaring van Sydney
Nee joh. Altijd al tweede bij de bookmakers.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Choke. Dit was een zekere gouden medaille.
Ik weet niet waar deze haat vandaan komt, maar ze is hoger geëindigd dan ONZE Sifan dus ik ben het hiermee eens.quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Choke. Dit was een zekere gouden medaille.
Tactische demonen, zou me niet verbazenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:57 schreef JohnDDD het volgende:
Teleurstellend. Had miss niet de leiding moeten pakken
In Doha ging het toch wel lekker.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:57 schreef Montov het volgende:
Helaas. Te snel gestart. Met die snelheden is ze in het nadeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |