Eensquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:28 schreef Caland het volgende:
Toch vind ik nog steeds dat Pieter van den Hoogenband ontslagen moet worden.
Wat heeft hij fout gedaan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:28 schreef Caland het volgende:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is goed supporteren!
Aanwezig zijn, met zijn blije bakkes.
Pieter van den Hoogenband beloofde ons gouden bergen maar we krijgen HELEMAAL NIKSquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:08 schreef riazop het volgende:
Nog 5 goud nodig om Sydney te overtreffen.
Gaat helaas niet meer gebeuren
Hij beloofde nix.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Pieter van den Hoogenband beloofde ons gouden bergen maar we krijgen HELEMAAL NIKS
Dit. En dan graag een goedkopere CdM aanstellen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:28 schreef Caland het volgende:
Jij denkt dat er niet een Nederlands succes bij de marathon kan komen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:04 schreef beantherio het volgende:
Na het brons van Hassan is 12 gouden medailles nu buiten bereik. TS krijgt dus uiteindelijk toch nog gelijk.
Klopt echt geen reet van die getallen. Kan echt een enorme lijst opnoemen van getallen die niet kloppen, te beginnen met die 13 4e plaatsen voor ons. Volgens mij zijn dat er gewoon 10.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:01 schreef Madhouse11 het volgende:
[ twitter ]
Toch zakken we in het net-niet-klassement.
Eens wel dat gouden medailles het belangrijkste zijn.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:29 schreef riazop het volgende:
Oud-tophockeyer Jacques Brinkman zegt het in Dit is de Dag nog te vroeg te vinden om dit nu de meest succesvolle Spelen ooit te noemen. "Ik kijk het liefst naar het aantal gouden medailles."
https://www.nporadio1.nl/(...)tal-gouden-medailles
wat dizz je mijquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:25 schreef beantherio het volgende:
zo weinig medailles
Originele posting: OS / Zijn dit de slechtste spelen van NL ooit?
175.000 naar dammen vind ik ook wel behoorlijk wat. Zo duur zijn damborden niet zou je zeggen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:35 schreef kilon het volgende:
Ik zit eens te kijken naar het geld dat naar de verschillende bonden is gegaan:
https://nocnsf.nl/media/3(...)oekenningen-2021.pdf
Judo krijgt gewoon ruim 1,6 miljoen euro. Dan mag je toch spreken van een hele dure bronzen medaille.
Het vergelijkbare bedrag voor roeien heeft wel succes opgeleverd, dus daar is wel een goede keuze gemaakt.
Sowieso wel grappig om de bedragen te vergelijken met de successen.
Als Harrie nog goud pakt 11 goud, 1 minder dan Sydney en 8 medailles meer overall. Ook met 1 goud minder vind ik het succesvoller gezien je geen Inge de Bruin en Pieter van den Hoogenband hebtquote:
ja, eensquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:34 schreef Fok-it het volgende:
Als Harrie nog goud pakt 11 goud, 1 minder dan Sydney en 8 medailles meer overall. Ook met 1 goud minder vind ik het succesvoller gezien je geen Inge de Bruin en Pieter van den Hoogenband hebt
en van Moorsel ook nog eens toen
Geen Inge en Pieter, maar dan heb je wel gewoon Sifan 2x en Harrie 3x, dat is dan toch eigenlijk hetzelfde als Inge en Pieter?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als Harrie nog goud pakt 11 goud, 1 minder dan Sydney en 8 medailles meer overall. Ook met 1 goud minder vind ik het succesvoller gezien je geen Inge de Bruin en Pieter van den Hoogenband hebt
en van Moorsel ook nog eens toen
Opzich wel ja. Maar met alle medailles pakte van Moorsel er 4, Pieter er 4 en Inge er 4, als je de estafetteploegen er bij rekent. Maar ze zitten er met 3 niet ver vanaf natuurlijk. Het voelt deze spelen gewoon meer allroundquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Geen Inge en Pieter, maar dan heb je wel gewoon Sifan 2x en Harrie 3x, dat is dan toch eigenlijk hetzelfde als Inge en Pieter?
Sydney had dan wel 3 gouddelvers, Tokyo 2. Ben het wel helemaal eens dat deze spelen succesvoller zijn dan Sydney overigens, maar dan puur om de reden dat je slechts 1 of 2x minder goud hebt met een stuk meer medailles totaal op verschillende onderdelen.
Bridge?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:35 schreef kilon het volgende:
Ik zit eens te kijken naar het geld dat naar de verschillende bonden is gegaan:
https://nocnsf.nl/media/3(...)oekenningen-2021.pdf
Judo krijgt gewoon ruim 1,6 miljoen euro. Dan mag je toch spreken van een hele dure bronzen medaille.
Het vergelijkbare bedrag voor roeien heeft wel succes opgeleverd, dus daar is wel een goede keuze gemaakt.
Sowieso wel grappig om de bedragen te vergelijken met de successen.
Ja precies, bijna de helft van de medailles kwamen door 3 uitzonderlijke sporters in Sydney. Hier is het een stuk meer allround, erg mooiquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opzich wel ja. Maar met alle medailles pakte van Moorsel er 4, Pieter er 4 en Inge er 4, als je de estafetteploegen er bij rekent. Maar ze zitten er met 3 niet ver vanaf natuurlijk. Het voelt deze spelen gewoon meer allround
Van Grunsven ook goud en zilver. Leuk, dressuur, maar zilver en brons op de zevenkamp heeft onnoemelijk meer waardequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja precies, bijna de helft van de medailles kwamen door 3 uitzonderlijke sporters in Sydney. Hier is het een stuk meer allround, erg mooi
en Roemenie. Heel apart. Staan nu gewoon op 4 maarquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een sportnatie, dat Cuba.
Hongaren ook wederom goed. Mooi man.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
en Roemenie. Heel apart. Staan nu gewoon op 4 maar
zijn een beetje afgezakt, maar in vroeger tijden was dat inderdaad een grote sportnatie met briljante volleyballers, legendarische atleten en de beste honkballers en amateurboksers ter wereld.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een sportnatie, dat Cuba.
Alles waar gesprongen werd, daar zag je Cubanen. Alleen bij basketbal niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
zijn een beetje afgezakt, maar in vroeger tijden was dat inderdaad een grote sportnatie met briljante volleyballers, legendarische atleten en de beste honkballers en amateurboksers ter wereld.
Javier Sotomayorquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Alles waar gesprongen werd, daar zag je Cubanen. Alleen bij basketbal niet eigenlijk.
Gaan we nog 4 keer goud pakken dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Topic titel kunnen jullie wijzigen naar "beste"
"1 van de beste"quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:14 schreef riazop het volgende:
[..]
Gaan we nog 4 keer goud pakken dan?
Cubaanse boksersquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
zijn een beetje afgezakt, maar in vroeger tijden was dat inderdaad een grote sportnatie met briljante volleyballers, legendarische atleten en de beste honkballers en amateurboksers ter wereld.
Datquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:07 schreef Tijger_m het volgende:
Dit zijn gewoon goede Spelen voor Nederland, klaar. Er zijn medailles "verloren", ja, dat gebeurt nu eenmaal in sport en dan komen ze ineens wel waar ze niet verwacht worden dus gewoon zo door bouwen en door naar Parijs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |