Kan geen kwaad.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:08 schreef KennyPowers het volgende:
Vast niet ooit, maar Pieter vd Hoogeband moet ontslagen worden.
Hehe.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegen die tijd zijn ze wel allemaal positief voor COVID getest en mogen niet meer meedoen.
Vier jaar daarvoor volgens mij ook al. Omdat er altijd wel een opportunist bij is die niet weet dat Nederland nooit veel medailles pakt de eerste dagen.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:09 schreef ijs_beer het volgende:
Voor m'n gevoel was dit topic er tijdens Rio. En dat werd uiteindelijk ook best prima.
Ja precies. En VDP had ik een medaille verwacht, maar niet per se goud.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:12 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie vooral verrassingen teleurstellen. Er is pas één voorspelde gouden medaille niet gehaald.
~ Sterf niet als een opportunist, een gekende uitspraakquote:Op maandag 26 juli 2021 09:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vier jaar daarvoor volgens mij ook al. Omdat er altijd wel een opportunist bij is die niet weet dat Nederland nooit veel medailles pakt de eerste dagen.
Op Het vrouwenwielrennen en Matthieu na niet echt.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:14 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Er zijn al aardig wat "zekerheidjes" weg
Matthieu was helemaal geen zekerheid. Dat hebben velen zichzelf aangepraatquote:Op maandag 26 juli 2021 09:21 schreef Max23 het volgende:
[..]
Op Het vrouwenwielrennen en Matthieu na niet echt.
Mwah, voor goud zeker geen zekerheidje, maar een medaille was toch wel verwachtquote:Op maandag 26 juli 2021 09:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Matthieu was helemaal geen zekerheid. Dat hebben velen zichzelf aangepraat
NOS is fakenewsquote:Op maandag 26 juli 2021 09:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Muah. Er zijn het afgelopen jaar niet echt wedstrijden geweest waar alle toppers aanwezig waren, dan geven die medailles wel een vertekend beeld.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:26 schreef Max23 het volgende:
[..]
Mwah, voor goud zeker geen zekerheidje, maar een medaille was toch wel verwacht
En één foute landing verwijderd van het zilver in het skateboarden, waar dat echt totaal niet in de lijn der verwachting lagquote:Op maandag 26 juli 2021 09:26 schreef heywoodu het volgende:
Nederland was na vandaag toch wel ingeschat op ongeveer drie en misschien vier medailles en er zijn nog maar drie medailles, haha wat slecht
Uh, als één land een medaille af had kunnen snoepen van Japan of Brazilië daar was het Nederland geweest. Met de kanttekening dat die twee wel redelijk verwacht werden op het hele podium.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En één foute landing verwijderd van het zilver in het skateboarden, waar dat echt totaal niet in de lijn der verwachting lag
Het lag ook totaal niet in de lijn der mijn verwachting dat het zo'n knullige bende was waar er vaker wel dan niet gevallen wordt.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uh, als één land een medaille af had kunnen snoepen van Japan of Brazilië daar was het Nederland geweest. Met de kanttekening dat die twee wel redelijk verwacht werden op het hele podium.
Echt tegenvallen wil ik niet eens zeggen. Weinig zekere medailles vergooit. Maar er vallen ook nog geen kwartjes de goede kant op inderdaad.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:04 schreef ijs_beer het volgende:
We zijn 3 dagen onderweg, paultje. Valt nog niks zinnigs over te zeggen. (Hoewel het idd een beetje tegenvalt)
Kwartjes die vallen doet voorkomen alsof het pure pech is.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Echt tegenvallen wil ik niet eens zeggen. Weinig zekere medailles vergooit. Maar er vallen ook nog geen kwartjes de goede kant op inderdaad.
Dat het is meer. Mixed boogschieten is eigenlijk wat dan nog e een beetje beter uitviel. Andere twee medailles zoals verwacht.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Echt tegenvallen wil ik niet eens zeggen. Weinig zekere medailles vergooit. Maar er vallen ook nog geen kwartjes de goede kant op inderdaad.
Maar dat is niet per se iets Nederlands. En ook niet per se iets van deze Spelen.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kwartjes die vallen doet voorkomen alsof het pure pech is.
Komt uiteraard ook stressbestendigheid en kwaliteit bij kijken.
Iedereen leest we gaan 30+ medailles halen en we hebben nu er nog maar 3. Dat is rampzaligquote:Op maandag 26 juli 2021 09:26 schreef heywoodu het volgende:
Nederland was na vandaag toch wel ingeschat op ongeveer drie en misschien vier medailles en er zijn nog maar drie medailles, haha wat slecht
We lopen DERTIG medailles achter op schema!quote:Op maandag 26 juli 2021 09:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Iedereen leest we gaan 30+ medailles halen en we hebben nu er nog maar 3. Dat is rampzalig
Ja want dat heeft NL alleen?quote:Op maandag 26 juli 2021 09:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kwartjes die vallen doet voorkomen alsof het pure pech is.
Komt uiteraard ook stressbestendigheid en kwaliteit bij kijken.
Van wat ik gezien heb bij de NOS, en dat is heel weinig, kreeg ik het idee dat Nederland wel even goud ging ophalen bij 80% van de onderdelen waar een Nederlander aan meedoet. Dan creëer je wel een verwachtingspatroon.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We hebben zat echte winnaars gehad. Ik noem een vd Hoogeband of een de Bruyn.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat is niet per se iets Nederlands. En ook niet per se iets van deze Spelen.
Speelt ook mee dat we van de duizenden mensen hier slechts een handjevol meekrijgen. We zien niet dat Pietje uit Mongolië in de eerste ronde van het zwemmen uitvalt.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:49 schreef PirE het volgende:
[..]
Van wat ik gezien heb bij de NOS, en dat is heel weinig, kreeg ik het idee dat Nederland wel even goud ging ophalen bij 80% van de onderdelen waar een Nederlander aan meedoet. Dan creëer je wel een verwachtingspatroon.
Slechte mentale weerbaarheid, misschien. Zie je ook onder de volgers hier. Zodra een Nederlander even niet vooraan of bovenaan staat wordt de sporter gelijk afgeschreven.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat dit typisch Nederlands is? Of van deze Spelen? Ik zeg alleen dat we niet moeten doen alsof dit allemaal pure pech is. Gewoon gebrek aan kwaliteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |