Kan geen kwaad.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:08 schreef KennyPowers het volgende:
Vast niet ooit, maar Pieter vd Hoogeband moet ontslagen worden.
Hehe.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegen die tijd zijn ze wel allemaal positief voor COVID getest en mogen niet meer meedoen.
Vier jaar daarvoor volgens mij ook al. Omdat er altijd wel een opportunist bij is die niet weet dat Nederland nooit veel medailles pakt de eerste dagen.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:09 schreef ijs_beer het volgende:
Voor m'n gevoel was dit topic er tijdens Rio. En dat werd uiteindelijk ook best prima.
Ja precies. En VDP had ik een medaille verwacht, maar niet per se goud.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:12 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie vooral verrassingen teleurstellen. Er is pas één voorspelde gouden medaille niet gehaald.
~ Sterf niet als een opportunist, een gekende uitspraakquote:Op maandag 26 juli 2021 09:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vier jaar daarvoor volgens mij ook al. Omdat er altijd wel een opportunist bij is die niet weet dat Nederland nooit veel medailles pakt de eerste dagen.
Op Het vrouwenwielrennen en Matthieu na niet echt.quote:Op maandag 26 juli 2021 09:14 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Er zijn al aardig wat "zekerheidjes" weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |