Eensquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:28 schreef Caland het volgende:
Toch vind ik nog steeds dat Pieter van den Hoogenband ontslagen moet worden.
Wat heeft hij fout gedaan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:28 schreef Caland het volgende:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is goed supporteren!
Aanwezig zijn, met zijn blije bakkes.
Pieter van den Hoogenband beloofde ons gouden bergen maar we krijgen HELEMAAL NIKSquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:08 schreef riazop het volgende:
Nog 5 goud nodig om Sydney te overtreffen.
Gaat helaas niet meer gebeuren
Hij beloofde nix.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Pieter van den Hoogenband beloofde ons gouden bergen maar we krijgen HELEMAAL NIKS
Dit. En dan graag een goedkopere CdM aanstellen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:28 schreef Caland het volgende:
Jij denkt dat er niet een Nederlands succes bij de marathon kan komen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:04 schreef beantherio het volgende:
Na het brons van Hassan is 12 gouden medailles nu buiten bereik. TS krijgt dus uiteindelijk toch nog gelijk.
Klopt echt geen reet van die getallen. Kan echt een enorme lijst opnoemen van getallen die niet kloppen, te beginnen met die 13 4e plaatsen voor ons. Volgens mij zijn dat er gewoon 10.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:01 schreef Madhouse11 het volgende:
[ twitter ]
Toch zakken we in het net-niet-klassement.
Eens wel dat gouden medailles het belangrijkste zijn.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:29 schreef riazop het volgende:
Oud-tophockeyer Jacques Brinkman zegt het in Dit is de Dag nog te vroeg te vinden om dit nu de meest succesvolle Spelen ooit te noemen. "Ik kijk het liefst naar het aantal gouden medailles."
https://www.nporadio1.nl/(...)tal-gouden-medailles
wat dizz je mijquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:25 schreef beantherio het volgende:
zo weinig medailles
Originele posting: OS / Zijn dit de slechtste spelen van NL ooit?
175.000 naar dammen vind ik ook wel behoorlijk wat. Zo duur zijn damborden niet zou je zeggen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:35 schreef kilon het volgende:
Ik zit eens te kijken naar het geld dat naar de verschillende bonden is gegaan:
https://nocnsf.nl/media/3(...)oekenningen-2021.pdf
Judo krijgt gewoon ruim 1,6 miljoen euro. Dan mag je toch spreken van een hele dure bronzen medaille.
Het vergelijkbare bedrag voor roeien heeft wel succes opgeleverd, dus daar is wel een goede keuze gemaakt.
Sowieso wel grappig om de bedragen te vergelijken met de successen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |