Nee. Prima.quote:
Morgen komt dat goed.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:11 schreef maxi-mus het volgende:
Alles wat enigszins blank is wappert eraf.
Jawel!quote:
Ook raar om een race alert voor de reclame te doen, ik zou dat gewoon voor een medaillewedstrijd doen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:16 schreef OmniRocket het volgende:
huh geen race alert voor de reclame?
Doet zijn broer met snor nog mee?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Morgen komt dat goed.
[ afbeelding ]
Erg mooiquote:
quote:
JA, wat is het nou.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:26 schreef 1superbeschuitje het volgende:
Bahamas = matig volkslied, hoef ik niet meer te horen
Ik denk dat niemand tot nu toe echt een fantastische worp heeft afgeleverd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:29 schreef 1superbeschuitje het volgende:
ANDREJCZYK niet zo goed bezig
Liu heeft een SB iigquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:30 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand tot nu toe echt een fantastische worp heeft afgeleverd.
De Chinese toch wel redelijk, maar dit is voor een finale wel vrij mager jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:30 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand tot nu toe echt een fantastische worp heeft afgeleverd.
Bij zilver ookquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:33 schreef TLC het volgende:
Als Hassan goud haalt zijn we -misschien maar voor even- Duitsland voorbij op de medaillespiegel
Nogal wiedes met rollende startquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:33 schreef chufi het volgende:
Femke liep in de estafette sneller dan al deze dames
Dan staan we op 10 10 10 qua verdelingquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:33 schreef TLC het volgende:
Als Hassan goud haalt zijn we -misschien maar voor even- Duitsland voorbij op de medaillespiegel
Bij die zes keer goud mag nog wel een tweede individuele inderdaad, maar toch vind ik een nieuwe winnares dan leukerquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, al zou ik het Felix ook wel gunnen.
Pics.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:35 schreef FundsAreSafu het volgende:
Als Miller-Uibo godin niet wint gooi ik mijn meubilair van het balkon
10 10 11quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan staan we op 10 10 10 qua verdeling
Neequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:37 schreef TheVulture het volgende:
Femke Bol had hier ook een plak opgehaald denk ik
Ja, jammer dat het niet te combineren was.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:37 schreef TheVulture het volgende:
Dan had ze mee moeten doenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:37 schreef TheVulture het volgende:
Die Belg is vooral ermee bezig dat er veel blessures zijn.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:37 schreef heywoodu het volgende:
Hier had ik 'm toch op Leon Haan moeten houden, Belgische commentator leek helemaal niet door te hebben dat het überhaupt een finale was
Da's waarquote:
Seconde onder haar PR.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:38 schreef Max23 het volgende:
[..]
Mwah, die had best mee gedaan voor brons denk ik
Maar die heeft het echt fenomenaal goed gedaanquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:38 schreef PippenScottie het volgende:
Jammer, ik was altijd wel fan van Alyson Felix
Had ze beter kunnen doen dan de altijd irritante zusjes De Witte op sleeptouw te nemenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:37 schreef TheVulture het volgende:
Viel niet te combineren deze spelen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:39 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Had ze beter kunnen doen dan de altijd irritante zusjes De Witte op sleeptouw te nemen
10 olympische atletiekmedailles is nogal watquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar die heeft het echt fenomenaal goed gedaan
MEDAL ALERTquote:
Terwijl ze er op de trials redelijk uitgeblust uit zag.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
10 olympische atletiekmedailles is nogal wat
Dat moet bijna wel iets met de omstandigheden te maken hebben.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bizar hoe je je in 50 seconden helemaal naar de gallemiezen kan lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |