quote:
Normaliter zijn die frisser dan Hassan. En in een langzaam tempo met Hassan naar de streep lopen is een beetje dom.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar ja, hoe groot is de kans dat ze zichzelf kapot lopen bij een snelle race en daardoor alsnog achter Hassan eindigen?
Susan Krumins op kop zettenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zijn er geen knechten die kunnen worden opgeofferd?
Wel frisser inderdaad, maar ook beter? Die willen vooral een medaille winnen, als ze Hassan uitschakelen met een snelle race, maar ze de kans groot achten dat ze dat zelf niet vol kunnen houden, heb je er ook niet zoveel aan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Normaliter zijn die frisser dan Hassan. En in een langzaam tempo met Hassan naar de streep lopen is een beetje dom.
Zag die winnaar bij het water duiken, dat meisje was ook heel blij, maar die was ook nog erg jong geloof ik.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:19 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind die Chinese speerwerpster wel leuk.
Ik wil niet 1,3 miljard mensen over een kam scheren, maar Chinezen kunnen wel eens wat emotieloos overkomen.
Deze meid is enthousiast en heeft uitstraling. Leuke winnares.
Stuur een mailtje naar Parijsquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:20 schreef Zorro het volgende:
Ik ben ervoor om die medailletoestanden weer op een centraal punt aan het eind van de dag te doen zodat we dat niet steeds hinderlijk tussendoor krijgen. Dat boeit niemand.
Gewoon in het Holland Heineken Huis.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:20 schreef Zorro het volgende:
Ik ben ervoor om die medailletoestanden weer op een centraal punt aan het eind van de dag te doen zodat we dat niet steeds hinderlijk tussendoor krijgen. Dat boeit niemand.
Daar doen ze alle medaille-uitreikingen in Tahiti, denk ikquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:21 schreef 1superbeschuitje het volgende:
[..]
Stuur een mailtje naar Parijs
Eensquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:20 schreef Zorro het volgende:
In Parijs moet het natuurlijk sowieso onder de Arc de Triomphe.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:21 schreef 1superbeschuitje het volgende:
[..]
Stuur een mailtje naar Parijs
Gewoon in Frans Antarctica.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daar doen ze alle medaille-uitreikingen in Tahiti, denk ik
Dat gebeurd bij atletiek altijd in het stadion. Wel wat leuker als er publiek bij is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:20 schreef Zorro het volgende:
Jammer dat Olivia niet meer meedoet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:23 schreef Szura het volgende:
Gaat die andere Borlee morgen ook alles afscheuren?
Die gooit m naar haar hoofd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:20 schreef heywoodu het volgende:
Thompson die het stokje over moet geven aan SAFP, dat kán niet fout gaan!
Met welke van de broertjes was die ook alweer getrouwd?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jammer dat Olivia niet meer meedoet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |