quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Sprinten op een 5 en 10km is echt heel wat anders dan sprinten op een 1500m. Op een 1500m is ze heel goed in een dusdanig hoog tempo opleggen dat niemand kan volgen, alleen vandaag lukte dat dus niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:04 schreef daniela_007 het volgende:
Waarom maakte ze als eerste tempo? Zij had de anderen tempo moeten laten maken en dan de laatste 200/100 meter sprinten, daar was zij toch goed in? Verkeerd gegokt?
Zou je Femke Heemskerk doen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:07 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik zou Stekelenaids ook niet te woord willen staan.
Ach, voor Muir wel mooi dat ze een keer een medaille op wereldniveau pakt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens ja, Kipyegon oogde erg sterk. Maar achter Muir eindigen mag éigenlijk niet
Maar.. stokjes kunnen vallen, wissels kunnen worden verknoeid. Je hebt vier keer zo veel kans dat een team jaren na dato wegens doping wordt geschorst.quote:
Net als toen doen we er niks mee.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:08 schreef raptorix het volgende:
Had het al eerder gepost, maar de Olympische gouden medailles zijn 92% zilver
Dus iedereen heeft gewoon zilver?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:08 schreef raptorix het volgende:
Zelfs als Olympisch kampioen ben je dus 92% een kansloze, chokende, falende loser.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:08 schreef raptorix het volgende:
Alleen sommigen zijn met een gouden randje. Brons is natuurlijk wel gewoon brons.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus iedereen heeft gewoon zilver?
Maar is zilver wel 100% zilver?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alleen sommigen zijn met een gouden randje. Brons is natuurlijk wel gewoon brons.
92% goudquote:
Die brengen Hassan morgen in een zetel naar de laatste ronde.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:09 schreef Redefine het volgende:
Haar concurrentes moeten morgen eigenlijk een snelle race ervan maken. Om het Hassan extra moeilijk te maken.
Kijkend naar het verleden zullen ze wel heel langzaam gaan lopen. Want stel je voor dat je tactisch gaat lopen
quote:
Is mij ontgaan deze OSquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit volkslied klinkt ook altijd als Mathieu van der Poel een race wint.
En bij Max Verstappen. maar die wint nooit.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit volkslied klinkt ook altijd als Mathieu van der Poel een race wint.
Zo ging dat altijd wel met de Bekeles en Farrahs van de wereld.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:10 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Die brengen Hassan morgen in een zetel naar de laatste ronde.
Brons nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus iedereen heeft gewoon zilver?
Toch jammer dat ook hier de eacties weer van dergelijk sneu niveau zijn.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:07 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik zou Stekelenaids ook niet te woord willen staan.
De hockeydames net.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:11 schreef Szura het volgende:
Kunnen we stellen dat dit het leukste podium van de OS is?
Hoezo nieuw?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Toch jammer dat ook hier de eacties weer van dergelijk sneu niveau zijn.
Jammer dat dit het nieuwe normaal is op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |