Ja pestte vanmorgen mijn Belgische collega, hij: we hebben goud met 7kamp, ik: oh wij 2 keer zoveel medailles daarquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:11 schreef Szura het volgende:
Kunnen we stellen dat dit het leukste podium van de OS is?
En beter te verstaan dan met de Nederlander.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:13 schreef Felagund het volgende:
Interview met een buitenlandse winnaar.
En toen rolde je op grond van het lachen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja pestte vanmorgen mijn Belgische collega, hij: we hebben goud met 7kamp, ik: oh wij 2 keer zoveel medailles daar
Racist!quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En beter te verstaan dan met de Nederlander.
Die liep dit jaar nog een WR een week nadat Hassan dat had gedaan. Maar dat is met hazen die het tempo heel goed houden, een wat langzamere race is een voordeel voor Hassan, maar die is flink gesloopt na al die races, Gidey loopt morgen pas voor het eerst, geloof ikquote:
Dolle boel daar op kantoor.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja pestte vanmorgen mijn Belgische collega, hij: we hebben goud met 7kamp, ik: oh wij 2 keer zoveel medailles daar
Zelfs met mondkapjequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Yesssss met een ROFL copter.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En toen rolde je op grond van het lachen?
Sifan was vandaag eigenlijk vrij goed te verstaan. Misschien heeft ze het alleen als ze wint?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar ja, hoe groot is de kans dat ze zichzelf kapot lopen bij een snelle race en daardoor alsnog achter Hassan eindigen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:09 schreef Redefine het volgende:
Haar concurrentes moeten morgen eigenlijk een snelle race ervan maken. Om het Hassan extra moeilijk te maken.
Kijkend naar het verleden zullen ze wel heel langzaam gaan lopen. Want stel je voor dat je tactisch gaat lopen
Het podium van de klimvrouwen is nog beter geloof ik.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stonden ook wel wat leuke Argentijntjes tussen hoor.
Zijn er geen knechten die kunnen worden opgeofferd?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar ja, hoe groot is de kans dat ze zichzelf kapot lopen bij een snelle race en daardoor alsnog achter Hassan eindigen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |