abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 30 juli 2021 @ 16:33:21 #1
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200640140


Welkom in de ESF-SC

De vernieuwde Slowchat van ESF, voor al uw (non)-esf-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.
Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de teckel van de tante van je buurvrouw, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete ESF-liedje van dit jaar is, wat je midden in de nacht kwijt moet, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, je klachten over Gerard Joling óf Huub Stapel, als je sowieso mensen die Gerard of Huub heten stiekem niet vertrouwt, hoeveel meltdowns afgelopen ESF je bezorgd heeft, je laatste ervaring met een airfryer, hoe harig jij het graag ziet, je aanschaf van een canvas met kerstboomprint, dat jij WIDM stiekem ook nooit gezien hebt, wie Mark Rutte moet opvolgen en dat je geen idee hebt wat je moet kopen voor vaderdag.

En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry! ook geen sorrie.)


oO< :B wappertest2.gif w/ 120301_163650_wapperindiaan.gif 120301_163650_bloosindiaan.gif 120301_163650_frownindiaan.gif 120301_163650_redfaceindiaan.gif
Ons eiland Doezepwa Utopia:

Cee's moodboard van Doezepwa Utopia: https://pin.it/ikbu7rgamqkcu3

Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019

Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist

ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK

cheerlie-oranje2.gifcheerlie-witgeel.gif *G**O*
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_200640202
Eigenlijk heb ik nu nog vooral verwachtingen van het baanwielrennen, Hassan en hockeyvrouwen. De rest is allemaal mooi meegenomen :D

Die eerste wel ‘nerveus’ voor door de Britten :') zou zo typisch zijn.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 16:37:47 #3
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_200640223
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 16:36 schreef Em31 het volgende:
Eigenlijk heb ik nu nog vooral verwachtingen van het baanwielrennen, Hassan en hockeyvrouwen. De rest is allemaal mooi meegenomen :D

Die eerste wel ‘nerveus’ voor door de Britten :') zou zo typisch zijn.
Ik ga maar gewoon uit van rondere wielen bij de Britten, dan kan het alleen maar meevallen!
  vrijdag 30 juli 2021 @ 16:38:43 #4
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200640237
Ben benieuwd naar die 4x400 meter gemengde estafette.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 16:39:33 #5
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200640247
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 16:36 schreef Em31 het volgende:
Eigenlijk heb ik nu nog vooral verwachtingen van het baanwielrennen, Hassan en hockeyvrouwen. De rest is allemaal mooi meegenomen :D

Die eerste wel ‘nerveus’ voor door de Britten :') zou zo typisch zijn.
En de zeilers :P Maar vooral nog open water zwemmen.

En als bij baanwielrennen de Britten opeens weer gaan domineren ga ik echt met dingen gooien hoor :r
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_200640298
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 16:37 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Ik ga maar gewoon uit van rondere wielen bij de Britten, dan kan het alleen maar meevallen!
Verschrikkelijk _O-
  vrijdag 30 juli 2021 @ 16:42:08 #7
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200640300
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 16:39 schreef Redefine het volgende:

[..]

En de zeilers :P Maar vooral nog open water zwemmen.

En als bij baanwielrennen de Britten opeens weer gaan domineren ga ik echt met dingen gooien hoor :r
* Roger_Epiales begint maar vast de decoratieve beeldjes in de SC voor schuimrubberen exemplaren te verwisselen.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_200640303
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 16:39 schreef Redefine het volgende:

[..]

En de zeilers :P Maar vooral nog open water zwemmen.

En als bij baanwielrennen de Britten opeens weer gaan domineren ga ik echt met dingen gooien hoor :r
Ja meer van wat nog komen gaat :D zeilers sowieso en open water was ik helemaal vergeten :o
pi_200640350
Handballers zou ook fantastisch zijn _O_
  vrijdag 30 juli 2021 @ 16:48:24 #10
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200640380
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 16:46 schreef Em31 het volgende:
Handballers zou ook fantastisch zijn _O_
En waterpolo dames.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_200640412
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 16:48 schreef Redefine het volgende:

[..]

En waterpolo dames.
Het worden nog leuke dagen *O*
  vrijdag 30 juli 2021 @ 16:50:55 #12
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200640419
Ik benieuwd of, als de heren er in de kwartfinale kansloos uitvliegen en de dames goud zouden halen. Ze eindelijk eens gaan besluiten om de hockeyvrouwen meer aandacht te geven. Weliswaar is het bij de mannen in de breedte sterker bezet en doordat de mannen iets minder zijn, wel spannender. Maar het is natuurlijk van de zotte dat de vrouwen vaak er nog karig vanaf komen na al 19 jaar de absolute wereldtop te zijn :{
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_200640464
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 16:50 schreef Redefine het volgende:
Ik benieuwd of, als de heren er in de kwartfinale kansloos uitvliegen en de dames goud zouden halen. Ze eindelijk eens gaan besluiten om de hockeyvrouwen meer aandacht te geven. Weliswaar is het bij de mannen in de breedte sterker bezet en doordat de mannen iets minder zijn, wel spannender. Maar het is natuurlijk van de zotte dat de vrouwen vaak er nog karig vanaf komen na al 19 jaar de absolute wereldtop te zijn :{
Hoe bedoel je dat? Het is toch al jaren zo dat de hockeysters veel grotere sterren zijn dan de hockeyers? Ellen Hoog, Naomi van As, Lidewij Welten... ik denk dat de gemiddelde Nederlander geen idee heeft wie Mirco Pruyser is.
pi_200640477
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 16:39 schreef Redefine het volgende:

[..]

En de zeilers :P Maar vooral nog open water zwemmen.

En als bij baanwielrennen de Britten opeens weer gaan domineren ga ik echt met dingen gooien hoor :r
Je ziet dat het bij Ineos nu ook 'n beetje is afgelopen, de marginal gains zijn er niet meer, dus laten we hopen dat dit voor de Britten op de baan ook geldt.
  Moderator vrijdag 30 juli 2021 @ 16:54:35 #15
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_200640478
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 16:53 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat? Het is toch al jaren zo dat de hockeysters veel grotere sterren zijn dan de hockeyers? Ellen Hoog, Naomi van As, Lidewij Welten... ik denk dat de gemiddelde Nederlander geen idee heeft wie Mirco Pruyser is.
Dit ja. :o
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  vrijdag 30 juli 2021 @ 16:58:07 #16
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_200640529
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 16:53 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat? Het is toch al jaren zo dat de hockeysters veel grotere sterren zijn dan de hockeyers? Ellen Hoog, Naomi van As, Lidewij Welten... ik denk dat de gemiddelde Nederlander geen idee heeft wie Mirco Pruyser is.
Taeke Taekema _O_
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  vrijdag 30 juli 2021 @ 16:59:01 #17
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_200640540
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 16:53 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat? Het is toch al jaren zo dat de hockeysters veel grotere sterren zijn dan de hockeyers? Ellen Hoog, Naomi van As, Lidewij Welten... ik denk dat de gemiddelde Nederlander geen idee heeft wie Mirco Pruyser is.
Lidewij had ik ook nog nooit van gehoord :o
En jij @Handleiding ?

pindazakje
pi_200640561
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 16:58 schreef Arizona het volgende:

[..]

Taeke Taekema _O_
Ja, of Floris-Jan Bovelander... die heb ik zelf nooit zien spelen maar die naam ken ik wel omdat het zo'n ontzettende kaknaam is. 'Druk 'n punt, lullo!'

Maar dat zijn dus echt spelers van 20 jaar terug ofzo, toen waren de mannen nog wel groter.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 17:02:54 #19
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200640593
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 16:53 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat? Het is toch al jaren zo dat de hockeysters veel grotere sterren zijn dan de hockeyers? Ellen Hoog, Naomi van As, Lidewij Welten... ik denk dat de gemiddelde Nederlander geen idee heeft wie Mirco Pruyser is.
Maar dat gaat om exposure buiten het veld, die een paar speelsters hadden. Puur qua aandacht bij de NOS is het nog steeds meer mannen dan vrouwen. Europaleague wel een wedstrijd van de Nederlandse clubs uitzenden, bij de vrouwen moet je het doen met een uitslag etc.

En wat namen betreft. Ellen Hoog, Naomi van As en Fatima Moreiro de Melo ja (al komt dat bij die laatste omdat ze natuurlijk een carrière na het hockey heeft opgebouwd). Maar Lidewij Welten of Eva de Goede zullen de meeste Nederlanders echt niet kennen hoor, ja hooguit qua naam.

Maar dat geldt hetzelfde voor Mink van der Weerden, Jeroen Hetzberger of Robert Kemperman. Het zal er vanaf hangen hoeveel mensen er meer bij de vrouwen zouden kunnen noemen dan de mannen.

En wat dat betreft is jouw vergelijking ook niet helemaal eerlijk. Je noemt een van de meest ervaren spelers bij de vrouwen en vergelijkt die met de mannen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 17:03:49 #20
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200640608
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 17:00 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Ja, of Floris-Jan Bovelander... die heb ik zelf nooit zien spelen maar die naam ken ik wel omdat het zo'n ontzettende kaknaam is. 'Druk 'n punt, lullo!'

Maar dat zijn dus echt spelers van 20 jaar terug ofzo, toen waren de mannen nog wel groter.
Al heeft Taeke het grootste deel van zijn carrière gespeeld in een team wat minder top was dan het damesteam.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 17:04:44 #21
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200640626
Ik zie toch vaker dat de hockeydames wordt uitgezonden dan de mannen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 17:06:10 #22
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200640648
Ik wil me wel opwerpen het gemiddelde wat recht te trekken door geen enkele speler van de heren hockeyers te kennen.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_200640680
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 17:02 schreef Redefine het volgende:

[..]

Maar dat gaat om exposure buiten het veld, die een paar speelsters hadden. Puur qua aandacht bij de NOS is het nog steeds meer mannen dan vrouwen. Europaleague wel een wedstrijd van de Nederlandse clubs uitzenden, bij de vrouwen moet je het doen met een uitslag etc.

En wat namen betreft. Ellen Hoog, Naomi van As en Fatima Moreiro de Melo ja (al komt dat bij die laatste omdat ze natuurlijk een carrière na het hockey heeft opgebouwd). Maar Lidewij Welten of Eva de Goede zullen de meeste Nederlanders echt niet kennen hoor, ja hooguit qua naam.

Maar dat geldt hetzelfde voor Mink van der Weerden, Jeroen Hetzberger of Robert Kemperman. Het zal er vanaf hangen hoeveel mensen er meer bij de vrouwen zouden kunnen noemen dan de mannen.

En wat dat betreft is jouw vergelijking ook niet helemaal eerlijk. Je noemt een van de meest ervaren spelers bij de vrouwen en vergelijkt die met de mannen.
Fatima Moreira de Melo was ik zelfs nog vergeten... maar dat zijn toch allemaal namen die je nog wel eens bij RTL Boulevard ofzo ziet. Dat zal bij een hockeyman toch never nooit gebeuren?

Het is wel zo dat de huidige generatie een lack of star power heeft. Alleen Lidewij Welten nog. Maar dat is bij de mannen ook zo, die ploeg is totaal niet aansprekend. Allemaal uitstralingsloze spelers (en misschien mede daarom ook wel niet zo goed?)
  vrijdag 30 juli 2021 @ 17:08:41 #24
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200640686
Wat betreft de 400 meter mixed estafette.Als iemand vijf jaar geleden (of zelfs twee jaar geleden) had gezegd: 'Nederland maakt serieus kans op een medaille, zelfs goud is niet uitgesloten' dan was dit de enige terechte reactie geweest:

Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 17:09:35 #25
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200640697
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 17:08 schreef Redefine het volgende:
Wat betreft de 400 meter mixed estafette.Als iemand vijf jaar geleden (of zelfs twee jaar geleden) had gezegd: 'Nederland maakt serieus kans op een medaille, zelfs goud is niet uitgesloten' dan was dit de enige terechte reactie geweest:

[ afbeelding ]
Eens. :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_200640700
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 17:08 schreef Redefine het volgende:
Wat betreft de 400 meter mixed estafette.Als iemand vijf jaar geleden (of zelfs twee jaar geleden) had gezegd: 'Nederland maakt serieus kans op een medaille, zelfs goud is niet uitgesloten' dan was dit de enige terechte reactie geweest:

[ afbeelding ]
Zeker bij zo'n onderdeel heb je wel kans dat de sterkste landen met een totaal nieuwe ploeg komen in de finale. Er valt denk ik nog weinig over te zeggen.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 17:12:28 #27
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200640738
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 17:08 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Fatima Moreira de Melo was ik zelfs nog vergeten... maar dat zijn toch allemaal namen die je nog wel eens bij RTL Boulevard ofzo ziet. Dat zal bij een hockeyman toch never nooit gebeuren?

Het is wel zo dat de huidige generatie een lack of star power heeft. Alleen Lidewij Welten nog. Maar dat is bij de mannen ook zo, die ploeg is totaal niet aansprekend. Allemaal uitstralingsloze spelers (en misschien mede daarom ook wel niet zo goed?)
Ja hoe zou het nou toch komen dat iemand die een programma weleens mede presenteert, dat die nog weleens genoemd wordt :+

Nou kun je tegenover haar nog wel een beetje Jacques Brinkman zetten, die zie je ook nog wel op andere plekken.

Wat betreft de uitstraling. Daar heb je dan De Goede en Welten voor. Komt ook wel omdat de rest ook nooit heel uitgesproken zijn geweest. Altijd vrij rustig en de media nooit hebben opgezocht. De meeste speelsters zitten ook nog niet zo heel lang bij Oranje.

Bij de heren heb je op zich nog wel een paar patsertjes hoor. Mink van der Weerden en Robbert Kemperman vallen altijd wel op.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 17:14:37 #28
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200640764
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 17:09 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Zeker bij zo'n onderdeel heb je wel kans dat de sterkste landen met een totaal nieuwe ploeg komen in de finale. Er valt denk ik nog weinig over te zeggen.
Dat klopt. Maar dat geldt voor Nederland ook. Bol is veel sneller dan de twee andere vrouwen. En die heb je nog achter de hand.

Bij de mannen heb je nog Bonevacia. Maar Angela (de slotloper) waarvoor ik hem dan had vervangen, heeft de beste split gelopen van de slotlopers. En die eerste man, Dobber, vervang je normaliter ook niet.

Bij de vrouwen hebben ze beide nagenoeg even snel gelopen. We hebben dus zelfs een luxeprobleem :D

Maar alsnog afwachten wat het morgen wordt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_200640821
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 17:14 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat klopt. Maar dat geldt voor Nederland ook. Bol is veel sneller dan de twee andere vrouwen. En die heb je nog achter de hand.

Bij de mannen heb je nog Bonevacia. Maar Angela (de slotloper) waarvoor ik hem dan had vervangen, heeft de beste split gelopen van de slotlopers. En die eerste man, Dobber, vervang je normaliter ook niet.

Bij de vrouwen hebben ze beide nagenoeg even snel gelopen. We hebben dus zelfs een luxeprobleem :D

Maar alsnog afwachten wat het morgen wordt.
Ze zullen wel gaan kansberekenen. Best kans dat ze hier met de sterkste opstelling komen, misschien wel de grootste kans op een medaille voor een estafetteploeg. En behalve Femke Bol zie ik ze individueel niet zo snel iets winnen.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 18:21:33 #30
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200641731
1718

Na in de Vrede van Utrecht heel wat land te zijn kwijtgeraakt probeert de Spaanse koning Felipe V van Spanje rond deze tijd wat gebieden terug te krijgen in Italië. Ook maakt hij er geen geheim van aanspraak te willen maken op de Franse troon, als kleinzoon van de inmiddels overleden Lodewijk XIV. Europa gaat (big surprise) in rap tempo richting een oorlog.

Nederland, Engeland, en Frankrijk bereiden zich al voor en wanneer Spanje troepen landt op Sardinië en Sicilië (die in de Vrede van Utrecht aan Oostenrijk en de hertog van Savoye waren toegekend) sluit Oostenrijk zich bij deze drie aan. Tijd voor de Oorlog van de Quadruple Alliantie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_200642071
Nu 2021 op de OS alleen al zo veel inspiratie biedt voor onderwerpen van Andere Tijden Sport, is het fijn dat één onderwerp zijn best doet geen vergeten gebeurtenis uit het verleden te worden. De immer sympathieke clubs Juventus, Real Madrid en FC Barcelona gaan hun plannen voor de Super League namelijk doorzetten. Ze hebben immers bij de rechter een overwinning behaald, die betekent dat de UEFA ze niet mag straffen voor het hebben van zulke ambities.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 18:50:13 #32
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200642103
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 18:46 schreef Fred_B het volgende:
Nu 2021 op de OS alleen al zo veel inspiratie biedt voor onderwerpen van Andere Tijden Sport, is het fijn dat één onderwerp zijn best doet geen vergeten gebeurtenis uit het verleden te worden. De immer sympathieke clubs Juventus, Real Madrid en FC Barcelona gaan hun plannen voor de Super League namelijk doorzetten. Ze hebben immers bij de rechter een overwinning behaald, die betekent dat de UEFA ze niet mag straffen voor het hebben van zulke ambities.
Gezellig met z'n drieën een eigen competitie.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 18:51:35 #33
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200642116
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Gezellig met z'n drieën een eigen competitie.
En dan buiten alle andere competities houden, goed idee :)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 18:52:41 #34
403253 Meke
after all this time? always.
pi_200642123
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 18:21 schreef Roger_Epiales het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 18:56:41 #35
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200642167
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 18:51 schreef Redefine het volgende:

[..]

En dan buiten alle andere competities houden, goed idee :)
Dat sowieso dan.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 19:40:55 #36
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_200642707
Djokovic heeft ook zijn tweede partij van de dag verloren. Toch nog weer een lichtpuntje :P
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  vrijdag 30 juli 2021 @ 19:42:21 #37
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200642728
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 19:40 schreef Arizona het volgende:
Djokovic heeft ook zijn tweede partij van de dag verloren. Toch nog weer een lichtpuntje :P
:D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator vrijdag 30 juli 2021 @ 19:45:11 #38
375570 crew  Cyan9
pi_200642762
Ik heb vandaag 101 nummers gedownload. M'n monsterplaylist bestaat inmiddels uit 1709 nummers, dat staat gelijk aan zeker 102 uur aan muziek.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 19:46:12 #39
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_200642777
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 19:45 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb vandaag 101 nummers gedownload. M'n monsterplaylist bestaat inmiddels uit 1709 nummers, dat staat gelijk aan zeker 102 uur aan muziek.
Maak er 1718 nummers van. Voor dit topic O+
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator vrijdag 30 juli 2021 @ 19:47:36 #40
375570 crew  Cyan9
pi_200642795
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 19:46 schreef Arizona het volgende:

[..]

Maak er 1718 nummers van. Voor dit topic O+
Maar er staan geen nummers meer op m'n have-to-download lijst. -O-
Behalve dan de nummers waar ik geen goede download van kan vinden op de website die ik gebruik.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 19:48:11 #41
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_200642799
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 19:45 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb vandaag 101 nummers gedownload. M'n monsterplaylist bestaat inmiddels uit 1709 nummers, dat staat gelijk aan zeker 102 uur aan muziek.
En wat is je #1 van de 101 die er vandaag bij zijn gekomen ?
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  vrijdag 30 juli 2021 @ 19:49:07 #42
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_200642801
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 19:47 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Maar er staan geen nummers meer op m'n have-to-download lijst. -O-
Behalve dan de nummers waar ik geen goede download van kan vinden op de website die ik gebruik.
Je kunt er wel 1709 vinden maar niet nog 9 extra? Waar is je doorzettingsvermogen :(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator vrijdag 30 juli 2021 @ 19:49:14 #43
375570 crew  Cyan9
pi_200642803
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 19:48 schreef usagi414 het volgende:

[..]

En wat is je #1 van de 101 die er vandaag bij zijn gekomen ?
Het is (gelukkig) geen ranking, dat vind ik echt onmogelijk om uit te kiezen. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 19:49:16 #44
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200642804
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 18:52 schreef Meke het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator vrijdag 30 juli 2021 @ 19:50:24 #45
375570 crew  Cyan9
pi_200642815
quote:
12s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 19:49 schreef Arizona het volgende:

[..]

Je kunt er wel 1709 vinden maar niet nog 9 extra? Waar is je doorzettingsvermogen :(
Dit is wel over 12 jaar hè. Die 9 extra komen er vanzelf bij over de tijd. :+
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 19:50:43 #46
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_200642818
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 19:49 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Het is (gelukkig) geen ranking, dat vind ik echt onmogelijk om uit te kiezen. :P
Deel er dan 1 :)

Ik weet niet welke website je gebruikt.

Ik heb eigenlijk veel te veel gedownload

[ Bericht 2% gewijzigd door usagi414 op 30-07-2021 20:02:55 ]
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  vrijdag 30 juli 2021 @ 19:51:32 #47
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_200642825
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 19:50 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Dit is wel over 12 jaar hè. Die 9 extra komen er vanzelf bij over de tijd. :+
Ja maar dan zijn we ook alweer allemaal topics verder he! Dan moet je er weer méér dan 9 bij vinden!
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator vrijdag 30 juli 2021 @ 19:52:13 #48
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_200642829
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Gezellig met z'n drieën een eigen competitie.
Lekker in een competitie met Amerikaanse clubs joh.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator vrijdag 30 juli 2021 @ 19:52:55 #49
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_200642835
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 19:45 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb vandaag 101 nummers gedownload. M'n monsterplaylist bestaat inmiddels uit 1709 nummers, dat staat gelijk aan zeker 102 uur aan muziek.
Veul.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  vrijdag 30 juli 2021 @ 19:53:28 #50
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_200642843
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 19:52 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Lekker in een competitie met Amerikaanse clubs joh.
Clubje uit China erbij, clubje uit Qatar, droomcompetitie!
  vrijdag 30 juli 2021 @ 19:53:35 #51
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200642845
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 19:45 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb vandaag 101 nummers gedownload. M'n monsterplaylist bestaat inmiddels uit 1709 nummers, dat staat gelijk aan zeker 102 uur aan muziek.
Dus heel @Cee's Monster-playlist plus nog 189 nummers van buiten het ESF, neem ik aan? :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator vrijdag 30 juli 2021 @ 19:53:41 #52
375570 crew  Cyan9
pi_200642848
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 19:50 schreef usagi414 het volgende:

[..]

Deel er dan 1 :)

Ik weet niet welke website je gebruikt.
Hmmm, op dit moment staat deze op:

Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator vrijdag 30 juli 2021 @ 19:54:19 #53
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_200642854
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 19:53 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Clubje uit China erbij, clubje uit Qatar, droomcompetitie!
Genot. Broekje uit.

;(
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator vrijdag 30 juli 2021 @ 19:54:43 #54
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200642862

De laatste paar nieuwe single van Billie vond ik meh, maar deze nieuwe is wel echt goed, rock vibes gewoon _O_
  Moderator vrijdag 30 juli 2021 @ 19:55:17 #55
375570 crew  Cyan9
pi_200642871
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 19:51 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ja maar dan zijn we ook alweer allemaal topics verder he! Dan moet je er weer méér dan 9 bij vinden!
Wat ingewikkeld dit.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator vrijdag 30 juli 2021 @ 19:56:08 #56
375570 crew  Cyan9
pi_200642885
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 19:53 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Dus heel @:Cee's Monster-playlist plus nog 189 nummers van buiten het ESF, neem ik aan? :7
Ik durf wel te stellen dat ESF nummers ruim in de minderheid zijn. :@
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 19:58:08 #57
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200642917
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 19:56 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ik durf wel te stellen dat ESF nummers ruim in de minderheid zijn. :@
:o :o :o

Eerlijk is eerlijk, bij mij ook

Maar toch :o :o :o
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 19:58:57 #58
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_200642926
quote:
17s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 19:53 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Hmmm, op dit moment staat deze op:



@Prisha heeft mij ook vaak op het spoor gezet van muziek waar ik eerder nog niet van wist of zelf nooit ontdekt zou hebben.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  vrijdag 30 juli 2021 @ 19:59:59 #59
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200642941
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 19:52 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Lekker in een competitie met Amerikaanse clubs joh.
Ja, dat kan wel, die zijn toch geen lid van de UEFA. Kunnen ze meedoen aan de CONCACAF Cup.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 30 juli 2021 @ 20:06:07 #60
39237 crew  H_T
2733
pi_200643021
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 19:56 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ik durf wel te stellen dat ESF nummers ruim in de minderheid zijn. :@
Nou zijn er natuurlijk ook veel meer niet-ESF-nummers dan wel-ESF-nummers, dus ergens is het logisch
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 20:08:04 #61
403253 Meke
after all this time? always.
pi_200643039
Ik heb vanavond met vriendinnen afgesproken en we ontmoeten elkaar pas om HALF TIEN. Wat is dat voor tijd _O- Oma Meke is dat niet meer gewend |:)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 30 juli 2021 @ 20:10:18 #62
39237 crew  H_T
2733
pi_200643062
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 20:08 schreef Meke het volgende:
Ik heb vanavond met vriendinnen afgesproken en we ontmoeten elkaar pas om HALF TIEN. Wat is dat voor tijd _O- Oma Meke is dat niet meer gewend |:)
Dat begreep ik ook nooit zo goed :D Een keer een groepje gehad die pas om half een in de nacht ergens wilde afspreken, 'want daarvoor is er niemand'. Gek he, als iedereen pas zo laat gaat :D

En natuurlijk veel plezier Meke :) Wat gaan jullie doen?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 20:10:28 #63
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200643063
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 20:08 schreef Meke het volgende:
Ik heb vanavond met vriendinnen afgesproken en we ontmoeten elkaar pas om HALF TIEN. Wat is dat voor tijd _O- Oma Meke is dat niet meer gewend |:)
:o Waarom zo laat?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 20:11:14 #64
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_200643074
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 20:08 schreef Meke het volgende:
Ik heb vanavond met vriendinnen afgesproken en we ontmoeten elkaar pas om HALF TIEN. Wat is dat voor tijd _O- Oma Meke is dat niet meer gewend |:)
Dan had je maar wat strenger voor je vriendinnen moeten zijn. :)

Oma Meke trekt dit niet meer dus iets vroeger graag.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  vrijdag 30 juli 2021 @ 20:11:46 #65
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200643078
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 20:10 schreef H_T het volgende:

[..]

Dat begreep ik ook nooit zo goed :D Een keer een groepje gehad die pas om half een in de nacht ergens wilde afspreken, 'want daarvoor is er niemand'. Gek he, als iedereen pas zo laat gaat :D

En natuurlijk veel plezier Meke :) Wat gaan jullie doen?
Dan wil ik alweer in bed liggen. :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 20:13:30 #66
403253 Meke
after all this time? always.
pi_200643103
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 20:10 schreef H_T het volgende:

[..]

Dat begreep ik ook nooit zo goed :D Een keer een groepje gehad die pas om half een in de nacht ergens wilde afspreken, 'want daarvoor is er niemand'. Gek he, als iedereen pas zo laat gaat :D

En natuurlijk veel plezier Meke :) Wat gaan jullie doen?
Ja dat deed ik vroeger ook, maar dit is gewoon drankjes doen :P Dus daar heb je geen anderen voor nodig *O*
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 20:13:52 #67
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_200643106
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 20:06 schreef H_T het volgende:

[..]

Nou zijn er natuurlijk ook veel meer niet-ESF-nummers dan wel-ESF-nummers, dus ergens is het logisch
Zelfs met alle coverversies en remakes erbij.

En krijgen we Mata Hari ooit nog uit ons hoofd ?

Life is what happens to you while you're busy making other plans
  vrijdag 30 juli 2021 @ 20:14:12 #68
403253 Meke
after all this time? always.
pi_200643112
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 20:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

:o Waarom zo laat?
Ja omdat eentje na de files pas weg wil gaan. Ik dacht dat ze in het stadcentrum woonde, dus we hebben in elk geval wat bij te praten _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Moderator vrijdag 30 juli 2021 @ 20:15:37 #69
375570 crew  Cyan9
pi_200643133
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 19:58 schreef usagi414 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

@:Prisha heeft mij ook vaak op het spoor gezet van muziek waar ik eerder nog niet van wist of zelf nooit ontdekt zou hebben.
Het nadeel van een downloadlijst is dat het niet zo makkelijk te delen is. Beetje ouderwets. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_200643140
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 20:08 schreef Meke het volgende:
Ik heb vanavond met vriendinnen afgesproken en we ontmoeten elkaar pas om HALF TIEN. Wat is dat voor tijd _O- Oma Meke is dat niet meer gewend |:)
Leuk!
Maar dat is bijna bedtijd :o
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  vrijdag 30 juli 2021 @ 20:16:37 #71
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_200643144
Avondje :W
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator vrijdag 30 juli 2021 @ 20:16:59 #72
375570 crew  Cyan9
pi_200643148
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 20:13 schreef usagi414 het volgende:

[..]

Zelfs met alle coverversies en remakes erbij.

En krijgen we Mata Hari ooit nog uit ons hoofd ?

Staat ook op m'n lijst. O-)
Het origineel dan.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 20:17:06 #73
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_200643149
De heren zijn negatief dus vakantie gaat door *G*
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 30 juli 2021 @ 20:17:12 #74
403253 Meke
after all this time? always.
pi_200643152
We spreken trouwens af op een plek met allemaal gekke biertjes, dus als @H_T of @BillDauterive nog suggesties hebben?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 20:17:14 #75
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_200643153
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 20:08 schreef Meke het volgende:
Ik heb vanavond met vriendinnen afgesproken en we ontmoeten elkaar pas om HALF TIEN. Wat is dat voor tijd _O- Oma Meke is dat niet meer gewend |:)
Ow wow, dat is bijna m'n bedtijd. :P
  vrijdag 30 juli 2021 @ 20:18:18 #76
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200643170
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 20:14 schreef Meke het volgende:

[..]

Ja omdat eentje na de files pas weg wil gaan. Ik dacht dat ze in het stadcentrum woonde, dus we hebben in elk geval wat bij te praten _O-
quote:
80s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 20:17 schreef Meke het volgende:
We spreken trouwens af op een plek met allemaal gekke biertjes, dus als @:H_T of @:BillDauterive nog suggesties hebben?
Dit past niet bij elkaar. Want eentje moet dan de Bob zijn.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 20:19:24 #77
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200643182
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 20:10 schreef H_T het volgende:

[..]

Dat begreep ik ook nooit zo goed :D Een keer een groepje gehad die pas om half een in de nacht ergens wilde afspreken, 'want daarvoor is er niemand'. Gek he, als iedereen pas zo laat gaat :D

En natuurlijk veel plezier Meke :) Wat gaan jullie doen?
Dat idee zou hier niet doorgegaan zijn. Gewoonlijk gaan rond middernacht de pooltafels hier dicht, dus als je nog een potje wil spelen moet je ruim daarvoor binnen zijn en de meeste van mijn vrienden houden van pool, dus ja. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 20:20:03 #78
442280 Prisha
Moonshine!
pi_200643190
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 19:58 schreef usagi414 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

@:Prisha heeft mij ook vaak op het spoor gezet van muziek waar ik eerder nog niet van wist of zelf nooit ontdekt zou hebben.
O+
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  vrijdag 30 juli 2021 @ 20:20:19 #79
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_200643192
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 20:08 schreef Meke het volgende:
Ik heb vanavond met vriendinnen afgesproken en we ontmoeten elkaar pas om HALF TIEN. Wat is dat voor tijd _O- Oma Meke is dat niet meer gewend |:)
Ow wow, dat is bijna m'n bedtijd. :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 20:19 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Dat idee zou hier niet doorgegaan zijn. Gewoonlijk gaan rond middernacht de pooltafels hier dicht, dus als je nog een potje wil spelen moet je ruim daarvoor binnen zijn en de meeste van mijn vrienden houden van pool, dus ja. :P
Dat heb ik ook sinds m'n studententijd niet meer gespeeld. #ikbenbejaard ;(
  vrijdag 30 juli 2021 @ 20:20:27 #80
442280 Prisha
Moonshine!
pi_200643196
quote:
80s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 20:17 schreef Meke het volgende:
We spreken trouwens af op een plek met allemaal gekke biertjes, dus als @:H_T of @:BillDauterive nog suggesties hebben?
Oersoep B:)B
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  vrijdag 30 juli 2021 @ 20:20:29 #81
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_200643197
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 20:15 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Het nadeel van een downloadlijst is dat het niet zo makkelijk te delen is. Beetje ouderwets. :P
Je wilt niet weten hoe ik muziek binnenhaal :)

Maar het nummer dat je net deelde doet mij wel iets aan dit denken. 1710 ?

Life is what happens to you while you're busy making other plans
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 30 juli 2021 @ 20:21:00 #82
39237 crew  H_T
2733
pi_200643205
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 20:15 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Het nadeel van een downloadlijst is dat het niet zo makkelijk te delen is. Beetje ouderwets. :P
Mwah, valt mee hoor ;)

SPOILER: Instructies voor Windows, in spoiler omdat niemand er om gevraagd heeft
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator vrijdag 30 juli 2021 @ 20:22:17 #83
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_200643222
twitter
lol
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  vrijdag 30 juli 2021 @ 20:22:35 #84
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200643230
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 20:20 schreef Prisha het volgende:

[..]

Oersoep B:)B


Raar bier. O-)
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator vrijdag 30 juli 2021 @ 20:22:59 #85
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_200643234
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 20:21 schreef H_T het volgende:

[..]

Mwah, valt mee hoor ;)

SPOILER: Instructies voor Windows, in spoiler omdat niemand er om gevraagd heeft
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ms-dosje spelen. _O_
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator vrijdag 30 juli 2021 @ 20:24:21 #86
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_200643251
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 20:08 schreef Meke het volgende:
Ik heb vanavond met vriendinnen afgesproken en we ontmoeten elkaar pas om HALF TIEN. Wat is dat voor tijd _O- Oma Meke is dat niet meer gewend |:)
Party hard. *O* *O* *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  vrijdag 30 juli 2021 @ 20:25:38 #87
403253 Meke
after all this time? always.
pi_200643265
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 20:16 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Leuk!
Maar dat is bijna bedtijd :o
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 20:17 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Ow wow, dat is bijna m'n bedtijd. :P
Ja bij mij dus ook _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 20:25:46 #88
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_200643269
quote:
88s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 20:17 schreef Koen66 het volgende:
De heren zijn negatief dus vakantie gaat door *G*
Gaan ze naar Zeeland ?

twitter
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  vrijdag 30 juli 2021 @ 20:25:55 #89
403253 Meke
after all this time? always.
pi_200643272
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 20:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]


[..]

Dit past niet bij elkaar. Want eentje moet dan de Bob zijn.
Ja niet mijn probleem, ik kan op de fiets :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 20:27:59 #90
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200643298
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 19:45 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb vandaag 101 nummers gedownload. M'n monsterplaylist bestaat inmiddels uit 1709 nummers, dat staat gelijk aan zeker 102 uur aan muziek.
6.248 nummers. Genoeg voor 161, dagen nonstop. :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_200643300
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 20:10 schreef H_T het volgende:

[..]

Dat begreep ik ook nooit zo goed :D Een keer een groepje gehad die pas om half een in de nacht ergens wilde afspreken, 'want daarvoor is er niemand'. Gek he, als iedereen pas zo laat gaat :D

En natuurlijk veel plezier Meke :) Wat gaan jullie doen?
“Daarvoor is het niet gezellig” :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 30 juli 2021 @ 20:28:08 #92
39237 crew  H_T
2733
pi_200643302
quote:
80s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 20:17 schreef Meke het volgende:
We spreken trouwens af op een plek met allemaal gekke biertjes, dus als @:H_T of @:BillDauterive nog suggesties hebben?
Hangt er helemaal vanaf wat je lekker vindt :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 20:28:22 #93
442280 Prisha
Moonshine!
pi_200643308
@usagi414 Ik luister nu veel naar de twee albums van Our Oceans.
Ken je die? Eerste album heet Our Oceans, de tweede heet While Time Disappears

Ik vind ze allebei heel goed. Staan beiden op Spotify en YouTube.

https://www.youtube.com/p(...)-9wAoKirGzei_LefSPzr
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 30 juli 2021 @ 20:29:23 #94
39237 crew  H_T
2733
pi_200643331
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 20:22 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Ms-dosje spelen. _O_
Voor sommige dingen extreem handig :Y En trucs van 30 jaar geleden werken nog steeds *O*
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 30 juli 2021 @ 20:30:23 #95
39237 crew  H_T
2733
pi_200643343
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 20:28 schreef Fred_B het volgende:

[..]

“Daarvoor is het niet gezellig” :')
Daarna vond ik het ook niet gezellig :P Want meestal bij zo'n afspraak ging het om een disco, en die heb ik nooit echt leuk gevonden
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 20:30:47 #96
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200643353
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 20:28 schreef Fred_B het volgende:

[..]

“Daarvoor is het niet gezellig” :')
Die heb ik wel een keer gehoord, meteen maar duidelijk gemaakt dat dit best een belediging was naar de rest van de groep.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_200643356
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 20:22 schreef ijs_beer het volgende:
[ twitter ]lol
Niet onaardig bedoeld, maar juist op zo’n lager niveau als bij de dames zijn penalty’s natuurlijk prima te trainen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_200643369
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 20:30 schreef H_T het volgende:

[..]

Daarna vond ik het ook niet gezellig :P Want meestal bij zo'n afspraak ging het om een disco, en die heb ik nooit echt leuk gevonden
Dat is ook nooit mijn favoriet geweest. Cafés met loeiharde muziek vind ik al waardeloos trouwens.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 20:33:31 #99
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_200643390
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 20:28 schreef Prisha het volgende:
@:usagi414 Ik luister nu veel naar de twee albums van Our Oceans.
Ken je die? Eerste album heet Our Oceans, de tweede heet While Time Disappears

Ik vind ze allebei heel goed. Staan beiden op Spotify en YouTube.

https://www.youtube.com/p(...)-9wAoKirGzei_LefSPzr
Nee. Maar je kent mij inmiddels dus ik ga het opzoeken.

Zo doe je dat @Cyan9 Gewoon je eigen favoriet in de groep gooien.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  vrijdag 30 juli 2021 @ 20:44:49 #100
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200643552
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 20:33 schreef usagi414 het volgende:

[..]

Nee. Maar je kent mij inmiddels dus ik ga het opzoeken.

Zo doe je dat @Cyan9 Gewoon je eigen favoriet in de groep gooien.
En bedenk dat dit voor muziek geldt, maar niet per se voor andere dingen. Ga niet je favoriete stinkbom of knalvuurwerk in een groep gooien in de hoop daar iets leuks voor terug te krijgen.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator vrijdag 30 juli 2021 @ 20:46:43 #101
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_200643589
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 19:54 schreef Momo het volgende:

De laatste paar nieuwe single van Billie vond ik meh, maar deze nieuwe is wel echt goed, rock vibes gewoon _O_
Tweede deel doet me ook aan Three Days In a Row denken. :D Lekker nummer wel.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  vrijdag 30 juli 2021 @ 20:49:33 #102
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_200643642
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 20:44 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

En bedenk dat dit voor muziek geldt, maar niet per se voor andere dingen. Ga niet je favoriete stinkbom of knalvuurwerk in een groep gooien in de hoop daar iets leuks voor terug te krijgen.
Oh. De disclaimer vergeten.

En stop nooit een kat in de magnetron

ik weet nog steeds niet of dit een broodje aap is of dat het ook daadwerkelijk in een gebruiksaanwijzing staat
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 30 juli 2021 @ 21:03:25 #103
39237 crew  H_T
2733
pi_200643822
Dit lijkt me een uitstekend moment om de nieuwe Grand Tour-special te bekijken. Dit keer met grote Amerikaanse auto's in Schotland :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 21:06:10 #104
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200643872
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 20:49 schreef usagi414 het volgende:

[..]

Oh. De disclaimer vergeten.

En stop nooit een kat in de magnetron

ik weet nog steeds niet of dit een broodje aap is of dat het ook daadwerkelijk in een gebruiksaanwijzing staat
De klassieker is voor zover ik weet een broodje aap.
Al zullen er ongetwijfeld zieke geesten rondlopen die zoiets moedwillig zouden doen. :X
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 21:14:04 #105
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200644018
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 21:03 schreef H_T het volgende:
Dit lijkt me een uitstekend moment om de nieuwe Grand Tour-special te bekijken. Dit keer met grote Amerikaanse auto's in Schotland :)
Beetje dat mooie Schotland vervuilen met die grote Amerikaanse benzineslurpers. :{w
Ik hoop dat de eerste aflevering is getiteld "Hoe de Schotten ons met bolide en al in zee sodemieteren" oid. :7

En dat dan de hele uitzending dit idee is:



Maar dan met Amerikaanse auto's van een klif af of zo. :P
Al dan niet met het presentatietrio er nog in. O-)
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator vrijdag 30 juli 2021 @ 21:17:56 #106
446930 crew  ESF1Gamer
pi_200644087
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 20:46 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Tweede deel doet me ook aan Three Days In a Row denken. :D Lekker nummer wel.
Dat hoor ik er ook in :o
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  vrijdag 30 juli 2021 @ 21:20:18 #107
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200644126
* Kijkt op klok

Nog mooi tijd om een stuk te gaan wandelen.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator vrijdag 30 juli 2021 @ 21:34:05 #108
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200644349
Vandaag in Urk geweest bij een vriendin, best lange dag zo. Blij niet op om sport te kijken, ga lekker uitslapen morgenochtend.
  Moderator vrijdag 30 juli 2021 @ 21:35:48 #109
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200644388
Ik heb wel een idee dat er een beetje een rock revival is, je hoort toch wel iets meer rock in populaire lijstjes. Bijvoorbeeld ook Olivia Rodrigo die echt een Paramore sound heeft.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 21:41:04 #110
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200644490
Ik ben the Truman show aan het kijken.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 21:41:35 #111
478909 molloot200
alles muziek.
pi_200644498
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 21:35 schreef Momo het volgende:
Ik heb wel een idee dat er een beetje een rock revival is, je hoort toch wel iets meer rock in populaire lijstjes. Bijvoorbeeld ook Olivia Rodrigo die echt een Paramore sound heeft.
Good 4 u is qua refrein echt bijna 1 op 1 Misery Business qua ritmes etc in het refrein :P
  vrijdag 30 juli 2021 @ 21:42:43 #112
442280 Prisha
Moonshine!
pi_200644515
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben the Truman show aan het kijken.
good morning, good evening and good night!
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Moderator vrijdag 30 juli 2021 @ 21:44:03 #113
446930 crew  ESF1Gamer
pi_200644534
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 21:41 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Good 4 u is qua refrein echt bijna 1 op 1 Misery Business qua ritmes etc in het refrein :P
Dat hoor ik ook :Y
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  vrijdag 30 juli 2021 @ 21:44:34 #114
478909 molloot200
alles muziek.
  Moderator vrijdag 30 juli 2021 @ 21:49:06 #115
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200644611
twitter

Bob is ok *O*
  Moderator vrijdag 30 juli 2021 @ 21:56:58 #116
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_200644771
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 21:35 schreef Momo het volgende:
Ik heb wel een idee dat er een beetje een rock revival is, je hoort toch wel iets meer rock in populaire lijstjes. Bijvoorbeeld ook Olivia Rodrigo die echt een Paramore sound heeft.
*O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  vrijdag 30 juli 2021 @ 22:10:11 #117
478909 molloot200
alles muziek.
pi_200644986
Die mogelijke rock revival doet me overigens zeer veel deugd :D
  vrijdag 30 juli 2021 @ 22:14:40 #118
442280 Prisha
Moonshine!
pi_200645062
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 21:49 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Bob is ok *O*
ohhhhhh dit is zo fijn om te lezen! Bob O+ O+
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  vrijdag 30 juli 2021 @ 22:15:38 #119
442280 Prisha
Moonshine!
pi_200645079
Dit vind ik trouwens een prachtige prachtige práchtige nummer.
@usagi414 hou je hier een beetje van?

Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  vrijdag 30 juli 2021 @ 22:17:21 #120
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200645103
In case I don't see ya, good afternoon, good evening and good night.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 22:18:00 #121
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200645111
Wie is Bob? :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 22:21:07 #122
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200645156
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 22:22:03 #123
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200645174
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 21:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
* Kijkt op klok

Nog mooi tijd om een stuk te gaan wandelen.
Goed ingeschat Roger, was idd een mooie tijd voor een wandeling.
Bijna doof van de krekels. O+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_200645198
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 21:41 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Good 4 u is qua refrein echt bijna 1 op 1 Misery Business qua ritmes etc in het refrein :P
Dat nummer is elke keer weer verwarrend ja :o
  vrijdag 30 juli 2021 @ 22:24:40 #125
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200645227
Harde woei hier nu.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 22:27:51 #126
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_200645276
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 22:15 schreef Prisha het volgende:
Dit vind ik trouwens een prachtige prachtige práchtige nummer.
@:usagi414 hou je hier een beetje van?

O+
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator vrijdag 30 juli 2021 @ 22:29:42 #127
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200645303
twitter
  vrijdag 30 juli 2021 @ 22:31:10 #128
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200645317
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 22:29 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
:D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator vrijdag 30 juli 2021 @ 22:35:58 #129
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_200645388
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 22:29 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Gieren _O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  vrijdag 30 juli 2021 @ 22:42:32 #130
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200645469
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 22:29 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Mooi ja _O-

Wel een dilemma. Ga ik een goeie grap liken en daarmee indirect een (komisch bedoelde, maar wel zichzelf als the real deal uitsprekende) God erkennen, of in stilte van de grap genieten en de zogenaamde god lekker laten wat hij denkt te zijn? :7 :+

Intussen wel een mooie workaround gevonden. 8-)
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 30 juli 2021 @ 22:51:57 #131
39237 crew  H_T
2733
pi_200645589
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 21:35 schreef Momo het volgende:
Ik heb wel een idee dat er een beetje een rock revival is, je hoort toch wel iets meer rock in populaire lijstjes. Bijvoorbeeld ook Olivia Rodrigo die echt een Paramore sound heeft.
Die namen zeggen me niets, maar een rock revival ben ik voor ^O^

Ik heb de laatste tijd ook weer vaker 3FM op staan omdat de muziek die ze nu draaien me beter bevalt dan een jaar of wat geleden. Ik ben alleen nog steeds geen fan van Frank van der Lende, en die heeft nou net een drivetime slot te pakken. Da's dan weer jammer
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 23:25:13 #132
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_200645960
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 20:25 schreef usagi414 het volgende:

[..]

Gaan ze naar Zeeland ?

[ twitter ]
_O-
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 30 juli 2021 @ 23:27:06 #133
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200645977
quote:
88s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 23:25 schreef Koen66 het volgende:

[..]

_O-
Onderweg, al aangekomen, of klaar voor vertrek? :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 23:28:11 #134
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_200645990
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 23:27 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Onderweg, al aangekomen, of klaar voor vertrek? :7
morgenochtend uur of 7 :D
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 30 juli 2021 @ 23:28:52 #135
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_200646001
vanavond nadat we zeker wisten dat het doorging cavia naar logeeradres gebracht en laatste spullen bij elkaar geharkt
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 30 juli 2021 @ 23:30:11 #136
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200646027
quote:
88s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 23:28 schreef Koen66 het volgende:

[..]

morgenochtend uur of 7 :D
Dan hoop ik dat je alles hebt ingepakt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 30 juli 2021 @ 23:31:24 #137
39237 crew  H_T
2733
pi_200646048
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 23:30 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat je alles hebt ingepakt.
Nou ja, alles... de gootsteen lijkt me niet direct nodig! Maar ik ben al een tijd niet in Zeeland geweest, dus misschien heb ik er een heel verkeerd beeld bij :o
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 23:33:45 #138
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200646091
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 23:31 schreef H_T het volgende:

[..]

Nou ja, alles... de gootsteen lijkt me niet direct nodig! Maar ik ben al een tijd niet in Zeeland geweest, dus misschien heb ik er een heel verkeerd beeld bij :o
Voor Zeeland zal het niet zo snel nodig zijn, maar ik was onder de impressie dat de reis naar Frankrijk ging, dus ik zou iig een toiletpot meenemen. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 30 juli 2021 @ 23:36:08 #139
39237 crew  H_T
2733
pi_200646133
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 23:33 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Voor Zeeland zal het niet zo snel nodig zijn, maar ik was onder de impressie dat de reis naar Frankrijk ging, dus ik zou iig een toiletpot meenemen. :7
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 23:36:53 #140
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200646147
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 23:36 schreef H_T het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wtf? _O-
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 30 juli 2021 @ 23:37:23 #141
39237 crew  H_T
2733
pi_200646154
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 23:36 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Wtf? _O-
Da's wel onze koning ja!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 23:41:10 #142
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200646212
quote:
8s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 23:37 schreef H_T het volgende:

[..]

Da's wel onze koning ja!
Sorry :@

Wthf dan? Of is het Kwtf? Wtmfzh? :o
Ik weet even de correcte wtf-etiquette niet voor royals. :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 30 juli 2021 @ 23:43:32 #143
39237 crew  H_T
2733
pi_200646261
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 23:41 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Sorry :@

Wthf dan? Of is het Kwtf? Wtmfzh? :o
Ik weet even de correcte wtf-etiquette niet voor royals. :@
Was voor Koninginnedag 2012 in Rhenen :) In interviews nadien heeft hij aangegeven er niet bepaald trots op te zijn :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 30 juli 2021 @ 23:44:31 #144
39237 crew  H_T
2733
pi_200646268
Ik vermoed dat deze foto



in 2010 of 2011 is genomen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 23:44:55 #145
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_200646276
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 23:30 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat je alles hebt ingepakt.
bijna :P
maar ik vergeet altijd wel iets :')
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 30 juli 2021 @ 23:45:10 #146
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200646280
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 23:43 schreef H_T het volgende:

[..]

Was voor Koninginnedag 2012 in Rhenen :) In interviews nadien heeft hij aangegeven er niet bepaald trots op te zijn :P
Ik kan me ook wel een beetje voorstellen dat iemand dat voor de lol heeft voorgesteld en zelf ook verbaasd was dat het door de selectie voor activiteiten kwam. Lijkt een beetje een trollactie. :D
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 23:45:53 #147
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_200646287
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 23:43 schreef H_T het volgende:

[..]

Was voor Koninginnedag 2012 in Rhenen :) In interviews nadien heeft hij aangegeven er niet bepaald trots op te zijn :P
pffff kinderachtig
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 30 juli 2021 @ 23:46:57 #148
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200646302
quote:
88s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 23:44 schreef Koen66 het volgende:

[..]

bijna :P
maar ik vergeet altijd wel iets :')
Zolang je je gezin niet vergeet zal het vast een prima vakantie worden.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 30 juli 2021 @ 23:49:43 #149
39237 crew  H_T
2733
pi_200646335
quote:
88s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 23:44 schreef Koen66 het volgende:

[..]

bijna :P
maar ik vergeet altijd wel iets :')
Ik ben één keer dagen van tevoren begonnen met inpakken en had daar alleen maar meer stress door, omdat ik langer de tijd had om me af te vragen of ik alles wel bij me had :') Tegenwoordig ga ik ervan uit dat ik vast wel iets vergeten ben en dan koop ik ter plekke wel een nieuwe tandenborstel/deo/laadkabel. Dat is alleen zelden nodig geweest :D Zolang ik paspoort, portemonnee en telefoon maar bij me heb komt de rest vast wel goed :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 30 juli 2021 @ 23:50:34 #150
39237 crew  H_T
2733
pi_200646347
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 23:45 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik kan me ook wel een beetje voorstellen dat iemand dat voor de lol heeft voorgesteld en zelf ook verbaasd was dat het door de selectie voor activiteiten kwam. Lijkt een beetje een trollactie. :D
KIJK dan naar die geconcentreerde blik!

Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 23:54:36 #151
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200646416
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 23:49 schreef H_T het volgende:

[..]

Ik ben één keer dagen van tevoren begonnen met inpakken en had daar alleen maar meer stress door, omdat ik langer de tijd had om me af te vragen of ik alles wel bij me had :') Tegenwoordig ga ik ervan uit dat ik vast wel iets vergeten ben en dan koop ik ter plekke wel een nieuwe tandenborstel/deo/laadkabel. Dat is alleen zelden nodig geweest :D Zolang ik paspoort, portemonnee en telefoon maar bij me heb komt de rest vast wel goed :)
Als ik al ergens heenga maak ik vaak ruim van tevoren een lijstje met wat zeker mee moet.
Lijstje wordt eerst met marker gestreept bij het verzamelen en met pen afgevinkt bij inpakken. :@

Kan me niet herinneren vaak iets vergeten te zijn, of het moet zo iets obscuurs zijn geweest dat het niet eens op mijn lijstje kwam (maar dan had ik het ook vaak niet echt nodig) :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 23:56:54 #152
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200646447
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 23:50 schreef H_T het volgende:

[..]

KIJK dan naar die geconcentreerde blik!

[ afbeelding ]
Ja, HIJ zal vast geloofd hebben dat het iets heel serieus was. :D
Ik denk alleen dat de persoon die deze activiteit bij de gemeentelijke ideeënbus heeft ingeleverd op dat moment mogelijk onder de invloed was van een of ander. :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 23:58:03 #153
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_200646461
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 23:56 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ja, HIJ zal vast geloofd hebben dat het iets heel serieus was. :D
Ik denk alleen dat de persoon die deze activiteit bij de gemeentelijke ideeënbus heeft ingeleverd op dat moment mogelijk onder de invloed was van een of ander. :+
toiletpottenwerpen is toch een serieuze sport :P
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 30 juli 2021 @ 23:58:17 #154
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_200646462
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 23:49 schreef H_T het volgende:

[..]

Ik ben één keer dagen van tevoren begonnen met inpakken en had daar alleen maar meer stress door, omdat ik langer de tijd had om me af te vragen of ik alles wel bij me had :') Tegenwoordig ga ik ervan uit dat ik vast wel iets vergeten ben en dan koop ik ter plekke wel een nieuwe tandenborstel/deo/laadkabel. Dat is alleen zelden nodig geweest :D Zolang ik paspoort, portemonnee en telefoon maar bij me heb komt de rest vast wel goed :)
dat is zeker zo :Y
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 30 juli 2021 @ 23:59:43 #155
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200646475
quote:
88s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 23:58 schreef Koen66 het volgende:

[..]

toiletpottenwerpen is toch een serieuze sport :P
Ik kan dit niet zien als veel serieuzer dan dat "achter een kaas aan van een heuvel rennen" oid. :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 31 juli 2021 @ 00:02:39 #156
39237 crew  H_T
2733
pi_200646518
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 23:54 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Als ik al ergens heenga maak ik vaak ruim van tevoren een lijstje met wat zeker mee moet.
Lijstje wordt eerst met marker gestreept bij het verzamelen en met pen afgevinkt bij inpakken. :@

Kan me niet herinneren vaak iets vergeten te zijn, of het moet zo iets obscuurs zijn geweest dat het niet eens op mijn lijstje kwam (maar dan had ik het ook vaak niet echt nodig) :+
Ik ben wel eens iets redelijk essentieels vergeten, maar dat was dan zo weer opgelost. Op je eerste hele dag op je bestemming wil je waarschijnlijk toch al boodschappen doen, en dan kan je net zo goed tandpasta, deo of iets dergelijks meenemen.

Ik heb ook wel eens gehad dat ik naar Engeland op reis wilde en mijn reisstekker nergens kon vinden. Dat was of een hoop zoeken geweest, of een bezoekje aan Poundland inplannen en 1 pond later van het probleem af te zijn :7
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 00:02:41 #157
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_200646519
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 23:59 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik kan dit niet zien als veel serieuzer dan dat "achter een kaas aan van een heuvel rennen" oid. :+
hahahaha inderdaad
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 31 juli 2021 @ 00:05:17 #158
39237 crew  H_T
2733
pi_200646552
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 23:59 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik kan dit niet zien als veel serieuzer dan dat "achter een kaas aan van een heuvel rennen" oid. :+


Wát een sport!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 00:07:06 #159
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200646589
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 00:02 schreef H_T het volgende:

[..]

Ik ben wel eens iets redelijk essentieels vergeten, maar dat was dan zo weer opgelost. Op je eerste hele dag op je bestemming wil je waarschijnlijk toch al boodschappen doen, en dan kan je net zo goed tandpasta, deo of iets dergelijks meenemen.

Ik heb ook wel eens gehad dat ik naar Engeland op reis wilde en mijn reisstekker nergens kon vinden. Dat was of een hoop zoeken geweest, of een bezoekje aan Poundland inplannen en 1 pond later van het probleem af te zijn :7
Ja ok, dat zou ik ook doen als ik wat vergeten was, maar ik zou dat dan doen terwijl ik minstens 20 keer tegen mezelf zeg hoe stom het is dat ik nu geld loop uit te geven aan iets wat ik gewoon heb alleen maar omdat ik zo stom was het niet mee te nemen. :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 00:08:00 #160
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200646603
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 00:05 schreef H_T het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wát een sport!
Tijd om een petitie te starten om dat en wc-potgooien Olympisch te maken.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 31 juli 2021 @ 00:10:21 #161
39237 crew  H_T
2733
pi_200646634
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 00:07 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ja ok, dat zou ik ook doen als ik wat vergeten was, maar ik zou dat dan doen terwijl ik minstens 20 keer tegen mezelf zeg hoe stom het is dat ik nu geld loop uit te geven aan iets wat ik gewoon heb alleen maar omdat ik zo stom was het niet mee te nemen. :+
Mweh, je geeft wat geld uit maar daarna heb je wel MEER tandpasta, deo of whatever. Het is alleen geldverspilling als je gigantisch veel meer betaalt of als je dood gaat voor je de extra tandpasta/deo kan gebruiken, en dan heb je wel andere problemen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 00:15:12 #162
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200646693
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 00:10 schreef H_T het volgende:

[..]

Mweh, je geeft wat geld uit maar daarna heb je wel MEER tandpasta, deo of whatever. Het is alleen geldverspilling als je gigantisch veel meer betaalt of als je dood gaat voor je de extra tandpasta/deo kan gebruiken, en dan heb je wel andere problemen
Op een rationeel niveau ben ik het helemaal met je eens, maar dat is niet altijd hoe mijn brein werkt.
Vaak wel, niet altijd. :+

Plus, in het geval van die stekker heb je een tweede stekker, maar als je maar een apparaat hebt heb je dan dus een stekker teveel gekocht. :X
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 31 juli 2021 @ 00:16:45 #163
39237 crew  H_T
2733
pi_200646708
quote:
11s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 00:15 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Op een rationeel niveau ben ik het helemaal met je eens, maar dat is niet altijd hoe mijn brein werkt.
Vaak wel, niet altijd. :+

Plus, in het geval van die stekker heb je een tweede stekker, maar als je maar een apparaat hebt heb je dan dus een stekker teveel gekocht. :X
Ik ken het probleem :P Of op z'n minst iets soortgelijks. Qua reisstekker heb je wel een punt, maar degene die je extra hebt kan je natuurlijk altijd nog cadeau doen aan iemand die ook naar dat land gaat O-)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator zaterdag 31 juli 2021 @ 00:19:08 #164
375570 crew  Cyan9
pi_200646732
Ik heb de vergissing gemaakt een topic in NWS te lezen. ;(
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 00:21:52 #165
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200646757
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 00:16 schreef H_T het volgende:

[..]

Ik ken het probleem :P Of op z'n minst iets soortgelijks. Qua reisstekker heb je wel een punt, maar degene die je extra hebt kan je natuurlijk altijd nog cadeau doen aan iemand die ook naar dat land gaat O-)
Hm, ja ok en dan krijg je er wat goodwill voor terug.
Dit is geen slecht idee, al zal ik niet snel van mijn lijstjes afstappen, gok ik.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 00:22:40 #166
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_200646764
zijn de dames al slapen?
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 31 juli 2021 @ 00:23:26 #167
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200646770
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 00:19 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb de vergissing gemaakt een topic in NWS te lezen. ;(
Oei :o

Gaat het goed? Moet je even gaan zitten? Wil je wat warme chocolademelk?
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 31 juli 2021 @ 00:23:40 #168
39237 crew  H_T
2733
pi_200646773
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 00:19 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb de vergissing gemaakt een topic in NWS te lezen. ;(
Ach gos

Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator zaterdag 31 juli 2021 @ 00:25:46 #169
375570 crew  Cyan9
pi_200646796
Ik heb net (wederom) geleerd dat ik niet normaal en correct ben, en dat ik behandeling nodig heb. Daarnaast is voortplanting kennelijk de kern van ons bestaan, dus bij deze voor alle hetero's: hup hup! Ik verwacht een zwikje kinderen, en snel een beetje.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 00:27:11 #170
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200646824
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 00:25 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb net (wederom) geleerd dat ik niet normaal en correct ben, en dat ik behandeling nodig heb. Daarnaast is voortplanting kennelijk de kern van ons bestaan, dus bij deze voor alle hetero's: hup hup! Ik verwacht een zwikje kinderen, en snel een beetje.
Ik heb ineens een aardig idee van welk topic je aan het lezen bent geweest. :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 00:28:42 #171
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200646848
En om daaraan toe te voegen. Ik verwacht geen zwikje kinderen, van wie dan ook niet. Zeker niet meer dan één per persoon gemiddeld. :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator zaterdag 31 juli 2021 @ 00:29:25 #172
375570 crew  Cyan9
pi_200646858
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 00:27 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik heb ineens een aardig idee van welk topic je aan het lezen bent geweest. :+
Ik heb er nu zelfs in gereageerd. Of dat verstandig was zien we later wel weer.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator zaterdag 31 juli 2021 @ 00:30:17 #173
375570 crew  Cyan9
pi_200646868
quote:
11s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 00:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
En om daaraan toe te voegen. Ik verwacht geen zwikje kinderen, van wie dan ook niet. Zeker niet meer dan één per persoon gemiddeld. :+
Er wordt hier gewoon verzaakt in de doel van ons bestaan. Heel kwalijk dit.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 00:32:26 #174
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200646902
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 00:29 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ik heb er nu zelfs in gereageerd. Of dat verstandig was zien we later wel weer.
Je hebt ook wel meteen het mooiste exemplaar uitgekozen om op te reageren.
Die gast is een wandelende conservative meme. Als god het zou willen zou hij Sarah Palin nog gaan helpen in de senaat te komen. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 00:35:12 #175
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_200646936
truste :W :Z
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 31 juli 2021 @ 00:36:20 #176
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200646959
quote:
8s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 00:30 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Er wordt hier gewoon verzaakt in de doel van ons bestaan. Heel kwalijk dit.
Maar is het niet een veel waardiger doel als er ook wat tegengas gegeven wordt? Zodat het echt iets is om naar te streven, ipv iets wat iedereen maar aangeworpen wordt? In die zin doe ik juist zeer belangrijk werk door alles op alles te zetten dat dit doel niet gehaald wordt. Zonder mensen als ik zou het maar een waardeloos doel zijn, al zeg ik het zelf.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator zaterdag 31 juli 2021 @ 00:36:35 #177
375570 crew  Cyan9
pi_200646966
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 00:32 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Je hebt ook wel meteen het mooiste exemplaar uitgekozen om op te reageren.
Die gast is een wandelende conservative meme. Als god het zou willen zou hij Sarah Palin nog gaan helpen in de senaat te komen. :P
Maar dat wil 'ie dus niet, want dat heeft op Twitter gestaan.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 00:37:07 #178
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200646973
quote:
88s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 00:35 schreef Koen66 het volgende:
truste :W :Z
Welterusten, goede reis, en fijne vakantie. :W
En doe de eerste Fransman (of vrouw) die je ziet de groeten van mij alsjeblieft. ^O^
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator zaterdag 31 juli 2021 @ 00:37:19 #179
375570 crew  Cyan9
pi_200646979
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 00:36 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Maar is het niet een veel waardiger doel als er ook wat tegengas gegeven wordt? Zodat het echt iets is om naar te streven, ipv iets wat iedereen maar aangeworpen wordt? In die zin doe ik juist zeer belangrijk werk door alles op alles te zetten dat dit doel niet gehaald wordt. Zonder mensen als ik zou het maar een waardeloos doel zijn, al zeg ik het zelf.
Onzin, de mens is een voortplantingsmachine.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 00:38:22 #180
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_200646990
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 00:37 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Welterusten, goede reis, en fijne vakantie. :W
En doe de eerste Fransman (of vrouw) die je ziet de groeten van mij alsjeblieft. ^O^
:D
zal ook op vakantie van me laten horen
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 31 juli 2021 @ 00:38:35 #181
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200646994
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 00:36 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Maar dat wil 'ie dus niet, want dat heeft op Twitter gestaan.
Ja, maar twitter is een verzameling van linkse radicalen, behalve de paar accounts van eerlijke rechtse wappies patriotten.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator zaterdag 31 juli 2021 @ 00:39:15 #182
375570 crew  Cyan9
pi_200647001
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 00:38 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ja, maar twitter is een verzameling van linkse radicalen, behalve de paar accounts van eerlijke rechtse wappies patriotten.
Het was God himself! Dus is het waar.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 00:40:39 #183
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200647013
quote:
8s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 00:37 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Onzin, de mens is een voortplantingsmachine.
Onzin, de mens is een moreel hoogwaardig wezen. Eigenlijk zou voortplanting niet eens een doel moeten zijn, eerder een noodzakelijk kwaad. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 31 juli 2021 @ 00:41:44 #184
39237 crew  H_T
2733
pi_200647023
quote:
11s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 00:39 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Het was God himself! Dus is het waar.
Goed, tijd om naar bed te gaan zie ik
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 00:42:05 #185
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200647027
quote:
11s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 00:39 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Het was God himself! Dus is het waar.
Ik durf er wel wat op te verwedden dat god (als hij al bestond) een redelijke linkse radicaal was in de ogen van sommige conservatieven. Plus homo, god zou absoluut homo zijn (of een vrouw, of beide) :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator zaterdag 31 juli 2021 @ 00:43:24 #186
375570 crew  Cyan9
pi_200647041
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 00:42 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik durf er wel wat op te verwedden dat god (als hij al bestond) een redelijke linkse radicaal was in de ogen van sommige conservatieven. Plus homo, god zou absoluut homo zijn (of een vrouw, of beide) :7
Godina heeft wel wat.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 00:44:22 #187
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200647055
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 00:36 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Maar dat wil 'ie dus niet, want dat heeft op Twitter gestaan.
Wat een laf werkpaard trouwens, om meteen geen antwoord meer te willen geven. :D
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator zaterdag 31 juli 2021 @ 00:45:58 #188
375570 crew  Cyan9
pi_200647079
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 00:44 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Wat een laf werkpaard trouwens, om meteen geen antwoord meer te willen geven. :D
Ik zat al klaar met een notitieblokje, om te noteren hoe ik m'n leven kon verbeteren. ;(
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator zaterdag 31 juli 2021 @ 00:48:20 #189
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_200647105
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 00:19 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb de vergissing gemaakt een topic in NWS te lezen. ;(
Sorry
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator zaterdag 31 juli 2021 @ 00:49:03 #190
375570 crew  Cyan9
pi_200647112
quote:
9s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 00:48 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Sorry
Je kleurverandering heeft een negatieve invloed op me. ;(
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator zaterdag 31 juli 2021 @ 00:49:37 #191
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_200647125
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 00:49 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Je kleurverandering heeft een negatieve invloed op me. ;(
:D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zaterdag 31 juli 2021 @ 00:50:08 #192
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200647130
quote:
84s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 00:43 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Godina heeft wel wat.
George Carlin heeft er wel een mooie kijk op, vind ik.
Al heeft hij zo zijn redenen om te denken dat god juist zeker een man is.


Hele stukje is het waard om eens te kijken. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 00:50:29 #193
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200647136
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 00:45 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ik zat al klaar met een notitieblokje, om te noteren hoe ik m'n leven kon verbeteren. ;(
Ik zat ook steeds te kijken wat er ging komen.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator zaterdag 31 juli 2021 @ 00:51:57 #194
375570 crew  Cyan9
pi_200647151
Ondertussen geniet ik van m'n laatste muzikale ontdekking: Marian Hill. O+

Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 00:53:15 #195
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200647171
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 00:49 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

:D
Op mij heeft je titel meer een negatieve invloed, denk ik.
Ik zag op mijn wandeling een paar konijnen lopen en dacht 'Ahw O+ ' in plaats van ' :9 :Y) '

Dat kan niet gezond zijn. :o :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 00:55:32 #196
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200647202
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 00:51 schreef Cyan9 het volgende:
Ondertussen geniet ik van m'n laatste muzikale ontdekking: Marian Hill. O+

Niet slecht, interessante video.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator zaterdag 31 juli 2021 @ 00:59:53 #197
375570 crew  Cyan9
pi_200647255
Aww, nu is het topic dicht. Kom ik er nooit achter hoe ik m'n leven kan verbeteren. ;( :'(
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 01:04:50 #198
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200647318
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 00:59 schreef Cyan9 het volgende:
Aww, nu is het topic dicht. Kom ik er nooit achter hoe ik m'n leven kan verbeteren. ;( :'(
Ik zie dat als een duidelijk teken dat ik eerder gelijk had.
Want als god aan de kant van de werkpaarden had gestaan had hij nooit toegestaan dat het topic gesloten werd.

Dus staat god aan mijn kant en bestaat hij tegelijkertijd ook niet. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 01:05:22 #199
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_200647325
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 21:03 schreef H_T het volgende:
Dit lijkt me een uitstekend moment om de nieuwe Grand Tour-special te bekijken. Dit keer met grote Amerikaanse auto's in Schotland :)
Heb 'm vandaag ook gekeken, was weer leuk! ^O^
  zaterdag 31 juli 2021 @ 01:06:12 #200
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_200647336
Tevens ben ik ook erg blij met de wederopstanding van de rock die bezig lijkt te zijn in de mainstream muziek, ik zie dat ook terug :Y
  Moderator zaterdag 31 juli 2021 @ 01:06:27 #201
375570 crew  Cyan9
pi_200647341
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 01:04 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik zie dat als een duidelijk teken dat ik eerder gelijk had.
Want als god aan de kant van de werkpaarden had gestaan had hij nooit toegestaan dat het topic gesloten werd.

Dus staat god aan mijn kant en bestaat hij tegelijkertijd ook niet. :7
Linker- of rechterkant? :s)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 01:09:57 #202
403253 Meke
after all this time? always.
pi_200647369
Is Olivia Rodrigo rock?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 01:11:55 #203
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200647385
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 01:06 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Linker- of rechterkant? :s)
Beide, hij is immers overal (behalve aan de kant van werkpaard :+ ). En aangezien hij ook niet bestaat is hij aan beide kanten evenveel onbestaand.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator zaterdag 31 juli 2021 @ 01:13:27 #204
375570 crew  Cyan9
pi_200647397
quote:
5s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 01:09 schreef Meke het volgende:
Is Olivia Rodrigo rock?
Ons alleswetende medium wikipedia geeft aan dat ze actief is met de genres pop, poprock, indiepop, en alternative pop. Dus wellicht een snifje rock hier en daar. O-)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 01:16:07 #205
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200647415
quote:
5s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 01:09 schreef Meke het volgende:
Is Olivia Rodrigo rock?
Volgens googel iig deels

Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator zaterdag 31 juli 2021 @ 01:17:33 #206
375570 crew  Cyan9
pi_200647426
Olivia Rodrigo heeft blijkbaar al twee nummer 1 hits gehad in Nederland, maar volgens mij ken ik beide nummers niet..
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 01:24:38 #207
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200647480
quote:
11s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 01:17 schreef Cyan9 het volgende:
Olivia Rodrigo heeft blijkbaar al twee nummer 1 hits gehad in Nederland, maar volgens mij ken ik beide nummers niet..
Drivers License en Good 4 U?

Drivers License kende ik net ook nog niet, Good 4 U kwam hier niet lang geleden nog voorbij. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator zaterdag 31 juli 2021 @ 01:26:51 #208
375570 crew  Cyan9
pi_200647496
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 01:24 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Drivers License en Good 4 U?

Drivers License kende ik net ook nog niet, Good 4 U kwam hier niet lang geleden nog voorbij. :P
Volgens mij beide nog nooit voorbij horen komen.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 01:30:51 #209
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200647525
quote:
11s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 01:26 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Volgens mij beide nog nooit voorbij horen komen.
IJs_beer postte nota bene hier positief over Good 4 U. Jij reageerde zelfs nog op die post. :P
Wil je nou zeggen dat je én dat nummer niet even hebt opgezocht én je die hele post vergeten bent? :o
Onvoorstelbaar. :N
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 01:32:26 #210
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200647537
En dan vinden mensen mij een slecht geheugen hebben.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_200647798
Hallo nachtbrakers. Jullie slapen vast alvast. Misschien is Roger of Epiales er.
pi_200648045
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 02:14 schreef BillDauterive het volgende:
Hallo nachtbrakers. Jullie slapen vast alvast. Misschien is Roger of Epiales er.
haaaaa
  zaterdag 31 juli 2021 @ 02:50:13 #213
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200648103
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 02:14 schreef BillDauterive het volgende:
Hallo nachtbrakers. Jullie slapen vast alvast. Misschien is Roger of Epiales er.
Sorry, wij mistten dit even. Epiales zat reactievideo's te kijken en Roger zat te overdenken of het universum moreel gezien op een goede of een slechte uitkomst afstevent. :7

[ Bericht 0% gewijzigd door Roger_Epiales op 31-07-2021 02:59:12 ]
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 02:50:47 #214
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200648107
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 02:44 schreef skysherrif het volgende:

[..]

haaaaa
tsjoe!!!
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_200648179
gezondheid :D
  zaterdag 31 juli 2021 @ 03:00:28 #216
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200648196
Dank u.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 03:09:21 #217
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200648261
Ene Rulerofdeath lijkt mijn fobo nogal interessant te vinden. :P
Bijna al mijn "Laatste voyeur(s)".

Wel, dat spel ken ik ook. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 03:10:24 #218
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200648264
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 02:14 schreef BillDauterive het volgende:
Hallo nachtbrakers. Jullie slapen vast alvast. Misschien is Roger of Epiales er.
Hallo :W
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 06:40:23 #219
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200649191
De volgende medaille is binnen. Nouchka Fontijn door naar de halve finale. Datb is dus minimaal brons ^O^

Al blijft het uiteraard een onvoorstelbare waardeloze sport. En nog corrupt ook.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_200649207
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 06:40 schreef Redefine het volgende:
De volgende medaille is binnen. Nouchka Fontijn door naar de halve finale. Datb is dus minimaal brons ^O^

Al blijft het uiteraard een onvoorstelbare waardeloze sport. En nog corrupt ook.
Ohja zo vaag is dat altijd, maar we doen het ermee :7
  zaterdag 31 juli 2021 @ 06:44:56 #221
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200649215
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 06:42 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ohja zo vaag is dat altijd, maar we doen het ermee :7
Mooi voor de medaillespiegel en Fontijn zelf. Verder snel vergeten.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 07:46:54 #222
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200649554
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 23:31 schreef H_T het volgende:

[..]

Nou ja, alles... de gootsteen lijkt me niet direct nodig! Maar ik ben al een tijd niet in Zeeland geweest, dus misschien heb ik er een heel verkeerd beeld bij :o
We hebben hier gewoon een afvoer en alles is ook gewoon te koop.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 07:52:03 #223
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200649577
Ik rolde vannacht op mijn arm met de prik erin, ik was gelijk wakker. :X
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_200649613
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 07:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik rolde vannacht op mijn arm met de prik erin, ik was gelijk wakker. :X
Hier hetzelfde :D

Maar dat is dan ook alles deze keer, valt het voor de rest hier ook mee?
  zaterdag 31 juli 2021 @ 07:59:40 #225
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200649620
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 07:57 schreef Em31 het volgende:

[..]

Hier hetzelfde :D

Maar dat is dan ook alles deze keer, valt het voor de rest hier ook mee?
Veel pijn in de arm. Waardoor ik die eigenlijk niet/nauwelijks kan gebruiken. Net als de eerste keer eigenlijk. Voor de rest nog nergens last van.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 08:09:00 #226
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200649665
Hoezo al zeker van brons bij het boksen in de halve finale?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  ESF Reporter zaterdag 31 juli 2021 @ 08:22:49 #227
87554 Cee
Welluk?
pi_200649781
De NOS is toch wel weer ongelofelijk aan het falen met herhalingen van polsstokhoogspringen en zwemmen terwijl er door NL nu wordt gejudoo’t.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 08:25:36 #228
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_200649801
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 07:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik rolde vannacht op mijn arm met de prik erin, ik was gelijk wakker. :X
Je had die naald er ook uit moeten halen voor je naar bed ging :o
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zaterdag 31 juli 2021 @ 08:30:06 #229
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200649847
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 08:25 schreef Arizona het volgende:

[..]

Je had die naald er ook uit moeten halen voor je naar bed ging :o
:o Ik vond het al vreemd dat ze 'm erin liet zitten.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 08:30:07 #230
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200649848
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 08:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo al zeker van brons bij het boksen in de halve finale?
Omdat je bij een knockout bij boksen tegen krijgt. Dan mag je van de artsen niet de volgende partij boksen. Ook al zou je nog kunnen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 08:31:22 #231
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200649858
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 08:22 schreef Cee het volgende:
De NOS is toch wel weer ongelofelijk aan het falen met herhalingen van polsstokhoogspringen en zwemmen terwijl er door NL nu wordt gejudoo’t.
De nos heeft die fout al eens gemaakt door judo te laten zien en dat werd allemaal niks, dus nu wachten ze op Badloe.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 08:34:50 #232
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200649882
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 08:30 schreef Redefine het volgende:

[..]

Omdat je bij een knockout bij boksen tegen krijgt. Dan mag je van de artsen niet de volgende partij boksen. Ook al zou je nog kunnen.
Oh ja, vooruit.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 08:36:38 #233
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200649900
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 08:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

De nos heeft die fout al eens gemaakt door judo te laten zien en dat werd allemaal niks, dus nu wachten ze op Badloe.
Maar Badloe moest nog beginnen. En de race gaat nergens meer over.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 08:37:59 #234
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200649920
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 08:36 schreef Redefine het volgende:

[..]

Maar Badloe moest nog beginnen. En de race gaat nergens meer over.
Lijkt erop dat ze het judo niet (live) mogen uitzenden.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 08:38:59 #235
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200649931
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Lijkt erop dat ze het judo niet (live) mogen uitzenden.
Dat mogen ze wel degelijk.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_200650032
Is er momenteel geen live sport? Op de BBC is een praatprogramma, op de VRT een samenvatting van de triatlon. En de NOS doet een soort Dikvoormekaarshow waar we met zijn allen kijken tot het water klaar is voor vertrek ( :') ).
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 09:00:58 #237
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200650167
Zou wel humor zijn als de Italiaan vals was.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 09:15:46 #238
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_200650436
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 09:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zou wel humor zijn als de Italiaan vals was.
Hij, en Polen, en Frankrijk :o
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zaterdag 31 juli 2021 @ 09:24:14 #239
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200650590
*O* goud *O*
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 09:24:22 #240
478909 molloot200
alles muziek.
pi_200650593
Weer goud *G*
  zaterdag 31 juli 2021 @ 09:24:41 #241
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200650599
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 09:15 schreef Arizona het volgende:

[..]

Hij, en Polen, en Frankrijk :o
Ja, dat is wel extreem. :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 09:35:18 #242
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_200650714
Vakantie! Nja gisteren om 5 uur eigenlijk al, maar da's toch anders. :P *O*
  zaterdag 31 juli 2021 @ 09:36:44 #243
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200650734
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 08:49 schreef Fred_B het volgende:
Is er momenteel geen live sport? Op de BBC is een praatprogramma, op de VRT een samenvatting van de triatlon. En de NOS doet een soort Dikvoormekaarshow waar we met zijn allen kijken tot het water klaar is voor vertrek ( :') ).
Er was op dat moment gewoon live sport. Halve finale judo met Nederland. Maar ja NOS...
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 31 juli 2021 @ 09:39:02 #244
39237 crew  H_T
2733
pi_200650769
quote:
99s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 09:35 schreef egeltje1985 het volgende:
Vakantie! Nja gisteren om 5 uur eigenlijk al, maar da's toch anders. :P *O*
Heuj *O*
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 09:41:10 #245
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_200650791
Ik kan me de laatste keer dat ik 3 weken vakantie had achter elkaar niet eens herinneren. :o
pi_200650852
Badloe _O_ *O*
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 31 juli 2021 @ 10:09:36 #247
39237 crew  H_T
2733
pi_200651140
quote:
99s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 09:41 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik kan me de laatste keer dat ik 3 weken vakantie had achter elkaar niet eens herinneren. :o
De laatste keer dat ik dat had heette het 'werkloos' :P Ik spreid mijn vakantiedagen liever wat meer zodat ik een paar keer 1 a 2 weken heb in plaats van 3 achter elkaar
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator zaterdag 31 juli 2021 @ 10:32:20 #248
375570 crew  Cyan9
pi_200651610
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 01:30 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

IJs_beer postte nota bene hier positief over Good 4 U. Jij reageerde zelfs nog op die post. :P
Wil je nou zeggen dat je én dat nummer niet even hebt opgezocht én je die hele post vergeten bent? :o
Onvoorstelbaar. :N
Ik vergeet alles wat ik post, ik weet zelfs nu al niet meer wat ik hier eigenlijk wil zeggen.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator zaterdag 31 juli 2021 @ 10:36:26 #249
375570 crew  Cyan9
pi_200651712
En goedemorgen samen. Een gezegend weekend gewenst. O-)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 10:46:52 #250
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_200651962
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 10:09 schreef H_T het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik dat had heette het 'werkloos' :P Ik spreid mijn vakantiedagen liever wat meer zodat ik een paar keer 1 a 2 weken heb in plaats van 3 achter elkaar
Ik werk voor de overheid en werk 40 uur maar heb een contract van 36. Dat betekent 200 uur extra vakantie per jaar. Die ik dus vaak niet opmaak maar verkoop. Maar eigenlijk moet ik niet zo miepen maar gewoon vakantie opnemen. :P
  zaterdag 31 juli 2021 @ 10:51:42 #251
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200652074
quote:
84s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 10:32 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ik vergeet alles wat ik post, ik weet zelfs nu al niet meer wat ik hier eigenlijk wil zeggen.
Hm, dit zou op zich best wat dingen verklaren. :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 31 juli 2021 @ 11:13:06 #252
39237 crew  H_T
2733
pi_200652546
quote:
99s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 10:46 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Ik werk voor de overheid en werk 40 uur maar heb een contract van 36. Dat betekent 200 uur extra vakantie per jaar. Die ik dus vaak niet opmaak maar verkoop. Maar eigenlijk moet ik niet zo miepen maar gewoon vakantie opnemen. :P
Klinkt als een goede deal ^O^
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 11:16:12 #253
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200652615
Zo, verse thee en koffie gezet, dus wie wil kan pakken.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 11:39:42 #254
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200652983
cheerlie-oranje2.gif
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 12:44:16 #255
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_200654210
quote:
Hebben we weer gescoord?
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 31 juli 2021 @ 12:44:32 #256
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_200654215
Groetjes vanaf de Franse A29 :W
Same shit, different day
SC hopper present
pi_200654272
quote:
88s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 12:44 schreef Koen66 het volgende:
Groetjes vanaf de Franse A29 :W
Veel plezier op de Pont de Normandie
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 12:50:01 #258
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200654316
quote:
88s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 12:44 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Hebben we weer gescoord?
Ja, daarna nog een keer, maar toen vergat ik te juichen omdat het verder ook niet echt lekker loopt. :o
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 12:51:01 #259
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200654343
w/
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_200654349
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 12:50 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ja, daarna nog een keer, maar toen vergat ik te juichen omdat het verder ook niet echt lekker loopt. :o
Je mag nu juichen!
pi_200654352
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 12:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
w/
Heel goed :)
  zaterdag 31 juli 2021 @ 12:55:54 #262
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200654463
Nou, weer een gewonnen wedstrijd. w/
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_200654804
Intussen is Annemiek van Vleuten bezig om met overmacht de Clasica San Sebastian te winnen. Wat een sportvrouw is dat toch, even op en neer gevlogen naar Tokio om goud en zilver op te halen en gewoon weer door tot de orde van de dag.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 13:31:29 #264
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_200655062
twitter

Iemand vroeg laatst waarom “we” Djoko niet zo sympathiek vinden? :P
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zaterdag 31 juli 2021 @ 13:32:09 #265
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_200655073
quote:
88s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 12:44 schreef Koen66 het volgende:
Groetjes vanaf de Franse A29 :W
Salut!
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator zaterdag 31 juli 2021 @ 13:32:53 #266
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200655082
quote:
88s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 12:44 schreef Koen66 het volgende:
Groetjes vanaf de Franse A29 :W
Groetjes terug van Sweet Lake City
pi_200655336
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 13:31 schreef Arizona het volgende:
[ twitter ]
Iemand vroeg laatst waarom “we” Djoko niet zo sympathiek vinden? :P
En ook afgemeld voor het dubbelspel. Sukkel :')
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 31 juli 2021 @ 13:52:07 #268
39237 crew  H_T
2733
pi_200655395

AND SHE BELIIIIEEEEVEEEES IN MEEEE
I'LL NEVER KNOW JUST WHAT SHE SEES IN ME
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 31 juli 2021 @ 13:52:40 #269
39237 crew  H_T
2733
pi_200655405
Nu nog erachter komen welke She dat is, maar even wat punk tussendoor bevalt me wel :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 13:54:06 #270
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200655430
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 13:48 schreef Em31 het volgende:

[..]

En ook afgemeld voor het dubbelspel. Sukkel :')
En maar klagen dat die niet hetzelfde respect krijgt als Federer en Nadal.

Om dan zoiets respectloos te doen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 14:13:42 #271
478909 molloot200
alles muziek.
pi_200655746
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 13:52 schreef H_T het volgende:
Nu nog erachter komen welke She dat is, maar even wat punk tussendoor bevalt me wel :)

Over She gesproken :D
  zaterdag 31 juli 2021 @ 14:16:17 #272
478909 molloot200
alles muziek.
pi_200655793
Verder heb ik me ingesloten op mijn kamer nadat ik voor de allereerste keer officieel gestoksnaveld heb. Wat verkoudheidsklachten, en ik wil voordat ik op vakantie ga toch even het zekere voor het onderzekere. Duimen :)

Aan de andere kant heb ik dus wél tijd om vanavond een keer een Eurovision Again helemaal te kijken in plaats van laat binnen te vallen *G*
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 31 juli 2021 @ 14:19:08 #273
39237 crew  H_T
2733
pi_200655847
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 14:13 schreef molloot200 het volgende:

[..]


Over She gesproken :D
Oeh leuk :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 14:16 schreef molloot200 het volgende:
Verder heb ik me ingesloten op mijn kamer nadat ik voor de allereerste keer officieel gestoksnaveld heb. Wat verkoudheidsklachten, en ik wil voordat ik op vakantie ga toch even het zekere voor het onderzekere. Duimen :)

Aan de andere kant heb ik dus wél tijd om vanavond een keer een Eurovision Again helemaal te kijken in plaats van laat binnen te vallen *G*
Welke editie hebben we vanavond? 1960?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 14:23:37 #274
478909 molloot200
alles muziek.
pi_200655910
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 14:19 schreef H_T het volgende:

[..]

Oeh leuk :)
[..]

Welke editie hebben we vanavond? 1960?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het Eurovisiekanaal gaat 2006 voor het eerst in HD uitzenden!

https://eurovision.tv/story/athens2006hdcut
  zaterdag 31 juli 2021 @ 14:33:46 #275
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200656137
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 14:23 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Het Eurovisiekanaal gaat 2006 voor het eerst in HD uitzenden!

https://eurovision.tv/story/athens2006hdcut
Als het goed is ook met de stage mensen die tussen de optredens door alles weghalen/klaarzetten ipv postcards.
Wat je normaal dus alleen in de zaal ziet.

Begreep ik iig uit de tweet. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 14:34:31 #276
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_200656166
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 13:48 schreef Em31 het volgende:

[..]

En ook afgemeld voor het dubbelspel. Sukkel :')
Volgens de krant vanwege een schouderkwetsuur door het weggooien van zijn racket _O- :W
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zaterdag 31 juli 2021 @ 14:34:37 #277
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200656171
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 14:16 schreef molloot200 het volgende:
Verder heb ik me ingesloten op mijn kamer nadat ik voor de allereerste keer officieel gestoksnaveld heb. Wat verkoudheidsklachten, en ik wil voordat ik op vakantie ga toch even het zekere voor het onderzekere. Duimen :)

Aan de andere kant heb ik dus wél tijd om vanavond een keer een Eurovision Again helemaal te kijken in plaats van laat binnen te vallen *G*
Ik duim met je mee voor negativiteit, hoe raar dat ook nog steeds klinkt. ^O^
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 14:35:05 #278
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_200656185
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 14:16 schreef molloot200 het volgende:
Verder heb ik me ingesloten op mijn kamer nadat ik voor de allereerste keer officieel gestoksnaveld heb. Wat verkoudheidsklachten, en ik wil voordat ik op vakantie ga toch even het zekere voor het onderzekere. Duimen :)

Aan de andere kant heb ik dus wél tijd om vanavond een keer een Eurovision Again helemaal te kijken in plaats van laat binnen te vallen *G*
We duimen! Hopelijk heb je snel de uitslag.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zaterdag 31 juli 2021 @ 14:36:17 #279
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200656220
* Roger_Epiales vergeet weer eens te eten, niet handig :@

Toch maar eens gaan doen. :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 14:37:00 #280
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200656234
Oh, eerst estafette kijken.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_200656267
quote:
88s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 12:44 schreef Koen66 het volgende:
Groetjes vanaf de Franse A29 :W
Files?
pi_200656283
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 14:16 schreef molloot200 het volgende:
Verder heb ik me ingesloten op mijn kamer nadat ik voor de allereerste keer officieel gestoksnaveld heb. Wat verkoudheidsklachten, en ik wil voordat ik op vakantie ga toch even het zekere voor het onderzekere. Duimen :)

Aan de andere kant heb ik dus wél tijd om vanavond een keer een Eurovision Again helemaal te kijken in plaats van laat binnen te vallen *G*
Hoe vond je het stoksnavelen?
  zaterdag 31 juli 2021 @ 14:39:38 #283
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200656316
4de -O-
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 14:40:21 #284
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200656367
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 14:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
4de -O-
Elke keer weer net niet.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 14:41:07 #285
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200656387
"Alles heeft Nederland er aan gedaan."

Ja, behalve hard genoeg lopen. :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_200656430
Vierde betekent wél een diploma
pi_200656440
Gelukkig waren die diskwalificaties teruggedraaid :{w
  zaterdag 31 juli 2021 @ 14:43:42 #288
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200656452
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 14:43 schreef Em31 het volgende:
Gelukkig waren die diskwalificaties teruggedraaid :{w
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_200656478
Hopelijk heeft Femke Bol zich niet bovenmatig hoeven inspannen. Dit is een domme keuze geweest van de bondscoach (ja, makkelijk achteraf praten, maar hij moet die kansen kunnen inschatten).
pi_200656484
quote:
5s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 14:43 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

USA en Dominicaanse Republiek waren eerst gediskwalificeerd, maar kregen het voor elkaar om terug te draaien en de schuld aan officials te geven.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 14:45:11 #291
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200656485
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 14:43 schreef Em31 het volgende:
Gelukkig waren die diskwalificaties teruggedraaid :{w
Hoezo dat dan? Was er nog wat geld geschoven?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 31 juli 2021 @ 14:45:30 #292
39237 crew  H_T
2733
pi_200656498
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 14:23 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Het Eurovisiekanaal gaat 2006 voor het eerst in HD uitzenden!

https://eurovision.tv/story/athens2006hdcut
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 14:33 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Als het goed is ook met de stage mensen die tussen de optredens door alles weghalen/klaarzetten ipv postcards.
Wat je normaal dus alleen in de zaal ziet.

Begreep ik iig uit de tweet. :P
Ah ja, dat was ook zo. Leuk!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 14:47:50 #293
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200656571
quote:
9s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 14:45 schreef Em31 het volgende:

[..]

USA en Dominicaanse Republiek waren eerst gediskwalificeerd, maar kregen het voor elkaar om terug te draaien en de schuld aan officials te geven.
Dus Nederland is gewoon tweede en die twee landen hebben hebben gewoon een paar metalen schijfjes gekocht.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 15:02:19 #294
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200656990
Haalt iemand goud met een OR, is er meteen discussie over hoe ze het viert.
Ik kom wel weer even lekker hier in de SC zitten.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 15:05:10 #295
478909 molloot200
alles muziek.
pi_200657028
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 14:38 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

Hoe vond je het stoksnavelen?
Best wel meevallen eigenlijk :@ Neus is wel iets vervelender, maar ik voelde er daarna niets meer van. Keel was alles behalve erg.
pi_200657159
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 14:33 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Als het goed is ook met de stage mensen die tussen de optredens door alles weghalen/klaarzetten ipv postcards.
Wat je normaal dus alleen in de zaal ziet.

Begreep ik iig uit de tweet. :P
Ah dus ook de technische kant. Tof! Dat vond ik heel leuk om te zien dit jaar.

''All we need is lightning with power and might''
  zaterdag 31 juli 2021 @ 15:20:15 #297
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200657248
Tess moet eens ballen gaan stoppen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 31 juli 2021 @ 15:21:04 #298
39237 crew  H_T
2733
pi_200657262
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 15:15 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

Ah dus ook de technische kant. Tof! Dat vond ik heel leuk om te zien dit jaar.

''All we need is lightning with power and might''
As the moon is rising, give us a sign!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  ESF Reporter zaterdag 31 juli 2021 @ 15:21:29 #299
87554 Cee
Welluk?
pi_200657265
quote:
9s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 15:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tess moet eens ballen gaan stoppen.
Komt daar het woord testikel vandaan?
  zaterdag 31 juli 2021 @ 15:24:08 #300
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200657300
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 15:21 schreef Cee het volgende:

[..]

Komt daar het woord testikel vandaan?
Ik denk het wel.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 15:24:22 #301
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200657302
Waar komt het anders vandaan?
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')