Volgens de krant vanwege een schouderkwetsuur door het weggooien van zijn racketquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
En ook afgemeld voor het dubbelspel. Sukkel
Ik duim met je mee voor negativiteit, hoe raar dat ook nog steeds klinkt.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:16 schreef molloot200 het volgende:
Verder heb ik me ingesloten op mijn kamer nadat ik voor de allereerste keer officieel gestoksnaveld heb. Wat verkoudheidsklachten, en ik wil voordat ik op vakantie ga toch even het zekere voor het onderzekere. Duimen
Aan de andere kant heb ik dus wél tijd om vanavond een keer een Eurovision Again helemaal te kijken in plaats van laat binnen te vallen
We duimen! Hopelijk heb je snel de uitslag.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:16 schreef molloot200 het volgende:
Verder heb ik me ingesloten op mijn kamer nadat ik voor de allereerste keer officieel gestoksnaveld heb. Wat verkoudheidsklachten, en ik wil voordat ik op vakantie ga toch even het zekere voor het onderzekere. Duimen
Aan de andere kant heb ik dus wél tijd om vanavond een keer een Eurovision Again helemaal te kijken in plaats van laat binnen te vallen
Hoe vond je het stoksnavelen?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:16 schreef molloot200 het volgende:
Elke keer weer net niet.quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:43 schreef Em31 het volgende:
Gelukkig waren die diskwalificaties teruggedraaid
USA en Dominicaanse Republiek waren eerst gediskwalificeerd, maar kregen het voor elkaar om terug te draaien en de schuld aan officials te geven.quote:
Hoezo dat dan? Was er nog wat geld geschoven?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:43 schreef Em31 het volgende:
Gelukkig waren die diskwalificaties teruggedraaid
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het Eurovisiekanaal gaat 2006 voor het eerst in HD uitzenden!
https://eurovision.tv/story/athens2006hdcut
Ah ja, dat was ook zo. Leuk!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als het goed is ook met de stage mensen die tussen de optredens door alles weghalen/klaarzetten ipv postcards.
Wat je normaal dus alleen in de zaal ziet.
Begreep ik iig uit de tweet.
Dus Nederland is gewoon tweede en die twee landen hebben hebben gewoon een paar metalen schijfjes gekocht.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
USA en Dominicaanse Republiek waren eerst gediskwalificeerd, maar kregen het voor elkaar om terug te draaien en de schuld aan officials te geven.
Best wel meevallen eigenlijkquote:
Ah dus ook de technische kant. Tof! Dat vond ik heel leuk om te zien dit jaar.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als het goed is ook met de stage mensen die tussen de optredens door alles weghalen/klaarzetten ipv postcards.
Wat je normaal dus alleen in de zaal ziet.
Begreep ik iig uit de tweet.
As the moon is rising, give us a sign!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:15 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ah dus ook de technische kant. Tof! Dat vond ik heel leuk om te zien dit jaar.
''All we need is lightning with power and might''
Komt daar het woord testikel vandaan?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tess moet eens ballen gaan stoppen.
Ik denk het wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |