Hm, dit zou op zich best wat dingen verklaren.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:32 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vergeet alles wat ik post, ik weet zelfs nu al niet meer wat ik hier eigenlijk wil zeggen.
Klinkt als een goede dealquote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:46 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik werk voor de overheid en werk 40 uur maar heb een contract van 36. Dat betekent 200 uur extra vakantie per jaar. Die ik dus vaak niet opmaak maar verkoop. Maar eigenlijk moet ik niet zo miepen maar gewoon vakantie opnemen.
Ja, daarna nog een keer, maar toen vergat ik te juichen omdat het verder ook niet echt lekker loopt.quote:
Je mag nu juichen!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, daarna nog een keer, maar toen vergat ik te juichen omdat het verder ook niet echt lekker loopt.
En ook afgemeld voor het dubbelspel. Sukkelquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:31 schreef Arizona het volgende:
[ twitter ]
Iemand vroeg laatst waarom “we” Djoko niet zo sympathiek vinden?
En maar klagen dat die niet hetzelfde respect krijgt als Federer en Nadal.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
En ook afgemeld voor het dubbelspel. Sukkel
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:52 schreef H_T het volgende:
Nu nog erachter komen welke She dat is, maar even wat punk tussendoor bevalt me wel
Oeh leukquote:
Welke editie hebben we vanavond? 1960?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:16 schreef molloot200 het volgende:
Verder heb ik me ingesloten op mijn kamer nadat ik voor de allereerste keer officieel gestoksnaveld heb. Wat verkoudheidsklachten, en ik wil voordat ik op vakantie ga toch even het zekere voor het onderzekere. Duimen
Aan de andere kant heb ik dus wél tijd om vanavond een keer een Eurovision Again helemaal te kijken in plaats van laat binnen te vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Oeh leuk
[..]
Welke editie hebben we vanavond? 1960?Het Eurovisiekanaal gaat 2006 voor het eerst in HD uitzenden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://eurovision.tv/story/athens2006hdcut
Als het goed is ook met de stage mensen die tussen de optredens door alles weghalen/klaarzetten ipv postcards.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het Eurovisiekanaal gaat 2006 voor het eerst in HD uitzenden!
https://eurovision.tv/story/athens2006hdcut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |