Oh. De disclaimer vergeten.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En bedenk dat dit voor muziek geldt, maar niet per se voor andere dingen. Ga niet je favoriete stinkbom of knalvuurwerk in een groep gooien in de hoop daar iets leuks voor terug te krijgen.
De klassieker is voor zover ik weet een broodje aap.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Oh. De disclaimer vergeten.
En stop nooit een kat in de magnetron
ik weet nog steeds niet of dit een broodje aap is of dat het ook daadwerkelijk in een gebruiksaanwijzing staat
Beetje dat mooie Schotland vervuilen met die grote Amerikaanse benzineslurpers.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:03 schreef H_T het volgende:
Dit lijkt me een uitstekend moment om de nieuwe Grand Tour-special te bekijken. Dit keer met grote Amerikaanse auto's in Schotland
Dat hoor ik er ook inquote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Tweede deel doet me ook aan Three Days In a Row denken.Lekker nummer wel.
Good 4 u is qua refrein echt bijna 1 op 1 Misery Business qua ritmes etc in het refreinquote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:35 schreef Momo het volgende:
Ik heb wel een idee dat er een beetje een rock revival is, je hoort toch wel iets meer rock in populaire lijstjes. Bijvoorbeeld ook Olivia Rodrigo die echt een Paramore sound heeft.
good morning, good evening and good night!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben the Truman show aan het kijken.
Dat hoor ik ookquote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Good 4 u is qua refrein echt bijna 1 op 1 Misery Business qua ritmes etc in het refrein
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:35 schreef Momo het volgende:
Ik heb wel een idee dat er een beetje een rock revival is, je hoort toch wel iets meer rock in populaire lijstjes. Bijvoorbeeld ook Olivia Rodrigo die echt een Paramore sound heeft.
ohhhhhh dit is zo fijn om te lezen! Bobquote:
Goed ingeschat Roger, was idd een mooie tijd voor een wandeling.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
* Kijkt op klok
Nog mooi tijd om een stuk te gaan wandelen.
Dat nummer is elke keer weer verwarrend jaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Good 4 u is qua refrein echt bijna 1 op 1 Misery Business qua ritmes etc in het refrein
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 22:15 schreef Prisha het volgende:
Dit vind ik trouwens een prachtige prachtige práchtige nummer.
@:usagi414 hou je hier een beetje van?
Gierenquote:
Mooi jaquote:
Die namen zeggen me niets, maar een rock revival ben ik voorquote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:35 schreef Momo het volgende:
Onderweg, al aangekomen, of klaar voor vertrek?quote:
morgenochtend uur of 7quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Onderweg, al aangekomen, of klaar voor vertrek?
Dan hoop ik dat je alles hebt ingepakt.quote:
Nou ja, alles... de gootsteen lijkt me niet direct nodig! Maar ik ben al een tijd niet in Zeeland geweest, dus misschien heb ik er een heel verkeerd beeld bijquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je alles hebt ingepakt.
Voor Zeeland zal het niet zo snel nodig zijn, maar ik was onder de impressie dat de reis naar Frankrijk ging, dus ik zou iig een toiletpot meenemen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja, alles... de gootsteen lijkt me niet direct nodig! Maar ik ben al een tijd niet in Zeeland geweest, dus misschien heb ik er een heel verkeerd beeld bij
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Voor Zeeland zal het niet zo snel nodig zijn, maar ik was onder de impressie dat de reis naar Frankrijk ging, dus ik zou iig een toiletpot meenemen.
Wtf?quote:
Da's wel onze koning ja!quote:
Sorryquote:
Was voor Koninginnedag 2012 in Rhenenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Sorry![]()
Wthf dan? Of is het Kwtf? Wtmfzh?![]()
Ik weet even de correcte wtf-etiquette niet voor royals.
bijnaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je alles hebt ingepakt.
Ik kan me ook wel een beetje voorstellen dat iemand dat voor de lol heeft voorgesteld en zelf ook verbaasd was dat het door de selectie voor activiteiten kwam. Lijkt een beetje een trollactie.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Was voor Koninginnedag 2012 in RhenenIn interviews nadien heeft hij aangegeven er niet bepaald trots op te zijn
pffff kinderachtigquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Was voor Koninginnedag 2012 in RhenenIn interviews nadien heeft hij aangegeven er niet bepaald trots op te zijn
Zolang je je gezin niet vergeet zal het vast een prima vakantie worden.quote:
Ik ben één keer dagen van tevoren begonnen met inpakken en had daar alleen maar meer stress door, omdat ik langer de tijd had om me af te vragen of ik alles wel bij me hadquote:
KIJK dan naar die geconcentreerde blik!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik kan me ook wel een beetje voorstellen dat iemand dat voor de lol heeft voorgesteld en zelf ook verbaasd was dat het door de selectie voor activiteiten kwam. Lijkt een beetje een trollactie.
Als ik al ergens heenga maak ik vaak ruim van tevoren een lijstje met wat zeker mee moet.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben één keer dagen van tevoren begonnen met inpakken en had daar alleen maar meer stress door, omdat ik langer de tijd had om me af te vragen of ik alles wel bij me hadTegenwoordig ga ik ervan uit dat ik vast wel iets vergeten ben en dan koop ik ter plekke wel een nieuwe tandenborstel/deo/laadkabel. Dat is alleen zelden nodig geweest
Zolang ik paspoort, portemonnee en telefoon maar bij me heb komt de rest vast wel goed
Ja, HIJ zal vast geloofd hebben dat het iets heel serieus was.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:50 schreef H_T het volgende:
[..]
KIJK dan naar die geconcentreerde blik!
[ afbeelding ]
toiletpottenwerpen is toch een serieuze sportquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, HIJ zal vast geloofd hebben dat het iets heel serieus was.![]()
Ik denk alleen dat de persoon die deze activiteit bij de gemeentelijke ideeënbus heeft ingeleverd op dat moment mogelijk onder de invloed was van een of ander.
dat is zeker zoquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben één keer dagen van tevoren begonnen met inpakken en had daar alleen maar meer stress door, omdat ik langer de tijd had om me af te vragen of ik alles wel bij me hadTegenwoordig ga ik ervan uit dat ik vast wel iets vergeten ben en dan koop ik ter plekke wel een nieuwe tandenborstel/deo/laadkabel. Dat is alleen zelden nodig geweest
Zolang ik paspoort, portemonnee en telefoon maar bij me heb komt de rest vast wel goed
Ik kan dit niet zien als veel serieuzer dan dat "achter een kaas aan van een heuvel rennen" oid.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toiletpottenwerpen is toch een serieuze sport
Ik ben wel eens iets redelijk essentieels vergeten, maar dat was dan zo weer opgelost. Op je eerste hele dag op je bestemming wil je waarschijnlijk toch al boodschappen doen, en dan kan je net zo goed tandpasta, deo of iets dergelijks meenemen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als ik al ergens heenga maak ik vaak ruim van tevoren een lijstje met wat zeker mee moet.
Lijstje wordt eerst met marker gestreept bij het verzamelen en met pen afgevinkt bij inpakken.![]()
Kan me niet herinneren vaak iets vergeten te zijn, of het moet zo iets obscuurs zijn geweest dat het niet eens op mijn lijstje kwam (maar dan had ik het ook vaak niet echt nodig)
hahahaha inderdaadquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik kan dit niet zien als veel serieuzer dan dat "achter een kaas aan van een heuvel rennen" oid.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik kan dit niet zien als veel serieuzer dan dat "achter een kaas aan van een heuvel rennen" oid.
Ja ok, dat zou ik ook doen als ik wat vergeten was, maar ik zou dat dan doen terwijl ik minstens 20 keer tegen mezelf zeg hoe stom het is dat ik nu geld loop uit te geven aan iets wat ik gewoon heb alleen maar omdat ik zo stom was het niet mee te nemen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben wel eens iets redelijk essentieels vergeten, maar dat was dan zo weer opgelost. Op je eerste hele dag op je bestemming wil je waarschijnlijk toch al boodschappen doen, en dan kan je net zo goed tandpasta, deo of iets dergelijks meenemen.
Ik heb ook wel eens gehad dat ik naar Engeland op reis wilde en mijn reisstekker nergens kon vinden. Dat was of een hoop zoeken geweest, of een bezoekje aan Poundland inplannen en 1 pond later van het probleem af te zijn
Tijd om een petitie te starten om dat en wc-potgooien Olympisch te maken.quote:
Mweh, je geeft wat geld uit maar daarna heb je wel MEER tandpasta, deo of whatever. Het is alleen geldverspilling als je gigantisch veel meer betaalt of als je dood gaat voor je de extra tandpasta/deo kan gebruiken, en dan heb je wel andere problemenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja ok, dat zou ik ook doen als ik wat vergeten was, maar ik zou dat dan doen terwijl ik minstens 20 keer tegen mezelf zeg hoe stom het is dat ik nu geld loop uit te geven aan iets wat ik gewoon heb alleen maar omdat ik zo stom was het niet mee te nemen.
Op een rationeel niveau ben ik het helemaal met je eens, maar dat is niet altijd hoe mijn brein werkt.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Mweh, je geeft wat geld uit maar daarna heb je wel MEER tandpasta, deo of whatever. Het is alleen geldverspilling als je gigantisch veel meer betaalt of als je dood gaat voor je de extra tandpasta/deo kan gebruiken, en dan heb je wel andere problemen
Ik ken het probleemquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Op een rationeel niveau ben ik het helemaal met je eens, maar dat is niet altijd hoe mijn brein werkt.
Vaak wel, niet altijd.![]()
Plus, in het geval van die stekker heb je een tweede stekker, maar als je maar een apparaat hebt heb je dan dus een stekker teveel gekocht.![]()
Hm, ja ok en dan krijg je er wat goodwill voor terug.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ken het probleemOf op z'n minst iets soortgelijks. Qua reisstekker heb je wel een punt, maar degene die je extra hebt kan je natuurlijk altijd nog cadeau doen aan iemand die ook naar dat land gaat
Oeiquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:19 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb de vergissing gemaakt een topic in NWS te lezen.
Ach gosquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:19 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb ineens een aardig idee van welk topic je aan het lezen bent geweest.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:25 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb net (wederom) geleerd dat ik niet normaal en correct ben, en dat ik behandeling nodig heb. Daarnaast is voortplanting kennelijk de kern van ons bestaan, dus bij deze voor alle hetero's: hup hup! Ik verwacht een zwikje kinderen, en snel een beetje.
Ik heb er nu zelfs in gereageerd. Of dat verstandig was zien we later wel weer.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb ineens een aardig idee van welk topic je aan het lezen bent geweest.
Er wordt hier gewoon verzaakt in de doel van ons bestaan. Heel kwalijk dit.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
En om daaraan toe te voegen. Ik verwacht geen zwikje kinderen, van wie dan ook niet. Zeker niet meer dan één per persoon gemiddeld.
Je hebt ook wel meteen het mooiste exemplaar uitgekozen om op te reageren.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb er nu zelfs in gereageerd. Of dat verstandig was zien we later wel weer.
Maar is het niet een veel waardiger doel als er ook wat tegengas gegeven wordt? Zodat het echt iets is om naar te streven, ipv iets wat iedereen maar aangeworpen wordt? In die zin doe ik juist zeer belangrijk werk door alles op alles te zetten dat dit doel niet gehaald wordt. Zonder mensen als ik zou het maar een waardeloos doel zijn, al zeg ik het zelf.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Er wordt hier gewoon verzaakt in de doel van ons bestaan. Heel kwalijk dit.
Maar dat wil 'ie dus niet, want dat heeft op Twitter gestaan.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je hebt ook wel meteen het mooiste exemplaar uitgekozen om op te reageren.
Die gast is een wandelende conservative meme. Als god het zou willen zou hij Sarah Palin nog gaan helpen in de senaat te komen.
Welterusten, goede reis, en fijne vakantie.quote:
Onzin, de mens is een voortplantingsmachine.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar is het niet een veel waardiger doel als er ook wat tegengas gegeven wordt? Zodat het echt iets is om naar te streven, ipv iets wat iedereen maar aangeworpen wordt? In die zin doe ik juist zeer belangrijk werk door alles op alles te zetten dat dit doel niet gehaald wordt. Zonder mensen als ik zou het maar een waardeloos doel zijn, al zeg ik het zelf.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Welterusten, goede reis, en fijne vakantie.![]()
En doe de eerste Fransman (of vrouw) die je ziet de groeten van mij alsjeblieft.
Ja, maar twitter is een verzameling van linkse radicalen, behalve de paar accounts van eerlijke rechtse wappies patriotten.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Maar dat wil 'ie dus niet, want dat heeft op Twitter gestaan.
Het was God himself! Dus is het waar.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar twitter is een verzameling van linkse radicalen, behalve de paar accounts van eerlijke rechtse wappies patriotten.
Onzin, de mens is een moreel hoogwaardig wezen. Eigenlijk zou voortplanting niet eens een doel moeten zijn, eerder een noodzakelijk kwaad.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Onzin, de mens is een voortplantingsmachine.
Goed, tijd om naar bed te gaan zie ikquote:
Ik durf er wel wat op te verwedden dat god (als hij al bestond) een redelijke linkse radicaal was in de ogen van sommige conservatieven. Plus homo, god zou absoluut homo zijn (of een vrouw, of beide)quote:
Godina heeft wel wat.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik durf er wel wat op te verwedden dat god (als hij al bestond) een redelijke linkse radicaal was in de ogen van sommige conservatieven. Plus homo, god zou absoluut homo zijn (of een vrouw, of beide)
Wat een laf werkpaard trouwens, om meteen geen antwoord meer te willen geven.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Maar dat wil 'ie dus niet, want dat heeft op Twitter gestaan.
Ik zat al klaar met een notitieblokje, om te noteren hoe ik m'n leven kon verbeteren.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat een laf werkpaard trouwens, om meteen geen antwoord meer te willen geven.
Sorryquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:19 schreef Cyan9 het volgende:
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je kleurverandering heeft een negatieve invloed op me.
George Carlin heeft er wel een mooie kijk op, vind ik.quote:
Ik zat ook steeds te kijken wat er ging komen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zat al klaar met een notitieblokje, om te noteren hoe ik m'n leven kon verbeteren.
Op mij heeft je titel meer een negatieve invloed, denk ik.quote:
Niet slecht, interessante video.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:51 schreef Cyan9 het volgende:
Ondertussen geniet ik van m'n laatste muzikale ontdekking: Marian Hill.
Ik zie dat als een duidelijk teken dat ik eerder gelijk had.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:59 schreef Cyan9 het volgende:
Aww, nu is het topic dicht. Kom ik er nooit achter hoe ik m'n leven kan verbeteren.![]()
Heb 'm vandaag ook gekeken, was weer leuk!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:03 schreef H_T het volgende:
Dit lijkt me een uitstekend moment om de nieuwe Grand Tour-special te bekijken. Dit keer met grote Amerikaanse auto's in Schotland
Linker- of rechterkant?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie dat als een duidelijk teken dat ik eerder gelijk had.
Want als god aan de kant van de werkpaarden had gestaan had hij nooit toegestaan dat het topic gesloten werd.
Dus staat god aan mijn kant en bestaat hij tegelijkertijd ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |