Dus heel @Cee's Monster-playlist plus nog 189 nummers van buiten het ESF, neem ik aan?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:45 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb vandaag 101 nummers gedownload. M'n monsterplaylist bestaat inmiddels uit 1709 nummers, dat staat gelijk aan zeker 102 uur aan muziek.
Hmmm, op dit moment staat deze op:quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:50 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Deel er dan 1![]()
Ik weet niet welke website je gebruikt.
Genot. Broekje uit.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Clubje uit China erbij, clubje uit Qatar, droomcompetitie!
Wat ingewikkeld dit.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja maar dan zijn we ook alweer allemaal topics verder he! Dan moet je er weer méér dan 9 bij vinden!
Ik durf wel te stellen dat ESF nummers ruim in de minderheid zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dus heel @:Cee's Monster-playlist plus nog 189 nummers van buiten het ESF, neem ik aan?
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik durf wel te stellen dat ESF nummers ruim in de minderheid zijn.
quote:
Ja, dat kan wel, die zijn toch geen lid van de UEFA. Kunnen ze meedoen aan de CONCACAF Cup.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Lekker in een competitie met Amerikaanse clubs joh.
Nou zijn er natuurlijk ook veel meer niet-ESF-nummers dan wel-ESF-nummers, dus ergens is het logischquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik durf wel te stellen dat ESF nummers ruim in de minderheid zijn.
Dat begreep ik ook nooit zo goedquote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:08 schreef Meke het volgende:
Ik heb vanavond met vriendinnen afgesproken en we ontmoeten elkaar pas om HALF TIEN. Wat is dat voor tijdOma Meke is dat niet meer gewend
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:08 schreef Meke het volgende:
Ik heb vanavond met vriendinnen afgesproken en we ontmoeten elkaar pas om HALF TIEN. Wat is dat voor tijdOma Meke is dat niet meer gewend
Dan had je maar wat strenger voor je vriendinnen moeten zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:08 schreef Meke het volgende:
Dan wil ik alweer in bed liggen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook nooit zo goedEen keer een groepje gehad die pas om half een in de nacht ergens wilde afspreken, 'want daarvoor is er niemand'. Gek he, als iedereen pas zo laat gaat
En natuurlijk veel plezier MekeWat gaan jullie doen?
Ja dat deed ik vroeger ook, maar dit is gewoon drankjes doenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook nooit zo goedEen keer een groepje gehad die pas om half een in de nacht ergens wilde afspreken, 'want daarvoor is er niemand'. Gek he, als iedereen pas zo laat gaat
Zelfs met alle coverversies en remakes erbij.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou zijn er natuurlijk ook veel meer niet-ESF-nummers dan wel-ESF-nummers, dus ergens is het logisch
Ja omdat eentje na de files pas weg wil gaan. Ik dacht dat ze in het stadcentrum woonde, dus we hebben in elk geval wat bij te pratenquote:
Het nadeel van een downloadlijst is dat het niet zo makkelijk te delen is. Beetje ouderwets.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:Prisha heeft mij ook vaak op het spoor gezet van muziek waar ik eerder nog niet van wist of zelf nooit ontdekt zou hebben.
Leuk!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:08 schreef Meke het volgende:
Staat ook op m'n lijst.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:13 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zelfs met alle coverversies en remakes erbij.
En krijgen we Mata Hari ooit nog uit ons hoofd ?
Ow wow, dat is bijna m'n bedtijd.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:08 schreef Meke het volgende:
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja omdat eentje na de files pas weg wil gaan. Ik dacht dat ze in het stadcentrum woonde, dus we hebben in elk geval wat bij te praten
Dit past niet bij elkaar. Want eentje moet dan de Bob zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:17 schreef Meke het volgende:
We spreken trouwens af op een plek met allemaal gekke biertjes, dus als @:H_T of @:BillDauterive nog suggesties hebben?
Dat idee zou hier niet doorgegaan zijn. Gewoonlijk gaan rond middernacht de pooltafels hier dicht, dus als je nog een potje wil spelen moet je ruim daarvoor binnen zijn en de meeste van mijn vrienden houden van pool, dus ja.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:10 schreef H_T het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:Prisha heeft mij ook vaak op het spoor gezet van muziek waar ik eerder nog niet van wist of zelf nooit ontdekt zou hebben.
Ow wow, dat is bijna m'n bedtijd.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:08 schreef Meke het volgende:
Dat heb ik ook sinds m'n studententijd niet meer gespeeld. #ikbenbejaardquote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat idee zou hier niet doorgegaan zijn. Gewoonlijk gaan rond middernacht de pooltafels hier dicht, dus als je nog een potje wil spelen moet je ruim daarvoor binnen zijn en de meeste van mijn vrienden houden van pool, dus ja.
Oersoepquote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:17 schreef Meke het volgende:
We spreken trouwens af op een plek met allemaal gekke biertjes, dus als @:H_T of @:BillDauterive nog suggesties hebben?
Je wilt niet weten hoe ik muziek binnenhaalquote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het nadeel van een downloadlijst is dat het niet zo makkelijk te delen is. Beetje ouderwets.
Mwah, valt mee hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het nadeel van een downloadlijst is dat het niet zo makkelijk te delen is. Beetje ouderwets.
SPOILER: Instructies voor Windows, in spoiler omdat niemand er om gevraagd heeftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Mwah, valt mee hoorMs-dosje spelen.SPOILER: Instructies voor Windows, in spoiler omdat niemand er om gevraagd heeftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Party hard.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:08 schreef Meke het volgende:
quote:
Ja bij mij dus ookquote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:17 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ow wow, dat is bijna m'n bedtijd.
Gaan ze naar Zeeland ?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:17 schreef Koen66 het volgende:
De heren zijn negatief dus vakantie gaat door
Ja niet mijn probleem, ik kan op de fietsquote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Dit past niet bij elkaar. Want eentje moet dan de Bob zijn.
6.248 nummers. Genoeg voor 161, dagen nonstop.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:45 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb vandaag 101 nummers gedownload. M'n monsterplaylist bestaat inmiddels uit 1709 nummers, dat staat gelijk aan zeker 102 uur aan muziek.
“Daarvoor is het niet gezellig”quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Hangt er helemaal vanaf wat je lekker vindtquote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:17 schreef Meke het volgende:
Voor sommige dingen extreem handigquote:
Daarna vond ik het ook niet gezelligquote:
Die heb ik wel een keer gehoord, meteen maar duidelijk gemaakt dat dit best een belediging was naar de rest van de groep.quote:
Niet onaardig bedoeld, maar juist op zo’n lager niveau als bij de dames zijn penalty’s natuurlijk prima te trainen.quote:
Dat is ook nooit mijn favoriet geweest. Cafés met loeiharde muziek vind ik al waardeloos trouwens.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Daarna vond ik het ook niet gezelligWant meestal bij zo'n afspraak ging het om een disco, en die heb ik nooit echt leuk gevonden
Nee. Maar je kent mij inmiddels dus ik ga het opzoeken.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:28 schreef Prisha het volgende:
@:usagi414 Ik luister nu veel naar de twee albums van Our Oceans.
Ken je die? Eerste album heet Our Oceans, de tweede heet While Time Disappears
Ik vind ze allebei heel goed. Staan beiden op Spotify en YouTube.
https://www.youtube.com/p(...)-9wAoKirGzei_LefSPzr
En bedenk dat dit voor muziek geldt, maar niet per se voor andere dingen. Ga niet je favoriete stinkbom of knalvuurwerk in een groep gooien in de hoop daar iets leuks voor terug te krijgen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Nee. Maar je kent mij inmiddels dus ik ga het opzoeken.
Zo doe je dat @Cyan9 Gewoon je eigen favoriet in de groep gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |