Maar is het niet een veel waardiger doel als er ook wat tegengas gegeven wordt? Zodat het echt iets is om naar te streven, ipv iets wat iedereen maar aangeworpen wordt? In die zin doe ik juist zeer belangrijk werk door alles op alles te zetten dat dit doel niet gehaald wordt. Zonder mensen als ik zou het maar een waardeloos doel zijn, al zeg ik het zelf.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Er wordt hier gewoon verzaakt in de doel van ons bestaan. Heel kwalijk dit.
Maar dat wil 'ie dus niet, want dat heeft op Twitter gestaan.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je hebt ook wel meteen het mooiste exemplaar uitgekozen om op te reageren.
Die gast is een wandelende conservative meme. Als god het zou willen zou hij Sarah Palin nog gaan helpen in de senaat te komen.
Welterusten, goede reis, en fijne vakantie.quote:
Onzin, de mens is een voortplantingsmachine.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar is het niet een veel waardiger doel als er ook wat tegengas gegeven wordt? Zodat het echt iets is om naar te streven, ipv iets wat iedereen maar aangeworpen wordt? In die zin doe ik juist zeer belangrijk werk door alles op alles te zetten dat dit doel niet gehaald wordt. Zonder mensen als ik zou het maar een waardeloos doel zijn, al zeg ik het zelf.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Welterusten, goede reis, en fijne vakantie.![]()
En doe de eerste Fransman (of vrouw) die je ziet de groeten van mij alsjeblieft.
Ja, maar twitter is een verzameling van linkse radicalen, behalve de paar accounts van eerlijke rechtse wappies patriotten.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Maar dat wil 'ie dus niet, want dat heeft op Twitter gestaan.
Het was God himself! Dus is het waar.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar twitter is een verzameling van linkse radicalen, behalve de paar accounts van eerlijke rechtse wappies patriotten.
Onzin, de mens is een moreel hoogwaardig wezen. Eigenlijk zou voortplanting niet eens een doel moeten zijn, eerder een noodzakelijk kwaad.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Onzin, de mens is een voortplantingsmachine.
Goed, tijd om naar bed te gaan zie ikquote:
Ik durf er wel wat op te verwedden dat god (als hij al bestond) een redelijke linkse radicaal was in de ogen van sommige conservatieven. Plus homo, god zou absoluut homo zijn (of een vrouw, of beide)quote:
Godina heeft wel wat.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik durf er wel wat op te verwedden dat god (als hij al bestond) een redelijke linkse radicaal was in de ogen van sommige conservatieven. Plus homo, god zou absoluut homo zijn (of een vrouw, of beide)
Wat een laf werkpaard trouwens, om meteen geen antwoord meer te willen geven.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Maar dat wil 'ie dus niet, want dat heeft op Twitter gestaan.
Ik zat al klaar met een notitieblokje, om te noteren hoe ik m'n leven kon verbeteren.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat een laf werkpaard trouwens, om meteen geen antwoord meer te willen geven.
Sorryquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:19 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb de vergissing gemaakt een topic in NWS te lezen.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je kleurverandering heeft een negatieve invloed op me.
George Carlin heeft er wel een mooie kijk op, vind ik.quote:
Ik zat ook steeds te kijken wat er ging komen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zat al klaar met een notitieblokje, om te noteren hoe ik m'n leven kon verbeteren.
Op mij heeft je titel meer een negatieve invloed, denk ik.quote:
Niet slecht, interessante video.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:51 schreef Cyan9 het volgende:
Ondertussen geniet ik van m'n laatste muzikale ontdekking: Marian Hill.
Ik zie dat als een duidelijk teken dat ik eerder gelijk had.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:59 schreef Cyan9 het volgende:
Aww, nu is het topic dicht. Kom ik er nooit achter hoe ik m'n leven kan verbeteren.![]()
Heb 'm vandaag ook gekeken, was weer leuk!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:03 schreef H_T het volgende:
Dit lijkt me een uitstekend moment om de nieuwe Grand Tour-special te bekijken. Dit keer met grote Amerikaanse auto's in Schotland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |