quote:Geef S Vettel de auto van die Hollander. en hij wint.
quote:Zal wel zijn! Is nog steeds onze landgenoot (geboren te Hasselt en een Belgische moeder) met een Nederlandse licentie.
Tjongejongejonge, ze zijn wel triest nationalistisch daar hèquote:Op zondag 4 juli 2021 14:35 schreef AgnesGru het volgende:
Even genieten bij hln.be, onder een artikel of Verstappen een hattrick kan scoren:
[..]
[..]
Strohalmen enzoquote:Op zondag 4 juli 2021 14:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Tjongejongejonge, ze zijn wel triest nationalistisch daar hè
Hoe doet hun Vandoorne het.quote:Op zondag 4 juli 2021 14:35 schreef AgnesGru het volgende:
Even genieten bij hln.be, onder een artikel of Verstappen een hattrick kan scoren:
[..]
[..]
Leek wel of hij vergeten was dat hij de Mercedessen moest tegen houdenquote:
Zoveel ergernis, echt… je had een fucking taak, die Mercedessen op afstand houden, NIET Lando voorblijven fokking ego dat je er bent/hebtquote:Op zondag 4 juli 2021 15:11 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Leek wel of hij vergeten was dat hij de Mercedessen moest tegen houden
Plan B.quote:Op zondag 4 juli 2021 15:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Red Bull tactiek kan de prullenbak in.
Echt hequote:Op zondag 4 juli 2021 15:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zoveel ergernis, echt… je had een fucking taak, die Mercedessen op afstand houden, NIET Lando voorblijven fokking ego dat je er bent/hebt
quote:
Het magquote:
Ik snap eigenlijk niet waarom Bottas Hamilton niet aan zou mogen vallen. Door z’n stand in het WK-schap?quote:
En anders wordt Lewis verdrietigquote:Op zondag 4 juli 2021 16:07 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet waarom Bottas Hamilton niet aan zou mogen vallen. Door z’n stand in het WK-schap?
Lewis is de #1. Bottas krijgt niet eens echt de kans om hoger te komen dan Lewis, ze zorgen er wel voor dat het scenario Rosberg zich niet herhaalt. Daarom zie ik Russell ook echt niet naast Lewis.quote:Op zondag 4 juli 2021 16:07 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet waarom Bottas Hamilton niet aan zou mogen vallen. Door z’n stand in het WK-schap?
quote:
Oh serieus? Verklaart misschien waarom die Tsjech niet woest werdquote:Op zondag 4 juli 2021 16:19 schreef GeorgeM het volgende:
Bjorn zat tóch goed met de hoekschop voor Denemarken
Nee, dat zou Hamilton ook zéker niet willenquote:Op zondag 4 juli 2021 16:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lewis is de #1. Bottas krijgt niet eens echt de kans om hoger te komen dan Lewis, ze zorgen er wel voor dat het scenario Rosberg zich niet herhaalt. Daarom zie ik Russell ook echt niet naast Lewis.
Echtquote:
Om eerlijk te zijn ben ik met Russell ook wel klaar sinds hij eerder dit seizoen zat te jankballen dat Bottas hem vrije doorgang moest geven omdat hij graag het stoeltje bij Mercedes wil, maar goedquote:Op zondag 4 juli 2021 16:28 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nee, dat zou Hamilton ook zéker niet willen
Ja, ik was met dat weer ook niet meer gaan fietsen.quote:
Je bent toch niet van suiker!quote:Op zondag 4 juli 2021 16:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik was met dat weer ook niet meer gaan fietsen.
Daarom juist. Suiker krijgt geen stijve spieren van fietsen in de regen.quote:
Hoe doe je dat vloeiend?quote:Op zondag 4 juli 2021 16:47 schreef Cyan9 het volgende:
Jullie waren zo druk met de F1 dat jullie helemaal gemist hebben dat McNulty vloeiend een ravijntje in gleed.
Zelfs ravijntje doet het dieper lijken dan het was, het was amper een greppeltje.quote:Op zondag 4 juli 2021 16:47 schreef Cyan9 het volgende:
Jullie waren zo druk met de F1 dat jullie helemaal gemist hebben dat McNulty vloeiend een ravijntje in gleed.
Hij reed er wel netjes en op het gemak in.quote:Op zondag 4 juli 2021 16:47 schreef Cyan9 het volgende:
In een glijdende beweging dus.quote:
Je weet niet hoe het naar beneden ging achter de plantjes!quote:Op zondag 4 juli 2021 16:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zelfs ravijntje doet het dieper lijken dan het was, het was amper een greppeltje.![]()
Inderdaad, nóóit de poorten naar NWS openen.quote:Op zondag 4 juli 2021 16:52 schreef Fred_B het volgende:
NWS / D66, GroenLinks en PvdA: nog dit jaar een kolencentrale sluiten
NWS / ‘Plannen voor ruim zeshonderd nieuwe kolencentrales in Azië...
Hier gaat iets mis.
Ho ho, op kop in de achtervolgende groep.quote:Op zondag 4 juli 2021 16:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Perez alleskunner. Even een F1 race in Oostenrijk doen en nu alweer vooraan in de Tour.
Zie, zo diep is het niet.quote:
Tenzij hij in een bloemperk vol vleesetende planten was gevallen, gingen we daar wel vanuit hoorquote:
Hij heeft veel te schone handjes om te hebben geklauterd. Hij heeft daar gewoon even lekker in de bosjes liggen uitrusten.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wie weet hoe ver hij naar boven is geklauterd Rozjeeeer!
Dat vind ik vooraan genoeg voor Perez.quote:Op zondag 4 juli 2021 16:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ho ho, op kop in de achtervolgende groep.
Ga nou even mee in mijn dramatisering van het geheel.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hij heeft veel te schone handjes om te hebben geklauterd. Hij heeft daar gewoon even lekker in de bosjes liggen uitrusten.
Inmiddels is hij allang en breed overboord gekieperd.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat vind ik vooraan genoeg voor Perez.
Gelukkig een zachte berm zo te zienquote:
Zucht. Nou vooruit.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ga nou even mee in mijn dramatisering van het geheel.
Ahum... Oh wat heftig dit! Dat lijkt de Grand Canyon wel!quote:
Doodsmakken worden hier gemaakt.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zucht. Nou vooruit.
[..]
Ahum... Oh wat heftig dit! Dat lijkt de Grand Canyon wel!![]()
Hoe heeft zoiets ooit kunnen gebeuren?!?
Gruwelijk idd, horrortour!quote:
De Tour voor mij ook. Tennis meer slaapverwekkend. Dat kan me echt niet boeien eigenlijk. Te veel van hetzelfde, en tijdens grand slams nog veel te lang ook, bij de mannen.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:13 schreef Em31 het volgende:
De tour of tennis op de achtergrond is altijd zo lekker rustgevend
WoWquote:
Ik heb door de zondvloed gereden net. Had geen zin om tot 18:00 te wachten tot alles droog was.quote:Op zondag 4 juli 2021 16:57 schreef BillDauterive het volgende:
Hoera, twee minuten nadat ik thuis was begon het te regenen. Nu, zo'n 5 minuten later, regent het keihard.
Meestal is de timing niet zo goed, maar nu wel
Het ligt er voor mij wel aan wié er aan het tennissen is, want sommigen maken wat teveel geluid.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:16 schreef Strani het volgende:
[..]
De Tour voor mij ook. Tennis meer slaapverwekkend. Dat kan me echt niet boeien eigenlijk. Te veel van hetzelfde, en tijdens grand slams nog veel te lang ook, bij de mannen.
Oh ja ook dat jaquote:Op zondag 4 juli 2021 17:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het ligt er voor mij wel aan wié er aan het tennissen is, want sommigen maken wat teveel geluid.
Toch wel hè? De mr dacht dat hij het meende maar ik dacht dat het een sneer was nav Max zijn opmerking gister.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:05 schreef Strani het volgende:
Nou dat was een hele leuke raceHamilton klonk wel weer lekker sarcastisch met zijn compliment over Norris.
Oh wat zei Max?quote:Op zondag 4 juli 2021 17:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Toch wel hè? De mr dacht dat hij het meende maar ik dacht dat het een sneer was nav Max zijn opmerking gister.
Ik heb werkelijk geen idee. Maar ik lees wel in de krant da 165 van de 600 bezoekers besmet zijn geraaktquote:Op zondag 4 juli 2021 17:15 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kan de naam Aspen Valley na vandaag niet meer horen. Wat hebben die tukkers daar uitgespookt joh...![]()
@:Arizona
Dan vind ik 165 nog meevallen, zijn al die tukkers zo tam tijdens orgies?quote:Op zondag 4 juli 2021 17:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Maar ik lees wel in de krant da 165 van de 600 bezoekers besmet zijn geraakt
Dus ik vermoed één grote orgie
Lifehack: Dan zet je het geluid wat zachterquote:Op zondag 4 juli 2021 17:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het ligt er voor mij wel aan wié er aan het tennissen is, want sommigen maken wat teveel geluid.
Joa joa, kiek'n wat t wot!quote:Op zondag 4 juli 2021 17:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan vind ik 165 nog meevallen, zijn al die tukkers zo tam tijdens orgies?
Goed bezig, dapper! Moest je ver?quote:Op zondag 4 juli 2021 17:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb door de zondvloed gereden net. Had geen zin om tot 18:00 te wachten tot alles droog was.
Hoorde zelfs donder in de verte, maar ik besloot het erop te wagen.
Vanmiddag hoorden we dat het er inmiddels meer dan 200 zijnquote:Op zondag 4 juli 2021 17:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Maar ik lees wel in de krant da 165 van de 600 bezoekers besmet zijn geraakt
Dus ik vermoed één grote orgie
Nee kantoor is vrij dichtbijquote:Op zondag 4 juli 2021 17:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goed bezig, dapper! Moest je ver?
Kan me de precieze bewoording niet voor de geest halen maar kwam neer op: Lando is gewoon goed, dat weten we. En dan komt Lewis met zoiets…quote:
Ja da's wel verdacht hè. Zou ook typisch iets voor Lewis zijn om zoiets sarcastisch te zeggen.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kan me de precieze bewoording niet voor de geest halen maar kwam neer op: Lando is gewoon goed, dat weten we. En dan komt Lewis met zoiets…
Ja maar dan hoor je het alsnogquote:Op zondag 4 juli 2021 17:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lifehack: Dan zet je het geluid wat zachter![]()
Ik kijk heel graag tennis, lang leve de Wimbledon-weken! Helaas vandaag een rustdag.
Schaatsen ook inderdaad. Wielrennen vind ik dan weer te slaapverwekkend.
Maar HOE DAN. Ik weet dat jij er geen uitspraken over mag doen.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vanmiddag hoorden we dat het er inmiddels meer dan 200 zijn![]()
Discotheek ging weer open, 800 mensen gelijk daar uitgegaan, op 1 avond de kwart daarvan corona![]()
Vandaag mochten we dus cases van Twente gaan doen en 'Aspen Valley' hoorde ik op bijna elk eilandje vallen waar ik vandaag voorbij liep
via lightningmaps.org kun je het pad van het onweer altijd heel mooi volgen, die site gebruik ik wel om in te schatten of ik beter kan wachten of er nog wel door kanquote:Op zondag 4 juli 2021 17:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee kantoor is vrij dichtbij![]()
Als het met bliksem was geweest, was ik wel daar gebleven. Maar voor dat kleine stukje besloot ik dat ik de gok wel kon wagen.
Op waarde geklopt, in tegenstelling tot die Ollanderquote:Op zondag 4 juli 2021 17:37 schreef Strani het volgende:
Oh wow Van Aert. Ik ga vast warmlopen om straks op HLN te kunnen posten.
Een paar zieken erin met een gekocht testbewijs en het kan best hard gaan in zo'n afgesloten ruimte.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar HOE DAN. Ik weet dat jij er geen uitspraken over mag doen.
Maar ik kan me haast niet voorstellen dat iedereen daar die avond besmet is geraakt.
Ik las eerst trouwens dat er 600 mensen waren ipv 800. Maar hoe dan ook, het zijn bizarre besmettingscijfers
Mensen die een uurtje daarvoor hun Janssen prikje hebben gehad en zich meteen onaantastbaar waanden, QR codes uitgewisseld, een vals negatieve superspreader.... Ik denk een combi hiervanquote:Op zondag 4 juli 2021 17:39 schreef Em31 het volgende:
Zouden ze dan bij de deur gewoon niet gecheckt hebben ofzo? het is wel heel extreem
Jaren Armstrong waren over het algemeen ook vrij saai.quote:
Ja, op 2003 na.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jaren Armstrong waren over het algemeen ook vrij saai.
Ja echt bizarquote:Op zondag 4 juli 2021 17:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar HOE DAN. Ik weet dat jij er geen uitspraken over mag doen.
Maar ik kan me haast niet voorstellen dat iedereen daar die avond besmet is geraakt.
Ik las eerst trouwens dat er 600 mensen waren ipv 800. Maar hoe dan ook, het zijn bizarre besmettingscijfers
quote:Op zondag 4 juli 2021 17:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Was dat van de valpartij van Beloki en dat Armstrong door het gras ging?
Oeh thanks voor de tipquote:Op zondag 4 juli 2021 17:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
via lightningmaps.org kun je het pad van het onweer altijd heel mooi volgen, die site gebruik ik wel om in te schatten of ik beter kan wachten of er nog wel door kan
Demare en Coquard beiden te laat, slechte dag voor Frankrijk.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:22 schreef zorro28 het volgende:
In dit weer te laat binnenkomen vind ik toch wel sneu
Ik eet bij jouquote:
Coquard drie seconden te laatquote:Op zondag 4 juli 2021 18:29 schreef Cyan9 het volgende:
Zeven renners buiten tijd. Op een gegeven moment had ik het toch erger verwacht.
Die heeft dan ook de halve etappe stil gestaan om om te kleden.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:37 schreef Fred_B het volgende:
Rasklimmer Cees Bol komt twee minuten voor Alaphilippe binnen.
Binnenkort te bewonderen in de Cees Bolletjestruiquote:Op zondag 4 juli 2021 18:38 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die heeft dan ook de halve etappe stil gestaan om om te kleden.
quote:Op zondag 4 juli 2021 18:29 schreef Cyan9 het volgende:
Zeven renners buiten tijd. Op een gegeven moment had ik het toch erger verwacht.
quote:Op zondag 4 juli 2021 18:40 schreef AgnesGru het volgende:
[..]![]()
Einde gemist, door enorme regenval lekkage in de keuken
Oh neequote:Op zondag 4 juli 2021 18:40 schreef AgnesGru het volgende:
[..]![]()
Cav op tijd binnen, het groen is vergeven!quote:Op zondag 4 juli 2021 18:29 schreef Cyan9 het volgende:
Ow bah. Hopelijk valt het nog mee.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:40 schreef AgnesGru het volgende:
[..]![]()
Lijkt mee te vallen, wat waterschade in het plafond en een muurtje. (tussen keukendeur en openslaande tuindeuren).quote:
Ik weet niet of onze beukende Italiaan het daar mee eens is.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Cav op tijd binnen, het groen is vergeven!
Laat ze het uitvechten in een beukwedstrijd.quote:Op zondag 4 juli 2021 19:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik weet niet of onze beukende Italiaan het daar mee eens is.
quote:Op zondag 4 juli 2021 18:56 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Lijkt mee te vallen, wat waterschade in het plafond en een muurtje. (tussen keukendeur en openslaande tuindeuren).
En denk dat de lamp ook afgeschreven is, daar liep het water langs
Plus nog een poster die op het muurtje hing. Maar dat is wel vervangbaar.
Baal meer van de waterschade aan het plafond, zien steeds meer plekken.
Is heel tof uitgaan anders hoorquote:Op zondag 4 juli 2021 17:15 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kan de naam Aspen Valley na vandaag niet meer horen. Wat hebben die tukkers daar uitgespookt joh...![]()
@:Arizona
Ze zijn extra bitter natuurlijk na hun uitschakeling op het EK. Maar dit is gewoon zoals het hoort, zó kennen we ze weerquote:Op zondag 4 juli 2021 19:20 schreef AgnesGru het volgende:
De reacties bij hln.be over afstappen van MVDP zijn weer hilarisch trouwens
Gelukkig ook wat realistische reacties, maar man man zitten me toch verzuurde reacties tussen
Er komen daar bijzondere mensen ja.quote:Op zondag 4 juli 2021 19:20 schreef AgnesGru het volgende:
De reacties bij hln.be over afstappen van MVDP zijn weer hilarisch trouwens
Gelukkig ook wat realistische reacties, maar man man zitten me toch verzuurde reacties tussen
Ben jij de superspreader?quote:
En als MVDP goud wint, dan is hij uiteraard een Belgquote:Op zondag 4 juli 2021 19:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze zijn extra bitter natuurlijk na hun uitschakeling op het EK. Maar dit is gewoon zoals het hoort, zó kennen we ze weer
Dat ze dat nu al bekend gemaakt hebben zeg! Mooi dat er een Nederlander in de EK finale staat, het werd weer eens tijd.quote:Op zondag 4 juli 2021 19:58 schreef AgnesGru het volgende:
Net push bericht van het AD:
Kuipers fluit de EK - finale!!!
Nee ben er al een paar jaar niet geweestquote:
Jaaaaaa toetertjes!quote:Op zondag 4 juli 2021 19:58 schreef AgnesGru het volgende:
Dat zeggen ze allemaalquote:
Bjornquote:Op zondag 4 juli 2021 19:58 schreef AgnesGru het volgende:
Wusssaaaaaahquote:
Ja jij wil in Spanje wonenquote:Op zondag 4 juli 2021 20:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoorWas 30 graden, en is nog steeds 30 graden. En hier binnen ook.
Is ook niet officieel bekendgemaakt, maar wel uitgelekt zoals dat tegenwoordig gaatquote:Op zondag 4 juli 2021 19:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat ze dat nu al bekend gemaakt hebben zeg! Mooi dat er een Nederlander in de EK finale staat, het werd weer eens tijd.
En waarom wilde ze dat pakketje ook weer?quote:
Die zou niet misstaan op het voetbalveld.quote:
Ja, dat kon ik nou ook niet echt goed verstaan.quote:Op zondag 4 juli 2021 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En waarom wilde ze dat pakketje ook weer?![]()
Omdat de Turken boos zijnquote:Op zondag 4 juli 2021 20:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is ook niet officieel bekendgemaakt, maar wel uitgelekt zoals dat tegenwoordig gaat
Moet ook ineens denken aan dit pareltje van een video; vrouw wordt gearresteerd en beweert dat dit illegaal is omdat ze een "free citizen" is, gebaseerd op een verouderde wet ergens uit de 18e eeuwquote:Op zondag 4 juli 2021 20:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat kon ik nou ook niet echt goed verstaan.
Die kunnen nu niet tüteren.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2021 21:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Moet ook ineens denken aan dit pareltje van een video; vrouw wordt gearresteerd en beweert dat dit illegaal is omdat ze een "free citizen" is, gebaseerd op een verouderde wet ergens uit de 18e eeuw![]()
Niet nodig, dit is in scene gezet, is niet echtquote:
Ja echt wat een heldquote:Op zondag 4 juli 2021 21:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Die agent blijft wel heel vriendelijk en rustig.
"This is rape."
Omdat bij hem UPS af en aan kwam met pakketjes, dus daar was dan natuurlijk iets niet in de haak.quote:Op zondag 4 juli 2021 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 juli 2021 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik werd ook maar meergesleept als minderjarige
Deze is dan weer wel echt (nou ja je weet het nooit). Dit soort overijverige betweters die gaan filmen als bewijs van hun gelijk (terwijl ze er volkomen naast zitten), heb je er daar genoeg.quote:Op zondag 4 juli 2021 21:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Moet ook ineens denken aan dit pareltje van een video; vrouw wordt gearresteerd en beweert dat dit illegaal is omdat ze een "free citizen" is, gebaseerd op een verouderde wet ergens uit de 18e eeuw![]()
Onze eigen factchecker Redefinequote:Op zondag 4 juli 2021 21:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Omdat bij hem UPS af en aan kwam met pakketjes, dus daar was dan natuurlijk iets niet in de haak.
Maar plausibel hoeft dit niet te zijn, want het is toch nep.
quote:
Met dit weer steeds komen we nooit van die smeerlappen afquote:Op zondag 4 juli 2021 22:08 schreef egeltje1985 het volgende:
Slakken gevonden op m'n dakterras. Nu weet ik wie de plantjes heeft opgegeten. Ik heb ze een lesje vliegen gegeven.
Ja die hufters zijn echt kampioen in het opeten van plantjesquote:Op zondag 4 juli 2021 22:08 schreef egeltje1985 het volgende:
Slakken gevonden op m'n dakterras. Nu weet ik wie de plantjes heeft opgegeten. Ik heb ze een lesje vliegen gegeven.
Mijn wolkbreuk is eindelijk bij jouquote:
Ja, bedankt. Goed voor de tuinquote:
In mijn slaapkamer niet in ieder geval.quote:
VERZUIP DE SLAKKENquote:Op zondag 4 juli 2021 22:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, bedankt. Goed voor de tuin
Thanksquote:
Ja, precies.quote:
Met de meesten gaat t prima, maar 1 pot was laatst helemaal leeg gegeten.quote:Op zondag 4 juli 2021 22:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja die hufters zijn echt kampioen in het opeten van plantjes![]()
We hebben het dit jaar geprobeerd door er fijn gaas overheen te spannen; lijkt nu aardig te lukken
Zijn je plantjes helemaal dood of nog wel te redden?
Heeft zich al lekker uitgekleed om lekker te gaan zwemmenquote:Op zondag 4 juli 2021 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, precies.Ik zag nog een naaktslak op het pad.
Gelijk heeft ie.quote:Op zondag 4 juli 2021 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heeft zich al lekker uitgekleed om lekker te gaan zwemmen
* Aoibhin stuurt zondvloed naar Rogerquote:
Zondequote:Op zondag 4 juli 2021 22:34 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Met de meesten gaat t prima, maar 1 pot was laatst helemaal leeg gegeten.
Welke kijk je?quote:Op zondag 4 juli 2021 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelijk heeft ie.
Die stortbui kwam trouwens wel mooi in pas met de film.
Dank, ik kijk er naar uit.quote:
The hurricane heist.quote:
Kom eens met hun nuttige eigenschappen.quote:Op zondag 4 juli 2021 22:43 schreef Strani het volgende:
Wat een slakkenhaat hierIk zou me er toch voor willen hard maken dat ook slakken niet zomaar zonder noodzaak gedood worden.
Toch liggen die losers meteen verschroeid op straat als de zon maar een beetje begint te schijnen, dus gewoon nutteloos zijn ze.quote:Op zondag 4 juli 2021 22:43 schreef Strani het volgende:
Wat een slakkenhaat hierIk zou me er toch voor willen hard maken dat ook slakken niet zomaar zonder noodzaak gedood worden.
Een secreet.quote:Op zondag 4 juli 2021 22:44 schreef Strani het volgende:
Ik zit op ITV een docu te kijken over William en Harry, die behoorlijk recent is. Wel interessant. Ik heb zelf bij Harry wel het gevoel dat hij vrij oprecht is, maar bij Meghan minder. En dat zij hem beïnvloedt.
https://factsaboutsnails.com/snail-facts/do-snails-sleep/quote:Op zondag 4 juli 2021 22:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kom eens met hun nuttige eigenschappen.
Alsof dat bij jou niet hetzelfde is met die Friese melkflessen van je.quote:Op zondag 4 juli 2021 22:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Toch liggen die losers meteen verschroeid op straat als de zon maar een beetje begint te schijnen, dus gewoon nutteloos zijn ze.
Ja, welke nuttige eigenschappen hebben wij inderdaad. Die hebben we niet inderdaad. failed experiment.quote:Op zondag 4 juli 2021 22:47 schreef Strani het volgende:
[..]
https://factsaboutsnails.com/snail-facts/do-snails-sleep/
En daarbij is het voor het ecosysteem maar de vraag wat de nuttige eigenschappen van de mens zoal zijn
Is dit echt? Fascinerend welquote:Op zondag 4 juli 2021 22:47 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Gezichtsbeharing net als je idool?
En die mooie huisjes kunnen mooi gebruikt worden om ze mooi op te dienen met knoflook en kruidenboter.quote:
Dat hoeft voor mij dan ook weer nietquote:Op zondag 4 juli 2021 22:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En die mooie huisjes kunnen mooi gebruikt worden om ze mooi op te dienen met knoflook en kruidenboter.
Ja, maar dat zijn de verkeerde. Naaktslakken wil je niet eten.quote:Op zondag 4 juli 2021 22:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat hoeft voor mij dan ook weer niet
Maar als je jezelf wat tijd wilt besparen met koken, bij @:Em31 op straat liggen ze gaar en wel voor het oprapen
Die huisjes moeten toch érgens zijn, gewoon zoeken in de berm!quote:Op zondag 4 juli 2021 23:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn de verkeerde. Naaktslakken wil je niet eten.
En vissen zijn vissen, maar toch heb ik liever een moot zalm dan een gup op mijn bord.quote:Op zondag 4 juli 2021 23:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Die huisjes moeten toch érgens zijn, gewoon zoeken in de berm!
Je zou trouwens denken dat het geen verschil moet maken. Slakken zijn slakken.
Kan je dat huidje er dan niet afhalen. Bij een koe eet ik de huid ook niet op.quote:Op zondag 4 juli 2021 23:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En vissen zijn vissen, maar toch heb ik liever een moot zalm dan een gup op mijn bord.![]()
Juist omdat ze geen huis hebben, hebben naaktslakken een veel taaiere huid. Dat wordt dus nog erger als je ze gaart.
Nee, geen eigen onderzoek.![]()
Ik neem aan dat ze dat wel geprobeerd hebben, maar dat het de moeite niet waard is.quote:Op zondag 4 juli 2021 23:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je dat huidje er dan niet afhalen. Bij een koe eet ik de huid ook niet op.
ttsssssquote:Op zondag 4 juli 2021 23:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze dat wel geprobeerd hebben, maar dat het de moeite niet waard is.
In het Engels zit er dan ook verschil in, Slugs and Snails.quote:Op zondag 4 juli 2021 23:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Die huisjes moeten toch érgens zijn, gewoon zoeken in de berm!
Je zou trouwens denken dat het geen verschil moet maken. Slakken zijn slakken.
Ik vind het wel iets voor jou om precies te weten wat voor kruiden daarbij horenquote:Op zondag 4 juli 2021 23:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze dat wel geprobeerd hebben, maar dat het de moeite niet waard is.
quote:Op zondag 4 juli 2021 22:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Alsof dat bij jou niet hetzelfde is met die Friese melkflessen van je.
Ah merci.quote:Op maandag 5 juli 2021 08:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
* Thee en koffie neerzet.
Goedemorgen.
Nee, dat soort mensen ken ik niet.quote:Op maandag 5 juli 2021 08:58 schreef Yesse het volgende:
GOEDEMORGEN! Ken je van die mensen die op zondagavond zeggen zin te hebben in hun werk, want het werk is zo leuk?
Ik heb meestal wel plezier in mijn werk. Maar zondagavond er naar uit kijken gaat mij wat te verquote:Op maandag 5 juli 2021 08:58 schreef Yesse het volgende:
GOEDEMORGEN! Ken je van die mensen die op zondagavond zeggen zin te hebben in hun werk, want het werk is zo leuk? Ik heb leuk werk, bij een leuke organisatie en heb een hoop vrijheid in mijn werk. En toch heb ik vaak moeite met opstarten en motivatie behouden.Overigens zowel op kantoor als thuis. Thuis is misschien zelfs nog wel een iets motiverendere plek omdat ik het gevoel heb dat ik dan echt iets moet uitvoeren terwijl ik op kantoor kletspraatjes met collega's onbewust schaar onder "werkzaamheden"
Ja een collega van mij is ook zoquote:Op maandag 5 juli 2021 08:58 schreef Yesse het volgende:
GOEDEMORGEN! Ken je van die mensen die op zondagavond zeggen zin te hebben in hun werk, want het werk is zo leuk? Ik heb leuk werk, bij een leuke organisatie en heb een hoop vrijheid in mijn werk. En toch heb ik vaak moeite met opstarten en motivatie behouden.Overigens zowel op kantoor als thuis. Thuis is misschien zelfs nog wel een iets motiverendere plek omdat ik het gevoel heb dat ik dan echt iets moet uitvoeren terwijl ik op kantoor kletspraatjes met collega's onbewust schaar onder "werkzaamheden"
Samequote:Op maandag 5 juli 2021 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind mijn werk leuk, maar ik vind mijn vrije tijd leuker.
Ik stuur nog altijd eerder een mail dan dat ik iemand op bel eigenlijk. Maar dat heeft ook wel te maken met vastlegging van zaken. Wanneer je iets mailt, dan ligt het vast op papier. Terwijl wanneer je iemand belt, ligt dat verder niet vast.quote:Op maandag 5 juli 2021 10:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Same![]()
Er zijn ook wel dagen bij dat ik er meer zin in heb dan andere dagen.
Ik vind het vooral fijn van mijn baan dat ik op bepaalde dingen nu meer durf dan eerst. Mensen opbellen vond ik altijd heel eng en dat schoof ik dan maar voor me uit. Nu heb ik daar helemaal geen moeite meer mee
Dat is eigenlijk het punt waarop ik daarna geen zin meer heb om iets nieuws te starten. Zelfs als er wel wat kleine dingen liggen.quote:Op maandag 5 juli 2021 09:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben bijna al mijn werk al af. En dan heb ik eigenlijk even niks meer te doen.
Oh ja bij mij is de afleiding op kantoor juist veel groter. Thuis doe ik ook wel eens dingen die niet bij werk horen maar dat is iets wat op kantoor ook gebeurt (Fok bijvoorbeeldquote:Op maandag 5 juli 2021 09:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Qua motivatie werk ik liever op kantoor juist, want minder afleiding en je zit toch in een 'bubbel' met andere mensen die ook werken. Thuis zal ik veel meer afleiding hebben van dingen om me heen, en ik vind het ook wel fijn om na kantoor thuis te komen en dan echt niks meer te hoeven; dat thuis ook echt gewoon thuis is
Ik mis niet de reistijd maar wel de reis. Ik fiets altijd naar werk en dat is altijd wel lekker. Maar het feit dat dat betekent dat ik 3 kwartier eerder moet opstaan en ook nog eens 3 kwartier later thuis ben en dan gelijk moet koken..quote:Op maandag 5 juli 2021 10:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
en, ik niet eerst nog zo'n drie kwartier naar huis moet, voordat ik ook daadwerkelijk klaar ben met werken.
Ik sta wel om dezelfde tijd op wanneer ik thuiswerk. Dan doe ik even een Ommetje voordat ik achter mijn bureau kruip i.p.v. dat ik met de auto naar kantoor ga. Thuis begin ik dan dus ook altijd vroeger. En ik kan ook weer vroeger stoppen. Of ik werk tot dezelfde tijd door als wanneer ik op kantoor zou doen. Maar dan alsnog heb ik geen reistijd, dus ben ik weer eerder vrij.quote:Op maandag 5 juli 2021 10:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk het punt waarop ik daarna geen zin meer heb om iets nieuws te starten. Zelfs als er wel wat kleine dingen liggen.
[..]
Oh ja bij mij is de afleiding op kantoor juist veel groter. Thuis doe ik ook wel eens dingen die niet bij werk horen maar dat is iets wat op kantoor ook gebeurt (Fok bijvoorbeeld) Maar op kantoor wil ik ook altijd meedoen aan elk gesprek dat op de afdeling wordt gehouden zo ongeveer
En dat kan thuis niet dus die tijd heb ik dan 'over' om te werken
[..]
Ik mis niet de reistijd maar wel de reis. Ik fiets altijd naar werk en dat is altijd wel lekker. Maar het feit dat dat betekent dat ik 3 kwartier eerder moet opstaan en ook nog eens 3 kwartier later thuis ben en dan gelijk moet koken..
Sterkte.quote:
niet eens voor mezelf, maar om een vraag voor m'n moeder te stellenquote:
Ah, zoquote:Op maandag 5 juli 2021 10:19 schreef Yesse het volgende:
Oh ja bij mij is de afleiding op kantoor juist veel groter. Thuis doe ik ook wel eens dingen die niet bij werk horen maar dat is iets wat op kantoor ook gebeurt (Fok bijvoorbeeld) Maar op kantoor wil ik ook altijd meedoen aan elk gesprek dat op de afdeling wordt gehouden zo ongeveer
En dat kan thuis niet dus die tijd heb ik dan 'over' om te werken
Onze vrede wil nog niet zo hèquote:
Oeh handigquote:Op maandag 5 juli 2021 10:32 schreef Koen66 het volgende:
hmmm vanaf volgend jaar statiegeld op blikjes. Zal ik wel de nare gewoonte die blikjes in elkaar te duwen moeten afwennen
Succes!quote:Op maandag 5 juli 2021 10:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet eens voor mezelf, maar om een vraag voor m'n moeder te stellen
Hopelijk komen er dan wel beelden van die therapie. Dat willen we natuurlijk wel zien.quote:Op maandag 5 juli 2021 10:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Onze vrede wil nog niet zo hè
Zo zie je maar, je kan wel ergens een handtekening zetten maar dat betekent nog niet dat al die lang opgebouwde woede ook direct weg is. Ik denk dat we in therapie moeten.
een soort gewapende vredequote:Op maandag 5 juli 2021 10:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo zie je maar, je kan wel ergens een handtekening zetten maar dat betekent nog niet dat al die lang opgebouwde woede ook direct weg is. Ik denk dat we in therapie moeten.
tsja haar geestelijke staat is matig en ze is ook nooit doortastend genoeg voor dergelijke zakenquote:Op maandag 5 juli 2021 10:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Succes!Lief dat je dat voor haar doet
Het wordt intens, dat weet ik nu alquote:Op maandag 5 juli 2021 10:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hopelijk komen er dan wel beelden van die therapie. Dat willen we natuurlijk wel zien.
Er zijn verdachte praktijken gaande! Een komen en gaan van UPS vans, dat moet wel iets schimmigs zijn.quote:Op zondag 4 juli 2021 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@Redefine, grijp in aub!quote:Op maandag 5 juli 2021 10:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Er zijn verdachte praktijken gaande! Een komen en gaan van UPS vans, dat moet wel iets schimmigs zijn.
Als de mod het zegtquote:Op maandag 5 juli 2021 10:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Er zijn verdachte praktijken gaande! Een komen en gaan van UPS vans, dat moet wel iets schimmigs zijn.
Enige verdachte was die dame zelf.quote:Op maandag 5 juli 2021 10:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat ligt nu toch echt niet aan mijquote:Op maandag 5 juli 2021 10:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat was de vermomming dan goed die keren dat ik je in levende lijve zagquote:Op maandag 5 juli 2021 10:46 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind het wel leuk om te lezen dat niemand het doorheeft dat ik die vrouw ben. Zo zie ik er echt uit.
Nu je het zegt, dat postuur, klein en 'goed gevuld' is precies jij idd.quote:Op maandag 5 juli 2021 10:46 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind het wel leuk om te lezen dat niemand het doorheeft dat ik die vrouw ben. Zo zie ik er echt uit.
Ja. Hopelijk staan er geen losse tafels en stoelen. Anders gaat ze daar nog mee gooienquote:Op maandag 5 juli 2021 10:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Het wordt intens, dat weet ik nu alVooral aan Em's kant dan, ik sta er toch wat meer ontspannen in.
Nee. Ik moet @Cyan9 toch wel zijn gang kunnen laten gaan als Karen.quote:
te belachelijk voor woorden dit. Ze maken zelf een fout en zijn niet bereid dit te herstellenquote:Op maandag 5 juli 2021 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)administratieve-fout
Bonden en bureaucratie![]()
Inderdaad, totaal belachelijk dit.quote:Op maandag 5 juli 2021 10:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
te belachelijk voor woorden dit. Ze maken zelf een fout en zijn niet bereid dit te herstellen
Misschien zaten er wel schoenen met groene veters in dat pakketjequote:Op maandag 5 juli 2021 10:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu je het zegt, dat postuur, klein en 'goed gevuld' is precies jij idd.
Lijkt de belastingdienst wel.quote:Op maandag 5 juli 2021 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)administratieve-fout
Bonden en bureaucratie![]()
Ik ookquote:Op maandag 5 juli 2021 10:32 schreef Koen66 het volgende:
hmmm vanaf volgend jaar statiegeld op blikjes. Zal ik wel de nare gewoonte die blikjes in elkaar te duwen moeten afwennen
ahja ik moet donderdag weerquote:Op maandag 5 juli 2021 12:17 schreef BillDauterive het volgende:
Jeuh, mn moeder heeft haar tweede vaccinatie binnen. De rolstoel was dit keer een stuk beter dan de vorige en de prik zat er ook zo in. Vanmiddag maar een doosje bonbons voor haar halen.
Ook fijn, dan ben je er ten minste van af (mits het geen jaarlijks ding wordt)quote:
ik ben helaas bang dat een Corona vaccinatie voorlopig wel wat vaker nodig zal blijken te zijnquote:Op maandag 5 juli 2021 12:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ook fijn, dan ben je er ten minste van af (mits het geen jaarlijks ding wordt)
Als je slechts half gevaccineerd bent, dan kan die delta variant alsnog hard toeslaan.
Waarom hoorde ik niksquote:
Ja, dat denk ik ook, maar goed, dat zien we dan wel weer. Voor nu hebben we aan deze twee vaccinaties genoegquote:Op maandag 5 juli 2021 12:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben helaas bang dat een Corona vaccinatie voorlopig wel wat vaker nodig zal blijken te zijn
Jij speelt zeker met hun onder één hoedje, Tanyaoibhina!quote:
Goed hè, volledig animatronisch.quote:Op maandag 5 juli 2021 10:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat was de vermomming dan goed die keren dat ik je in levende lijve zag
Dan ben ik echt op m'n best.quote:Op maandag 5 juli 2021 10:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Ik moet @:Cyan9 toch wel zijn gang kunnen laten gaan als Karen.