quote:Geef S Vettel de auto van die Hollander. en hij wint.
quote:Zal wel zijn! Is nog steeds onze landgenoot (geboren te Hasselt en een Belgische moeder) met een Nederlandse licentie.
Tjongejongejonge, ze zijn wel triest nationalistisch daar hèquote:Op zondag 4 juli 2021 14:35 schreef AgnesGru het volgende:
Even genieten bij hln.be, onder een artikel of Verstappen een hattrick kan scoren:
[..]
[..]
Strohalmen enzoquote:Op zondag 4 juli 2021 14:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Tjongejongejonge, ze zijn wel triest nationalistisch daar hè
Hoe doet hun Vandoorne het.quote:Op zondag 4 juli 2021 14:35 schreef AgnesGru het volgende:
Even genieten bij hln.be, onder een artikel of Verstappen een hattrick kan scoren:
[..]
[..]
Leek wel of hij vergeten was dat hij de Mercedessen moest tegen houdenquote:
Zoveel ergernis, echt… je had een fucking taak, die Mercedessen op afstand houden, NIET Lando voorblijven fokking ego dat je er bent/hebtquote:Op zondag 4 juli 2021 15:11 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Leek wel of hij vergeten was dat hij de Mercedessen moest tegen houden
Plan B.quote:Op zondag 4 juli 2021 15:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Red Bull tactiek kan de prullenbak in.
Echt hequote:Op zondag 4 juli 2021 15:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zoveel ergernis, echt… je had een fucking taak, die Mercedessen op afstand houden, NIET Lando voorblijven fokking ego dat je er bent/hebt
quote:
Het magquote:
Ik snap eigenlijk niet waarom Bottas Hamilton niet aan zou mogen vallen. Door z’n stand in het WK-schap?quote:
En anders wordt Lewis verdrietigquote:Op zondag 4 juli 2021 16:07 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet waarom Bottas Hamilton niet aan zou mogen vallen. Door z’n stand in het WK-schap?
Lewis is de #1. Bottas krijgt niet eens echt de kans om hoger te komen dan Lewis, ze zorgen er wel voor dat het scenario Rosberg zich niet herhaalt. Daarom zie ik Russell ook echt niet naast Lewis.quote:Op zondag 4 juli 2021 16:07 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet waarom Bottas Hamilton niet aan zou mogen vallen. Door z’n stand in het WK-schap?
quote:
Oh serieus? Verklaart misschien waarom die Tsjech niet woest werdquote:Op zondag 4 juli 2021 16:19 schreef GeorgeM het volgende:
Bjorn zat tóch goed met de hoekschop voor Denemarken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |