te belachelijk voor woorden dit. Ze maken zelf een fout en zijn niet bereid dit te herstellenquote:Op maandag 5 juli 2021 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)administratieve-fout
Bonden en bureaucratie![]()
Inderdaad, totaal belachelijk dit.quote:Op maandag 5 juli 2021 10:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
te belachelijk voor woorden dit. Ze maken zelf een fout en zijn niet bereid dit te herstellen
Misschien zaten er wel schoenen met groene veters in dat pakketjequote:Op maandag 5 juli 2021 10:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu je het zegt, dat postuur, klein en 'goed gevuld' is precies jij idd.
Lijkt de belastingdienst wel.quote:Op maandag 5 juli 2021 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)administratieve-fout
Bonden en bureaucratie![]()
Ik ookquote:Op maandag 5 juli 2021 10:32 schreef Koen66 het volgende:
hmmm vanaf volgend jaar statiegeld op blikjes. Zal ik wel de nare gewoonte die blikjes in elkaar te duwen moeten afwennen
ahja ik moet donderdag weerquote:Op maandag 5 juli 2021 12:17 schreef BillDauterive het volgende:
Jeuh, mn moeder heeft haar tweede vaccinatie binnen. De rolstoel was dit keer een stuk beter dan de vorige en de prik zat er ook zo in. Vanmiddag maar een doosje bonbons voor haar halen.
Ook fijn, dan ben je er ten minste van af (mits het geen jaarlijks ding wordt)quote:
ik ben helaas bang dat een Corona vaccinatie voorlopig wel wat vaker nodig zal blijken te zijnquote:Op maandag 5 juli 2021 12:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ook fijn, dan ben je er ten minste van af (mits het geen jaarlijks ding wordt)
Als je slechts half gevaccineerd bent, dan kan die delta variant alsnog hard toeslaan.
Waarom hoorde ik niksquote:
Ja, dat denk ik ook, maar goed, dat zien we dan wel weer. Voor nu hebben we aan deze twee vaccinaties genoegquote:Op maandag 5 juli 2021 12:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben helaas bang dat een Corona vaccinatie voorlopig wel wat vaker nodig zal blijken te zijn
Jij speelt zeker met hun onder één hoedje, Tanyaoibhina!quote:
Goed hè, volledig animatronisch.quote:Op maandag 5 juli 2021 10:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat was de vermomming dan goed die keren dat ik je in levende lijve zag
Dan ben ik echt op m'n best.quote:Op maandag 5 juli 2021 10:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Ik moet @:Cyan9 toch wel zijn gang kunnen laten gaan als Karen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |