Met de meesten gaat t prima, maar 1 pot was laatst helemaal leeg gegeten.quote:Op zondag 4 juli 2021 22:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja die hufters zijn echt kampioen in het opeten van plantjes![]()
We hebben het dit jaar geprobeerd door er fijn gaas overheen te spannen; lijkt nu aardig te lukken
Zijn je plantjes helemaal dood of nog wel te redden?
Heeft zich al lekker uitgekleed om lekker te gaan zwemmenquote:Op zondag 4 juli 2021 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, precies.Ik zag nog een naaktslak op het pad.
Gelijk heeft ie.quote:Op zondag 4 juli 2021 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heeft zich al lekker uitgekleed om lekker te gaan zwemmen
* Aoibhin stuurt zondvloed naar Rogerquote:
Zondequote:Op zondag 4 juli 2021 22:34 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Met de meesten gaat t prima, maar 1 pot was laatst helemaal leeg gegeten.
Welke kijk je?quote:Op zondag 4 juli 2021 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelijk heeft ie.
Die stortbui kwam trouwens wel mooi in pas met de film.
Dank, ik kijk er naar uit.quote:
The hurricane heist.quote:
Kom eens met hun nuttige eigenschappen.quote:Op zondag 4 juli 2021 22:43 schreef Strani het volgende:
Wat een slakkenhaat hierIk zou me er toch voor willen hard maken dat ook slakken niet zomaar zonder noodzaak gedood worden.
Toch liggen die losers meteen verschroeid op straat als de zon maar een beetje begint te schijnen, dus gewoon nutteloos zijn ze.quote:Op zondag 4 juli 2021 22:43 schreef Strani het volgende:
Wat een slakkenhaat hierIk zou me er toch voor willen hard maken dat ook slakken niet zomaar zonder noodzaak gedood worden.
Een secreet.quote:Op zondag 4 juli 2021 22:44 schreef Strani het volgende:
Ik zit op ITV een docu te kijken over William en Harry, die behoorlijk recent is. Wel interessant. Ik heb zelf bij Harry wel het gevoel dat hij vrij oprecht is, maar bij Meghan minder. En dat zij hem beïnvloedt.
https://factsaboutsnails.com/snail-facts/do-snails-sleep/quote:Op zondag 4 juli 2021 22:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kom eens met hun nuttige eigenschappen.
Alsof dat bij jou niet hetzelfde is met die Friese melkflessen van je.quote:Op zondag 4 juli 2021 22:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Toch liggen die losers meteen verschroeid op straat als de zon maar een beetje begint te schijnen, dus gewoon nutteloos zijn ze.
Ja, welke nuttige eigenschappen hebben wij inderdaad. Die hebben we niet inderdaad. failed experiment.quote:Op zondag 4 juli 2021 22:47 schreef Strani het volgende:
[..]
https://factsaboutsnails.com/snail-facts/do-snails-sleep/
En daarbij is het voor het ecosysteem maar de vraag wat de nuttige eigenschappen van de mens zoal zijn
Is dit echt? Fascinerend welquote:Op zondag 4 juli 2021 22:47 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Gezichtsbeharing net als je idool?
En die mooie huisjes kunnen mooi gebruikt worden om ze mooi op te dienen met knoflook en kruidenboter.quote:
Dat hoeft voor mij dan ook weer nietquote:Op zondag 4 juli 2021 22:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En die mooie huisjes kunnen mooi gebruikt worden om ze mooi op te dienen met knoflook en kruidenboter.
Ja, maar dat zijn de verkeerde. Naaktslakken wil je niet eten.quote:Op zondag 4 juli 2021 22:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat hoeft voor mij dan ook weer niet
Maar als je jezelf wat tijd wilt besparen met koken, bij @:Em31 op straat liggen ze gaar en wel voor het oprapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |