Nee helaas, die positie is bij mij al vergeven. Ik mocht er maar 1 kiezen die mag, ondanks relatie. En dat is dan toch Pink. Meer om de alles dan om de pure looks overigens.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:33 schreef exode het volgende:
Een heterovriendin keek op mijn aanraden jaren geleden The L Word, ik kreeg de volgende dag een Appje van haar man 'Bedankt!'. Die had daarna de nacht van zijn leven![]()
Ze is bekend geworden met de film Flashdance overigens.
Maar echt, verloofd of niet, als Jennifer voor de deur staatVooral die attitude in The L word
![]()
En nog steeds want in de new L word is ze nog steeds lekker, zo.
Ja!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:37 schreef Declan-Harp het volgende:
Nog een sexy vrouw; Tatiana Maslany. Ze is ge-wel-dig in Orphan Black!
[ afbeelding ]
Niet Isabella Rosalini op een gelamineerd kaartje?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee helaas, die positie is bij mij al vergeven. Ik mocht er maar 1 kiezen die mag, ondanks relatie. En dat is dan toch Pink. Meer om de alles dan om de pure looks overigens.
So gay![]()
Ik weet niet eens wie dat isquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Niet Isabella Rosalini op een gelamineerd kaartje?
Kijk, dit ken ik dan weer wel.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zo'n lijst nooit lamineren.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja diequote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:04 schreef lunapuella het volgende:
Rosalini ken ik ook niet, wel Rossellini.![]()
Op Jennifer Beal zou ik het ook wel kunnen denk ik.
Mijn eeuwige girl crushes blijven toch Keira Knightley en Faye Marsay in Pride.![]()
Flashdancequote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:10 schreef Vaiana het volgende:
Nog nooit van gehoord. Googelen helpt met een beeld vormen, maar dan ken ik haar nog steeds niet.
En die opruimcoach zegt dan: If you don’t love it or use it, it’s going!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:13 schreef Leandra het volgende:
Oh mên, mijn ouders zijn aan het verhuizen naar ons appartementje en dat staat letterlijk helemaal vol, met kasten, met dozen en meer kasten en meer dozen en nog meer dozen.
Het is om te janken.
Ik zei al tegen mijn moeder: als jullie doodgaan dan beginnen we daar echt niet aan en laten we gewoon zo'n ruimingsbedrijf komen, dus als je wilt dat er belangrijke dingen blijven dan moet je zorgen dat je gaat puinruimen, want nu gaat niemand er doorheen om de belangrijke dingen eruit te zoeken, daar doet zo'n ruimingsbedrijf het voor, voor dat soort zaken.
Ik schaam me om toe te geven dat dit echt fantastisch klinktquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:57 schreef LeSage het volgende:
Ik heb vandaag echt heerlijk mijn washok opgeruimd. Bakken gehaald bij de action voor alle soorten poeders (kleur/wit/soda/biotex). Bak voor de flessen. Labels erop geplakt en alle losliggende zooi naar de plek gebracht waar het hoort![]()
Mijn innerlijke huisvrouw (ik stop haar meestal heel ver weg in een veilig hoekje) werd er helemaal gelukkig van
Moet je op TikTok gaan kijken. Zoek maar op cleantok of restockquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik schaam me om toe te geven dat dit echt fantastisch klinkt
Oooooh nee das niet goed voor me. Ik ben al te gestructureerd voor mijn chaotische vriend, levert alleen maar irritatie op.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Moet je op TikTok gaan kijken. Zoek maar op cleantok of restock
ze lijkt op mijn vorige buurvrouw, word er niet warm vanquote:
Heel eerlijk voegt niets toe aan functionaliteit. Waarom zou ik in vredesnaam pods oid in een onpraktische gezellige pot willen doen als het achter een deurtje staat.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:15 schreef amaranta het volgende:
Bijvoorbeeld
https://vm.tiktok.com/ZMdUY4cRY/
Doeiii avond, ik ga even een uurtje mijn verstand vergapenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Moet je op TikTok gaan kijken. Zoek maar op cleantok of restock
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:38 schreef exode het volgende:
Morgen gaat verloofde op kamp, misschien wil Jennifer mij wel gezelschap houden.
Qua mannen heb ik een gekke smaak denk ik, ik vond vroeger (jaren 90 dus) Axl Rose en Edgar Davids knap en Rob Lowe.
Deze mensen hebben laundry rooms. Dat staat niet achter een kastjequote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:36 schreef Roosgeluk het volgende:
[..]
Heel eerlijk voegt niets toe aan functionaliteit. Waarom zou ik in vredesnaam pods oid in een onpraktische gezellige pot willen doen als het achter een deurtje staat.
Je zet het niet gezellig weg in de vakkenkast in de woonkamer.
Lekker waskot uitmesten en praktische actionbakken steken wordt mijn add hoofd wel lekker rustig van. Ik houd van orde en netjes. Mn hoofd is al druk zat.
Een uurtje hahaha wat ben je heerlijk naïef 😅quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:39 schreef LeSage het volgende:
[..]
Doeiii avond, ik ga even een uurtje mijn verstand vergapen
Er valt nu letterlijk niet te leven, de verhuizers hebben een pad door de woonkamer gemaakt, that's it, alles, letterlijk alles, staat vol met dozen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:47 schreef oh-oh het volgende:
Haha ik geloof niet dat mijn ouders het zouden waarderen als ik me met hun spullen zou bemoeien meteen bij een verhuizing. Andersom nog minder. Of blijft dat appartement van jullie? Of verwacht je dat ze morgen dood zijn beiden? Chill joh.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:45 schreef BE het volgende:
[..]Axl Rose!
![]()
![]()
Echt... what the hell was I thinking!![]()
En ik had ooit een vriendje die leek op Bon Jovi! Srsly!Zelfde kaaklijn en jukbeenderen.
Ik had stille hoop.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Een uurtje hahaha wat ben je heerlijk naïef 😅
En dat je dan speciaal een paar tellen stilstaat elke keer als je die opgeruimde kamer, hoek of kast tegen komt en dan zo’n voldoen gevoel ervaart.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:57 schreef LeSage het volgende:
Ik heb vandaag echt heerlijk mijn washok opgeruimd. Bakken gehaald bij de action voor alle soorten poeders (kleur/wit/soda/biotex). Bak voor de flessen. Labels erop geplakt en alle losliggende zooi naar de plek gebracht waar het hoort![]()
Mijn innerlijke huisvrouw (ik stop haar meestal heel ver weg in een veilig hoekje) werd er helemaal gelukkig van
Ik raak wel altijd gemotiveerd/geïnspireerd van zulke filmpjes maar in de praktijk kan ik weinig toepassen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:14 schreef LeSage het volgende:
Ik ben trouwens vooral vol verbazing aan het kijken wat die Amerikanen allemaal kopen. Wasmiddel voor een jaar of 6 per keer, maar ze blijken dan ook 4 verschillende goedjes per was te gebruiken.
En die koelkasten/voorraadkasten, allemaal van die voorverpakte zooi, super veel ontbijt’granen’, blikjes frisdrank.
Ik snap het niet geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte Leandra, helemaal als je moet helpen... Lijkt me wel lastig zo, kan me voorstellen dat je moeder het niet (aan)kan maar wie doet het dan...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Oooooh ja! Op alle4quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind Johnny Depp en David Duchovny echt hot maar ik heb stiekem een crush op Thomas Acda en Ricky Gervais omdat ik ze zo leuk vind.
Ftfyquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh Leandra nu zie ik het punt wel ja...
De reis van m'n hond Mårten is geregeld like omg wat doe ik toch weer allemaal
Hugh Grant dan weer echt nietquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oooooh ja! Op alle4![]()
Hugh Laurie en Hugh Grant ook trouwens
Oh jammer ik vond het mini o-tje zo schattigquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hugh Grant dan weer echt niet
Oh en hij heet gewoon Maarten want Mårten spreek je uit als Morten.
Hij lijkt sprekend op ET.
Eddie Vedderquote:Op woensdag 23 juni 2021 00:00 schreef oh-oh het volgende:
Axl heb ik altijd een griezel gevonden maar ik had echt een meeeegaaaaaaa crush op Eddie Vedder vroeger en op Anthony Kiedis en die laatste ziet er pas echt eng uit nu huuuuuuu.
Ja, dat klinkt wel heel erg heftig inderdaadquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er valt nu letterlijk niet te leven, de verhuizers hebben een pad door de woonkamer gemaakt, that's it, alles, letterlijk alles, staat vol met dozen.
En mijn moeder dacht waarschijnlijk het niet meer mee te maken en dan was het idd ons probleem geworden.
Alle muren staan vol met kasten en dan niet een beetje, maar de woonkamer en studeerkamer hebben letterlijk geen kastvrij stukje muur over.
In de slaapkamer (die met 6 meter lengte best ruim is) staat een kast zo dat de deur niet volledig open kan, dus ik: "je kunt met je rollator de slaapkamer niet eens binnen"
Zij: "Oh, maar die gebruik ik toch nooit in de slaapkamer"
Ik: "Weet je zeker dat je dat over 2 maanden ook nog kunt?
Zij:
Als een van jullie 's nachts onwel wordt kunnen ze niet eens met een brancard in de slaapkamer komen.
Dit is geen kwestie van "Chill joh", dit is echt te zot voor woorden, zelfs mijn vader zei dat hij zich dood zou schamen als er nu iemand binnen moest komen.
Reken even: 59 kuub (dus 59 vierkante meter een meter hoog) in een appartement van 83 vierkante meter.
Foto van Mårten/Maarten?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hugh Grant dan weer echt niet
Oh en hij heet gewoon Maarten want Mårten spreek je uit als Morten.
Hij lijkt sprekend op ET.
Maak je er Maartån vanquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:58 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik vind die Zweedse touch ook cute maar dan klopt die naam niet...
Dat is niet een kwestie van klik en klaar helaasquote:Op woensdag 23 juni 2021 09:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind een foto op Fok! zetten teveel moeite sorry.
Ik heb Maarten óóit eens gehoord, ik hoor die niet vaak bij dieren hoor. En dat was een kat als ik het me goed herinner. (Het is al wat jaren terug...) Maar ik zie nogal veel dieren, dus ik zou me daardoor niet laten tegenhouden als ik jou was, dan hou je geen naam meer over om uit te kiezenquote:Op woensdag 23 juni 2021 10:44 schreef oh-oh het volgende:
@:Candaasje 27-8!!!
Ken je echt al een hond die Maarten heet?
Meh...
Ik snap niet wat iedereen in dat iele vieze skelet van Maneskin vindt.
Ew bah.
Ik heb nog even gezocht, waar ik nu werk staat er maar één Maarten in het systeem, en dat is een dwergpapegaaiquote:Op woensdag 23 juni 2021 11:17 schreef oh-oh het volgende:
Guus en Karel hoor je wel vaak idd.
Maarten heb ik echt nooit eerder gehoord en katten tel ik niet mee.
De kinderen van mijn zusje hebben alledrie namen die je meer bij huisdieren hoort dus ik doe de mensennamen
Jij droomt dat je gezoend hebt met je crush?quote:Op woensdag 23 juni 2021 11:51 schreef MaJo het volgende:
Ik vind die zanger van Måneskin ook wel iets hebben, hij straalt sex uit.
Mijn girlcrush is al heel lang Jennifer Connelly. Mijn man vindt haar ook knap dus die zouden we niet uit bed trappen zeg maarZijn guy crush is Josh Homme. Die vind ik niet per se knap maar hij straalt wel sex uit, die zou ook wel bij ons in bed mogen
![]()
Ik heb in mijn leven ontelbare crushes gehad. Ik heb de neiging om er dan ook over te dromen en word dan wakker met kriebels in mijn buik, super irritant. Zo heb ik over zowat elke 3FM dj wel eens gedroomd dat ik met ze gezoend heb![]()
In mijn twenties heb ik crushes gehad op vrijwel elke zanger van een indie bandje, met Alexander Kapranos (Franz Ferdinand) op 1. Ik sta ook met heel veel zangers van die bandjes op de fotoIk heb zelfs nog gezoend met de gitarist van een van die bandjes #bakvis
![]()
Hij heeft zo ongeveer de leeftijd van mijn oudste zoon (en zijn vrienden) dus mijn persoonlijk referentiekader weerhoudt me nogal om op die manier naar iemand als hem te kijkenquote:Op woensdag 23 juni 2021 11:51 schreef MaJo het volgende:
Well, hello!quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:04 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik heb een zwak voor groene ogen en donker(bruin) haar.
Ik heb ook donker haar en groene ogen :8quote:
Het zijn ook hele normale namen maar je hoort ze echt nog meer bij huisdieren dan bij kinderen. Net als Max en Boris bvquote:Op woensdag 23 juni 2021 14:15 schreef Tink89 het volgende:
Vind ik heel normale namen eigenlijk..
En crush op Jamie uit outlander
Nou, ik heb dat dus nu met een collega en ik vind het gruwelijk gênant worden.quote:Op woensdag 23 juni 2021 11:51 schreef MaJo het volgende:
Mijn girlcrush is al heel lang Jennifer Connelly. Mijn man vindt haar ook knap dus die zouden we niet uit bed trappen zeg maarZijn guy crush is Josh Homme. Die vind ik niet per se knap maar hij straalt wel sex uit, die zou ook wel bij ons in bed mogen
![]()
Ik heb in mijn leven ontelbare crushes gehad. Ik heb de neiging om er dan ook over te dromen en word dan wakker met kriebels in mijn buik, super irritant. Zo heb ik over zowat elke 3FM dj wel eens gedroomd dat ik met ze gezoend heb![]()
In mijn twenties heb ik crushes gehad op vrijwel elke zanger van een indie bandje, met Alexander Kapranos (Franz Ferdinand) op 1. Ik sta ook met heel veel zangers van die bandjes op de fotoIk heb zelfs nog gezoend met de gitarist van een van die bandjes #bakvis
![]()
Of meerquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:06 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Jij droomt dat je gezoend hebt met je crush?![]()
![]()
Ja dat snap ik wel. Die jongen is ook 16 jaar jonger dan ik, dan sop je er toch een stuk minder op (in het openbaarquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:57 schreef lily het volgende:
[..]
Hij heeft zo ongeveer de leeftijd van mijn oudste zoon (en zijn vrienden) dus mijn persoonlijk referentiekader weerhoudt me nogal om op die manier naar iemand als hem te kijken
Ik heb dat gehad met mijn bandcoach. Ik vond het altijd al een leuke jongen maar toen ik een keer over hem gedroomd had kon ik gewoon niet meer normaal naar hem kijkenquote:Op woensdag 23 juni 2021 14:26 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Nou, ik heb dat dus nu met een collega en ik vind het gruwelijk gênant worden.![]()
Echt no way dat ik irl iets ga proberen, maar in mijn slaap dus wel. En dan de volgende dag kom ik hem weer tegen…. en dan ga ik blozen en stotteren enz.
Ik zie de ET vergelijking wel, maar ik vind de pup schattigerquote:Op woensdag 23 juni 2021 09:46 schreef oh-oh het volgende:
Google maar op Peruaanse naakthond pup voor een visual
Leuke avond gehad met Pearl Jam?quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:41 schreef oh-oh het volgende:
Toen ik bij Pearl Jam in de kleedkamer was werkte mijn toenmalige vriendje achter de bar in de Effenaar en die had dus echt gezegd als je binnenkomt ga je gang, ik wil er alles over horen
Later had ik een hele erge crush op Cory Glover en was ik naar een concert met een volgend vriendje. Toen kwamen we buiten de band tegen en ging ik met die zanger op de foto en had die lame ass mthrfckr gewoon geen daadwerkelijke foto's gemaakt. Analoog tijdperk. Einde relatie, hij ging er ook nog over liegen
Same here!quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:26 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Nou, ik heb dat dus nu met een collega en ik vind het gruwelijk gênant worden.![]()
Echt no way dat ik irl iets ga proberen, maar in mijn slaap dus wel. En dan de volgende dag kom ik hem weer tegen…. en dan ga ik blozen en stotteren enz.
Gerard Ekdomquote:Op woensdag 23 juni 2021 11:51 schreef MaJo het volgende:
![]()
![]()
Daar is mijn zus ook eens heen geweest. Die staat wel op de foto waarbij ze door 1 (of meer?) van die gasten gedragen wordt.quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:53 schreef SQ het volgende:
Ik ben wel eens naar een show van de chippendales geweest trouwens. Altijd gebaald dat ik niet uit het publiek ben getrokken toen
Gegoogled.quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:01 schreef SQ het volgende:
Ik liep trouwens vooral leeg op types als peter steele en james labrie. Maar die heb ik nog niet genoemd zien worden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Same here!![]()
Alleen weet ik van tevoren niet wanneer hij werkt wanneer ik de werkweek begin want hij draait ploegen waar niet altijd een pijl op te trekken is.
Misschien vanavond weer.
Dit gaat trouwens ook over dagdromen. Dat is veel erger eigenlijk.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die is mij te kleinquote:Op woensdag 23 juni 2021 14:51 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Gerard Ekdom. Allang geen 3FM meer, maar toch.
Uberhaupt shameful als je nu terug denkt aan verschillende crushes. Ik was hopeloos verliefd op Patrick Kluivert en de jongens van 3T (neefjes van Michael Jackson). Daar kan ik me nu gewoon niks meer bij voorstellenquote:Op woensdag 23 juni 2021 14:54 schreef vencodark het volgende:
Als kind van 10 ofzo had ik een megacrush op Mario Lopez. Slater uit Saved by the Bell.![]()
Mijn zus had 1 of ander popblaadje waar hij in stond met foto’s waar hij zijn huis laat zien.
Stiekem had ik dat blaadje in mijn kast verstopt en kuste elke avond die foto’s.![]()
Plaatsvervangende schaamte van toen.Dit is wel heftig! Ik snap dat je er niet trots op bent maar hij had sowieso beter moeten weten, qua leeftijd en ook getrouwd. Zijn zij nog steeds samen?quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:02 schreef Adrian4 het volgende:
Ik heb trouwens zo’n twintig jaar geleden ook een crush gehad op een 15 jaar oudere getrouwde man. Ik was 18 en kwam hem steeds tegen in de kroeg.
Ik wilde echt niks er mee doen, maar die crush bleek dus wederzijds. Ik kon het echt niet weerstaan. Paar keer wat staan vozen in steegjes en bosjes en toen volgde er dus gesprekken waarbij ik zei dat hij echt niet bij zijn vrouw weg moest gaan om mij.
Op en dag kreeg ik zijn vrouw aan de telefoon, waarbij ik de wind van voren kreeg. Was niet tof. Hij heeft toen een tijdje niet thuis gewoond (en al snel weer wel) en ik heb hem heeeeel lang ontweken. Niet een blz. uit mijn leven waar ik heel trots op ben![]()
![]()
Nu kom ik hem nog steeds af en toe tegen en ik word dan meteen weer aangetrokken door hem. Wazig, die crushes.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
LaBrie anno 2021 kan me ook niet zo meer bekoren hoor, maar in 2000 was het wel echtquote:Op woensdag 23 juni 2021 15:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gegoogled.
Peter Steele kan ik wel begrijpen. Toen hij jong was.![]()
Mooi haar.
Ik was toen 18 en nog heel braaf. Ik ging pas wat later losquote:Op woensdag 23 juni 2021 14:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Leuke avond gehad met Pearl Jam?
Je klinkt wel als net zo'n bakvis als ik wasBij een van mijn favoriete bandjes samen met een vriendin zo de kleedkamer bij de Melkweg binnengelopen, was helemaal niet moeilijk
De band was super relaxed, we zijn er nog mee op de foto geweest. Met dezelfde band ooit een avond wezen stappen in Utrecht nadat we ze weer aangesproken hebben na het concert. Toen gezoend met de gitarist en hem daarna nog 2x gezien bij een optreden weer in de Melkweg en op Lowlands. Ook nog in de tourbus geweest, dat vond ik toen best cool
Oud zal ie iig niet meer wordenquote:Op woensdag 23 juni 2021 15:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gegoogled.
Peter Steele kan ik wel begrijpen. Toen hij jong was.![]()
Mooi haar.
Hopelijk wel op je partner?quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:29 schreef Nijna het volgende:
Ik voel me wel een beetje vreemd nu, ik heb volgens mij nooit echt een crush op iemand gehad...maar ben wel in meer opzichten niet zo standaard geloof ik
.
Jawel hoorquote:
Dat vind ik wel een mooie man, maar meer dan kijken hoeft niet.quote:
Ohhh dat nummer!quote:
Daar heb ik met mijn 1.54m dan weer niet zo'n issues meequote:
Ik heb hier toevallig afgelopen weekend een gesprek over gehad met mijn man.quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:20 schreef MaJo het volgende:
Ik word altijd zenuwachtig van dit soort onderwerpenMijn grootste angst is dat ik verliefd word op een ander. Als ik maar een beetje een crush heb krijg ik daar buikpijn en schuldgevoelens door. Mijn man zegt ook dat ik zo eerlijk ben dat ik daardoor zo erop reageer. Ik vertel hem ook alles
Ik zag het. Maar zag dus hele jonge foto’s en foto’s die wat minder jong waren.quote:
Haaquote:Op woensdag 23 juni 2021 15:39 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ohhh dat nummer!Godsamme wat lekker.
Edit; ik heb zelfs een heartagram tattoo![]()
Die vind ik lelijk. Het is niet zo dat automatisch elke rocker met lang haar aantrekkelijk is ofzoquote:Op woensdag 23 juni 2021 15:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zag het. Maar zag dus hele jonge foto’s en foto’s die wat minder jong waren.![]()
Is Slash dan ook je type of is die weer te ruig?
Ik vraag het maar.quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:47 schreef SQ het volgende:
[..]
Die vind ik lelijk. Het is niet zo dat automatisch elke rocker met lang haar aantrekkelijk is ofzo
John bon jovi vind ik ook niks aan. Of James Hetfield. Om er maar eens wat te noemen.
Viel me op dat die nergens genoemd is.quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:44 schreef Adrian4 het volgende:
Oh, en mijn all time favoriete sexy man ever:
[ afbeelding ]
Geen meneer maar een jochie.quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:57 schreef SQ het volgende:
Ik blijf Leonardo een babyface vinden. Ook al is ie bijna 50
Heb je The Revenant gezien? Leonardo diCaprio op z'n lelijkst. Echt, geweldig acteur en ik zou hem niet wegsturen als hij voor de deur stond hoor, maar in deze film is hij echt iets té vies.quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vraag het maar.![]()
Omdat ik ergens wel Axl Rose genoemd heb zien worden.
[..]
Viel me op dat die nergens genoemd is.![]()
Tja, knappe man maar ik valt zelf niet zo op blond met blauwe ogen.
Ik smolt als 12 jarige wel weg hoor, bij Titanic. En bij Romeo en Juliet.
Dus vooral een tiener-crush.
Als acteur vind ik hem geweldig. Ik volg hem ook qua carrière zeg maar.![]()
Zijn films vallen nooit tegen. Revolutionary Road.![]()
Wat me brengt tot Kate Winslet.
Wel cute 🥰quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:46 schreef oh-oh het volgende:
Google maar op Peruaanse naakthond pup voor een visual
Ik denk juist dat het heel goed is! Ik heb nu een collega waarvan ik denk 'als wij allebei vrijgezel waren geweest dan waren daar zeker wel dates uit gekomen'. Juist door het te vertellen aan man is dat dan minder een ding voor mij, er geheimzinnig over doen maakt het voor mij alleen maar interessanter denk ik.quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:41 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Ik heb hier toevallig afgelopen weekend een gesprek over gehad met mijn man.
We hebben afgesproken dat we elkaar altijd vertellen mocht er iemand vreemd gaan. Een beetje met de intentie om er over te praten wat het betekent voor onze relatie. We willen het beide van elkaar weten iig. En crushes houden we voor ons zelf, die hoeven we niet van elkaar te weten.
Is dat raar, dat wij hier over praten? Kwam naar aanleiding van een artikel in de Volkskrant over de wetenschap achter een goede relatie.
Ja dat hadden wij ook denk ik, als we wel ooit tegelijkertijd vrijgezel waren geweest was er zeker meer gebeurd... En nou ja als ik toen heen gegaan was dus ookquote:Op woensdag 23 juni 2021 16:07 schreef Vaiana het volgende:
Ohh ja ik had dat met een collega tijdens mijn studententijd. Nooit tegelijkertijd vrijgezel geweest, maar altijd een hele duidelijke aantrekkingskracht. Daar was zeker wel wat gebeurd als ik niet bezet was geweest.Later kwam ik hem dus tegen toen ik vrijgezel was dus dacht mijn kans te grijpen, maar toen had hij een vriendin.
Ja maar da's een Mexicaan!quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel cute 🥰
In Coco is Dante ook een naakthond toch?
Heb ik gezien en Leo doet het prima hoor maar is inderdaad niet zijn beste film (ondanks de lang verwachtte Oscar). Het lag niet aan hem.quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:01 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Heb je The Revenant gezien? Leonardo diCaprio op z'n lelijkst. Echt, geweldig acteur en ik zou hem niet wegsturen als hij voor de deur stond hoor, maar in deze film is hij echt iets té vies.
Chris Pratt is best aantrekkelijk maar lijkt mij geen leuk persoon ofzo.quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:02 schreef tombolafan het volgende:
Loki vind ik trouwens ook woest aantrekkelijk![]()
En Chris Pratt
Ik heb hem ook niet gezet vanwege HIM maar vanwege mooie herinneringen van vroeger, die ik blijkbaar associeer met hun muziek. Het symbool zelf vind ik sowieso tofquote:Op woensdag 23 juni 2021 15:43 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
HaaToen ik 15/16 was, wilde ik ook een heartagramtat. Niet gedaan, gelukkig. Wel nog blij met m'n tat van een lyric van Placebo.
Heerlijk nummer dit, inderdaad.
Je voelt er niks van als iemand niet single is.quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:25 schreef Amsel het volgende:
Dit doet me allemaal weer denken aan m'n oude fwb die laatst weer contact opnam. Nu afgewimpeld, maar als we ooit weer eens tegelijkertijd vrijgezel zouden zijn, dan is het 100% onvermijdelijk dat we elkaar weer opzoeken
Behalve je geweten die als een hoofdpijn tegen je aan blijft bonken.quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je voelt er niks van als iemand niet single is.
Ik viel toen ik die film keek juist als een blok voor haar tegenspeelster.quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:30 schreef Phaidra het volgende:
Vooral door de film Portrait de la jeune fille en feu, over een verboden lesbische liefde in de 18e eeuw. Prachtig in beeld gebracht.
Ik had een paar jaar geleden echt een gênant intense crush op Tom Hiddleston.quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:02 schreef tombolafan het volgende:
Loki vind ik trouwens ook woest aantrekkelijk![]()
je bent niet de enige.. ik kan helemaal niks met deze opsom..quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:29 schreef Nijna het volgende:
Ik voel me wel een beetje vreemd nu, ik heb volgens mij nooit echt een crush op iemand gehad...maar ben wel in meer opzichten niet zo standaard geloof ik
.
Middelbare manager, check! Ik kan niks met hem...quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:43 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ik viel toen ik die film keek juist als een blok voor haar tegenspeelster.
[..]
Ik had een paar jaar geleden echt een gênant intense crush op Tom Hiddleston.Maar als Loki vind ik hem dan weer minder, dat vettige zwarte haar doet het hem niet voor mij.
Chris Pratt gaat naar een homofobe kerk dus dat is een instant turn off.En Leo was in zijn jonge jaren bijna meisjesachtig mooi maar vind ik nu opgegroeid tot een soort middelbare manager.
Nee, wel op Netlog en Vampire Freaksquote:Op woensdag 23 juni 2021 16:53 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ville Valo en de heartagram bracht mij opeens weer naar 15 jaar geleden. De tijd dat ik op Kindertent zat. Het eerste forum waar ik meeschreef. Heeft iemand daar ook nog meegeschreven?
Waarom zou het raar zijn om er over te praten?quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:41 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Ik heb hier toevallig afgelopen weekend een gesprek over gehad met mijn man.
We hebben afgesproken dat we elkaar altijd vertellen mocht er iemand vreemd gaan. Een beetje met de intentie om er over te praten wat het betekent voor onze relatie. We willen het beide van elkaar weten iig. En crushes houden we voor ons zelf, die hoeven we niet van elkaar te weten.
Is dat raar, dat wij hier over praten? Kwam naar aanleiding van een artikel in de Volkskrant over de wetenschap achter een goede relatie.
Ik heb vroeger gechat op de Engelse Linkin Park site en daarna naar Wanadoo.quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:01 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Nee, wel op Netlog en Vampire Freaks
Edit; en in 2005 zat ik al op FOK!
Waar dan?quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:43 schreef Candaasje het volgende:
Hey we hebben nieuwe emoticons. Zie ik nu pas. Komen die van Viva oid?
Oh geen idee wat Chris Pratt in z'n vrije tijd doetquote:Op woensdag 23 juni 2021 16:43 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ik viel toen ik die film keek juist als een blok voor haar tegenspeelster.
[..]
Ik had een paar jaar geleden echt een gênant intense crush op Tom Hiddleston.Maar als Loki vind ik hem dan weer minder, dat vettige zwarte haar doet het hem niet voor mij.
Chris Pratt gaat naar een homofobe kerk dus dat is een instant turn off.En Leo was in zijn jonge jaren bijna meisjesachtig mooi maar vind ik nu opgegroeid tot een soort middelbare manager.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:43 schreef Candaasje het volgende:
Hey we hebben nieuwe emoticons. Zie ik nu pas. Komen die van Viva oid?
De online consensus is dat Pratt "the worst Chris" is.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:26 schreef tombolafan het volgende:
O
[..]
Oh geen idee wat Chris Pratt in z'n vrije tijd doetin Jurassic World en GotG vind ik m leuk.
Loki vind ik leuk, Tom dan weer minder ofzo
Of klussen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:35 schreef lunapuella het volgende:
Ik vind dit wel een veel leukere opsom dan de was trouwens.
Omdat we beide totaal geen intentie hebben om vreemd te gaan. Dus het voelde een beetje als donkere wolken zoeken in een stralend blauwe lucht.quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Waarom zou het raar zijn om er over te praten?
Ik vind het juist goed om van tevoren over te praten. Zo zou ik prima kunnen leven met een eenmalige scheve schaats van mijn man, maar vind ik het wél een issue als het een langdurige affaire achter mijn rug om zou zijn. Dan voel je je gewoon echt bedrogen, althans ik wel.quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:06 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Omdat we beide totaal geen intentie hebben om vreemd te gaan. Dus het voelde een beetje als donkere wolken zoeken in een stralend blauwe lucht.
En mijn man kan het ook serieus niet. Ik grap altijd dat als hij ooit vreemd zou gaan hij tijdens het vreemdgaan mij gaat bellen.
Zijn dat allemaal 'ik wil op vakantie kunnen.' bellers? Of nou ja, dat zeggen ze waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt die Janssen vaccins, had dat niet een weekje later gekund?
Net mijn laatste twee dagen nog gewoon de hellllll aan bellers, niet normaal meer
Mijn zoon had gisteren de uitnodiging en zei; ik wil Janssen, kan dat?quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt die Janssen vaccins, had dat niet een weekje later gekund?
Net mijn laatste twee dagen nog gewoon de hellllll aan bellers, niet normaal meer
kon? Kan hoor wmbquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:34 schreef Deepfreeze het volgende:
Heeft iemand Joshua Jackson uit dawsons creek al genoemd? Die kon er ook wel mee door
Daar heb ik dan weer totaal niets meequote:Op woensdag 23 juni 2021 19:30 schreef oh-oh het volgende:
Oh god ja, Jason Momoa, hoe kon ik die nou vergeten?
Concert?quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik ging een paar jaar geleden met een vriendin naar een concert van David Duchovny.
Jagartrut Markle gaan we je nu noemenquote:Op woensdag 23 juni 2021 20:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb laatst uitgebereid gedroomd dat ik een Britse royal ging worden, inclusief heftige sexscene een achtervolgende paparazzi.
Ik heb wel een ding voor rosse mannen..
Angelina heeft een mooi lichaam. Maar verder... neh...quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:35 schreef _NIKKI_ het volgende:
Brad Pitt, vooral in Mr. & Mrs. Smith. Die film hebben man en ik dan ook al minstens 20 keer gezien. Ik voor Mr hij voor Mrs.![]()
Ik heb overigens ook met heel veel plezier naar Jamie (Sam Heughan) in Outlander gekeken. Dat accent ook...![]()
En in mijn jeugd Paul Walker. Maar die maakt tegenwoordig weinig films meer natuurlijk.
[..]
Ik vind het juist goed om van tevoren over te praten. Zo zou ik prima kunnen leven met een eenmalige scheve schaats van mijn man, maar vind ik het wél een issue als het een langdurige affaire achter mijn rug om zou zijn. Dan voel je je gewoon echt bedrogen, althans ik wel.
heerlijk! geniet ervanquote:Op woensdag 23 juni 2021 20:51 schreef Leandra het volgende:
Oh, en morgen doe ik helemaal niks.
Nou ja, misschien een was vouwen en wat rekeningen betalen maar daar houdt het wel mee op.
Fijn lichtpuntje in alle misère!quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:47 schreef Leandra het volgende:
Jongens, ik lig in bed TV te kijken, of eigenlijk lig ik met de chromecast uitzending gemist te kijken, maar ik zou ook TV kunnen kijken
TLDR: we hebben Ziggo-signaal!!!![]()
![]()
Om 17.00 uur kwam er een graafmachine.
Over de rest van de dag wil ik het nu niet hebben, maar ik lig op bed met een glas rosé en hazelnootchocolade.
Nou, tot je weet wat er vandaag gebeurdequote:
Ik heb het overwogen, want in 1x klaar en een vriendin werkt bij Janssen (niet meegewerkt aan de ontwikkeling van het vaccin uiteindelijk omdat ze dat niet zag zitten icm 2 jonge kinderen en een man die in een ziekenhuis werkt). Dus had het wel tof gevonden. Maar na 3x bellen de afgelopen weken met de vaccinatielijn, had ik mijn portie wel gehadquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:41 schreef oh-oh het volgende:
Iedereen die 18+ is en niet zwanger mocht vanaf vandaag omplannen naar Janssen.
Ik ben echt helemaal schor
Paul walker in de eerst f&fquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:35 schreef _NIKKI_ het volgende:
Brad Pitt, vooral in Mr. & Mrs. Smith. Die film hebben man en ik dan ook al minstens 20 keer gezien. Ik voor Mr hij voor Mrs.![]()
Ik heb overigens ook met heel veel plezier naar Jamie (Sam Heughan) in Outlander gekeken. Dat accent ook...![]()
En in mijn jeugd Paul Walker. Maar die maakt tegenwoordig weinig films meer natuurlijk.
[..]
Ik vind het juist goed om van tevoren over te praten. Zo zou ik prima kunnen leven met een eenmalige scheve schaats van mijn man, maar vind ik het wél een issue als het een langdurige affaire achter mijn rug om zou zijn. Dan voel je je gewoon echt bedrogen, althans ik wel.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, tot je weet wat er vandaag gebeurde
Ik flikkerde bijna op 8 hoog een raam uit.
Maar goed, ik lig nu veilig op 1 hoog in bed en de TV en de interwebs doen het.
Misschien N toch maar om nog een glas rosé vragen.
Ja hij denkt dat ie kan zingen, echt zoooooooooooooo slecht.quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:32 schreef lily het volgende:
[..]
Concert?
Dat is toch die acteur van de X-files?
Jason Momoa; hele mooie man ja.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, tot je weet wat er vandaag gebeurde
Ik flikkerde bijna op 8 hoog een raam uit.
Maar goed, ik lig nu veilig op 1 hoog in bed en de TV en de interwebs doen het.
Misschien N toch maar om nog een glas rosé vragen.
oke, had een mooi lichaam.... Toen ze Lara Croft was.quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, die is tegenwoordig echt wel eng dun.
We waren vandaag in het oude appartement van mijn ouders bezig waar we letterlijk alles uit moesten slopen, dus ik begon met de rolgordijnen die op de aluminium draai-kiepramen geschroefd zaten, de ramen die in de kiepstand stonden deed ik eerst dicht voor ik met dat rolgordijn begon te klieren (duwen, trekken, niets ging normaal los, zelfs de Luxaflex rolgordijnen niet)quote:
Holy shitquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
We waren vandaag in het oude appartement van mijn ouders bezig waar we letterlijk alles uit moesten slopen, dus ik begon met de rolgordijnen die op de aluminium draai-kiepramen geschroefd zaten, de ramen die in de kiepstand stonden deed ik eerst dicht voor ik met dat rolgordijn begon te klieren (duwen, trekken, niets ging normaal los, zelfs de Luxaflex rolgordijnen niet)
Dat raam stond niet in de kiepstand, dus ik klim op het trappetje om niet boven mijn macht te werken, haal afdekdingetjes weg, geef een ruk aan het rolgordijn en het raam blijkt gewoon in de draaistand te staan en draait dus open, terwijl ik ongeveer op 70 cm boven de vloer sta en de valbeveiliging net iets hoger is dan mijn voeten...
Geen idee wie dat raam dicht heeft geduwd zonder het ook weer met de hendel vast te zetten, maar ik was overal wel even klaar mee, dus ik ben maar meuk naar de stort gaan brengen, lekker met twee benen op de grond, 0 hoog.
Hopelijk is het morgen beter, na een goede nachtrustquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus ook, icm een voorraad godvers.
Ik heb gevloekt vandaag, echt....
quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
We waren vandaag in het oude appartement van mijn ouders bezig waar we letterlijk alles uit moesten slopen, dus ik begon met de rolgordijnen die op de aluminium draai-kiepramen geschroefd zaten, de ramen die in de kiepstand stonden deed ik eerst dicht voor ik met dat rolgordijn begon te klieren (duwen, trekken, niets ging normaal los, zelfs de Luxaflex rolgordijnen niet)
Dat raam stond niet in de kiepstand maar zat gewoon dicht, dus ik klim op het trappetje om niet boven mijn macht te werken, haal afdekdingetjes weg, geef een ruk aan het rolgordijn en het raam blijkt gewoon in de draaistand te staan en draait dus open, terwijl ik ongeveer op 70 cm boven de vloer sta en de valbeveiliging net iets hoger is dan mijn voeten...
Geen idee wie dat raam dicht heeft geduwd zonder het ook weer met de hendel vast te zetten, maar ik was overal wel even klaar mee, dus ik ben maar meuk naar de stort gaan brengen, lekker met twee benen op de grond, 0 hoog.
Ach, ik ben goed verzekerd en horizontaal meer waard dan verticaal, maar het zou wel een nare manier zijn om te gaan idd, nare plek ook, op 8 hoog uit een raam flikkeren en dan op de parkeerplaats landen, was niet fraai geweestquote:
Mijn tante woont in een flat. Met balkons die nu afgekeurd zouden worden. Horizontale spijlen en het balkon is te laag.... maar dat terzijde....quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:31 schreef oh-oh het volgende:
Je zal corona en die verhuizingen overleven en dan zo aan je einde komen, damn, wat een eng idee!
waar? Ik had het er niet over dat ik er niet zoveel zie dit jaar.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:42 schreef SaskiaR het volgende:
Jemig Leandra![]()
Crushes: ik kijk graag naar het EK voetbal en niet alleen om het voetballengenoeg knappe mannen te zien
![]()
![]()
Ligt eraan.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:51 schreef F_r het volgende:
[..]
waar? Ik had het er niet over dat ik er niet zoveel zie dit jaar.
Damnquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn tante woont in een flat. Met balkons die nu afgekeurd zouden worden. Horizontale spijlen en het balkon is te laag.... maar dat terzijde....
Het zijn appartementen die dus worden verhuurd aan toeristen. En eens per jaar gaat de conciërge dus alle zonneschermen enzo oprollen ofzo. Ik weet het niet. En blijkbaar deed de conciërge dat zonder bescherming, en door op de rand van het balkon te gaan staan ofzo. Nouja... nu niet meer dus....
Volgens mij heeft hij een prima karakter.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:53 schreef F_r het volgende:
Ik kijk de fransen maar ik vind ronaldo niet zo. Komt ook door zijn karakter hoor als is zijn buik wel
Nooit Ronaldoquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ligt eraan.
Wil je Duitsers en Hongaren zien?
Of Fransen en Ronaldo?
Haha dat is wel knap ja. Wij hebben ook weleens gehad dat de bal op een andere baan terecht kwam.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:54 schreef F_r het volgende:
Wij gingen bowlen voor de kinderen met hekjes nou Ean kreeg het voor elkaar om de bowlingbal al bij het begin over het hekje te gooien. Nu gooit ze ook wel apart het is meer stuiteren met een bowlingbal dan gooien. Dat ik in de lach schoot kon ze niet waarderen.
Ik heb toevallig laatst voor het eerst een film van hem gezien. Dr. Strange. Totaal mijn genre niet en heb (gelukkig) 3/4 van de tijd geslapen.quote:
Daar is mijn man het niet helemaal mee eens.quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Angelina heeft een mooi lichaam. Maar verder... neh...
Ik vind Dr Strange heel onderhoudend, maar ik heb sowieso laatst weer alle Marvels in chronologische volgorde gekekenquote:Op woensdag 23 juni 2021 22:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb toevallig laatst voor het eerst een film van hem gezien. Dr. Strange. Totaal mijn genre niet en heb (gelukkig) 3/4 van de tijd geslapen.
Ik vind talent sowieso tofquote:Op woensdag 23 juni 2021 22:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij speelt mooie rollen en doet dat goed, geen idee of hij werkelijk een leuk persoon is.
Al kreeg ik geld toequote:Op woensdag 23 juni 2021 22:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh Johnny de Mol zou ik doen, lippen of geen lippen.
Ik vind vrouwen zonder lippen juist niet interessant.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:00 schreef Clubsoda het volgende:
Wat ik echt onaantrekkelijk vind, zijn mannen zonder lippen. David Tennant bijvoorbeeld, dat vind ik een toffe peer maar zó onaantrekkelijk. Of Johnny de Mol.
QFTquote:
Van de Charmed dames kon alleen Alyssa Milano me bekoren.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:12 schreef Candaasje het volgende:
Angelina was wel de crush van mijn vriend, samen met de dames van Charmed
En doe eens niet zo eng @:Leandra
Dat vat het wel samenquote:Op woensdag 23 juni 2021 22:10 schreef Candaasje het volgende:
Volgens mij is Benedict wel een sympathiek persoon. Hij komt in interviews altijd wel vriendelijk over.
Hij kwam 2 jr geleden ook naar de actie van Extinction/Animal Rebellion in Londen om steun te betuigen . Mijn vriend was daar, ik kon helaas niet.![]()
Ik vind hem niet knap, maar hij heeft wel imho charisma en een heerlijke stem.
oooh ja die vind ik ook leukquote:Op woensdag 23 juni 2021 22:10 schreef Candaasje het volgende:
Volgens mij is Benedict wel een sympathiek persoon. Hij komt in interviews altijd wel vriendelijk over.
Hij kwam 2 jr geleden ook naar de actie van Extinction/Animal Rebellion in Londen om steun te betuigen . Mijn vriend was daar, ik kon helaas niet.![]()
Ik vind hem niet knap, maar hij heeft wel imho charisma en een heerlijke stem.
Shannon Doherty heeft iets... vervelends over zich.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Van de Charmed dames kon alleen Alyssa Milano me bekoren.
Ik gok dat Piper (had die ook een eigen naam?) Niet de goeie lippen had en Shannon Doherty te rond is.
Wim Jonk! Arthur Numan ook op een onknappe manier (vroeger). Die ene van 5ive met die wenkbrauw piercing.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:24 schreef Leandra het volgende:
Ik heb POR-FRA even opgezet, maar het gros is jong genoeg om mijn zoon te zijn, dus ik sla wel over.
Vroeger was Wim Kieft een lekker ding, en Youri Mulder, maar Jan Mulder als schoonvader is ook weer zo wat
Vroegerquote:Op woensdag 23 juni 2021 22:24 schreef Leandra het volgende:
Ik heb POR-FRA even opgezet, maar het gros is jong genoeg om mijn zoon te zijn, dus ik sla wel over.
Vroeger was Wim Kieft een lekker ding, en Youri Mulder, maar Jan Mulder als schoonvader is ook weer zo wat
Ik kijk nu por-fra omdat Cristianoquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:42 schreef SaskiaR het volgende:
Jemig Leandra![]()
Crushes: ik kijk graag naar het EK voetbal en niet alleen om het voetballengenoeg knappe mannen te zien
![]()
![]()
Over een minuut of 10 kunnen we 'm weer zien huilen als de stand zo blijft.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:42 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Ik kijk nu por-fra omdat Cristiano![]()
Geen gejank deze keer!quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:46 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Over een minuut of 10 kunnen we 'm weer zien huilen als de stand zo blijft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tikje braaf wel.quote:
Daniël de Ridderquote:Op woensdag 23 juni 2021 22:36 schreef F_r het volgende:
[..]
Vroeger
Dani
Giovanni van Bronckhorst
Daniel de Ridder
Beckham in zijn jongere jaren
Ik ben ook een braaf hockeymeisje (quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Tikje braaf wel.
Geldt tevens voor die Roel.
Komt er niemand door de keuring?quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:12 schreef exode het volgende:
Tijdens EK's en WK's word ik altijd in de vieze App groep van mijn homovrienden toegevoegd. Daar gaat het alleen over mannen en wat ze ermee willen doen. Ik word dan dus toegevoegd om de voetballers die zij lekker vinden te 'herkennen'. Het is dit jaar redelijk stil nog.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:14 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik ben ook een braaf hockeymeisje (alsof die bestaan) dus dat matcht mooi
Die hier ook, maar een excuus om te drinken, feesten en mannen kijken, grijpen ze wel aan.quote:Op donderdag 24 juni 2021 00:18 schreef oh-oh het volgende:
Mijn homovrienden haten voetbal...
Die zijn nog herstellende van het ESF ook geloof ik
Nee, ik geloof het niet. Ronaldo heeft afgedaan.quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:18 schreef Donna het volgende:
[..]
Komt er niemand door de keuring?![]()
Stekelenburg vind ik wel fijn opgedroogd. Ik word ook oud.
De Tina en de Popfoto stonden vroeger altijd vol met verhalen om te illustreren dat ze een naar kreng was, dus je bent in ieder geval niet de enige met die associatie.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Shannon Doherty heeft iets... vervelends over zich.
Ik weet niet of ze echt naar is maar ze oogt als iemand met een onaantrekkelijk karakter. Voor mij dan.
Shannon had in ieder geval vroeger toch regelmatig woedeaanvallen en agressief op de set en daarbuiten?quote:Op donderdag 24 juni 2021 07:56 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
De Tina en de Popfoto stonden vroeger altijd vol met verhalen om te illustreren dat ze een naar kreng was, dus je bent in ieder geval niet de enige met die associatie.
Natuurlijk. De Penny en de Tina en de Popfoto/Fancy, de Yes en toen de Flair en Viva. Mijn vader kocht ze altijd voor me en nog steeds heeft hij altijd als ik hem zie die laatste twee voor me meequote:
Is nog steeds niet zo aardig, vriendje werkte met haar samen op de Comic Con in 2019.quote:Op donderdag 24 juni 2021 07:56 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
De Tina en de Popfoto stonden vroeger altijd vol met verhalen om te illustreren dat ze een naar kreng was, dus je bent in ieder geval niet de enige met die associatie.
Oh, zo bedoelde ik het niet, ik probeerde alleen een nieuwe herhalingsopsom te voorkomenquote:Op donderdag 24 juni 2021 08:33 schreef Vanyel het volgende:
Wegens desinteresse in hitblaadjes ben ik daar nogal snel doorheen gegaan, mijn welgemeende excuses voor het niet onthouden van je lievelingslectuur uit pubertijden
Ik was alleen geïnteresseerd in de seksvragen in de Fancy. Eigenlijk begrijp ik nog steeds niet waarom ik niet gewoon seksuoloog geworden ben.
Misschien iets voor als ik later groot ben. Al zal dit misschien die ene studie zijn waar mijn baas niet aan wenst mee te betalen, coulant als ze verder gewoonlijk zijn.
Dan wil ik natuurlijk namen van de onaardige mensen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:56 schreef exode het volgende:
Ik heb een aantal jaren vrijwilligerswerk gedaan voor een stichting in Utrecht die oa homofeesten organiseert. Ik was meestal backstage verantwoordelijk. Was verbaasd over de onaardigheid van bepaalde artiesten, echt gewoon onbeschoft.
Wie wel enorm aardig zijn: Karin Bloemen en Patty Brard, met beide enorm gelachen. Allebei kwamen ze ook gewoon in de normale backstage waar de vrijwilligers rondhingen omdat ze dat zo gezellig vonden.
Zo ochtendspits in mijn 1tje met 2 kinderen overleefd. De oudste aangekleed en al op school gekregen de jongste net op het KDV afgeleverd, ook al aangekleed en al. Verder wordt het een rendag, zo meetings en daarna B ophalen uit school want die heeft een studiemiddag, 14:30 moet ie op een kinderfeestje zijn waar ik met de auto heen moet en dan rond 17:00 Juul weer halen.
Verloofde heeft het zwaarder, kotsers, kinderen met heimwee, 1 kind al naar huis etc. En nog steeds vindt ze groep 8 kamp leuk, raar mens.
Haha, snap ik, 1 is hier ook genoemd.quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan wil ik natuurlijk namen van de onaardige mensen.![]()
Ik heb 1 griepkind thuis en mijn moeder heeft ook griep. Ik breng dus mijn dochter niet na haar voor oppas en ik kom uit de nacht.![]()
Hopelijk komt het goed met losse dutjes en tv.![]()
Mijn werk-crush heeft zijn been gebroken dus die ik voorlopig uit de running.![]()
Verder hoor ik net dat Elton John volgend jaar naar NL komt en de kaartverkoop is dinsdag.
Ga toch proberen wat te scoren.
Mijn schoondochter heeft het afgelopen jaar ook een paar keer met Patty Brard moeten werken en is daardoor helemaal weg van haar, ze schijnt echt heel aardig te zijn.quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:56 schreef exode het volgende:
Ik heb een aantal jaren vrijwilligerswerk gedaan voor een stichting in Utrecht die oa homofeesten organiseert. Ik was meestal backstage verantwoordelijk. Was verbaasd over de onaardigheid van bepaalde artiesten, echt gewoon onbeschoft.
Wie wel enorm aardig zijn: Karin Bloemen en Patty Brard, met beide enorm gelachen. Allebei kwamen ze ook gewoon in de normale backstage waar de vrijwilligers rondhingen omdat ze dat zo gezellig vonden.
Zo ochtendspits in mijn 1tje met 2 kinderen overleefd. De oudste aangekleed en al op school gekregen de jongste net op het KDV afgeleverd, ook al aangekleed en al. Verder wordt het een rendag, zo meetings en daarna B ophalen uit school want die heeft een studiemiddag, 14:30 moet ie op een kinderfeestje zijn waar ik met de auto heen moet en dan rond 17:00 Juul weer halen.
Verloofde heeft het zwaarder, kotsers, kinderen met heimwee, 1 kind al naar huis etc. En nog steeds vindt ze groep 8 kamp leuk, raar mens.
Ja, is echt een topmens, zo lief, zo niet arrogant en zo ontzettend grappig. Ik was echt verbaasd, ze is ook tot diep in de nacht blijven hangen, gewoon met ons feesten.quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn schoondochter heeft het afgelopen jaar ook een paar keer met Patty Brard moeten werken en is daardoor helemaal weg van haar, ze schijnt echt heel aardig te zijn.
Is Carlo een kwal?quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:04 schreef exode het volgende:
[..]
Haha, snap ik, 1 is hier ook genoemd.
En Patty kwam met Luv en de rest waren nou ja, een stuk minder aardig, voor ons maar ook voor Patty.
Een vriend heeft een tijd geleden mee gedaan aan MAFS. Wij waren er dus ook bij en die presentator was een kwal zeg, echt een zak. Zo.
Nee, de vorige, die nu baas is van RTL.quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is Carlo een kwal?![]()
Die was vroeger toch best leuk? Of is dat mijn Telekids nostalgie?
Of was het Peter van de Vorst?
Oh gelukkig.quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:11 schreef exode het volgende:
[..]
Nee, de vorige, die nu baas is van RTL.
Blowen zal niet echt helpen neequote:Op donderdag 24 juni 2021 09:13 schreef Nanukerst het volgende:
Ik heb ooit Tygo Gernandt en Egbert-Jan Weeber ontmoet, ze zaten in de radio-uitzending van een vriend (hij werkte bij BNN). Met name Tygo vond ik heel onaardig en opgeblazen, maar dat kan ook komen doordat ze de hele uitzending zaten te blowen.
quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:52 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb over twee weken een hele dag les over seksualiteit
Party Brard hmmm.quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:56 schreef exode het volgende:
Wie wel enorm aardig zijn: Karin Bloemen en Patty Brard,
Tygo is een lastige, razend aantrekkelijk maar ook zo fout dat het niet meer leuk is.quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Blowen zal niet echt helpen nee. Ik vind Tygo wel fantastisch als acteur en kan zijn humor wel waarderen als presentator, maar denk wel dat hij behoorlijk arrogant kan zijn ja.
Die waren niet aardig.quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:22 schreef Vanyel het volgende:
Excuses @:exode. Het was niet Luv maar de Divas of dance. Wellicht was ik er met mijn aandacht niet volledig bij.
Tygo. De toekomstige stiefvader van mijn kinderen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:13 schreef Nanukerst het volgende:
Ik heb ooit Tygo Gernandt en Egbert-Jan Weeber ontmoet, ze zaten in de radio-uitzending van een vriend (hij werkte bij BNN). Met name Tygo vond ik heel onaardig en opgeblazen, maar dat kan ook komen doordat ze de hele uitzending zaten te blowen.
Ik vind hem bepaald niet aantrekkelijk, daar is ie te vies voor.quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tygo is een lastige, razend aantrekkelijk maar ook zo fout dat het niet meer leuk is.
Ik denk dat het zijn redding is dat hij zo'n goeie acteur is, want ik weet niet wat er anders van hem terecht zou zijn gekomen.
Dat arrogante kan ik wel handelen trouwens, in de zin dat ik niet onder de indruk ben, en dat is meestal voldoende.
Ik vond hem echt angstaanjagend in "Van God Los", in "Hartenstraat" en "Dokter Tinus" was hij grappig, en in "Tygo in de GHB" vond ik hem enorm ontwapenend, en daar was hij (naar ik aanneem) min of meer zichzelf, maar je voelt dat hij meer dan goed weet wat dat middelengebruik doet, uit ervaring.
Slechtste P-feest waar ik ooit geweest benquote:Op donderdag 24 juni 2021 10:51 schreef exode het volgende:
[..]
Die waren niet aardig.To say the least.
Was overigens wel een goed feest, al had ik toen 24 uur doorgehaald, werkend he. Hadden toen vrijwel alles gehuurd, dus toen jij verliefd naar huis was, moest ik nog kabels schoonmaken die over de vloeren lagen.
Die reeks heb ik dan weer niet gekeken, en in de jeugdcriminaliteit ook niet.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind hem bepaald niet aantrekkelijk, dat is ie te vies voor.
Het helpt ook niet dat ie in zijn in de psychiatrie serie af en toe zo ongelofelijk suggestief onzin verkoopt die echt problemen kan veroorzaken door mensen te weerhouden van hulp zoeken..
Nee.
Of
maar die lacht toch te aardig
Vroeger was het wel meer een plaatje hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die reeks heb ik dan weer niet gekeken, en in de jeugdcriminaliteit ook niet.
Dat viezige snap ik ook wel, de lijn tussen beach boy en beach bum is dun bij hem.
En dan niet de gelikte beach boy maar die stoere strandjutter.
Oh ja, nog zo'n ding. Kwetsbare jongeren vol met hun smoel in beeld brengen voor je toffe tv.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die reeks heb ik dan weer niet gekeken, en in de jeugdcriminaliteit ook niet.
Vinden ze de billen van Memphis ook niks?quote:Op donderdag 24 juni 2021 07:49 schreef exode het volgende:
[..]
Nee, ik geloof het niet. Ronaldo heeft afgedaan.
Volledig out onze comfort ook, gewoon een lege loods huren. Echt alles moesten we regelen en huren tot aan de kapstokken aan toe.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Slechtste P-feest waar ik ooit geweest ben![]()
Kwam mooi uit, hadden we meteen iets om over te praten.
Nee, ook al niet. Ze houden wel unaniem van gladde jongens, dus types Ronaldo.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:45 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Vinden ze de billen van Memphis ook niks?
Maar dat heb ik wel vaker bij Nederlandse acteurs. Ik weet niet of dat nou komt doordat er gewoon weinig echt goede acteurs zijn in NL of dat je toch beter de 'mens' achter de acteur kent, waardoor je afgeleid wordt.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:29 schreef lunapuella het volgende:
Tygo speelde ook in een rol in de Britse serie The Last Kingdom. Een viezige viking, dus het ging hem prima af, maar ik vond het ontzettend afleidend. Ik zag alleen maar Tygo ipv zijn personage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |