Ik vind vrouwen zonder lippen juist niet interessant.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:00 schreef Clubsoda het volgende:
Wat ik echt onaantrekkelijk vind, zijn mannen zonder lippen. David Tennant bijvoorbeeld, dat vind ik een toffe peer maar zó onaantrekkelijk. Of Johnny de Mol.
QFTquote:
Van de Charmed dames kon alleen Alyssa Milano me bekoren.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:12 schreef Candaasje het volgende:
Angelina was wel de crush van mijn vriend, samen met de dames van Charmed
En doe eens niet zo eng @:Leandra
Dat vat het wel samenquote:Op woensdag 23 juni 2021 22:10 schreef Candaasje het volgende:
Volgens mij is Benedict wel een sympathiek persoon. Hij komt in interviews altijd wel vriendelijk over.
Hij kwam 2 jr geleden ook naar de actie van Extinction/Animal Rebellion in Londen om steun te betuigen . Mijn vriend was daar, ik kon helaas niet.![]()
Ik vind hem niet knap, maar hij heeft wel imho charisma en een heerlijke stem.
oooh ja die vind ik ook leukquote:Op woensdag 23 juni 2021 22:10 schreef Candaasje het volgende:
Volgens mij is Benedict wel een sympathiek persoon. Hij komt in interviews altijd wel vriendelijk over.
Hij kwam 2 jr geleden ook naar de actie van Extinction/Animal Rebellion in Londen om steun te betuigen . Mijn vriend was daar, ik kon helaas niet.![]()
Ik vind hem niet knap, maar hij heeft wel imho charisma en een heerlijke stem.
Shannon Doherty heeft iets... vervelends over zich.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Van de Charmed dames kon alleen Alyssa Milano me bekoren.
Ik gok dat Piper (had die ook een eigen naam?) Niet de goeie lippen had en Shannon Doherty te rond is.
Wim Jonk! Arthur Numan ook op een onknappe manier (vroeger). Die ene van 5ive met die wenkbrauw piercing.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:24 schreef Leandra het volgende:
Ik heb POR-FRA even opgezet, maar het gros is jong genoeg om mijn zoon te zijn, dus ik sla wel over.
Vroeger was Wim Kieft een lekker ding, en Youri Mulder, maar Jan Mulder als schoonvader is ook weer zo wat
Vroegerquote:Op woensdag 23 juni 2021 22:24 schreef Leandra het volgende:
Ik heb POR-FRA even opgezet, maar het gros is jong genoeg om mijn zoon te zijn, dus ik sla wel over.
Vroeger was Wim Kieft een lekker ding, en Youri Mulder, maar Jan Mulder als schoonvader is ook weer zo wat
Ik kijk nu por-fra omdat Cristianoquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:42 schreef SaskiaR het volgende:
Jemig Leandra![]()
Crushes: ik kijk graag naar het EK voetbal en niet alleen om het voetballengenoeg knappe mannen te zien
![]()
![]()
Over een minuut of 10 kunnen we 'm weer zien huilen als de stand zo blijft.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:42 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Ik kijk nu por-fra omdat Cristiano![]()
Geen gejank deze keer!quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:46 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Over een minuut of 10 kunnen we 'm weer zien huilen als de stand zo blijft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tikje braaf wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |