quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
We waren vandaag in het oude appartement van mijn ouders bezig waar we letterlijk alles uit moesten slopen, dus ik begon met de rolgordijnen die op de aluminium draai-kiepramen geschroefd zaten, de ramen die in de kiepstand stonden deed ik eerst dicht voor ik met dat rolgordijn begon te klieren (duwen, trekken, niets ging normaal los, zelfs de Luxaflex rolgordijnen niet)
Dat raam stond niet in de kiepstand maar zat gewoon dicht, dus ik klim op het trappetje om niet boven mijn macht te werken, haal afdekdingetjes weg, geef een ruk aan het rolgordijn en het raam blijkt gewoon in de draaistand te staan en draait dus open, terwijl ik ongeveer op 70 cm boven de vloer sta en de valbeveiliging net iets hoger is dan mijn voeten...
Geen idee wie dat raam dicht heeft geduwd zonder het ook weer met de hendel vast te zetten, maar ik was overal wel even klaar mee, dus ik ben maar meuk naar de stort gaan brengen, lekker met twee benen op de grond, 0 hoog.
Ach, ik ben goed verzekerd en horizontaal meer waard dan verticaal, maar het zou wel een nare manier zijn om te gaan idd, nare plek ook, op 8 hoog uit een raam flikkeren en dan op de parkeerplaats landen, was niet fraai geweestquote:
Mijn tante woont in een flat. Met balkons die nu afgekeurd zouden worden. Horizontale spijlen en het balkon is te laag.... maar dat terzijde....quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:31 schreef oh-oh het volgende:
Je zal corona en die verhuizingen overleven en dan zo aan je einde komen, damn, wat een eng idee!
waar? Ik had het er niet over dat ik er niet zoveel zie dit jaar.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:42 schreef SaskiaR het volgende:
Jemig Leandra![]()
Crushes: ik kijk graag naar het EK voetbal en niet alleen om het voetballengenoeg knappe mannen te zien
![]()
![]()
Ligt eraan.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:51 schreef F_r het volgende:
[..]
waar? Ik had het er niet over dat ik er niet zoveel zie dit jaar.
Damnquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn tante woont in een flat. Met balkons die nu afgekeurd zouden worden. Horizontale spijlen en het balkon is te laag.... maar dat terzijde....
Het zijn appartementen die dus worden verhuurd aan toeristen. En eens per jaar gaat de conciėrge dus alle zonneschermen enzo oprollen ofzo. Ik weet het niet. En blijkbaar deed de conciėrge dat zonder bescherming, en door op de rand van het balkon te gaan staan ofzo. Nouja... nu niet meer dus....
Volgens mij heeft hij een prima karakter.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:53 schreef F_r het volgende:
Ik kijk de fransen maar ik vind ronaldo niet zo. Komt ook door zijn karakter hoor als is zijn buik wel
Nooit Ronaldoquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ligt eraan.
Wil je Duitsers en Hongaren zien?
Of Fransen en Ronaldo?
Haha dat is wel knap ja. Wij hebben ook weleens gehad dat de bal op een andere baan terecht kwam.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:54 schreef F_r het volgende:
Wij gingen bowlen voor de kinderen met hekjes nou Ean kreeg het voor elkaar om de bowlingbal al bij het begin over het hekje te gooien. Nu gooit ze ook wel apart het is meer stuiteren met een bowlingbal dan gooien. Dat ik in de lach schoot kon ze niet waarderen.
Ik heb toevallig laatst voor het eerst een film van hem gezien. Dr. Strange. Totaal mijn genre niet en heb (gelukkig) 3/4 van de tijd geslapen.quote:
Daar is mijn man het niet helemaal mee eens.quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Angelina heeft een mooi lichaam. Maar verder... neh...
Ik vind Dr Strange heel onderhoudend, maar ik heb sowieso laatst weer alle Marvels in chronologische volgorde gekekenquote:Op woensdag 23 juni 2021 22:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb toevallig laatst voor het eerst een film van hem gezien. Dr. Strange. Totaal mijn genre niet en heb (gelukkig) 3/4 van de tijd geslapen.
Ik vind talent sowieso tofquote:Op woensdag 23 juni 2021 22:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij speelt mooie rollen en doet dat goed, geen idee of hij werkelijk een leuk persoon is.
Al kreeg ik geld toequote:Op woensdag 23 juni 2021 22:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh Johnny de Mol zou ik doen, lippen of geen lippen.
Ik vind vrouwen zonder lippen juist niet interessant.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:00 schreef Clubsoda het volgende:
Wat ik echt onaantrekkelijk vind, zijn mannen zonder lippen. David Tennant bijvoorbeeld, dat vind ik een toffe peer maar zó onaantrekkelijk. Of Johnny de Mol.
QFTquote:
Van de Charmed dames kon alleen Alyssa Milano me bekoren.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:12 schreef Candaasje het volgende:
Angelina was wel de crush van mijn vriend, samen met de dames van Charmed
En doe eens niet zo eng @:Leandra
Dat vat het wel samenquote:Op woensdag 23 juni 2021 22:10 schreef Candaasje het volgende:
Volgens mij is Benedict wel een sympathiek persoon. Hij komt in interviews altijd wel vriendelijk over.
Hij kwam 2 jr geleden ook naar de actie van Extinction/Animal Rebellion in Londen om steun te betuigen . Mijn vriend was daar, ik kon helaas niet.![]()
Ik vind hem niet knap, maar hij heeft wel imho charisma en een heerlijke stem.
oooh ja die vind ik ook leukquote:Op woensdag 23 juni 2021 22:10 schreef Candaasje het volgende:
Volgens mij is Benedict wel een sympathiek persoon. Hij komt in interviews altijd wel vriendelijk over.
Hij kwam 2 jr geleden ook naar de actie van Extinction/Animal Rebellion in Londen om steun te betuigen . Mijn vriend was daar, ik kon helaas niet.![]()
Ik vind hem niet knap, maar hij heeft wel imho charisma en een heerlijke stem.
Shannon Doherty heeft iets... vervelends over zich.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Van de Charmed dames kon alleen Alyssa Milano me bekoren.
Ik gok dat Piper (had die ook een eigen naam?) Niet de goeie lippen had en Shannon Doherty te rond is.
Wim Jonk! Arthur Numan ook op een onknappe manier (vroeger). Die ene van 5ive met die wenkbrauw piercing.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:24 schreef Leandra het volgende:
Ik heb POR-FRA even opgezet, maar het gros is jong genoeg om mijn zoon te zijn, dus ik sla wel over.
Vroeger was Wim Kieft een lekker ding, en Youri Mulder, maar Jan Mulder als schoonvader is ook weer zo wat
Vroegerquote:Op woensdag 23 juni 2021 22:24 schreef Leandra het volgende:
Ik heb POR-FRA even opgezet, maar het gros is jong genoeg om mijn zoon te zijn, dus ik sla wel over.
Vroeger was Wim Kieft een lekker ding, en Youri Mulder, maar Jan Mulder als schoonvader is ook weer zo wat
Ik kijk nu por-fra omdat Cristianoquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:42 schreef SaskiaR het volgende:
Jemig Leandra![]()
Crushes: ik kijk graag naar het EK voetbal en niet alleen om het voetballengenoeg knappe mannen te zien
![]()
![]()
Over een minuut of 10 kunnen we 'm weer zien huilen als de stand zo blijft.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:42 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Ik kijk nu por-fra omdat Cristiano![]()
Geen gejank deze keer!quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:46 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Over een minuut of 10 kunnen we 'm weer zien huilen als de stand zo blijft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tikje braaf wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |