Oh geen idee wat Chris Pratt in z'n vrije tijd doetquote:Op woensdag 23 juni 2021 16:43 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ik viel toen ik die film keek juist als een blok voor haar tegenspeelster.
[..]
Ik had een paar jaar geleden echt een gênant intense crush op Tom Hiddleston.Maar als Loki vind ik hem dan weer minder, dat vettige zwarte haar doet het hem niet voor mij.
Chris Pratt gaat naar een homofobe kerk dus dat is een instant turn off.En Leo was in zijn jonge jaren bijna meisjesachtig mooi maar vind ik nu opgegroeid tot een soort middelbare manager.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:43 schreef Candaasje het volgende:
Hey we hebben nieuwe emoticons. Zie ik nu pas. Komen die van Viva oid?
De online consensus is dat Pratt "the worst Chris" is.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:26 schreef tombolafan het volgende:
O
[..]
Oh geen idee wat Chris Pratt in z'n vrije tijd doetin Jurassic World en GotG vind ik m leuk.
Loki vind ik leuk, Tom dan weer minder ofzo
Of klussen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:35 schreef lunapuella het volgende:
Ik vind dit wel een veel leukere opsom dan de was trouwens.
Omdat we beide totaal geen intentie hebben om vreemd te gaan. Dus het voelde een beetje als donkere wolken zoeken in een stralend blauwe lucht.quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Waarom zou het raar zijn om er over te praten?
Ik vind het juist goed om van tevoren over te praten. Zo zou ik prima kunnen leven met een eenmalige scheve schaats van mijn man, maar vind ik het wél een issue als het een langdurige affaire achter mijn rug om zou zijn. Dan voel je je gewoon echt bedrogen, althans ik wel.quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:06 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Omdat we beide totaal geen intentie hebben om vreemd te gaan. Dus het voelde een beetje als donkere wolken zoeken in een stralend blauwe lucht.
En mijn man kan het ook serieus niet. Ik grap altijd dat als hij ooit vreemd zou gaan hij tijdens het vreemdgaan mij gaat bellen.
Zijn dat allemaal 'ik wil op vakantie kunnen.' bellers? Of nou ja, dat zeggen ze waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt die Janssen vaccins, had dat niet een weekje later gekund?
Net mijn laatste twee dagen nog gewoon de hellllll aan bellers, niet normaal meer
Mijn zoon had gisteren de uitnodiging en zei; ik wil Janssen, kan dat?quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt die Janssen vaccins, had dat niet een weekje later gekund?
Net mijn laatste twee dagen nog gewoon de hellllll aan bellers, niet normaal meer
kon? Kan hoor wmbquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:34 schreef Deepfreeze het volgende:
Heeft iemand Joshua Jackson uit dawsons creek al genoemd? Die kon er ook wel mee door
Daar heb ik dan weer totaal niets meequote:Op woensdag 23 juni 2021 19:30 schreef oh-oh het volgende:
Oh god ja, Jason Momoa, hoe kon ik die nou vergeten?
Concert?quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik ging een paar jaar geleden met een vriendin naar een concert van David Duchovny.
Jagartrut Markle gaan we je nu noemenquote:Op woensdag 23 juni 2021 20:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb laatst uitgebereid gedroomd dat ik een Britse royal ging worden, inclusief heftige sexscene een achtervolgende paparazzi.
Ik heb wel een ding voor rosse mannen..
Angelina heeft een mooi lichaam. Maar verder... neh...quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:35 schreef _NIKKI_ het volgende:
Brad Pitt, vooral in Mr. & Mrs. Smith. Die film hebben man en ik dan ook al minstens 20 keer gezien. Ik voor Mr hij voor Mrs.![]()
Ik heb overigens ook met heel veel plezier naar Jamie (Sam Heughan) in Outlander gekeken. Dat accent ook...![]()
En in mijn jeugd Paul Walker. Maar die maakt tegenwoordig weinig films meer natuurlijk.
[..]
Ik vind het juist goed om van tevoren over te praten. Zo zou ik prima kunnen leven met een eenmalige scheve schaats van mijn man, maar vind ik het wél een issue als het een langdurige affaire achter mijn rug om zou zijn. Dan voel je je gewoon echt bedrogen, althans ik wel.
heerlijk! geniet ervanquote:Op woensdag 23 juni 2021 20:51 schreef Leandra het volgende:
Oh, en morgen doe ik helemaal niks.
Nou ja, misschien een was vouwen en wat rekeningen betalen maar daar houdt het wel mee op.
Fijn lichtpuntje in alle misère!quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:47 schreef Leandra het volgende:
Jongens, ik lig in bed TV te kijken, of eigenlijk lig ik met de chromecast uitzending gemist te kijken, maar ik zou ook TV kunnen kijken
TLDR: we hebben Ziggo-signaal!!!![]()
![]()
Om 17.00 uur kwam er een graafmachine.
Over de rest van de dag wil ik het nu niet hebben, maar ik lig op bed met een glas rosé en hazelnootchocolade.
Nou, tot je weet wat er vandaag gebeurdequote:
Ik heb het overwogen, want in 1x klaar en een vriendin werkt bij Janssen (niet meegewerkt aan de ontwikkeling van het vaccin uiteindelijk omdat ze dat niet zag zitten icm 2 jonge kinderen en een man die in een ziekenhuis werkt). Dus had het wel tof gevonden. Maar na 3x bellen de afgelopen weken met de vaccinatielijn, had ik mijn portie wel gehadquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:41 schreef oh-oh het volgende:
Iedereen die 18+ is en niet zwanger mocht vanaf vandaag omplannen naar Janssen.
Ik ben echt helemaal schor
Paul walker in de eerst f&fquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:35 schreef _NIKKI_ het volgende:
Brad Pitt, vooral in Mr. & Mrs. Smith. Die film hebben man en ik dan ook al minstens 20 keer gezien. Ik voor Mr hij voor Mrs.![]()
Ik heb overigens ook met heel veel plezier naar Jamie (Sam Heughan) in Outlander gekeken. Dat accent ook...![]()
En in mijn jeugd Paul Walker. Maar die maakt tegenwoordig weinig films meer natuurlijk.
[..]
Ik vind het juist goed om van tevoren over te praten. Zo zou ik prima kunnen leven met een eenmalige scheve schaats van mijn man, maar vind ik het wél een issue als het een langdurige affaire achter mijn rug om zou zijn. Dan voel je je gewoon echt bedrogen, althans ik wel.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, tot je weet wat er vandaag gebeurde
Ik flikkerde bijna op 8 hoog een raam uit.
Maar goed, ik lig nu veilig op 1 hoog in bed en de TV en de interwebs doen het.
Misschien N toch maar om nog een glas rosé vragen.
Ja hij denkt dat ie kan zingen, echt zoooooooooooooo slecht.quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:32 schreef lily het volgende:
[..]
Concert?
Dat is toch die acteur van de X-files?
Jason Momoa; hele mooie man ja.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, tot je weet wat er vandaag gebeurde
Ik flikkerde bijna op 8 hoog een raam uit.
Maar goed, ik lig nu veilig op 1 hoog in bed en de TV en de interwebs doen het.
Misschien N toch maar om nog een glas rosé vragen.
oke, had een mooi lichaam.... Toen ze Lara Croft was.quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, die is tegenwoordig echt wel eng dun.
We waren vandaag in het oude appartement van mijn ouders bezig waar we letterlijk alles uit moesten slopen, dus ik begon met de rolgordijnen die op de aluminium draai-kiepramen geschroefd zaten, de ramen die in de kiepstand stonden deed ik eerst dicht voor ik met dat rolgordijn begon te klieren (duwen, trekken, niets ging normaal los, zelfs de Luxaflex rolgordijnen niet)quote:
Holy shitquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
We waren vandaag in het oude appartement van mijn ouders bezig waar we letterlijk alles uit moesten slopen, dus ik begon met de rolgordijnen die op de aluminium draai-kiepramen geschroefd zaten, de ramen die in de kiepstand stonden deed ik eerst dicht voor ik met dat rolgordijn begon te klieren (duwen, trekken, niets ging normaal los, zelfs de Luxaflex rolgordijnen niet)
Dat raam stond niet in de kiepstand, dus ik klim op het trappetje om niet boven mijn macht te werken, haal afdekdingetjes weg, geef een ruk aan het rolgordijn en het raam blijkt gewoon in de draaistand te staan en draait dus open, terwijl ik ongeveer op 70 cm boven de vloer sta en de valbeveiliging net iets hoger is dan mijn voeten...
Geen idee wie dat raam dicht heeft geduwd zonder het ook weer met de hendel vast te zetten, maar ik was overal wel even klaar mee, dus ik ben maar meuk naar de stort gaan brengen, lekker met twee benen op de grond, 0 hoog.
Hopelijk is het morgen beter, na een goede nachtrustquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus ook, icm een voorraad godvers.
Ik heb gevloekt vandaag, echt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |