Ik denk juist dat het heel goed is! Ik heb nu een collega waarvan ik denk 'als wij allebei vrijgezel waren geweest dan waren daar zeker wel dates uit gekomen'. Juist door het te vertellen aan man is dat dan minder een ding voor mij, er geheimzinnig over doen maakt het voor mij alleen maar interessanter denk ik.quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:41 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Ik heb hier toevallig afgelopen weekend een gesprek over gehad met mijn man.
We hebben afgesproken dat we elkaar altijd vertellen mocht er iemand vreemd gaan. Een beetje met de intentie om er over te praten wat het betekent voor onze relatie. We willen het beide van elkaar weten iig. En crushes houden we voor ons zelf, die hoeven we niet van elkaar te weten.
Is dat raar, dat wij hier over praten? Kwam naar aanleiding van een artikel in de Volkskrant over de wetenschap achter een goede relatie.
Ja dat hadden wij ook denk ik, als we wel ooit tegelijkertijd vrijgezel waren geweest was er zeker meer gebeurd... En nou ja als ik toen heen gegaan was dus ookquote:Op woensdag 23 juni 2021 16:07 schreef Vaiana het volgende:
Ohh ja ik had dat met een collega tijdens mijn studententijd. Nooit tegelijkertijd vrijgezel geweest, maar altijd een hele duidelijke aantrekkingskracht. Daar was zeker wel wat gebeurd als ik niet bezet was geweest.Later kwam ik hem dus tegen toen ik vrijgezel was dus dacht mijn kans te grijpen, maar toen had hij een vriendin.
Ja maar da's een Mexicaan!quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel cute 🥰
In Coco is Dante ook een naakthond toch?
Heb ik gezien en Leo doet het prima hoor maar is inderdaad niet zijn beste film (ondanks de lang verwachtte Oscar). Het lag niet aan hem.quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:01 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Heb je The Revenant gezien? Leonardo diCaprio op z'n lelijkst. Echt, geweldig acteur en ik zou hem niet wegsturen als hij voor de deur stond hoor, maar in deze film is hij echt iets té vies.
Chris Pratt is best aantrekkelijk maar lijkt mij geen leuk persoon ofzo.quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:02 schreef tombolafan het volgende:
Loki vind ik trouwens ook woest aantrekkelijk![]()
En Chris Pratt
Ik heb hem ook niet gezet vanwege HIM maar vanwege mooie herinneringen van vroeger, die ik blijkbaar associeer met hun muziek. Het symbool zelf vind ik sowieso tofquote:Op woensdag 23 juni 2021 15:43 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
HaaToen ik 15/16 was, wilde ik ook een heartagramtat. Niet gedaan, gelukkig. Wel nog blij met m'n tat van een lyric van Placebo.
Heerlijk nummer dit, inderdaad.
Je voelt er niks van als iemand niet single is.quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:25 schreef Amsel het volgende:
Dit doet me allemaal weer denken aan m'n oude fwb die laatst weer contact opnam. Nu afgewimpeld, maar als we ooit weer eens tegelijkertijd vrijgezel zouden zijn, dan is het 100% onvermijdelijk dat we elkaar weer opzoeken
Behalve je geweten die als een hoofdpijn tegen je aan blijft bonken.quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je voelt er niks van als iemand niet single is.
Ik viel toen ik die film keek juist als een blok voor haar tegenspeelster.quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:30 schreef Phaidra het volgende:
Vooral door de film Portrait de la jeune fille en feu, over een verboden lesbische liefde in de 18e eeuw. Prachtig in beeld gebracht.
Ik had een paar jaar geleden echt een gênant intense crush op Tom Hiddleston.quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:02 schreef tombolafan het volgende:
Loki vind ik trouwens ook woest aantrekkelijk![]()
je bent niet de enige.. ik kan helemaal niks met deze opsom..quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:29 schreef Nijna het volgende:
Ik voel me wel een beetje vreemd nu, ik heb volgens mij nooit echt een crush op iemand gehad...maar ben wel in meer opzichten niet zo standaard geloof ik
.
Middelbare manager, check! Ik kan niks met hem...quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:43 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ik viel toen ik die film keek juist als een blok voor haar tegenspeelster.
[..]
Ik had een paar jaar geleden echt een gênant intense crush op Tom Hiddleston.Maar als Loki vind ik hem dan weer minder, dat vettige zwarte haar doet het hem niet voor mij.
Chris Pratt gaat naar een homofobe kerk dus dat is een instant turn off.En Leo was in zijn jonge jaren bijna meisjesachtig mooi maar vind ik nu opgegroeid tot een soort middelbare manager.
Nee, wel op Netlog en Vampire Freaksquote:Op woensdag 23 juni 2021 16:53 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ville Valo en de heartagram bracht mij opeens weer naar 15 jaar geleden. De tijd dat ik op Kindertent zat. Het eerste forum waar ik meeschreef. Heeft iemand daar ook nog meegeschreven?
Waarom zou het raar zijn om er over te praten?quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:41 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Ik heb hier toevallig afgelopen weekend een gesprek over gehad met mijn man.
We hebben afgesproken dat we elkaar altijd vertellen mocht er iemand vreemd gaan. Een beetje met de intentie om er over te praten wat het betekent voor onze relatie. We willen het beide van elkaar weten iig. En crushes houden we voor ons zelf, die hoeven we niet van elkaar te weten.
Is dat raar, dat wij hier over praten? Kwam naar aanleiding van een artikel in de Volkskrant over de wetenschap achter een goede relatie.
Ik heb vroeger gechat op de Engelse Linkin Park site en daarna naar Wanadoo.quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:01 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Nee, wel op Netlog en Vampire Freaks
Edit; en in 2005 zat ik al op FOK!
Waar dan?quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:43 schreef Candaasje het volgende:
Hey we hebben nieuwe emoticons. Zie ik nu pas. Komen die van Viva oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |