Oud zal ie iig niet meer wordenquote:Op woensdag 23 juni 2021 15:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gegoogled.
Peter Steele kan ik wel begrijpen. Toen hij jong was.![]()
Mooi haar.
Hopelijk wel op je partner?quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:29 schreef Nijna het volgende:
Ik voel me wel een beetje vreemd nu, ik heb volgens mij nooit echt een crush op iemand gehad...maar ben wel in meer opzichten niet zo standaard geloof ik
.
Jawel hoorquote:
Dat vind ik wel een mooie man, maar meer dan kijken hoeft niet.quote:
Ohhh dat nummer!quote:
Daar heb ik met mijn 1.54m dan weer niet zo'n issues meequote:
Ik heb hier toevallig afgelopen weekend een gesprek over gehad met mijn man.quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:20 schreef MaJo het volgende:
Ik word altijd zenuwachtig van dit soort onderwerpenMijn grootste angst is dat ik verliefd word op een ander. Als ik maar een beetje een crush heb krijg ik daar buikpijn en schuldgevoelens door. Mijn man zegt ook dat ik zo eerlijk ben dat ik daardoor zo erop reageer. Ik vertel hem ook alles
Ik zag het. Maar zag dus hele jonge foto’s en foto’s die wat minder jong waren.quote:
Haaquote:Op woensdag 23 juni 2021 15:39 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ohhh dat nummer!Godsamme wat lekker.
Edit; ik heb zelfs een heartagram tattoo![]()
Die vind ik lelijk. Het is niet zo dat automatisch elke rocker met lang haar aantrekkelijk is ofzoquote:Op woensdag 23 juni 2021 15:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zag het. Maar zag dus hele jonge foto’s en foto’s die wat minder jong waren.![]()
Is Slash dan ook je type of is die weer te ruig?
Ik vraag het maar.quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:47 schreef SQ het volgende:
[..]
Die vind ik lelijk. Het is niet zo dat automatisch elke rocker met lang haar aantrekkelijk is ofzo
John bon jovi vind ik ook niks aan. Of James Hetfield. Om er maar eens wat te noemen.
Viel me op dat die nergens genoemd is.quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:44 schreef Adrian4 het volgende:
Oh, en mijn all time favoriete sexy man ever:
[ afbeelding ]
Geen meneer maar een jochie.quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:57 schreef SQ het volgende:
Ik blijf Leonardo een babyface vinden. Ook al is ie bijna 50
Heb je The Revenant gezien? Leonardo diCaprio op z'n lelijkst. Echt, geweldig acteur en ik zou hem niet wegsturen als hij voor de deur stond hoor, maar in deze film is hij echt iets té vies.quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vraag het maar.![]()
Omdat ik ergens wel Axl Rose genoemd heb zien worden.
[..]
Viel me op dat die nergens genoemd is.![]()
Tja, knappe man maar ik valt zelf niet zo op blond met blauwe ogen.
Ik smolt als 12 jarige wel weg hoor, bij Titanic. En bij Romeo en Juliet.
Dus vooral een tiener-crush.
Als acteur vind ik hem geweldig. Ik volg hem ook qua carrière zeg maar.![]()
Zijn films vallen nooit tegen. Revolutionary Road.![]()
Wat me brengt tot Kate Winslet.
Wel cute 🥰quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:46 schreef oh-oh het volgende:
Google maar op Peruaanse naakthond pup voor een visual
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |