abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 juni 2021 @ 15:28:53 #101
149959 SQ
snelle trees
pi_200025669
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 15:04 schreef vencodark het volgende:

[..]

Gegoogled.
Peter Steele kan ik wel begrijpen. Toen hij jong was. :Y
Mooi haar.
Oud zal ie iig niet meer worden ;(
disclaimer
pi_200025674
Ik voel me wel een beetje vreemd nu, ik heb volgens mij nooit echt een crush op iemand gehad... :@ maar ben wel in meer opzichten niet zo standaard geloof ik :') .
Fake it till you make it...
pi_200025695
Ik heb al sinds mijn tienerjaren een crush op Nick Carter :9
En ik zou het ook prima kunnen op Hugh Grant, Ben Affleck en Ashton Kutcher O+ O+
  woensdag 23 juni 2021 @ 15:32:18 #104
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_200025706
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 15:29 schreef Nijna het volgende:
Ik voel me wel een beetje vreemd nu, ik heb volgens mij nooit echt een crush op iemand gehad... :@ maar ben wel in meer opzichten niet zo standaard geloof ik :') .
Hopelijk wel op je partner?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 23 juni 2021 @ 15:33:08 #105
176471 oh-oh
pi_200025715
Oh en Humberto Tan 🤤
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 23 juni 2021 @ 15:35:51 #106
176471 oh-oh
pi_200025743
Vroeger toen ie nog studio sport deed keken m'n zusje en ik altijd mee tot grote ergernis van m'n vader.
Ik ben hem es op hondenshow tegengekomen wilden zijn dochters op de foto met mijn hond en toen zei ik dus ja als ik met je vader op de foto mag.
Dus gedaan!
( Groucho Marx )
pi_200025748
Omg 3T, daar ik een poster van. Was ik helemaal vergeten :D
Een echte crush was het niet..

Jamie/sam vind ik in de serie prima te doen. Maar de laatste 2 jaar begint de roem hem hij iets teveel naar zijn hoofd te stijgen.

@Nijna, ik had ook nooit echt een crush. Mijn man was mijn eerste en enige liefde. O+
pi_200025759
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 15:32 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Hopelijk wel op je partner?
Jawel hoor ;).

quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 15:33 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Humberto Tan 🤤
Dat vind ik wel een mooie man, maar meer dan kijken hoeft niet.
Fake it till you make it...
  woensdag 23 juni 2021 @ 15:38:57 #109
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_200025787
Protège moi de mes désirs.
pi_200025793
quote:
Ohhh dat nummer! O+ Godsamme wat lekker.

Edit; ik heb zelfs een heartagram tattoo :D O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200025819
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 15:18 schreef MaJo het volgende:

[..]

Die is mij te klein _O-
Daar heb ik met mijn 1.54m dan weer niet zo'n issues mee O-). Waarschijnlijk valt alleen Roel van Velzen af, als dat een criterium zou zijn _O-.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_200025820
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 15:20 schreef MaJo het volgende:
Ik word altijd zenuwachtig van dit soort onderwerpen :') Mijn grootste angst is dat ik verliefd word op een ander. Als ik maar een beetje een crush heb krijg ik daar buikpijn en schuldgevoelens door. Mijn man zegt ook dat ik zo eerlijk ben dat ik daardoor zo erop reageer. Ik vertel hem ook alles :@
Ik heb hier toevallig afgelopen weekend een gesprek over gehad met mijn man.
We hebben afgesproken dat we elkaar altijd vertellen mocht er iemand vreemd gaan. Een beetje met de intentie om er over te praten wat het betekent voor onze relatie. We willen het beide van elkaar weten iig. En crushes houden we voor ons zelf, die hoeven we niet van elkaar te weten.

Is dat raar, dat wij hier over praten? Kwam naar aanleiding van een artikel in de Volkskrant over de wetenschap achter een goede relatie.
pi_200025826
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 15:28 schreef SQ het volgende:

[..]

Oud zal ie iig niet meer worden ;(
Ik zag het. Maar zag dus hele jonge foto’s en foto’s die wat minder jong waren. :+

Is Slash dan ook je type of is die weer te ruig? :P
  woensdag 23 juni 2021 @ 15:43:04 #114
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_200025836
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 15:39 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Ohhh dat nummer! O+ Godsamme wat lekker.

Edit; ik heb zelfs een heartagram tattoo :D O+
Haa :D Toen ik 15/16 was, wilde ik ook een heartagramtat. Niet gedaan, gelukkig. Wel nog blij met m'n tat van een lyric van Placebo.

Heerlijk nummer dit, inderdaad.
  woensdag 23 juni 2021 @ 15:44:32 #115
176471 oh-oh
pi_200025855
Ik heb een Prince tattoo.
( Groucho Marx )
pi_200025859
Oh, en mijn all time favoriete sexy man ever:

woensdag 23 juni 2021 @ 15:47:46 #117
149959 SQ
snelle trees
pi_200025899
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 15:41 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik zag het. Maar zag dus hele jonge foto’s en foto’s die wat minder jong waren. :+

Is Slash dan ook je type of is die weer te ruig? :P
Die vind ik lelijk. Het is niet zo dat automatisch elke rocker met lang haar aantrekkelijk is ofzo _O-
John bon jovi vind ik ook niks aan. Of James Hetfield. Om er maar eens wat te noemen.
disclaimer
pi_200025925
@MaJo Ik begrijp wat je wilt zeggen maar dat is allemaal echt geen optie. Moet ik ook niet willen trouwens.
Ik ben gewoon zeer gecharmeerd van iemand. Verliefd is toch iets dieper dan dat.
Het in onschuldig en het maakt mijn diensten wat leuker. Meer niet. :)

Waren we allebei vrijgezel geweest, dan had daar (denk ik) zeker wel een date op uitgekomen. :P
pi_200025973
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 15:47 schreef SQ het volgende:

[..]

Die vind ik lelijk. Het is niet zo dat automatisch elke rocker met lang haar aantrekkelijk is ofzo _O-
John bon jovi vind ik ook niks aan. Of James Hetfield. Om er maar eens wat te noemen.
Ik vraag het maar. :D
Omdat ik ergens wel Axl Rose genoemd heb zien worden. :)

quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 15:44 schreef Adrian4 het volgende:
Oh, en mijn all time favoriete sexy man ever:

[ afbeelding ]
Viel me op dat die nergens genoemd is. :)
Tja, knappe man maar ik valt zelf niet zo op blond met blauwe ogen.
Ik smolt als 12 jarige wel weg hoor, bij Titanic. En bij Romeo en Juliet.
Dus vooral een tiener-crush.

Als acteur vind ik hem geweldig. Ik volg hem ook qua carrière zeg maar. :)
Zijn films vallen nooit tegen. Revolutionary Road. _O_

Wat me brengt tot Kate Winslet. O+
  woensdag 23 juni 2021 @ 15:57:10 #120
149959 SQ
snelle trees
pi_200026020
Ik blijf Leonardo een babyface vinden. Ook al is ie bijna 50 :D
disclaimer
pi_200026058
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 15:57 schreef SQ het volgende:
Ik blijf Leonardo een babyface vinden. Ook al is ie bijna 50 :D
Geen meneer maar een jochie. :Y
pi_200026103
Ik heb wel vroeger zo'n crush gehad op een 'vriend' die ik een keer per jaar zag op een vrienden weekend. Wij klikten zo enorm goed dat de anderen het zelfs zagen, maar hij was bezet. Hij heeft me wel ooit een sms gestuurd of ik met hem naar het strand kwam, maar ik moest werken :')

Dus niets gebeurd en hij is nu nog steeds met dezelfde vrouw (en ik ben ook blij met mijn man O+ ) maar laatst kwam ik hem ineens voor het eerst sinds 10 jaar ofzo tegen en t was wel ff een 'wow' momentje voor ons alletwee _O-

En t grappige is dat hij niet fysiek hot is ofzo maar toen was het echt zo'n soort puzzelstukjes-die-passen situatie :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_200026107
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 15:54 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik vraag het maar. :D
Omdat ik ergens wel Axl Rose genoemd heb zien worden. :)
[..]

Viel me op dat die nergens genoemd is. :)
Tja, knappe man maar ik valt zelf niet zo op blond met blauwe ogen.
Ik smolt als 12 jarige wel weg hoor, bij Titanic. En bij Romeo en Juliet.
Dus vooral een tiener-crush.

Als acteur vind ik hem geweldig. Ik volg hem ook qua carrière zeg maar. :)
Zijn films vallen nooit tegen. Revolutionary Road. _O_

Wat me brengt tot Kate Winslet. O+
Heb je The Revenant gezien? Leonardo diCaprio op z'n lelijkst. Echt, geweldig acteur en ik zou hem niet wegsturen als hij voor de deur stond hoor, maar in deze film is hij echt iets té vies.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_200026118
Loki vind ik trouwens ook woest aantrekkelijk _O-

En Chris Pratt :9
pi_200026184
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 09:46 schreef oh-oh het volgende:
Google maar op Peruaanse naakthond pup voor een visual :')
Wel cute 🥰
In Coco is Dante ook een naakthond toch?
pi_200026187
Ohh ja ik had dat met een collega tijdens mijn studententijd. Nooit tegelijkertijd vrijgezel geweest, maar altijd een hele duidelijke aantrekkingskracht. Daar was zeker wel wat gebeurd als ik niet bezet was geweest. :9 Later kwam ik hem dus tegen toen ik vrijgezel was dus dacht mijn kans te grijpen, maar toen had hij een vriendin. ;(

quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 15:41 schreef Adrian4 het volgende:

[..]

We hebben afgesproken dat we elkaar altijd vertellen mocht er iemand vreemd gaan. Een beetje met de intentie om er over te praten wat het betekent voor onze relatie. We willen het beide van elkaar weten iig. En crushes houden we voor ons zelf, die hoeven we niet van elkaar te weten.

Is dat raar, dat wij hier over praten? Kwam naar aanleiding van een artikel in de Volkskrant over de wetenschap achter een goede relatie.
Ik denk juist dat het heel goed is! Ik heb nu een collega waarvan ik denk 'als wij allebei vrijgezel waren geweest dan waren daar zeker wel dates uit gekomen'. Juist door het te vertellen aan man is dat dan minder een ding voor mij, er geheimzinnig over doen maakt het voor mij alleen maar interessanter denk ik.
pi_200026213
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 16:07 schreef Vaiana het volgende:
Ohh ja ik had dat met een collega tijdens mijn studententijd. Nooit tegelijkertijd vrijgezel geweest, maar altijd een hele duidelijke aantrekkingskracht. Daar was zeker wel wat gebeurd als ik niet bezet was geweest. :9 Later kwam ik hem dus tegen toen ik vrijgezel was dus dacht mijn kans te grijpen, maar toen had hij een vriendin. ;(

Ja dat hadden wij ook denk ik, als we wel ooit tegelijkertijd vrijgezel waren geweest was er zeker meer gebeurd... En nou ja als ik toen heen gegaan was dus ook :')
  woensdag 23 juni 2021 @ 16:22:38 #128
176471 oh-oh
pi_200026428
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 16:07 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Wel cute 🥰
In Coco is Dante ook een naakthond toch?
Ja maar da's een Mexicaan!
( Groucho Marx )
  woensdag 23 juni 2021 @ 16:25:00 #129
344469 Amsel
zonder t
pi_200026469
Dit doet me allemaal weer denken aan m'n oude fwb die laatst weer contact opnam. Nu afgewimpeld, maar als we ooit weer eens tegelijkertijd vrijgezel zouden zijn, dan is het 100% onvermijdelijk dat we elkaar weer opzoeken :@
pi_200026547
Girlcrush, dat is Noémie Merlant trouwens wel:

Vooral door de film Portrait de la jeune fille en feu, over een verboden lesbische liefde in de 18e eeuw. Prachtig in beeld gebracht O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_200026569
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 16:01 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Heb je The Revenant gezien? Leonardo diCaprio op z'n lelijkst. Echt, geweldig acteur en ik zou hem niet wegsturen als hij voor de deur stond hoor, maar in deze film is hij echt iets té vies.
Heb ik gezien en Leo doet het prima hoor maar is inderdaad niet zijn beste film (ondanks de lang verwachtte Oscar). Het lag niet aan hem. :P
In Django is hij ook zo goed!
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 16:02 schreef tombolafan het volgende:

En Chris Pratt :9
Chris Pratt is best aantrekkelijk maar lijkt mij geen leuk persoon ofzo. :D
pi_200026608
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 15:43 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Haa :D Toen ik 15/16 was, wilde ik ook een heartagramtat. Niet gedaan, gelukkig. Wel nog blij met m'n tat van een lyric van Placebo.

Heerlijk nummer dit, inderdaad.
Ik heb hem ook niet gezet vanwege HIM maar vanwege mooie herinneringen van vroeger, die ik blijkbaar associeer met hun muziek. Het symbool zelf vind ik sowieso tof O+

Oh iemand riep O+ Loki O+ ???
  woensdag 23 juni 2021 @ 16:34:54 #133
176471 oh-oh
pi_200026623
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 16:25 schreef Amsel het volgende:
Dit doet me allemaal weer denken aan m'n oude fwb die laatst weer contact opnam. Nu afgewimpeld, maar als we ooit weer eens tegelijkertijd vrijgezel zouden zijn, dan is het 100% onvermijdelijk dat we elkaar weer opzoeken :@
Je voelt er niks van als iemand niet single is.
( Groucho Marx )
pi_200026759
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 16:34 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Je voelt er niks van als iemand niet single is.
Behalve je geweten die als een hoofdpijn tegen je aan blijft bonken. :P
pi_200026770
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 16:30 schreef Phaidra het volgende:
Vooral door de film Portrait de la jeune fille en feu, over een verboden lesbische liefde in de 18e eeuw. Prachtig in beeld gebracht O+.
Ik viel toen ik die film keek juist als een blok voor haar tegenspeelster. O+

quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 16:02 schreef tombolafan het volgende:
Ik had een paar jaar geleden echt een gênant intense crush op Tom Hiddleston. :@ Maar als Loki vind ik hem dan weer minder, dat vettige zwarte haar doet het hem niet voor mij.

Chris Pratt gaat naar een homofobe kerk dus dat is een instant turn off. :{w En Leo was in zijn jonge jaren bijna meisjesachtig mooi maar vind ik nu opgegroeid tot een soort middelbare manager. :')
pi_200026919
Mijn kamer hing vroeger vol met foto's van Chris Cornell. Lang haar, kort haar, maakt niet uit.

Girl crushes vooral Rosamund Pike en Rachel Weisz. Vooral die eerste lijkt mij zo'n tof wijf.

Ik knap ook vrij snel af als iemand arrogant lijkt. Ana de Armas bv is superknap, maar die lijkt vaak zo vol van zichzelf.
pi_200026929
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 15:29 schreef Nijna het volgende:
je bent niet de enige.. ik kan helemaal niks met deze opsom..
  woensdag 23 juni 2021 @ 16:53:46 #138
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_200027013
Ville Valo en de heartagram bracht mij opeens weer naar 15 jaar geleden. De tijd dat ik op Kindertent zat. Het eerste forum waar ik meeschreef. Heeft iemand daar ook nog meegeschreven? :D
  woensdag 23 juni 2021 @ 16:57:52 #139
319308 Tink89
To live is to dance
pi_200027081
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 16:43 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Ik viel toen ik die film keek juist als een blok voor haar tegenspeelster. O+
[..]

Ik had een paar jaar geleden echt een gênant intense crush op Tom Hiddleston. :@ Maar als Loki vind ik hem dan weer minder, dat vettige zwarte haar doet het hem niet voor mij.

Chris Pratt gaat naar een homofobe kerk dus dat is een instant turn off. :{w En Leo was in zijn jonge jaren bijna meisjesachtig mooi maar vind ik nu opgegroeid tot een soort middelbare manager. :')
Middelbare manager, check! Ik kan niks met hem...

En ik heb in real life maar één echte crush gehad waar ik niets mee kon. Hij had een vriendin en gaf wel altijd aan dat hij het zo jammer vond dat zij geen open relatie wilde. Was maar goed ook, ik was hoteldebotel en was er kapot van geweest als er iets gebeurd was daf voor hem niets betekende.

Ik heb nog jaren knikkende knieën gehad als ik hem zag, zou m'n vorige relatie ook zo voor hem gekapt hebben. Maar nu denk ik vooral dat ik blij ben dat het nooit iets geworden is. Ik zou niet gelukkig zijn in een relatie waarin ik continu het gevoel heb dat ik niet genoeg ben, zelfs als dat alleen maar in fysieke zin zo is.

Vreemdgaan hebben wij wel besproken, net als wat er zou gebeuren als één van de twee meer behoefte heeft aan seks dan de ander enzo. Hier is het simpel: alles is bespreekbaar, maar wel vooraf. Wel zo respectvol wat ons betreft. Niet achteraf komen opbiechten en je partner bedriegen dus.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_200027084
Ik was als tiener hopeloos verliefd op een goede vriendin, wist ik meteen dat vrouwen toch wel leuk waren. Jaren later begin 20 hebben we wel wat gescharreld maar die verliefdheid is nooit teruggekomen.

Leo vind ik niets, toevallig gaat het nu in de collega's app over hem.
pi_200027152
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 16:53 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ville Valo en de heartagram bracht mij opeens weer naar 15 jaar geleden. De tijd dat ik op Kindertent zat. Het eerste forum waar ik meeschreef. Heeft iemand daar ook nog meegeschreven? :D
Nee, wel op Netlog en Vampire Freaks :D

Edit; en in 2005 zat ik al op FOK! ;)
  Licht Ontvlambaar woensdag 23 juni 2021 @ 17:05:53 #142
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_200027214
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 15:41 schreef Adrian4 het volgende:

[..]

Waarom zou het raar zijn om er over te praten?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_200027260
Ohja, Loki O+
Maar ik vind hem juist als Loki zo lekker. Ik hou gewoon van bad guys, als crush dan. Niet als serieus relatiemateriaal (as if.... :') ).

Mijn vriend weet overigens wel van de meeste van mijn crushes. Niet helemaal in detail en elke, maar hij is nog op zoek gegaan naar een poster van Tom Ellis voor op mijn kot in Antwerpen. (Niet gevonden overigens, het was ook wel meer een geintje. Maar goed, wij keken samen naar Lucifer en dan zat ik ook met hem mee te fangirlen op Aimee Garcia (Ella Lopez) en Lesley-Ann (Mazikeen). Dus voor elk wat wils :+

Mijn crushes op ooit een hogeschool docent en later dus een prof aan de uni waren wel een tikkie gênant. Echt rooie oortjes en bakvisgegiechel. Mijn hemel. Ik heb gewoon wat met autoritaire (maar vriendelijke, beleefde, wijze) mannen ~O>

@Adrian4 lijkt me eigenlijk vooral heel gezond, daar zo open over kunnen praten :Y . Zolang het bij acteur/zanger/ e.d. blijft heeft mijn vriend er geen problemen mee. Maar hij heeft zelf verder heel geen behoefte aan een ander geeft ie zelf aan, dus alles in de richting van 'open relatie' of 'een keertje vozen met een andere man' zijn eigenlijk onbespreekbaar terrein. Laat staan vreemdgaan, dat is iets om het graf mee in te nemen. Ik heb hem nu zover dat ie een avondje met een andere dame wel zou zien zitten. Nu alleen nog even iemand vinden waarbij we het beide wel zien zitten, we verschillen wat in smaak :')
  woensdag 23 juni 2021 @ 17:28:12 #144
344469 Amsel
zonder t
pi_200027569
Oh en: Jake Gyllenhaal :9~
pi_200027797
Hey we hebben nieuwe emoticons. Zie ik nu pas. Komen die van Viva oid?
pi_200027915
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 17:01 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Nee, wel op Netlog en Vampire Freaks :D

Edit; en in 2005 zat ik al op FOK! ;)
Ik heb vroeger gechat op de Engelse Linkin Park site en daarna naar Wanadoo.
Hier en daar bij vervelling naar TMF chat maar toch op FOK! blijven hangen sinds 2005.
  woensdag 23 juni 2021 @ 18:17:47 #147
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_200028351
  woensdag 23 juni 2021 @ 18:18:09 #148
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_200028356
quote:
7s.gif Op woensdag 23 juni 2021 17:43 schreef Candaasje het volgende:
Hey we hebben nieuwe emoticons. Zie ik nu pas. Komen die van Viva oid?
Waar dan?
pi_200028412
^p^ :blauwoog: :lijstje:

Of hadden we deze al hier in OUD ? :@
  woensdag 23 juni 2021 @ 18:23:55 #150
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_200028455
quote:
7s.gif Op woensdag 23 juni 2021 18:21 schreef Candaasje het volgende:
^p^ :blauwoog: :lijstje:

Of hadden we deze al hier in OUD ? :@