abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200012613
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 18:21 schreef Moira het volgende:

[..]

Mijn man heeft het ook ooit ingesteld op iets handmatigs en dat werd heel lelijk knalgroen en knalgeel :') hij heeft het al jaren en ik erger me er elke keer aan als FOK! bij hem op z'n account open staat _O-
Oei...

Op viva krijg je hier een echtscheidingsadvies voor. >:)
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
pi_200012658

Ik wist niet dat het bestond :D
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
  Admin dinsdag 22 juni 2021 @ 20:04:42 #28
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_200013914
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 11:10 schreef Sloetski het volgende:
Wat ik fijn vond op het Viva forum was dat je de reacties van de TO goed terug kunt vinden in het topic, omdat die blauw gekleurd zijn. Goed voor het overzicht. Plus dat de OP boven elke volgende pagina weer verscheen.
De kleurtjes voor de TO (heet hier TS voor topic starter) hebben wij hier ook. Op desktop kun je die kleuren zelf kiezen overigens in de instellingen. Op mobiel is het standaard een blauwe achtergrond, waar normale posts een grijze achtergrond hebben. Het weergeven van de OP op de volgende pagina kennen we hier eigenlijk niet. Een manier om dat te omzeilen is door in je instellingen 310 ofzo posts per pagina in te stellen zodat alle posts uit een topic op 1 pagina komen. Ik kan wel eens kijken of het te doen is om ook de OP op elke pagina weer te geven, maar kan daarin niets beloven. Het kan weleens net te zwaar zijn omdat er bv een extra query op de database moet worden gedaan voor elke pagina. Dat moet ik uitzoeken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 11:55 schreef Sloetski het volgende:

[..]

Ah dank voor de link! Gelukt.
Verder lees ik al een tijd mee op Fok! dus de overstap is prima. Zal voortaan de juiste termen aanhouden ;)
och, als je een 'verkeerde' term gebruikt en we snappen niet wat je bedoelt vragen we het vanzelf wel. Na verloop van tijd waarschijnlijk met een 'zeker van de viva' opmerking erbij ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 12:58 schreef FokRome het volgende:
Wat superleuk dat jullie een eigen subforum gemaakt hebben. Ik ben altijd alleen maar een meelezer geweest dus niemand zal mij echt kennen.

Wat mij is opgevallen bij het registreren is dat er wordt aangeraden om het privacy en cookiebeleid te lezen. Braaf als ik ben, wilde ik dat doen, maar de link verwijst naar: https://frontpage.fok.nl/page/privacy en die werkt niet.
Hmm
dat moet https://frontpage.fok.nl/page/privacy-policy zijn
kan het nu niet direct aanpassen, maar dat doe ik zsm, dank voor het melden!

quote:
Verder krijg ik twee e-mailtjes verstuurd met 1 registratiebevestiging en 1 wachtwoord. Dat is voor mij helemaal prima maar mijn gmail vindt die mailtjes niet veilig omdat ze niet encrypted zijn. Wellicht is dat met het wachtwoord versturen wel zo handig.
Als we de mailtjes encrypten kun je ze niet decrypten en heb je er niet zoveel aan lijkt me? Of begrijp ik het verkeerd? Sowieso is het de bedoeling dat je na inloggen het door ons verstrekte password wijzigt in je eigen password. Gewoon voor de veiligheid :)
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_200014091
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 20:04 schreef Danny het volgende:

och, als je een 'verkeerde' term gebruikt en we snappen niet wat je bedoelt vragen we het vanzelf wel. Na verloop van tijd waarschijnlijk met een 'zeker van de viva' opmerking erbij ;)
[..]

*O*
pi_200014109
Dat een topic meer posts kan bevatten dat hier. Bij sommige onderwerpen kan dat een verdieping geven.
Op één of andere manier werkt dat bij topics rijgen toch niet zo.
pi_200014170
Minder ads
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Admin dinsdag 22 juni 2021 @ 20:49:02 #32
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_200014633
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 20:21 schreef Mortaxx het volgende:
Minder ads
enorm rijk uitgeversbedrijf achter zich die gewoon de stekker uit tig jaar sociaal menszijn trekt
(ja, flauw, maar ik paste me even aan aan jouw post ;))
pi_200014664
Servers die niet tijdens een piek in problemen komen.
  Admin dinsdag 22 juni 2021 @ 20:52:08 #34
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_200014699
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 20:16 schreef nomina het volgende:
Dat een topic meer posts kan bevatten dat hier. Bij sommige onderwerpen kan dat een verdieping geven.
Op één of andere manier werkt dat bij topics rijgen toch niet zo.
Wat was de limiet bij jullie?
De limiet bij ons is ooit in 1999 ontstaan vanwege de toen geldende beperkingen. Er zijn ook hier een boel mensen die die limiet graag ruimer zien of geheel opgeheven, maar minstens zoveel die dat juist niet willen (bv omdat het makkelijker is een topicnummer/titel te onthouden dan een paginanummer als je een specifieke post zoekt).
Op tweakers zijn er topics met 20.000 posts en dat bladert eigenlijk totaal niet praktisch.
Maar die arbitraire limiet is inderdaad ook niet alles.
  Admin dinsdag 22 juni 2021 @ 20:54:39 #36
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_200014751
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 20:50 schreef Stepperoller het volgende:
Servers die niet tijdens een piek in problemen komen.
zie mijn post boven de jouwe.

overigens doelde ik natuurlijk meer op functionaliteit, onderdelen e.d.
misschien handig om daar een beetje bij te blijven. Houdt de boel wat overzichtelijker, en het gaat daarbij dan ook daadwerkelijk om zaken waar we iets aan kunnen veranderen op korte termijn ^O^
pi_200014859
Ik vind het assortiment emoji's vrij beperkt. Ik mis er wel een paar hier. Hoewel ik de -O- en de }) wel kan waarderen.
Oh en deze is tof! :R
Clap your hands if you're working too hard
  Admin dinsdag 22 juni 2021 @ 21:01:31 #38
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_200014912
quote:
We staan daar tweede nog?
helemaal niet slecht gezien hoe FOK! daar bekend staat.
Maakt verder ook niet uit. Ze zijn hier allemaal meer dan welkom, maar dat is aan henzelf. Belangrijkste is dat ze een plek vinden waar ze verder kunnen. Ik (en velen met mij) zouden graag zien dat dat hier zou zijn, maar als dat niet zo is ook prima. Ik heb m'n hele gezin aan dit forum te danken en moet er niet aan denken dat dat zomaar zou verdwijnen, dus ik kan me prima verplaatsen in hoe ze zich moeten voelen. Ze moeten doen wat ze zelf het beste vinden.
pi_200014933
Het aanpassen van de TT door de TO zelf in de eerste 15 minuten na het openen van een draadje.
  Admin dinsdag 22 juni 2021 @ 21:03:45 #40
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_200014960
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 20:59 schreef Snolkelderij het volgende:
Ik vind het assortiment emoji's vrij beperkt. Ik mis er wel een paar hier. Hoewel ik de -O- en de }) wel kan waarderen.
Oh en deze is tof! :R
is er een overzicht van de emoji's van viva?
pi_200015055
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 21:03 schreef Danny het volgende:

[..]

is er een overzicht van de emoji's van viva?
:-D :-) :) ;-) ;) :-( :-o o_o :-? 8-) :lol: :-x :-P :-$ :"-( :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :-| :mrgreen: :geek: :ugeek: :hyper: :cry: :whip: :loveit: :idee: :hug: :popcorn: |-) :biggrin: :devil: :proud: :facepalm: :P (6) >:-( O_O :bye: :@@: :yes: :rofl: :mad: :zzz: :-] :monkey: :huh: :sherlock: :puh: :cheer: :p: :kwijl: :worship: :yum: :sun: :rrr: :wtf: :bonk: :heart: :high5: ;-)) :-[ :angel: :cheer2: :redrose: :there: :sick: :whoops: :couple: :| :cheers: :frusty: :fortune: :rose: :gift: :HA: :puppy: :nope: :hamer: :sheep: :eh: :hihi: :A: :thumbsup: :furious: :pukey: :moon: O_o :lijstje: :-* :thunder: :sigh: :french: :daisy: :-P) :blauwoog: :hello: :cat: :blob: :jump: :nooo: :lightbulb: :calimero: :steam: :yawnee: ;-)) :misselijk: :lips: :sick: :purple: :byee: :'-( :whut: :lmao: :vechten: :smooch: :rolling: ;-D :peace: :O :'( :uh?: :sleep: :@ :-9 :$ :kneel: :whistle: :-O$ :peep: :clown: :verliefd: 8-. :D :cencored: :swear: B-) :confused: B) :euro: :boooos: :muziek: :nerd: :koffie: :mail: (O) :blabla: XD :( :blond: :O :nut: :sarcastic: :-)-) :flag: :loveys: :photo: :cheer2: :duckie: :bunny: :bigkiss: :love: @( :shout: :applause: :shame: :flirting: :winkie: :woa:

Je vroeg er zelf om (hier mis ik dus de grijns)
  Admin dinsdag 22 juni 2021 @ 21:17:51 #42
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_200015284
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 21:09 schreef Snolkelderij het volgende:

[..]

:-D :-) :) ;-) ;) :-( :-o o_o :-? 8-) :lol: :-x :-P :-$ :"-( :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :-| :mrgreen: :geek: :ugeek: :hyper: :cry: :whip: :loveit: :idee: :hug: :popcorn: |-) :biggrin: :devil: :proud: :facepalm: :P (6) >:-( O_O :bye: :@@: :yes: :rofl: :mad: :zzz: :-] :monkey: :huh: :sherlock: :puh: :cheer: :p: :kwijl: :worship: :yum: :sun: :rrr: :wtf: :bonk: :heart: :high5: ;-)) :-[ :angel: :cheer2: :redrose: :there: :sick: :whoops: :couple: :| :cheers: :frusty: :fortune: :rose: :gift: :HA: :puppy: :nope: :hamer: :sheep: :eh: :hihi: :A: :thumbsup: :furious: :pukey: :moon: O_o :lijstje: :-* :thunder: :sigh: :french: :daisy: :-P) :blauwoog: :hello: :cat: :blob: :jump: :nooo: :lightbulb: :calimero: :steam: :yawnee: ;-)) :misselijk: :lips: :sick: :purple: :byee: :'-( :whut: :lmao: :vechten: :smooch: :rolling: ;-D :peace: :O :'( :uh?: :sleep: :@ :-9 :$ :kneel: :whistle: :-O$ :peep: :clown: :verliefd: 8-. :D :cencored: :swear: B-) :confused: B) :euro: :boooos: :muziek: :nerd: :koffie: :mail: (O) :blabla: XD :( :blond: :O :nut: :sarcastic: :-)-) :flag: :loveys: :photo: :cheer2: :duckie: :bunny: :bigkiss: :love: @( :shout: :applause: :shame: :flirting: :winkie: :woa:

Je vroeg er zelf om (hier mis ik dus de grijns)
welke grijns?
>:) B-) *) |:) ?

heb je ook de bijbehorende plaatjes bij die tags toevallig?
pi_200015333
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 20:52 schreef Danny het volgende:

[..]

Wat was de limiet bij jullie?
De limiet bij ons is ooit in 1999 ontstaan vanwege de toen geldende beperkingen. Er zijn ook hier een boel mensen die die limiet graag ruimer zien of geheel opgeheven, maar minstens zoveel die dat juist niet willen (bv omdat het makkelijker is een topicnummer/titel te onthouden dan een paginanummer als je een specifieke post zoekt).
Op tweakers zijn er topics met 20.000 posts en dat bladert eigenlijk totaal niet praktisch.
Maar die arbitraire limiet is inderdaad ook niet alles.
25 postst per pagina en 121 pagina's.
Nu is 121 misschien weer wat veel.
pi_200015409
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 21:17 schreef Danny het volgende:

[..]

welke grijns?
>:) B-) *) |:) ?

Eentje met meer tanden. Ik heb de plaatjes niet voor je, heb geen idee hoe ik die kan kopiëren.
Die ene die haar koffie tegen het scherm proest wordt ook enorm gemist.
  Admin dinsdag 22 juni 2021 @ 21:24:00 #45
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_200015427
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 21:23 schreef Snolkelderij het volgende:

[..]

Eentje met meer tanden. Ik heb de plaatjes niet voor je, heb geen idee hoe ik die kan kopiëren.
Die ene die haar koffie tegen het scherm proest wordt ook enorm gemist.
hmm, misschien moet ik daar even een account aanmaken en eens kijken. leuke nieuwe smilies zijn altijd welkom, al hebben we wel liefst dat ze binnen de design van onze originele smilies passen (zijn altijd wel mensen te vinden die er een FOK!variant van willen en kunnen maken)
  Moderator dinsdag 22 juni 2021 @ 21:39:55 #46
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_200015796
<- kan overal *D

<- ook

:|W

<- ook

>:O

[ Bericht 23% gewijzigd door Bosbeetle op 22-06-2021 21:48:20 ]
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Admin dinsdag 22 juni 2021 @ 21:41:59 #47
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_200015834
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 21:24 schreef Danny het volgende:

[..]

hmm, misschien moet ik daar even een account aanmaken en eens kijken. leuke nieuwe smilies zijn altijd welkom, al hebben we wel liefst dat ze binnen de design van onze originele smilies passen (zijn altijd wel mensen te vinden die er een FOK!variant van willen en kunnen maken)
account aanmaken wil niet. De recaptcha die ik moet invullen wordt niet geladen om een of andere reden.
pi_200015886
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 21:17 schreef Danny het volgende:

[..]

Ik heb er een filmpje van kunnen maken, het is een .webm-bestand. Hoe kan ik dat posten? Imgur slikt het niet.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 21:43:49 #49
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_200015901
https://forum.fok.nl/pages/jointhecrew

Zie dit echt voor het eerst :').

Eens invullen, het is hoog tijd dat ik eens A word hier B-).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Admin dinsdag 22 juni 2021 @ 21:50:15 #50
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_200016040
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 21:43 schreef Snolkelderij het volgende:

[..]

Ik heb er een filmpje van kunnen maken, het is een .webm-bestand. Hoe kan ik dat posten? Imgur slikt het niet.
webm wordt hier nog niet ondersteund -O-
je kunt 'm evt hier uploaden en dan een linkje neerzetten?
https://www.webmshare.com/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')