abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 23 juni 2021 @ 23:07:15 #251
382129 crew  Donna
pi_200035808
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 23:06 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Tikje braaf wel.
Ben ik ook, komt goed uit.
:Y)
pi_200035834
^O^
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_200035930
Tijdens EK's en WK's word ik altijd in de vieze App groep van mijn homovrienden toegevoegd. Daar gaat het alleen over mannen en wat ze ermee willen doen. Ik word dan dus toegevoegd om de voetballers die zij lekker vinden te 'herkennen'. Het is dit jaar redelijk stil nog.
pi_200035932
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 22:36 schreef F_r het volgende:

[..]

Vroeger
Dani
Giovanni van Bronckhorst
Daniel de Ridder
Beckham in zijn jongere jaren
Daniël de Ridder :9
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_200035971
Leandra :o
Je had je rosé sowieso verdiend, was ie lekker?
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_200035984
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 23:06 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Tikje braaf wel.
Geldt tevens voor die Roel.
Ik ben ook een braaf hockeymeisje ( :') alsof die bestaan) dus dat matcht mooi *)
  Moderator woensdag 23 juni 2021 @ 23:18:22 #257
382129 crew  Donna
pi_200036068
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 23:12 schreef exode het volgende:
Tijdens EK's en WK's word ik altijd in de vieze App groep van mijn homovrienden toegevoegd. Daar gaat het alleen over mannen en wat ze ermee willen doen. Ik word dan dus toegevoegd om de voetballers die zij lekker vinden te 'herkennen'. Het is dit jaar redelijk stil nog.
Komt er niemand door de keuring? :D

Stekelenburg vind ik wel fijn opgedroogd. Ik word ook oud.
  donderdag 24 juni 2021 @ 00:18:48 #258
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_200036907
Mijn homovrienden haten voetbal...
Die zijn nog herstellende van het ESF ook geloof ik :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_200037028
Ik heb ook niks met voetballers. Misschien dat die pakjes mij koud maken voor hen. :')
pi_200037426
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 23:14 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ik ben ook een braaf hockeymeisje ( :') alsof die bestaan) dus dat matcht mooi *)
:N
Ik was een puberhockeymeisje. Als de hockeymeisjes uit die tijd representatief zijn voor de hockeymeisjes van tegenwoordig...
:N
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_200037564
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 00:18 schreef oh-oh het volgende:
Mijn homovrienden haten voetbal...
Die zijn nog herstellende van het ESF ook geloof ik :')
Die hier ook, maar een excuus om te drinken, feesten en mannen kijken, grijpen ze wel aan.
Tijdens ESF werd ik ook gek van de Appjes. Ze zaten bij alle rondes in het publiek.
pi_200037571
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 23:18 schreef Donna het volgende:

[..]

Komt er niemand door de keuring? :D

Stekelenburg vind ik wel fijn opgedroogd. Ik word ook oud.
Nee, ik geloof het niet. Ronaldo heeft afgedaan.
pi_200037610
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 22:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Shannon Doherty heeft iets... vervelends over zich.
Ik weet niet of ze echt naar is maar ze oogt als iemand met een onaantrekkelijk karakter. Voor mij dan.
De Tina en de Popfoto stonden vroeger altijd vol met verhalen om te illustreren dat ze een naar kreng was, dus je bent in ieder geval niet de enige met die associatie.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_200037749
Las jij die? :wtf:
pi_200037781
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 07:56 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

De Tina en de Popfoto stonden vroeger altijd vol met verhalen om te illustreren dat ze een naar kreng was, dus je bent in ieder geval niet de enige met die associatie.
Shannon had in ieder geval vroeger toch regelmatig woedeaanvallen en agressief op de set en daarbuiten?

Geloof dat ze nu ernstig ziek is. Kanker met uitzaaiingen ofzo.
pi_200037799
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 08:15 schreef Vanyel het volgende:
Las jij die? :wtf:
Natuurlijk. De Penny en de Tina en de Popfoto/Fancy, de Yes en toen de Flair en Viva. Mijn vader kocht ze altijd voor me en nog steeds heeft hij altijd als ik hem zie die laatste twee voor me mee O+ hij was al ontdaan: DE VIVA STOPT ERMEE, WIST JE DAT WEL?!

Overigens hadden we deze opsom recent al.
pi_200037897
Wegens desinteresse in hitblaadjes ben ik daar nogal snel doorheen gegaan, mijn welgemeende excuses voor het niet onthouden van je lievelingslectuur uit pubertijden :6

Ik was alleen geïnteresseerd in de seksvragen in de Fancy. Eigenlijk begrijp ik nog steeds niet waarom ik niet gewoon seksuoloog geworden ben.
Misschien iets voor als ik later groot ben. Al zal dit misschien die ene studie zijn waar mijn baas niet aan wenst mee te betalen, coulant als ze verder gewoonlijk zijn.
  donderdag 24 juni 2021 @ 08:45:15 #268
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_200038009
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 07:56 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Is nog steeds niet zo aardig, vriendje werkte met haar samen op de Comic Con in 2019.

Jennifer Morrison was er ook (hallo, kunnen we nog even terugkomen op girl crushes?) en die is wel echt LIEF O+.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_200038067
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 08:33 schreef Vanyel het volgende:
Wegens desinteresse in hitblaadjes ben ik daar nogal snel doorheen gegaan, mijn welgemeende excuses voor het niet onthouden van je lievelingslectuur uit pubertijden

Ik was alleen geïnteresseerd in de seksvragen in de Fancy. Eigenlijk begrijp ik nog steeds niet waarom ik niet gewoon seksuoloog geworden ben.
Misschien iets voor als ik later groot ben. Al zal dit misschien die ene studie zijn waar mijn baas niet aan wenst mee te betalen, coulant als ze verder gewoonlijk zijn.
Oh, zo bedoelde ik het niet, ik probeerde alleen een nieuwe herhalingsopsom te voorkomen :D En de 'natuurlijk' sloeg op het dat ik van tamelijk oppervlakkig vermaak in het algemeen en oppervlakkige lectuur in het bijzonder houd O+

Ik heb over twee weken een hele dag les over seksualiteit *)
pi_200038120
Ik heb een aantal jaren vrijwilligerswerk gedaan voor een stichting in Utrecht die oa homofeesten organiseert. Ik was meestal backstage verantwoordelijk. Was verbaasd over de onaardigheid van bepaalde artiesten, echt gewoon onbeschoft.

Wie wel enorm aardig zijn: Karin Bloemen en Patty Brard, met beide enorm gelachen. Allebei kwamen ze ook gewoon in de normale backstage waar de vrijwilligers rondhingen omdat ze dat zo gezellig vonden.

Zo ochtendspits in mijn 1tje met 2 kinderen overleefd. De oudste aangekleed en al op school gekregen de jongste net op het KDV afgeleverd, ook al aangekleed en al. Verder wordt het een rendag, zo meetings en daarna B ophalen uit school want die heeft een studiemiddag, 14:30 moet ie op een kinderfeestje zijn waar ik met de auto heen moet en dan rond 17:00 Juul weer halen.

Verloofde heeft het zwaarder, kotsers, kinderen met heimwee, 1 kind al naar huis etc. En nog steeds vindt ze groep 8 kamp leuk, raar mens.
pi_200038181
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 08:56 schreef exode het volgende:
Ik heb een aantal jaren vrijwilligerswerk gedaan voor een stichting in Utrecht die oa homofeesten organiseert. Ik was meestal backstage verantwoordelijk. Was verbaasd over de onaardigheid van bepaalde artiesten, echt gewoon onbeschoft.

Wie wel enorm aardig zijn: Karin Bloemen en Patty Brard, met beide enorm gelachen. Allebei kwamen ze ook gewoon in de normale backstage waar de vrijwilligers rondhingen omdat ze dat zo gezellig vonden.

Zo ochtendspits in mijn 1tje met 2 kinderen overleefd. De oudste aangekleed en al op school gekregen de jongste net op het KDV afgeleverd, ook al aangekleed en al. Verder wordt het een rendag, zo meetings en daarna B ophalen uit school want die heeft een studiemiddag, 14:30 moet ie op een kinderfeestje zijn waar ik met de auto heen moet en dan rond 17:00 Juul weer halen.

Verloofde heeft het zwaarder, kotsers, kinderen met heimwee, 1 kind al naar huis etc. En nog steeds vindt ze groep 8 kamp leuk, raar mens.
Dan wil ik natuurlijk namen van de onaardige mensen. :+

Ik heb 1 griepkind thuis en mijn moeder heeft ook griep. Ik breng dus mijn dochter niet na haar voor oppas en ik kom uit de nacht. :')
Hopelijk komt het goed met losse dutjes en tv. :+
Mijn werk-crush heeft zijn been gebroken dus die is voorlopig uit de running. :{w

Verder hoor ik net dat Elton John volgend jaar naar NL komt en de kaartverkoop is dinsdag.
Ga toch proberen wat te scoren. :)
pi_200038199
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 09:02 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dan wil ik natuurlijk namen van de onaardige mensen. :+

Ik heb 1 griepkind thuis en mijn moeder heeft ook griep. Ik breng dus mijn dochter niet na haar voor oppas en ik kom uit de nacht. :')
Hopelijk komt het goed met losse dutjes en tv. :+
Mijn werk-crush heeft zijn been gebroken dus die ik voorlopig uit de running. :{w

Verder hoor ik net dat Elton John volgend jaar naar NL komt en de kaartverkoop is dinsdag.
Ga toch proberen wat te scoren. :)
Haha, snap ik, 1 is hier ook genoemd.
En Patty kwam met Luv en de rest waren nou ja, een stuk minder aardig, voor ons maar ook voor Patty.

Een vriend heeft een tijd geleden mee gedaan aan MAFS. Wij waren er dus ook bij en die presentator was een kwal zeg, echt een zak. Zo.
  donderdag 24 juni 2021 @ 09:06:25 #273
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200038214
quote:

Mijn schoondochter heeft het afgelopen jaar ook een paar keer met Patty Brard moeten werken en is daardoor helemaal weg van haar, ze schijnt echt heel aardig te zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_200038231
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 09:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mijn schoondochter heeft het afgelopen jaar ook een paar keer met Patty Brard moeten werken en is daardoor helemaal weg van haar, ze schijnt echt heel aardig te zijn.
Ja, is echt een topmens, zo lief, zo niet arrogant en zo ontzettend grappig. Ik was echt verbaasd, ze is ook tot diep in de nacht blijven hangen, gewoon met ons feesten.
pi_200038249
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 09:04 schreef exode het volgende:

[..]

Haha, snap ik, 1 is hier ook genoemd.
En Patty kwam met Luv en de rest waren nou ja, een stuk minder aardig, voor ons maar ook voor Patty.

Een vriend heeft een tijd geleden mee gedaan aan MAFS. Wij waren er dus ook bij en die presentator was een kwal zeg, echt een zak. Zo.
Is Carlo een kwal? :o
Die was vroeger toch best leuk? Of is dat mijn Telekids nostalgie? :@

Of was het Peter van de Vorst?
pi_200038274
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 09:10 schreef vencodark het volgende:

[..]

Is Carlo een kwal? :o
Die was vroeger toch best leuk? Of is dat mijn Telekids nostalgie? :@

Of was het Peter van de Vorst?
Nee, de vorige, die nu baas is van RTL.
  donderdag 24 juni 2021 @ 09:13:02 #277
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_200038295
Ik heb ooit Tygo Gernandt en Egbert-Jan Weeber ontmoet, ze zaten in de radio-uitzending van een vriend (hij werkte bij BNN). Met name Tygo vond ik heel onaardig en opgeblazen, maar dat kan ook komen doordat ze de hele uitzending zaten te blowen. :')
pi_200038354
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 09:11 schreef exode het volgende:

[..]

Nee, de vorige, die nu baas is van RTL.
Oh gelukkig. :P
pi_200038466
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 09:13 schreef Nanukerst het volgende:
Ik heb ooit Tygo Gernandt en Egbert-Jan Weeber ontmoet, ze zaten in de radio-uitzending van een vriend (hij werkte bij BNN). Met name Tygo vond ik heel onaardig en opgeblazen, maar dat kan ook komen doordat ze de hele uitzending zaten te blowen. :')
Blowen zal niet echt helpen nee :D. Ik vind Tygo wel fantastisch als acteur en kan zijn humor wel waarderen als presentator, maar denk wel dat hij behoorlijk arrogant kan zijn ja.

Bij ons in de wijk woonden vroeger Frits Barend en Eric de Vogel (nog met zijn eerste vrouw). Die eerste is echt een ontzettend aardige man, de tweede een kwal. Voelde zich echt beter dan de rest van de bewoners, zeg maar. Ga dan lekker in het Gooi wonen ofzo :wtf:.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_200038919
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 08:52 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb over twee weken een hele dag les over seksualiteit *)
:o
Mag ik komen meeleren?
Kom ik HEEL STIL naast je zitten O-)
pi_200038945
quote:

Wie wel enorm aardig zijn: Karin Bloemen en Patty Brard,
Party Brard hmmm.
Mogelijk ben jij verantwoordelijk voor mijn relatie en kinders :wtf:
pi_200039010
Excuses @exode. Het was niet Luv maar de Divas of dance. Wellicht was ik er met mijn aandacht niet volledig bij.
  donderdag 24 juni 2021 @ 10:30:57 #283
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200039101
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 09:26 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Blowen zal niet echt helpen nee :D. Ik vind Tygo wel fantastisch als acteur en kan zijn humor wel waarderen als presentator, maar denk wel dat hij behoorlijk arrogant kan zijn ja.

Tygo is een lastige, razend aantrekkelijk maar ook zo fout dat het niet meer leuk is.
Ik denk dat het zijn redding is dat hij zo'n goeie acteur is, want ik weet niet wat er anders van hem terecht zou zijn gekomen.

Dat arrogante kan ik wel handelen trouwens, in de zin dat ik niet onder de indruk ben, en dat is meestal voldoende.
Ik vond hem echt angstaanjagend in "Van God Los", in "Hartenstraat" en "Dokter Tinus" was hij grappig, en in "Tygo in de GHB" vond ik hem enorm ontwapenend, en daar was hij (naar ik aanneem) min of meer zichzelf, maar je voelt dat hij meer dan goed weet wat dat middelengebruik doet, uit ervaring.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_200039407
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:22 schreef Vanyel het volgende:
Excuses @:exode. Het was niet Luv maar de Divas of dance. Wellicht was ik er met mijn aandacht niet volledig bij.
Die waren niet aardig. :( To say the least.

Was overigens wel een goed feest, al had ik toen 24 uur doorgehaald, werkend he. Hadden toen vrijwel alles gehuurd, dus toen jij verliefd naar huis was, moest ik nog kabels schoonmaken die over de vloeren lagen.

[ Bericht 14% gewijzigd door exode op 24-06-2021 11:09:58 ]
  donderdag 24 juni 2021 @ 11:32:04 #285
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_200040059
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 09:13 schreef Nanukerst het volgende:
Tygo. De toekomstige stiefvader van mijn kinderen. O+
I
pi_200040334
Ieuw, ik vind Tygo zo'n pekkig ventje. Van hetzelfde kaliber vind ik Sawyer van Lost dan wel weer aantrekkelijk, maar dat kwam meer door zn rol in Lost, vermoed ik, want nu ik een foto van m opzoek, word ik er eigenlijk niet meer warm of koud van.

Ik heb nooit posters oid van idolen in mn kamer gehad. Ik had überhaupt geen idolen. Nog steeds niet echt eigenlijk. Tijdens een film of serie kan ik wel wegzwijmelen bij een acteur, maar zodra de tv uit gaat, ben ik m alweer vergeten.

Mn girl crush is Ruby Rose, maar da's volgens mij wel de (stiekeme) crush van alle heterovrouwen.
  Moderator donderdag 24 juni 2021 @ 11:55:34 #287
382129 crew  Donna
pi_200040457
Ik had Britney en Shakira op m'n kamer. En David Beckham en Robin vam Persie. (8>
  donderdag 24 juni 2021 @ 12:03:19 #288
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200040579
Oh, toen ik 12 was kwam Grease uit, toen had ik echt wel een John Travolta button op, en vast ook ook wel posters aan mijn plafond :D

Oh, en Brad Pitt en Kevin Costner O+

Tygo heeft iets Herman Brood-achtigs, qua lijnen in zijn gezicht ook.
Waarbij hij zich wel beter lijkt te kunnen begrenzen qua middelengebruik, terwijl dat Brood fataal is geworden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_200040616
Tygo vind ik leuk. Hij heeft iets speciaals en aandoenlijks.
Goed acteur en ik gun hem succes. :)
pi_200040652
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Tygo is een lastige, razend aantrekkelijk maar ook zo fout dat het niet meer leuk is.
Ik denk dat het zijn redding is dat hij zo'n goeie acteur is, want ik weet niet wat er anders van hem terecht zou zijn gekomen.

Dat arrogante kan ik wel handelen trouwens, in de zin dat ik niet onder de indruk ben, en dat is meestal voldoende.
Ik vond hem echt angstaanjagend in "Van God Los", in "Hartenstraat" en "Dokter Tinus" was hij grappig, en in "Tygo in de GHB" vond ik hem enorm ontwapenend, en daar was hij (naar ik aanneem) min of meer zichzelf, maar je voelt dat hij meer dan goed weet wat dat middelengebruik doet, uit ervaring.
Ik vind hem bepaald niet aantrekkelijk, daar is ie te vies voor.
Het helpt ook niet dat ie in zijn in de psychiatrie serie af en toe zo ongelofelijk suggestief onzin verkoopt die echt problemen kan veroorzaken door mensen te weerhouden van hulp zoeken..
Nee.
:r
Of
^p^ maar die lacht toch te aardig

[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 24-06-2021 12:14:37 ]
pi_200040694
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:51 schreef exode het volgende:

[..]

Die waren niet aardig. :( To say the least.

Was overigens wel een goed feest, al had ik toen 24 uur doorgehaald, werkend he. Hadden toen vrijwel alles gehuurd, dus toen jij verliefd naar huis was, moest ik nog kabels schoonmaken die over de vloeren lagen.
Slechtste P-feest waar ik ooit geweest ben :D
Kwam mooi uit, hadden we meteen iets om over te praten.
  donderdag 24 juni 2021 @ 12:16:06 #292
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200040752
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 12:09 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik vind hem bepaald niet aantrekkelijk, dat is ie te vies voor.
Het helpt ook niet dat ie in zijn in de psychiatrie serie af en toe zo ongelofelijk suggestief onzin verkoopt die echt problemen kan veroorzaken door mensen te weerhouden van hulp zoeken..
Nee.
:r
Of
^p^ maar die lacht toch te aardig
Die reeks heb ik dan weer niet gekeken, en in de jeugdcriminaliteit ook niet.

Dat viezige snap ik ook wel, de lijn tussen beach boy en beach bum is dun bij hem.
En dan niet de gelikte beach boy maar die stoere strandjutter.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_200040793
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 12:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat viezige snap ik ook wel, de lijn tussen beach boy en beach bum is dun bij hem.
En dan niet de gelikte beach boy maar die stoere strandjutter.
Vroeger was het wel meer een plaatje hoor. :Y
Hij speelde laatst piraat in een film en dat past hem uitstekend. :P
pi_200040954
Tygo speelde ook in een rol in de Britse serie The Last Kingdom. Een viezige viking, dus het ging hem prima af, maar ik vond het ontzettend afleidend. Ik zag alleen maar Tygo ipv zijn personage.
pi_200041011
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 12:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh ja, nog zo'n ding. Kwetsbare jongeren vol met hun smoel in beeld brengen voor je toffe tv.
Daarna weet heel het land dat het criminelen zijn. Zeg maar dag tegen je kansen om er ooit nog uit te komen.
Bedankt hè, Tygo ^O^ ^O^

Zei ik al :r
pi_200041074
Teveel Tygo, te weinig
pi_200041221
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 07:49 schreef exode het volgende:

[..]

Nee, ik geloof het niet. Ronaldo heeft afgedaan.
Vinden ze de billen van Memphis ook niks? :wtf:
pi_200041230
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 12:12 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Slechtste P-feest waar ik ooit geweest ben :D
Kwam mooi uit, hadden we meteen iets om over te praten.
Volledig out onze comfort ook, gewoon een lege loods huren. Echt alles moesten we regelen en huren tot aan de kapstokken aan toe.
De jubileum editie is mijn favoriete, op het Stadhuisplein. Met de bootjes tussen de locaties. Vergeet ik nooit meer, zeikte op een gegeven moment van de regen. 1 vriend was verantwoordelijk voor die bootjes, die was nat tot zijn onderbroek en wij maar grappen maken via de walkie talkie dingen vanuit warme backtages.
pi_200041259
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 12:45 schreef Adrian4 het volgende:

[..]

Vinden ze de billen van Memphis ook niks? :wtf:
Nee, ook al niet. Ze houden wel unaniem van gladde jongens, dus types Ronaldo.
  donderdag 24 juni 2021 @ 12:48:48 #300
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_200041276
Geen probleem Chicas des te meer Tycho voor mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')