Daniël de Ridderquote:Op woensdag 23 juni 2021 22:36 schreef F_r het volgende:
[..]
Vroeger
Dani
Giovanni van Bronckhorst
Daniel de Ridder
Beckham in zijn jongere jaren
Ik ben ook een braaf hockeymeisje (quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Tikje braaf wel.
Geldt tevens voor die Roel.
Komt er niemand door de keuring?quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:12 schreef exode het volgende:
Tijdens EK's en WK's word ik altijd in de vieze App groep van mijn homovrienden toegevoegd. Daar gaat het alleen over mannen en wat ze ermee willen doen. Ik word dan dus toegevoegd om de voetballers die zij lekker vinden te 'herkennen'. Het is dit jaar redelijk stil nog.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:14 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik ben ook een braaf hockeymeisje (alsof die bestaan) dus dat matcht mooi
Die hier ook, maar een excuus om te drinken, feesten en mannen kijken, grijpen ze wel aan.quote:Op donderdag 24 juni 2021 00:18 schreef oh-oh het volgende:
Mijn homovrienden haten voetbal...
Die zijn nog herstellende van het ESF ook geloof ik
Nee, ik geloof het niet. Ronaldo heeft afgedaan.quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:18 schreef Donna het volgende:
[..]
Komt er niemand door de keuring?![]()
Stekelenburg vind ik wel fijn opgedroogd. Ik word ook oud.
De Tina en de Popfoto stonden vroeger altijd vol met verhalen om te illustreren dat ze een naar kreng was, dus je bent in ieder geval niet de enige met die associatie.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Shannon Doherty heeft iets... vervelends over zich.
Ik weet niet of ze echt naar is maar ze oogt als iemand met een onaantrekkelijk karakter. Voor mij dan.
Shannon had in ieder geval vroeger toch regelmatig woedeaanvallen en agressief op de set en daarbuiten?quote:Op donderdag 24 juni 2021 07:56 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
De Tina en de Popfoto stonden vroeger altijd vol met verhalen om te illustreren dat ze een naar kreng was, dus je bent in ieder geval niet de enige met die associatie.
Natuurlijk. De Penny en de Tina en de Popfoto/Fancy, de Yes en toen de Flair en Viva. Mijn vader kocht ze altijd voor me en nog steeds heeft hij altijd als ik hem zie die laatste twee voor me meequote:
Is nog steeds niet zo aardig, vriendje werkte met haar samen op de Comic Con in 2019.quote:Op donderdag 24 juni 2021 07:56 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
De Tina en de Popfoto stonden vroeger altijd vol met verhalen om te illustreren dat ze een naar kreng was, dus je bent in ieder geval niet de enige met die associatie.
Oh, zo bedoelde ik het niet, ik probeerde alleen een nieuwe herhalingsopsom te voorkomenquote:Op donderdag 24 juni 2021 08:33 schreef Vanyel het volgende:
Wegens desinteresse in hitblaadjes ben ik daar nogal snel doorheen gegaan, mijn welgemeende excuses voor het niet onthouden van je lievelingslectuur uit pubertijden
Ik was alleen geïnteresseerd in de seksvragen in de Fancy. Eigenlijk begrijp ik nog steeds niet waarom ik niet gewoon seksuoloog geworden ben.
Misschien iets voor als ik later groot ben. Al zal dit misschien die ene studie zijn waar mijn baas niet aan wenst mee te betalen, coulant als ze verder gewoonlijk zijn.
Dan wil ik natuurlijk namen van de onaardige mensen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:56 schreef exode het volgende:
Ik heb een aantal jaren vrijwilligerswerk gedaan voor een stichting in Utrecht die oa homofeesten organiseert. Ik was meestal backstage verantwoordelijk. Was verbaasd over de onaardigheid van bepaalde artiesten, echt gewoon onbeschoft.
Wie wel enorm aardig zijn: Karin Bloemen en Patty Brard, met beide enorm gelachen. Allebei kwamen ze ook gewoon in de normale backstage waar de vrijwilligers rondhingen omdat ze dat zo gezellig vonden.
Zo ochtendspits in mijn 1tje met 2 kinderen overleefd. De oudste aangekleed en al op school gekregen de jongste net op het KDV afgeleverd, ook al aangekleed en al. Verder wordt het een rendag, zo meetings en daarna B ophalen uit school want die heeft een studiemiddag, 14:30 moet ie op een kinderfeestje zijn waar ik met de auto heen moet en dan rond 17:00 Juul weer halen.
Verloofde heeft het zwaarder, kotsers, kinderen met heimwee, 1 kind al naar huis etc. En nog steeds vindt ze groep 8 kamp leuk, raar mens.
Haha, snap ik, 1 is hier ook genoemd.quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan wil ik natuurlijk namen van de onaardige mensen.![]()
Ik heb 1 griepkind thuis en mijn moeder heeft ook griep. Ik breng dus mijn dochter niet na haar voor oppas en ik kom uit de nacht.![]()
Hopelijk komt het goed met losse dutjes en tv.![]()
Mijn werk-crush heeft zijn been gebroken dus die ik voorlopig uit de running.![]()
Verder hoor ik net dat Elton John volgend jaar naar NL komt en de kaartverkoop is dinsdag.
Ga toch proberen wat te scoren.
Mijn schoondochter heeft het afgelopen jaar ook een paar keer met Patty Brard moeten werken en is daardoor helemaal weg van haar, ze schijnt echt heel aardig te zijn.quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:56 schreef exode het volgende:
Ik heb een aantal jaren vrijwilligerswerk gedaan voor een stichting in Utrecht die oa homofeesten organiseert. Ik was meestal backstage verantwoordelijk. Was verbaasd over de onaardigheid van bepaalde artiesten, echt gewoon onbeschoft.
Wie wel enorm aardig zijn: Karin Bloemen en Patty Brard, met beide enorm gelachen. Allebei kwamen ze ook gewoon in de normale backstage waar de vrijwilligers rondhingen omdat ze dat zo gezellig vonden.
Zo ochtendspits in mijn 1tje met 2 kinderen overleefd. De oudste aangekleed en al op school gekregen de jongste net op het KDV afgeleverd, ook al aangekleed en al. Verder wordt het een rendag, zo meetings en daarna B ophalen uit school want die heeft een studiemiddag, 14:30 moet ie op een kinderfeestje zijn waar ik met de auto heen moet en dan rond 17:00 Juul weer halen.
Verloofde heeft het zwaarder, kotsers, kinderen met heimwee, 1 kind al naar huis etc. En nog steeds vindt ze groep 8 kamp leuk, raar mens.
Ja, is echt een topmens, zo lief, zo niet arrogant en zo ontzettend grappig. Ik was echt verbaasd, ze is ook tot diep in de nacht blijven hangen, gewoon met ons feesten.quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn schoondochter heeft het afgelopen jaar ook een paar keer met Patty Brard moeten werken en is daardoor helemaal weg van haar, ze schijnt echt heel aardig te zijn.
Is Carlo een kwal?quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:04 schreef exode het volgende:
[..]
Haha, snap ik, 1 is hier ook genoemd.
En Patty kwam met Luv en de rest waren nou ja, een stuk minder aardig, voor ons maar ook voor Patty.
Een vriend heeft een tijd geleden mee gedaan aan MAFS. Wij waren er dus ook bij en die presentator was een kwal zeg, echt een zak. Zo.
Nee, de vorige, die nu baas is van RTL.quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is Carlo een kwal?![]()
Die was vroeger toch best leuk? Of is dat mijn Telekids nostalgie?
Of was het Peter van de Vorst?
Oh gelukkig.quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:11 schreef exode het volgende:
[..]
Nee, de vorige, die nu baas is van RTL.
Blowen zal niet echt helpen neequote:Op donderdag 24 juni 2021 09:13 schreef Nanukerst het volgende:
Ik heb ooit Tygo Gernandt en Egbert-Jan Weeber ontmoet, ze zaten in de radio-uitzending van een vriend (hij werkte bij BNN). Met name Tygo vond ik heel onaardig en opgeblazen, maar dat kan ook komen doordat ze de hele uitzending zaten te blowen.
quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:52 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb over twee weken een hele dag les over seksualiteit
Party Brard hmmm.quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:56 schreef exode het volgende:
Wie wel enorm aardig zijn: Karin Bloemen en Patty Brard,
Tygo is een lastige, razend aantrekkelijk maar ook zo fout dat het niet meer leuk is.quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Blowen zal niet echt helpen nee. Ik vind Tygo wel fantastisch als acteur en kan zijn humor wel waarderen als presentator, maar denk wel dat hij behoorlijk arrogant kan zijn ja.
Die waren niet aardig.quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:22 schreef Vanyel het volgende:
Excuses @:exode. Het was niet Luv maar de Divas of dance. Wellicht was ik er met mijn aandacht niet volledig bij.
Tygo. De toekomstige stiefvader van mijn kinderen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:13 schreef Nanukerst het volgende:
Ik heb ooit Tygo Gernandt en Egbert-Jan Weeber ontmoet, ze zaten in de radio-uitzending van een vriend (hij werkte bij BNN). Met name Tygo vond ik heel onaardig en opgeblazen, maar dat kan ook komen doordat ze de hele uitzending zaten te blowen.
Ik vind hem bepaald niet aantrekkelijk, daar is ie te vies voor.quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tygo is een lastige, razend aantrekkelijk maar ook zo fout dat het niet meer leuk is.
Ik denk dat het zijn redding is dat hij zo'n goeie acteur is, want ik weet niet wat er anders van hem terecht zou zijn gekomen.
Dat arrogante kan ik wel handelen trouwens, in de zin dat ik niet onder de indruk ben, en dat is meestal voldoende.
Ik vond hem echt angstaanjagend in "Van God Los", in "Hartenstraat" en "Dokter Tinus" was hij grappig, en in "Tygo in de GHB" vond ik hem enorm ontwapenend, en daar was hij (naar ik aanneem) min of meer zichzelf, maar je voelt dat hij meer dan goed weet wat dat middelengebruik doet, uit ervaring.
Slechtste P-feest waar ik ooit geweest benquote:Op donderdag 24 juni 2021 10:51 schreef exode het volgende:
[..]
Die waren niet aardig.To say the least.
Was overigens wel een goed feest, al had ik toen 24 uur doorgehaald, werkend he. Hadden toen vrijwel alles gehuurd, dus toen jij verliefd naar huis was, moest ik nog kabels schoonmaken die over de vloeren lagen.
Die reeks heb ik dan weer niet gekeken, en in de jeugdcriminaliteit ook niet.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind hem bepaald niet aantrekkelijk, dat is ie te vies voor.
Het helpt ook niet dat ie in zijn in de psychiatrie serie af en toe zo ongelofelijk suggestief onzin verkoopt die echt problemen kan veroorzaken door mensen te weerhouden van hulp zoeken..
Nee.
Of
maar die lacht toch te aardig
Vroeger was het wel meer een plaatje hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die reeks heb ik dan weer niet gekeken, en in de jeugdcriminaliteit ook niet.
Dat viezige snap ik ook wel, de lijn tussen beach boy en beach bum is dun bij hem.
En dan niet de gelikte beach boy maar die stoere strandjutter.
Oh ja, nog zo'n ding. Kwetsbare jongeren vol met hun smoel in beeld brengen voor je toffe tv.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die reeks heb ik dan weer niet gekeken, en in de jeugdcriminaliteit ook niet.
Vinden ze de billen van Memphis ook niks?quote:Op donderdag 24 juni 2021 07:49 schreef exode het volgende:
[..]
Nee, ik geloof het niet. Ronaldo heeft afgedaan.
Volledig out onze comfort ook, gewoon een lege loods huren. Echt alles moesten we regelen en huren tot aan de kapstokken aan toe.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Slechtste P-feest waar ik ooit geweest ben![]()
Kwam mooi uit, hadden we meteen iets om over te praten.
Nee, ook al niet. Ze houden wel unaniem van gladde jongens, dus types Ronaldo.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:45 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Vinden ze de billen van Memphis ook niks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |