Nee helaas, die positie is bij mij al vergeven. Ik mocht er maar 1 kiezen die mag, ondanks relatie. En dat is dan toch Pink. Meer om de alles dan om de pure looks overigens.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:33 schreef exode het volgende:
Een heterovriendin keek op mijn aanraden jaren geleden The L Word, ik kreeg de volgende dag een Appje van haar man 'Bedankt!'. Die had daarna de nacht van zijn leven![]()
Ze is bekend geworden met de film Flashdance overigens.
Maar echt, verloofd of niet, als Jennifer voor de deur staatVooral die attitude in The L word
![]()
En nog steeds want in de new L word is ze nog steeds lekker, zo.
Ja!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:37 schreef Declan-Harp het volgende:
Nog een sexy vrouw; Tatiana Maslany. Ze is ge-wel-dig in Orphan Black!
[ afbeelding ]
Niet Isabella Rosalini op een gelamineerd kaartje?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee helaas, die positie is bij mij al vergeven. Ik mocht er maar 1 kiezen die mag, ondanks relatie. En dat is dan toch Pink. Meer om de alles dan om de pure looks overigens.
So gay![]()
Ik weet niet eens wie dat isquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Niet Isabella Rosalini op een gelamineerd kaartje?
Kijk, dit ken ik dan weer wel.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zo'n lijst nooit lamineren.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja diequote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:04 schreef lunapuella het volgende:
Rosalini ken ik ook niet, wel Rossellini.![]()
Op Jennifer Beal zou ik het ook wel kunnen denk ik.
Mijn eeuwige girl crushes blijven toch Keira Knightley en Faye Marsay in Pride.![]()
Flashdancequote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:10 schreef Vaiana het volgende:
Nog nooit van gehoord. Googelen helpt met een beeld vormen, maar dan ken ik haar nog steeds niet.
En die opruimcoach zegt dan: If you don’t love it or use it, it’s going!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:13 schreef Leandra het volgende:
Oh mên, mijn ouders zijn aan het verhuizen naar ons appartementje en dat staat letterlijk helemaal vol, met kasten, met dozen en meer kasten en meer dozen en nog meer dozen.
Het is om te janken.
Ik zei al tegen mijn moeder: als jullie doodgaan dan beginnen we daar echt niet aan en laten we gewoon zo'n ruimingsbedrijf komen, dus als je wilt dat er belangrijke dingen blijven dan moet je zorgen dat je gaat puinruimen, want nu gaat niemand er doorheen om de belangrijke dingen eruit te zoeken, daar doet zo'n ruimingsbedrijf het voor, voor dat soort zaken.
Ik schaam me om toe te geven dat dit echt fantastisch klinktquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:57 schreef LeSage het volgende:
Ik heb vandaag echt heerlijk mijn washok opgeruimd. Bakken gehaald bij de action voor alle soorten poeders (kleur/wit/soda/biotex). Bak voor de flessen. Labels erop geplakt en alle losliggende zooi naar de plek gebracht waar het hoort![]()
Mijn innerlijke huisvrouw (ik stop haar meestal heel ver weg in een veilig hoekje) werd er helemaal gelukkig van
Moet je op TikTok gaan kijken. Zoek maar op cleantok of restockquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik schaam me om toe te geven dat dit echt fantastisch klinkt
Oooooh nee das niet goed voor me. Ik ben al te gestructureerd voor mijn chaotische vriend, levert alleen maar irritatie op.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Moet je op TikTok gaan kijken. Zoek maar op cleantok of restock
ze lijkt op mijn vorige buurvrouw, word er niet warm vanquote:
Heel eerlijk voegt niets toe aan functionaliteit. Waarom zou ik in vredesnaam pods oid in een onpraktische gezellige pot willen doen als het achter een deurtje staat.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:15 schreef amaranta het volgende:
Bijvoorbeeld
https://vm.tiktok.com/ZMdUY4cRY/
Doeiii avond, ik ga even een uurtje mijn verstand vergapenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Moet je op TikTok gaan kijken. Zoek maar op cleantok of restock
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:38 schreef exode het volgende:
Morgen gaat verloofde op kamp, misschien wil Jennifer mij wel gezelschap houden.
Qua mannen heb ik een gekke smaak denk ik, ik vond vroeger (jaren 90 dus) Axl Rose en Edgar Davids knap en Rob Lowe.
Deze mensen hebben laundry rooms. Dat staat niet achter een kastjequote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:36 schreef Roosgeluk het volgende:
[..]
Heel eerlijk voegt niets toe aan functionaliteit. Waarom zou ik in vredesnaam pods oid in een onpraktische gezellige pot willen doen als het achter een deurtje staat.
Je zet het niet gezellig weg in de vakkenkast in de woonkamer.
Lekker waskot uitmesten en praktische actionbakken steken wordt mijn add hoofd wel lekker rustig van. Ik houd van orde en netjes. Mn hoofd is al druk zat.
Een uurtje hahaha wat ben je heerlijk naïef 😅quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:39 schreef LeSage het volgende:
[..]
Doeiii avond, ik ga even een uurtje mijn verstand vergapen
Er valt nu letterlijk niet te leven, de verhuizers hebben een pad door de woonkamer gemaakt, that's it, alles, letterlijk alles, staat vol met dozen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:47 schreef oh-oh het volgende:
Haha ik geloof niet dat mijn ouders het zouden waarderen als ik me met hun spullen zou bemoeien meteen bij een verhuizing. Andersom nog minder. Of blijft dat appartement van jullie? Of verwacht je dat ze morgen dood zijn beiden? Chill joh.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:45 schreef BE het volgende:
[..]Axl Rose!
![]()
![]()
Echt... what the hell was I thinking!![]()
En ik had ooit een vriendje die leek op Bon Jovi! Srsly!Zelfde kaaklijn en jukbeenderen.
Ik had stille hoop.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Een uurtje hahaha wat ben je heerlijk naïef 😅
En dat je dan speciaal een paar tellen stilstaat elke keer als je die opgeruimde kamer, hoek of kast tegen komt en dan zo’n voldoen gevoel ervaart.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:57 schreef LeSage het volgende:
Ik heb vandaag echt heerlijk mijn washok opgeruimd. Bakken gehaald bij de action voor alle soorten poeders (kleur/wit/soda/biotex). Bak voor de flessen. Labels erop geplakt en alle losliggende zooi naar de plek gebracht waar het hoort![]()
Mijn innerlijke huisvrouw (ik stop haar meestal heel ver weg in een veilig hoekje) werd er helemaal gelukkig van
Ik raak wel altijd gemotiveerd/geïnspireerd van zulke filmpjes maar in de praktijk kan ik weinig toepassen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:14 schreef LeSage het volgende:
Ik ben trouwens vooral vol verbazing aan het kijken wat die Amerikanen allemaal kopen. Wasmiddel voor een jaar of 6 per keer, maar ze blijken dan ook 4 verschillende goedjes per was te gebruiken.
En die koelkasten/voorraadkasten, allemaal van die voorverpakte zooi, super veel ontbijt’granen’, blikjes frisdrank.
Ik snap het niet geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte Leandra, helemaal als je moet helpen... Lijkt me wel lastig zo, kan me voorstellen dat je moeder het niet (aan)kan maar wie doet het dan...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Oooooh ja! Op alle4quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind Johnny Depp en David Duchovny echt hot maar ik heb stiekem een crush op Thomas Acda en Ricky Gervais omdat ik ze zo leuk vind.
Ftfyquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh Leandra nu zie ik het punt wel ja...
De reis van m'n hond Mårten is geregeld like omg wat doe ik toch weer allemaal
Hugh Grant dan weer echt nietquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oooooh ja! Op alle4![]()
Hugh Laurie en Hugh Grant ook trouwens
Oh jammer ik vond het mini o-tje zo schattigquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hugh Grant dan weer echt niet
Oh en hij heet gewoon Maarten want Mårten spreek je uit als Morten.
Hij lijkt sprekend op ET.
Eddie Vedderquote:Op woensdag 23 juni 2021 00:00 schreef oh-oh het volgende:
Axl heb ik altijd een griezel gevonden maar ik had echt een meeeegaaaaaaa crush op Eddie Vedder vroeger en op Anthony Kiedis en die laatste ziet er pas echt eng uit nu huuuuuuu.
Ja, dat klinkt wel heel erg heftig inderdaadquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er valt nu letterlijk niet te leven, de verhuizers hebben een pad door de woonkamer gemaakt, that's it, alles, letterlijk alles, staat vol met dozen.
En mijn moeder dacht waarschijnlijk het niet meer mee te maken en dan was het idd ons probleem geworden.
Alle muren staan vol met kasten en dan niet een beetje, maar de woonkamer en studeerkamer hebben letterlijk geen kastvrij stukje muur over.
In de slaapkamer (die met 6 meter lengte best ruim is) staat een kast zo dat de deur niet volledig open kan, dus ik: "je kunt met je rollator de slaapkamer niet eens binnen"
Zij: "Oh, maar die gebruik ik toch nooit in de slaapkamer"
Ik: "Weet je zeker dat je dat over 2 maanden ook nog kunt?
Zij:
Als een van jullie 's nachts onwel wordt kunnen ze niet eens met een brancard in de slaapkamer komen.
Dit is geen kwestie van "Chill joh", dit is echt te zot voor woorden, zelfs mijn vader zei dat hij zich dood zou schamen als er nu iemand binnen moest komen.
Reken even: 59 kuub (dus 59 vierkante meter een meter hoog) in een appartement van 83 vierkante meter.
Foto van Mårten/Maarten?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hugh Grant dan weer echt niet
Oh en hij heet gewoon Maarten want Mårten spreek je uit als Morten.
Hij lijkt sprekend op ET.
Maak je er Maartån vanquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:58 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik vind die Zweedse touch ook cute maar dan klopt die naam niet...
Dat is niet een kwestie van klik en klaar helaasquote:Op woensdag 23 juni 2021 09:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind een foto op Fok! zetten teveel moeite sorry.
Ik heb Maarten óóit eens gehoord, ik hoor die niet vaak bij dieren hoor. En dat was een kat als ik het me goed herinner. (Het is al wat jaren terug...) Maar ik zie nogal veel dieren, dus ik zou me daardoor niet laten tegenhouden als ik jou was, dan hou je geen naam meer over om uit te kiezenquote:Op woensdag 23 juni 2021 10:44 schreef oh-oh het volgende:
@:Candaasje 27-8!!!
Ken je echt al een hond die Maarten heet?
Meh...
Ik snap niet wat iedereen in dat iele vieze skelet van Maneskin vindt.
Ew bah.
Ik heb nog even gezocht, waar ik nu werk staat er maar één Maarten in het systeem, en dat is een dwergpapegaaiquote:Op woensdag 23 juni 2021 11:17 schreef oh-oh het volgende:
Guus en Karel hoor je wel vaak idd.
Maarten heb ik echt nooit eerder gehoord en katten tel ik niet mee.
De kinderen van mijn zusje hebben alledrie namen die je meer bij huisdieren hoort dus ik doe de mensennamen
Jij droomt dat je gezoend hebt met je crush?quote:Op woensdag 23 juni 2021 11:51 schreef MaJo het volgende:
Ik vind die zanger van Måneskin ook wel iets hebben, hij straalt sex uit.
Mijn girlcrush is al heel lang Jennifer Connelly. Mijn man vindt haar ook knap dus die zouden we niet uit bed trappen zeg maarZijn guy crush is Josh Homme. Die vind ik niet per se knap maar hij straalt wel sex uit, die zou ook wel bij ons in bed mogen
![]()
Ik heb in mijn leven ontelbare crushes gehad. Ik heb de neiging om er dan ook over te dromen en word dan wakker met kriebels in mijn buik, super irritant. Zo heb ik over zowat elke 3FM dj wel eens gedroomd dat ik met ze gezoend heb![]()
In mijn twenties heb ik crushes gehad op vrijwel elke zanger van een indie bandje, met Alexander Kapranos (Franz Ferdinand) op 1. Ik sta ook met heel veel zangers van die bandjes op de fotoIk heb zelfs nog gezoend met de gitarist van een van die bandjes #bakvis
![]()
Hij heeft zo ongeveer de leeftijd van mijn oudste zoon (en zijn vrienden) dus mijn persoonlijk referentiekader weerhoudt me nogal om op die manier naar iemand als hem te kijkenquote:Op woensdag 23 juni 2021 11:51 schreef MaJo het volgende:
Well, hello!quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:04 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik heb een zwak voor groene ogen en donker(bruin) haar.
Ik heb ook donker haar en groene ogen :8quote:
Het zijn ook hele normale namen maar je hoort ze echt nog meer bij huisdieren dan bij kinderen. Net als Max en Boris bvquote:Op woensdag 23 juni 2021 14:15 schreef Tink89 het volgende:
Vind ik heel normale namen eigenlijk..
En crush op Jamie uit outlander
Nou, ik heb dat dus nu met een collega en ik vind het gruwelijk gênant worden.quote:Op woensdag 23 juni 2021 11:51 schreef MaJo het volgende:
Mijn girlcrush is al heel lang Jennifer Connelly. Mijn man vindt haar ook knap dus die zouden we niet uit bed trappen zeg maarZijn guy crush is Josh Homme. Die vind ik niet per se knap maar hij straalt wel sex uit, die zou ook wel bij ons in bed mogen
![]()
Ik heb in mijn leven ontelbare crushes gehad. Ik heb de neiging om er dan ook over te dromen en word dan wakker met kriebels in mijn buik, super irritant. Zo heb ik over zowat elke 3FM dj wel eens gedroomd dat ik met ze gezoend heb![]()
In mijn twenties heb ik crushes gehad op vrijwel elke zanger van een indie bandje, met Alexander Kapranos (Franz Ferdinand) op 1. Ik sta ook met heel veel zangers van die bandjes op de fotoIk heb zelfs nog gezoend met de gitarist van een van die bandjes #bakvis
![]()
Of meerquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:06 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Jij droomt dat je gezoend hebt met je crush?![]()
![]()
Ja dat snap ik wel. Die jongen is ook 16 jaar jonger dan ik, dan sop je er toch een stuk minder op (in het openbaarquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:57 schreef lily het volgende:
[..]
Hij heeft zo ongeveer de leeftijd van mijn oudste zoon (en zijn vrienden) dus mijn persoonlijk referentiekader weerhoudt me nogal om op die manier naar iemand als hem te kijken
Ik heb dat gehad met mijn bandcoach. Ik vond het altijd al een leuke jongen maar toen ik een keer over hem gedroomd had kon ik gewoon niet meer normaal naar hem kijkenquote:Op woensdag 23 juni 2021 14:26 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Nou, ik heb dat dus nu met een collega en ik vind het gruwelijk gênant worden.![]()
Echt no way dat ik irl iets ga proberen, maar in mijn slaap dus wel. En dan de volgende dag kom ik hem weer tegen…. en dan ga ik blozen en stotteren enz.
Ik zie de ET vergelijking wel, maar ik vind de pup schattigerquote:Op woensdag 23 juni 2021 09:46 schreef oh-oh het volgende:
Google maar op Peruaanse naakthond pup voor een visual
Leuke avond gehad met Pearl Jam?quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:41 schreef oh-oh het volgende:
Toen ik bij Pearl Jam in de kleedkamer was werkte mijn toenmalige vriendje achter de bar in de Effenaar en die had dus echt gezegd als je binnenkomt ga je gang, ik wil er alles over horen
Later had ik een hele erge crush op Cory Glover en was ik naar een concert met een volgend vriendje. Toen kwamen we buiten de band tegen en ging ik met die zanger op de foto en had die lame ass mthrfckr gewoon geen daadwerkelijke foto's gemaakt. Analoog tijdperk. Einde relatie, hij ging er ook nog over liegen
Same here!quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:26 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Nou, ik heb dat dus nu met een collega en ik vind het gruwelijk gênant worden.![]()
Echt no way dat ik irl iets ga proberen, maar in mijn slaap dus wel. En dan de volgende dag kom ik hem weer tegen…. en dan ga ik blozen en stotteren enz.
Gerard Ekdomquote:Op woensdag 23 juni 2021 11:51 schreef MaJo het volgende:
![]()
![]()
Daar is mijn zus ook eens heen geweest. Die staat wel op de foto waarbij ze door 1 (of meer?) van die gasten gedragen wordt.quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:53 schreef SQ het volgende:
Ik ben wel eens naar een show van de chippendales geweest trouwens. Altijd gebaald dat ik niet uit het publiek ben getrokken toen
Gegoogled.quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:01 schreef SQ het volgende:
Ik liep trouwens vooral leeg op types als peter steele en james labrie. Maar die heb ik nog niet genoemd zien worden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Same here!![]()
Alleen weet ik van tevoren niet wanneer hij werkt wanneer ik de werkweek begin want hij draait ploegen waar niet altijd een pijl op te trekken is.
Misschien vanavond weer.
Dit gaat trouwens ook over dagdromen. Dat is veel erger eigenlijk.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die is mij te kleinquote:Op woensdag 23 juni 2021 14:51 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Gerard Ekdom. Allang geen 3FM meer, maar toch.
Uberhaupt shameful als je nu terug denkt aan verschillende crushes. Ik was hopeloos verliefd op Patrick Kluivert en de jongens van 3T (neefjes van Michael Jackson). Daar kan ik me nu gewoon niks meer bij voorstellenquote:Op woensdag 23 juni 2021 14:54 schreef vencodark het volgende:
Als kind van 10 ofzo had ik een megacrush op Mario Lopez. Slater uit Saved by the Bell.![]()
Mijn zus had 1 of ander popblaadje waar hij in stond met foto’s waar hij zijn huis laat zien.
Stiekem had ik dat blaadje in mijn kast verstopt en kuste elke avond die foto’s.![]()
Plaatsvervangende schaamte van toen.Dit is wel heftig! Ik snap dat je er niet trots op bent maar hij had sowieso beter moeten weten, qua leeftijd en ook getrouwd. Zijn zij nog steeds samen?quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:02 schreef Adrian4 het volgende:
Ik heb trouwens zo’n twintig jaar geleden ook een crush gehad op een 15 jaar oudere getrouwde man. Ik was 18 en kwam hem steeds tegen in de kroeg.
Ik wilde echt niks er mee doen, maar die crush bleek dus wederzijds. Ik kon het echt niet weerstaan. Paar keer wat staan vozen in steegjes en bosjes en toen volgde er dus gesprekken waarbij ik zei dat hij echt niet bij zijn vrouw weg moest gaan om mij.
Op en dag kreeg ik zijn vrouw aan de telefoon, waarbij ik de wind van voren kreeg. Was niet tof. Hij heeft toen een tijdje niet thuis gewoond (en al snel weer wel) en ik heb hem heeeeel lang ontweken. Niet een blz. uit mijn leven waar ik heel trots op ben![]()
![]()
Nu kom ik hem nog steeds af en toe tegen en ik word dan meteen weer aangetrokken door hem. Wazig, die crushes.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
LaBrie anno 2021 kan me ook niet zo meer bekoren hoor, maar in 2000 was het wel echtquote:Op woensdag 23 juni 2021 15:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gegoogled.
Peter Steele kan ik wel begrijpen. Toen hij jong was.![]()
Mooi haar.
Ik was toen 18 en nog heel braaf. Ik ging pas wat later losquote:Op woensdag 23 juni 2021 14:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Leuke avond gehad met Pearl Jam?
Je klinkt wel als net zo'n bakvis als ik wasBij een van mijn favoriete bandjes samen met een vriendin zo de kleedkamer bij de Melkweg binnengelopen, was helemaal niet moeilijk
De band was super relaxed, we zijn er nog mee op de foto geweest. Met dezelfde band ooit een avond wezen stappen in Utrecht nadat we ze weer aangesproken hebben na het concert. Toen gezoend met de gitarist en hem daarna nog 2x gezien bij een optreden weer in de Melkweg en op Lowlands. Ook nog in de tourbus geweest, dat vond ik toen best cool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |