Nee helaas, die positie is bij mij al vergeven. Ik mocht er maar 1 kiezen die mag, ondanks relatie. En dat is dan toch Pink. Meer om de alles dan om de pure looks overigens.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:33 schreef exode het volgende:
Een heterovriendin keek op mijn aanraden jaren geleden The L Word, ik kreeg de volgende dag een Appje van haar man 'Bedankt!'. Die had daarna de nacht van zijn leven![]()
Ze is bekend geworden met de film Flashdance overigens.
Maar echt, verloofd of niet, als Jennifer voor de deur staatVooral die attitude in The L word
![]()
En nog steeds want in de new L word is ze nog steeds lekker, zo.
Ja!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:37 schreef Declan-Harp het volgende:
Nog een sexy vrouw; Tatiana Maslany. Ze is ge-wel-dig in Orphan Black!
[ afbeelding ]
Niet Isabella Rosalini op een gelamineerd kaartje?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee helaas, die positie is bij mij al vergeven. Ik mocht er maar 1 kiezen die mag, ondanks relatie. En dat is dan toch Pink. Meer om de alles dan om de pure looks overigens.
So gay![]()
Ik weet niet eens wie dat isquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Niet Isabella Rosalini op een gelamineerd kaartje?
Kijk, dit ken ik dan weer wel.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zo'n lijst nooit lamineren.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja diequote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:04 schreef lunapuella het volgende:
Rosalini ken ik ook niet, wel Rossellini.![]()
Op Jennifer Beal zou ik het ook wel kunnen denk ik.
Mijn eeuwige girl crushes blijven toch Keira Knightley en Faye Marsay in Pride.![]()
Flashdancequote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:10 schreef Vaiana het volgende:
Nog nooit van gehoord. Googelen helpt met een beeld vormen, maar dan ken ik haar nog steeds niet.
En die opruimcoach zegt dan: If you don’t love it or use it, it’s going!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:13 schreef Leandra het volgende:
Oh męn, mijn ouders zijn aan het verhuizen naar ons appartementje en dat staat letterlijk helemaal vol, met kasten, met dozen en meer kasten en meer dozen en nog meer dozen.
Het is om te janken.
Ik zei al tegen mijn moeder: als jullie doodgaan dan beginnen we daar echt niet aan en laten we gewoon zo'n ruimingsbedrijf komen, dus als je wilt dat er belangrijke dingen blijven dan moet je zorgen dat je gaat puinruimen, want nu gaat niemand er doorheen om de belangrijke dingen eruit te zoeken, daar doet zo'n ruimingsbedrijf het voor, voor dat soort zaken.
Ik schaam me om toe te geven dat dit echt fantastisch klinktquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:57 schreef LeSage het volgende:
Ik heb vandaag echt heerlijk mijn washok opgeruimd. Bakken gehaald bij de action voor alle soorten poeders (kleur/wit/soda/biotex). Bak voor de flessen. Labels erop geplakt en alle losliggende zooi naar de plek gebracht waar het hoort![]()
Mijn innerlijke huisvrouw (ik stop haar meestal heel ver weg in een veilig hoekje) werd er helemaal gelukkig van
Moet je op TikTok gaan kijken. Zoek maar op cleantok of restockquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik schaam me om toe te geven dat dit echt fantastisch klinkt
Oooooh nee das niet goed voor me. Ik ben al te gestructureerd voor mijn chaotische vriend, levert alleen maar irritatie op.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Moet je op TikTok gaan kijken. Zoek maar op cleantok of restock
ze lijkt op mijn vorige buurvrouw, word er niet warm vanquote:
Heel eerlijk voegt niets toe aan functionaliteit. Waarom zou ik in vredesnaam pods oid in een onpraktische gezellige pot willen doen als het achter een deurtje staat.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:15 schreef amaranta het volgende:
Bijvoorbeeld
https://vm.tiktok.com/ZMdUY4cRY/
Doeiii avond, ik ga even een uurtje mijn verstand vergapenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Moet je op TikTok gaan kijken. Zoek maar op cleantok of restock
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:38 schreef exode het volgende:
Morgen gaat verloofde op kamp, misschien wil Jennifer mij wel gezelschap houden.
Qua mannen heb ik een gekke smaak denk ik, ik vond vroeger (jaren 90 dus) Axl Rose en Edgar Davids knap en Rob Lowe.
Deze mensen hebben laundry rooms. Dat staat niet achter een kastjequote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:36 schreef Roosgeluk het volgende:
[..]
Heel eerlijk voegt niets toe aan functionaliteit. Waarom zou ik in vredesnaam pods oid in een onpraktische gezellige pot willen doen als het achter een deurtje staat.
Je zet het niet gezellig weg in de vakkenkast in de woonkamer.
Lekker waskot uitmesten en praktische actionbakken steken wordt mijn add hoofd wel lekker rustig van. Ik houd van orde en netjes. Mn hoofd is al druk zat.
Een uurtje hahaha wat ben je heerlijk naīef 😅quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:39 schreef LeSage het volgende:
[..]
Doeiii avond, ik ga even een uurtje mijn verstand vergapen
Er valt nu letterlijk niet te leven, de verhuizers hebben een pad door de woonkamer gemaakt, that's it, alles, letterlijk alles, staat vol met dozen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:47 schreef oh-oh het volgende:
Haha ik geloof niet dat mijn ouders het zouden waarderen als ik me met hun spullen zou bemoeien meteen bij een verhuizing. Andersom nog minder. Of blijft dat appartement van jullie? Of verwacht je dat ze morgen dood zijn beiden? Chill joh.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:45 schreef BE het volgende:
[..]Axl Rose!
![]()
![]()
Echt... what the hell was I thinking!![]()
En ik had ooit een vriendje die leek op Bon Jovi! Srsly!Zelfde kaaklijn en jukbeenderen.
Ik had stille hoop.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Een uurtje hahaha wat ben je heerlijk naīef 😅
En dat je dan speciaal een paar tellen stilstaat elke keer als je die opgeruimde kamer, hoek of kast tegen komt en dan zo’n voldoen gevoel ervaart.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:57 schreef LeSage het volgende:
Ik heb vandaag echt heerlijk mijn washok opgeruimd. Bakken gehaald bij de action voor alle soorten poeders (kleur/wit/soda/biotex). Bak voor de flessen. Labels erop geplakt en alle losliggende zooi naar de plek gebracht waar het hoort![]()
Mijn innerlijke huisvrouw (ik stop haar meestal heel ver weg in een veilig hoekje) werd er helemaal gelukkig van
Ik raak wel altijd gemotiveerd/geīnspireerd van zulke filmpjes maar in de praktijk kan ik weinig toepassen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:14 schreef LeSage het volgende:
Ik ben trouwens vooral vol verbazing aan het kijken wat die Amerikanen allemaal kopen. Wasmiddel voor een jaar of 6 per keer, maar ze blijken dan ook 4 verschillende goedjes per was te gebruiken.
En die koelkasten/voorraadkasten, allemaal van die voorverpakte zooi, super veel ontbijt’granen’, blikjes frisdrank.
Ik snap het niet geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte Leandra, helemaal als je moet helpen... Lijkt me wel lastig zo, kan me voorstellen dat je moeder het niet (aan)kan maar wie doet het dan...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Oooooh ja! Op alle4quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind Johnny Depp en David Duchovny echt hot maar ik heb stiekem een crush op Thomas Acda en Ricky Gervais omdat ik ze zo leuk vind.
Ftfyquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh Leandra nu zie ik het punt wel ja...
De reis van m'n hond Mårten is geregeld like omg wat doe ik toch weer allemaal
Hugh Grant dan weer echt nietquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oooooh ja! Op alle4![]()
Hugh Laurie en Hugh Grant ook trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |