Oh jammer ik vond het mini o-tje zo schattigquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hugh Grant dan weer echt niet
Oh en hij heet gewoon Maarten want Mårten spreek je uit als Morten.
Hij lijkt sprekend op ET.
Eddie Vedderquote:Op woensdag 23 juni 2021 00:00 schreef oh-oh het volgende:
Axl heb ik altijd een griezel gevonden maar ik had echt een meeeegaaaaaaa crush op Eddie Vedder vroeger en op Anthony Kiedis en die laatste ziet er pas echt eng uit nu huuuuuuu.
Ja, dat klinkt wel heel erg heftig inderdaadquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er valt nu letterlijk niet te leven, de verhuizers hebben een pad door de woonkamer gemaakt, that's it, alles, letterlijk alles, staat vol met dozen.
En mijn moeder dacht waarschijnlijk het niet meer mee te maken en dan was het idd ons probleem geworden.
Alle muren staan vol met kasten en dan niet een beetje, maar de woonkamer en studeerkamer hebben letterlijk geen kastvrij stukje muur over.
In de slaapkamer (die met 6 meter lengte best ruim is) staat een kast zo dat de deur niet volledig open kan, dus ik: "je kunt met je rollator de slaapkamer niet eens binnen"
Zij: "Oh, maar die gebruik ik toch nooit in de slaapkamer"
Ik: "Weet je zeker dat je dat over 2 maanden ook nog kunt?
Zij:
Als een van jullie 's nachts onwel wordt kunnen ze niet eens met een brancard in de slaapkamer komen.
Dit is geen kwestie van "Chill joh", dit is echt te zot voor woorden, zelfs mijn vader zei dat hij zich dood zou schamen als er nu iemand binnen moest komen.
Reken even: 59 kuub (dus 59 vierkante meter een meter hoog) in een appartement van 83 vierkante meter.
Foto van Mårten/Maarten?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hugh Grant dan weer echt niet
Oh en hij heet gewoon Maarten want Mårten spreek je uit als Morten.
Hij lijkt sprekend op ET.
Maak je er Maartån vanquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:58 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik vind die Zweedse touch ook cute maar dan klopt die naam niet...
Dat is niet een kwestie van klik en klaar helaasquote:Op woensdag 23 juni 2021 09:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind een foto op Fok! zetten teveel moeite sorry.
Ik heb Maarten óóit eens gehoord, ik hoor die niet vaak bij dieren hoor. En dat was een kat als ik het me goed herinner. (Het is al wat jaren terug...) Maar ik zie nogal veel dieren, dus ik zou me daardoor niet laten tegenhouden als ik jou was, dan hou je geen naam meer over om uit te kiezenquote:Op woensdag 23 juni 2021 10:44 schreef oh-oh het volgende:
@:Candaasje 27-8!!!
Ken je echt al een hond die Maarten heet?
Meh...
Ik snap niet wat iedereen in dat iele vieze skelet van Maneskin vindt.
Ew bah.
Ik heb nog even gezocht, waar ik nu werk staat er maar één Maarten in het systeem, en dat is een dwergpapegaaiquote:Op woensdag 23 juni 2021 11:17 schreef oh-oh het volgende:
Guus en Karel hoor je wel vaak idd.
Maarten heb ik echt nooit eerder gehoord en katten tel ik niet mee.
De kinderen van mijn zusje hebben alledrie namen die je meer bij huisdieren hoort dus ik doe de mensennamen
Jij droomt dat je gezoend hebt met je crush?quote:Op woensdag 23 juni 2021 11:51 schreef MaJo het volgende:
Ik vind die zanger van Måneskin ook wel iets hebben, hij straalt sex uit.
Mijn girlcrush is al heel lang Jennifer Connelly. Mijn man vindt haar ook knap dus die zouden we niet uit bed trappen zeg maarZijn guy crush is Josh Homme. Die vind ik niet per se knap maar hij straalt wel sex uit, die zou ook wel bij ons in bed mogen
![]()
Ik heb in mijn leven ontelbare crushes gehad. Ik heb de neiging om er dan ook over te dromen en word dan wakker met kriebels in mijn buik, super irritant. Zo heb ik over zowat elke 3FM dj wel eens gedroomd dat ik met ze gezoend heb![]()
In mijn twenties heb ik crushes gehad op vrijwel elke zanger van een indie bandje, met Alexander Kapranos (Franz Ferdinand) op 1. Ik sta ook met heel veel zangers van die bandjes op de fotoIk heb zelfs nog gezoend met de gitarist van een van die bandjes #bakvis
![]()
Hij heeft zo ongeveer de leeftijd van mijn oudste zoon (en zijn vrienden) dus mijn persoonlijk referentiekader weerhoudt me nogal om op die manier naar iemand als hem te kijkenquote:Op woensdag 23 juni 2021 11:51 schreef MaJo het volgende:
Ik vind die zanger van Måneskin ook wel iets hebben, hij straalt sex uit.
Well, hello!quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:04 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik heb een zwak voor groene ogen en donker(bruin) haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |